abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15043349
Hier moest ik laatst over nadenken, toen een vriend van me (een ervaren zakenman) een brief moest schrijven aan een bedrijf, en me het adres vroeg.

"...straat? Hebben ze dan geeneens een postbus? Wat een zootje armoedzaaiers zeg"

Dus zo kijkt hij er tegenaan.

Maar waarom is een postbus nou handig voor een bedrijf?
(anders dan voor oplichtersfirma's natuurlijk, die gewoon niet te traceren willen zijn)
Het lijkt mij eigenlijk onnodig en het kost alleen maar geld.
Hoeveel kost dat wel niet per jaar?

Bovendien moet je nog elke dag naar het postkantoor fietsen om je post op te halen.

Waarom zou je laatdunkend doen over een bedrijf zonder postbus?

pi_15043388
250 gulden per jaar was het innnnn 2000 .
Dus de kosten zijn het niet.
Misschien staat het wat professioneler, grote bedrijven hebben gewoon een postbus omdat euh..... dat handig is ofzo .

Geen idee eigenlijk .

Bedrijven laten overigens de post die naar hun postbus wordt gestuurd brengen .
Er is dus niemand van de Postbank die elke ochtend een zak giroenveloppen ophaalt bij het postkantoor .

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 30-11-2003 20:13]

zondag 30 november 2003 @ 20:12:12 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_15043397
Ben je niet in de war met een "antwoordnummer" ?
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 30 november 2003 @ 20:13:38 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_15043432
Mijn studentenvereniging had een postbus genomen omdat elk jaar het bestuur wisselt (en daarmee het postadres ook).

Verder is het vast heel handig.

KuikenGuppy
pi_15043451
Omdat ze heel veel post krijgen dacht ik...Ze kunnen de post ophalen wanneer het aangekomen is.

[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 30-11-2003 20:15]

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15043457
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:12 schreef Furby het volgende:
Ben je niet in de war met een "antwoordnummer" ?
Das hetzelfde toch?
Alleen hoef je er dan geen postzegel op te doen als je er iets heen stuurt.
pi_15043475
omdat ze niet willen weten wat hun adres is he he he
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15043482
De post kan je dan zelf vroeg ophalen vanaf 8 uur ofzo in plaats dat je op de postbode moet wachten die het tegen een uur of 12 komt bezorgen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_15043490
wel je hoeft niet naar het postkantoor hoor de postbode kan het gewoon voor een bepaald tarief bij het echte bedrijf afleveren.

Het is vooral handig vooor bijvoorbeeld een webshop. klanten weten zo niet het echte adres van het bedrijf en kunnen dus ook niet zomaar even langs komen. Iets wat je als webwinkel idd wil hebben want op de bedrijfslocatie zitten een aantal programeurs en misschien wat back office medewerkers die totaal geen verstand van zaken hebben en of die mensen te woord kunnen staan. zo kun je personeel een beetje beschermen tegen klanten die de boel willen komen verbouwen.

Hoeft het dus geen oplichters bedrijf te zijn als je een bedrijf bent wat aan particulieren leverd krijg je gegarandeerd mensen die MENEN dat zij gelijk hebben en om kracht bij te zetten de boel willen komen slopen.

Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
pi_15043501
Er zijn bedrijven bij dat bestaat uit meerdere filialen.
Dus dan is het makkelijk als ze een postbus hebben. Bv filiaal in adam en rdam en weert (ik noem maar wat) .
De administratie zit in adam dan is het makkelijk dat dus iedereen de post naar de postbus stuurt zodat de post op de juiste plaats terecht komt.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_15043534
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:14 schreef RichardQuest het volgende:
Omdat ze heel veel post krijgen dacht ik...Ze kunnen de post ophalen wanneer het aangekomen is.
en idd ook dit, als bedrijf gevestigd is en zelf geen persooneel heeft wat de post intern doet (geen postkamer of zo) en gewoon een brievenbus hebben dan past het allemaal niet en is het risico dat het kwijt raakt te groot.
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
pi_15044287
Ja precies, dus als je bedrijf geen Postbus heeft ben je een GROTE GIER
Alle antwoorden op je levensvragen(serieus) goto [url]http:\www.wayti.com [/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')