- Panasonic Gamecube Q
- Afstandsbediening
- 1 controller
- Free Loader 1.6 (voor Europese spellen)
- transformator
Speelt dvd's (alles regio's), Gamecube-spellen (EUR, US & JAP), mp3 support. Ik doe em weg omdat ik dat ding eigenlijk nooit gebruik; heb al een dvd-speler en heb geen Gamecube-spellen ervoor.
Nieuwprijs ¤550,-
Vraagprijs ¤300,-
alleen heb ik al een dvd/mp3 speler
en een losse gamecube heb je al voor 80 euro
zou het niet een collector's item worden??? misschien kan ie best wel veel geld waard worden als je m nog een aantal jaar houdt....ik zou het iig vet vinden als ik zo'n ding had....gewoon om het hebben alleen al
quote:De enige waarde die het ding kent is die van collectors item, hij is in de meeste landen nooit uitgekomen en niet al teveel mensen bezitten hem
Op zondag 30 november 2003 20:04 schreef Bolderbast het volgende:
zou het niet een collector's item worden??? misschien kan ie best wel veel geld waard worden als je m nog een aantal jaar houdt....ik zou het iig vet vinden als ik zo'n ding had....gewoon om het hebben alleen al
quote:Dus: houden TS
Op zondag 30 november 2003 20:06 schreef Muizig het volgende:[..]
De enige waarde die het ding kent is die van collectors item, hij is in de meeste landen nooit uitgekomen en niet al teveel mensen bezitten hem
quote:Ja daar heb je misschien wel gelijk in, zat ook te twijfelen of ik em te koop zou zetten of niet. Maar ja heb het geld nodig
Op zondag 30 november 2003 20:04 schreef Bolderbast het volgende:
supervet dingalleen heb ik al een dvd/mp3 speler
en een losse gamecube heb je al voor 80 euro
Ben benieuwd !!!
IK BEN ZEKERS GEINTRESSEERD
Hij is ongeveer een half jaar oud, heb er wel 3 maanden
op moeten wachten voordat ik em thuis had
quote:Toch echt ¤300,-
Op zondag 30 november 2003 20:14 schreef jpolderman het volgende:
Mijn openingsbod is 200 euro laat maar weten of je geintresseerd bent of doe een tegenbodBen benieuwd !!!
IK BEN ZEKERS GEINTRESSEERD
quote:Ik denk het ook ja.... hmmz
Op zondag 30 november 2003 21:47 schreef echt het volgende:houden Ts, ga je spijt van krijgen anders
quote:Ga je cker spijt van krijgen.. nie doen!Houden ding is mie mooi.. als ik het geld had was je em kwijt geweest..
Op zondag 30 november 2003 22:14 schreef SuperPolm het volgende:[..]
Ik denk het ook ja.... hmmz
Ik ga even heel hard nadenken. Interesse is er iig
So.. 300 is te veel. kep liever 1 van liksang.
Maar hijs zeker cool.
Mijn sega gamegear houd ik, die console is al 8 jaar oud maar loopt nog steeds voor op de color gameboy
EDIT: ok je zei gameboy color overigens vind ik dat scherm beter dan een gamegear scherm maargoed.. wie koopt er nu ook nog een gbc
[Dit bericht is gewijzigd door lille_mannen op 01-12-2003 19:47]
maar goed ff ontopic:
Waar woon je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |