nu wil ik vrage welk gothic blad jullie ut beste vinde en waarom en of er ook nederlandstalige tijdschriften zijn
quote:geen
nu wil ik vrage welk gothic blad jullie ut beste vinde
edit:
aardschok gothic?
Maar ik denk dat je es op google moet zoeken, want ik denk dat de spoeling dun is
Misschien is dit ook wel niet helemaal de juiste plek voor dat soort vragen. Kijk eens op een forum van een band ofzo
quote:aardschok is meer altenatief maandblad... niet alleen metal, maar ook punk, hardcore, gothic enz. -- niet gothic alleen...
Op zondag 30 november 2003 15:09 schreef rohypnol het volgende:[..]
geen
edit:
aardschok gothic?
Maar ik denk dat je es op google moet zoeken, want ik denk dat de spoeling dun is
Misschien is dit ook wel niet helemaal de juiste plek voor dat soort vragen. Kijk eens op een forum van een band ofzo
quote:que?
Op zondag 30 november 2003 14:56 schreef am.morgen.fruo het volgende:
op te bestelle
quote:Dat dacht ik ook toen ik het las. uit de rest word ik ook niet veel wijzer trouwens...
Op zondag 30 november 2003 16:35 schreef Tokus het volgende:[..]
que?
quote:hoe dom kun je zijn??
Op zondag 30 november 2003 17:10 schreef brother52 het volgende:[..]
Dat dacht ik ook toen ik het las. uit de rest word ik ook niet veel wijzer trouwens...
quote:jij komt aan met "op bestelle"
Op zondag 30 november 2003 17:34 schreef am.morgen.fruo het volgende:[..]
hoe dom kun je zijn??
Zie het positief, hier zie je minder kinderen in 'uniform' rondlopen omdat de scene minder scoort. Verder is het nog eens goed voor je Duits ook. Ondanks hun begrotingstekort verwacht ik toch dat het Duits de Europese taal van de toekomst wordt gezien de toetreding van de Oost-Europese lidstaten en de centrale ligging van Duitsland in Europa.
Andere goff verantwoorde bladen:
* Nouveau Noir
* Elegy
* D-Side
* Side-Line
* Cynfeirdd
* Dark Entries
* Orkus
* Zillo
* Sonic Seducer
* Gothic
* Fancy Halloween editie