Eigenaar word te oud voor zo'n auto, wil nu iets richting Laguna.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:41 schreef Delnooz het volgende:
Reden verkoop?
Die staat in de openingspost.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:35 schreef yup het volgende:
Heb je een foto van de wagen?
Sorry bedoelde een recente foto. Topic is al heel oud.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die staat in de openingspost.
Spiegels wel, ramen niet elec.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:40 schreef yup het volgende:
[..]
Sorry bedoelde een recente foto. Topic is al heel oud.
Dus heb je recente foto?
Vectra 2000 heeft toch elec. ramen en spiegels standaard?
Hoeveel km staat er nu op? Hoe lang is APK geldig? enz. enz.
Tis voor iemand anders, ik zal het hem wel vragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:55 schreef Gunsmoke het volgende:
[..]
Spiegels wel, ramen niet elec.
Wel een elec. schuif/kantel -dak.
Foto is hetzelfde, auto is niet veranderd eigenlijk?
Kilometers, er zullen 162.000 zijn denk ik.
En de koper krijgt nieuwe APK omdat die nu verlopen is.
btw, auto is niet van mij, dus als je echt specifike (of zoiets) vragen hebt kun je gewoon dat nummer bellen.
Ja anders is het ook geen vectra 2000.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:59 schreef SillyWalks het volgende:
Heeft ie stuurbekrachtiging?
Hehe daar heb ik geen verstand vanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja anders is het ook geen vectra 2000.
Volgens mij hoeft dat niet. Niet alles is standaard, volgens autoweek elec. ramen voor+achter is standaard, maar waarom zie ik dan tal van 2000'es met alleen elec. ramen voor? Wedden dat deze ook geen digi-dash heeft? Ik dacht vroeger dat het net als de Kadett GSi een digi-dash standaard had, maar dat is dus niet zo... Maar ik kan nergens een origineel folder vinden van een Vectra 2000, anders wist ik het wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja anders is het ook geen vectra 2000.
Waarom heeft hij geen elec. ramen??? Vectra 2000 heeft elektrische ramen!
Is dit niet gewoon een vectra, waar een andere motor in is gezet? Een echte vectra 2000 moet tal van elec. opties hebben.
Vectra 2000 is een speciaal model, die standaard al een tal van opties hebben voor hun leeftijd, waaronder (ben ik bijna 100zeker van) ook de digidash!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:15 schreef yup het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet. Niet alles is standaard, volgens autoweek elec. ramen voor+achter is standaard, maar waarom zie ik dan tal van 2000'es met alleen elec. ramen voor? Wedden dat deze ook geen digi-dash heeft? Ik dacht vroeger dat het net als de Kadett GSi een digi-dash standaard had, maar dat is dus niet zo... Maar ik kan nergens een origineel folder vinden van een Vectra 2000, anders wist ik het wel.
Maar als iemand dit ding wilt kopen, niet er langs lopen alsof het een normale Vectra is met een krachtige motor, ik heb begrepen dat deze dingen verdomd goed op de weg liggen.
topsnelheid 217 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,5 s
Je kan hiermee behoorlijk snelle wagens mee lastig vallen!
Ik weet vrijwel zeker dat een digi-dash niet standaard is. Want je kon de Vectra 2000 ook met Calibra (witte achtergrond) tellers krijgen!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vectra 2000 is een speciaal model, die standaard al een tal van opties hebben voor hun leeftijd, waaronder (ben ik bijna 100zeker van) ook de digidash!!
Dus ik zou dit niet zien als een echte '2000' maar gewoon een vectra met een snel blokje, die er hoogstwaarschijnlijk later pas is ingebouwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |