Ik vond het liedje met Nelly al aardig, maar na Cry Me A River, Like I Love You, Senorita, en vooral Rock Your Body heb ik echt een respect voor Justin Timberlake opgebouwd. Ik vind het ook geen standaardpop, het is wat pop betreft een beetje alternatief.
Het nieuwe liedje echter, I'm lovin' it, vind ik niks. Maar over het algemeen vind ik JT echt goed bezig nu. Een vooruitgang op die kutboyband 'NSYNC.
Wat dat betreft vind ik hem een beetje op Robbie Williams lijken. Eerst zat hij bij zo'n kut kinderachtige boyband, maar daarna rees hij als soloartiest, en vond ik hem (pop of niet) hele mooie muziek maken. Hetzelfde bij JT nou.
JT behoort nou tot een van de weinige popartiesten waar ik graag naar luister, en waarvoor ik respect heb.
Ben ik de enige?
quote:Neej hoor.
Op zondag 30 november 2003 13:42 schreef audioslaaf het volgende:
Ben ik de enige?
JT rules!!!
quote:Ik begrijp best wel dat ik niet de enige ben die van Justin zijn muziek houd. Hij scoort immers hit na hit. Maar ben ik ook de enige die eigenlijk totaal niet van Justin's genre houd, meer van rock, of metal ofzo, en me dan toch aangetrokken voel tot Justin's muziek.
Op zondag 30 november 2003 13:47 schreef schwa78 het volgende:[..]
Neej hoor.
JT rules!!!
Ik ken jouw verdere smaak niet, maar ben ik de enige "pop-hater" die van JT houd?
quote:Ik zie wel overeenkomsten. Bij beide artiesten blijkt het dat ze solo veel meer in hun mars hebben dan bij zo'n boyband. Bij beide artiesten blijkt dat ze ook wat "volwassenere" muziek kunnen maken dan al die andere popartiesten. In de daadwerkelijke muziek zie ik ook wel een aantal overeenkomsten, alleen is JT wat muziek betreft denk ik wat moderner.
Op zondag 30 november 2003 13:49 schreef rilla het volgende:
Dat denk ik niet omdat ik en veel vrienden van mij ook helemaal niet van de muziek houden die in het algemeen in de top40 komt, maar die robbie en justin wel prima vinden. Zelf vindt ik trouwens robbie wel iets beter dan justin, hoewel ze eigenlijk te veel van elkaar verschillen om het zo te vergelijken.
[Dit bericht is gewijzigd door audioslaaf op 30-11-2003 13:53]
quote:Van Britney, Christina, 50cent, Shakira, Kylie en dat hele zooitje moet ik dus niks hebben. Ik vind het echt helemaal niks.
Op zondag 30 november 2003 13:54 schreef aa_koch het volgende:
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald genre, maar gezien het hoge 'kloongehalte' van de huidige popmuziek gaat mijn voorkeur uit naar muziek met meer inhoud (?). Desondanks moet ik zeggen dat z'n muziek aanstekelijk werkt (dat is schijnbaar ook het enige argument dat van belang is voor producers en platenmaatschappijen, want dat verkoopt), en prima is om naar te luisteren op de radio. Maar dat geldt overigens ook voor -- dare I say it? -- die van bijvoorbeeld Britney Spears, Christina Aguilera, 50 Cent, Shakira, Kylie, en noem ze allemaal maar op. Verwacht alleen niet dat ik ooit van een van hen een CD(-single) zal kopen, want je bent er relatief gauw op 'uitgekeken' en tegen die tijd is er weer een andere artiest die eenzelfde soort nummer uit heeft.
quote:Hij heeft prachtige stem
Op zondag 30 november 2003 13:55 schreef Zander het volgende:
Valt wel mee, denk ik. Die Timberlake-cd kreeg behoorlijk goede recensies in de wat 'serieuzere' muziekbladen. Maar dan ook vooral vanwege de producties van de Neptunes, want qua zang is Justin (imo) nou niet echt een bijzonder groot talent. Al is het zeker wel een goede entertainer.
quote:Ik ben er echter ook tegenstander van dat het minachten van pop een modeverschijnsel aan het worden is. Iedereen probeert zo anti-breezah te zijn, en als iemand van pop houd moet hij zich schamen, net zoals jij liet blijken met je "dare i say it". Of je van pop, rock of iets anders houd moet gebaseerd zijn op de smaak van jezelf, niet op de smaak van anderen. Natuurlijk word je enorm veel beinvloed door je omgeving, en die vormen je smaak (onbewust). Maar als je een liedje/artiest nou toch mooi vind, hoef je je daar niet voor te schamen. En het is duidelijk een modeverschijnsel aan het worden om pop, en die hele shit te haten.
Op zondag 30 november 2003 13:56 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Van Britney, Christina, 50cent, Shakira, Kylie en dat hele zooitje moet ik dus niks hebben. Ik vind het echt helemaal niks.
Maargoed, ik moet nu gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door audioslaaf op 30-11-2003 14:04]
quote:Tja, ik ook niet... maar ik kan ook weer niet ontkennen dat wanneer ik aan het werk ben en de radio aanstaat, ik 'm niet ietsje harder zet (niet bij alle nummers uiteraard, maar een hoop wel). Dat bedoel ik met het aanstekelijke... eigenlijk vind ik er niets aan, maar op de een of andere manier voelt het toch wel lekker.
Op zondag 30 november 2003 13:56 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Van Britney, Christina, 50cent, Shakira, Kylie en dat hele zooitje moet ik dus niks hebben. Ik vind het echt helemaal niks.
quote:Ja... ik kan het ook wel uithouden als zo'n artiest op de radio staat, maar ik zou nooit de cd van bijvoorbeeld Shakira op zetten als ik de cd van Live, Radiohead of HIM in mijn bereik had liggen.
Op zondag 30 november 2003 14:02 schreef aa_koch het volgende:[..]
Tja, ik ook niet... maar ik kan ook weer niet ontkennen dat wanneer ik aan het werk ben en de radio aanstaat, ik 'm niet ietsje harder zet (niet bij alle nummers uiteraard, maar een hoop wel). Dat bedoel ik met het aanstekelijke... eigenlijk vind ik er niets aan, maar op de een of andere manier voelt het toch wel lekker.
quote:Ik kan er wel naar luisteren, maar vind het echt niet mooi ofzo. Shakira vind ik weinig aan.
Op zondag 30 november 2003 14:07 schreef Nkjez het volgende:
de CD van Shakira is trouwens niet slechtr hoor
want ik spreek uit ervaring
De cd is prima te behappen, ook al staan er 2 ballads op die wel om te braken zijn zo zoetsappig. Waarschijnlijk om de vrouwelijke have tevreden te houden natuurlijk
Bovendien is het natuurlijk een erg leuke jongen. Ik kan er lang tegen vechten, maar moet het maar eens eerlijk toegeven: " Ik heb een oogje op iemand die in een boyband heeft heeft gezeten!"
quote:Ook lekkere dansmuziek
Op zondag 30 november 2003 14:15 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Ik kan er wel naar luisteren, maar vind het echt niet mooi ofzo. Shakira vind ik weinig aan.
quote:Nouja, Robbie Williams is een aantal keren verkozen tot "meest sexy man op aarde" en ook Justin Timberlake is erg populair bij de dames op het moment. Dus je bent niet de enige die geilt op iemand die vroeger in een boyband heeft gezeten.
Op zondag 30 november 2003 14:17 schreef marsterretje het volgende:
Bovendien is het natuurlijk een erg leuke jongen. Ik kan er lang tegen vechten, maar moet het maar eens eerlijk toegeven: " Ik heb een oogje op iemand die in een boyband heeft heeft gezeten!"
Maarja, je moet JT ook niet achtervolgen met zijn verleden NSYNC, hij heeft immers het licht gezien, heeft een kans gekregen om zichzelf te verbeteren, en is goede muziek gaan maken . Justin Timberlake zal later denk ik ook alleen om zijn solo-carriere herinnerd worden (dat is als het positieve herinneringen zijn
)
Het lukt maar zeer weinigen om zich op een positieve manier te ontwikkelen na het boyband genre te verlaten.
Robbie, George Michael.. dan houd het wel op vrees ik...
En deze heren hebben zeker wat in huis qua muzikale inhoud (maar ook marketing technisch hebben ze het goed aangepakt natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |