abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15035240
Hi,

Ik heb as woensdag een keuring bij de RDW voor een auto die ik uit Duitsland heb gehaald. Daarvoor heb ik ook een eendaagskentekenbewijs aangevraagd. Ik wil weten of iemand ervaring heeft met een bepaalde verzekeringsmaatschappij die bereid is om zo een auto WA te verzekeren.

Tnx!

pi_15035335
Krijg je die er niet gelijk bij dan?
Een maat van me heeft laatst hetzelfde gehad. Moest ook naar het RDW en had ook een 1dags kenteken. Ik kan wel ff navraag doen over hoe en of wat.
Tip: Neem brood mee en kom niet te laat. Als je te laat kom, moet je weer een nieuwe afspraak maken. Enneh, als je allemaal van die leuke extraatjes en accesoires aan je auto hebt, noem die niet allemaal op. Kost veel meer geld. Dus auto dan gewoon ff op de hoek zetten ofzo
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_15036592
Tnx voor de tip. Kreeg idd geen verzekering bij die kenteken. Hoop iig dat ik het kan laten verzekeren anders moet ik dus een nieuwe afspraak maken.
pi_15036686
Heb je nu geen autoverzekering lopen? Gewoon bellen en dan kun je deze er voor 1 dag bij doen. Heb ik ook gedaan.

Zo niet, zoek iemand met een autoverzekering waar je hem voor 1 dag bij mag zetten. Ouders of zo. Verzekeraars hebben over het algemeen geen interesse om auto's voor maar 1 dag te verzekeren, risico is te groot.

Houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk alleen WA kan, dus rijd voorzichtig.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 30 november 2003 @ 14:27:04 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_15036702
Bel ff je otooverzekering; de mijne verzekert dan 1 dag lang de "RDW-otoo "ipv van mijn "gewone"otoo, daar mag je dan niet in rijden, maar ja je moet toch met die RDW bak naar de keuring en je kan maar 1 otoo tegelijk besturen. Kost niks bij mijn verzekering . succes

das dus dubbelop

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')