quote:Gelukkig niet
Op donderdag 14 juni 2001 17:31 schreef Ringo het volgende:Er is hier geen enkele wet die jou je mening voorschrijft.
quote:genuanceerd-alert... genuanceerd-alert... genuanceerd-alert...
Op donderdag 14 juni 2001 17:33 schreef waspman het volgende:
die imam is wat mij betreft gewoon een vuile rat en niet minder erg dan janmaat of hitler..
quote:Dan wonen we in een samenleving met 16 miljoen imams? En dan?
Op donderdag 14 juni 2001 17:33 schreef waspman het volgende:
Stel je eens voor dat deze ziekte zich verspreid onder de Nederlanderse samenleving...
quote:Dat weet ik niet, maar in een islamitisch land waar men het niet zo nauw neemt met vrijheid van meningsuiting, zou ik niet zo 1,2,3 zeggen dat ik homo's volledig accepteer. In elk geval is voorzichtigheid dan geboden, dat bedoel ik.
Op donderdag 14 juni 2001 17:36 schreef Techno het volgende:
M.a.w. in een wat minder moedig geval zou je erom liegen en zeggen dat je er wel problemen mee hebt?
quote:Neuh, daarom geloof ik ook helemaal niet dat de collectieve verontwaardiging die op forums, tv en kranten overal te zien is zo oprecht is. Ik kan me nog goed de homodiscussies op dit forum herinneren en nu een imam een of andere idiote uitspraak doet vindt men dat hij van onze lieve nichtjes af moet blijven?
Op donderdag 14 juni 2001 17:31 schreef Ringo het volgende:[..]
maar een principiėle mening pas je niet zomaar aan.
Het komt op z'n minst erg hypocriet over, eigenlijk.
quote:heb je wel gelijk in, eigenlijk ja
Op donderdag 14 juni 2001 17:50 schreef links234 het volgende:[..]
Neuh, daarom geloof ik ook helemaal niet dat de collectieve verontwaardiging die op forums, tv en kranten overal te zien is zo oprecht is. Ik kan me nog goed de homodiscussies op dit forum herinneren en nu een imam een of andere idiote uitspraak doet vindt men dat hij van onze lieve nichtjes af moet blijven?
Het komt op z'n minst erg hypocriet over, eigenlijk.
maar zou iemand mij misschien kunnen uitleggen WAAROM mensen een hekel aan homo's hebben?? ik snap daar namelijk helemaal niks van...
Jullie blijven hier maar offtopic gaan en de discussie over de Imam en andere zaken voeren, i.p.v. over die petitie.
Dit is mijn 3e en laatste waarschuwing.
Bij verder offtopic-geneuzel, gaat deze op slot.
De petitie is goed aangekomen, bij de Minister van Integratie, Van Boxtel.
Ik weet niet van welke partij hij is, maar mijn stem heeft hij.
quote:Zo ja, dat pleit dan niet voor je.
Op donderdag 14 juni 2001 20:35 schreef Gia het volgende:
Heeft er nog niemand het nieuws van 7 uur gezien, op sbs6???
quote:De mijne ook, ben benieuwd nu uitgekomen is, wat voor een leugenachtige eikels het zijn, wat de gevolgen gaan zijn, enkeltje naar de hel ???
Op donderdag 14 juni 2001 20:35 schreef Gia het volgende:
Heeft er nog niemand het nieuws van 7 uur gezien, op sbs6???De petitie is goed aangekomen, bij de Minister van Integratie, Van Boxtel.
Ik weet niet van welke partij hij is, maar mijn stem heeft hij.
Snap alleen niet dat er dit voor nodig is, wat een vertoning, eens temeer, je ziet veel van die lui zijn absoluut niet te vertrouwen, die doen alles voor *sekte uitbreiding*
Extremisten zijn gevaarlijk, veel gevaarlijker als men hier denkt.
Ze kregen de volle laag van Van Boxtel.
quote:Ach ja, als het de D'66 stemmen oplevert vind ik het allang best (krijgt die vervloekte VVD er temminste minder).
Op donderdag 14 juni 2001 20:55 schreef Gia het volgende:
Ze kregen de volle laag van Van Boxtel.
quote:Koekepan, jij bent toch altijd zo verdraagzaam ?
Op donderdag 14 juni 2001 20:57 schreef Koekepan het volgende:Ach ja, als het de D'66 stemmen oplevert vind ik het allang best (krijgt die vervloekte VVD er temminste minder).
Hoe kun je dan mensen / een partij vervloeken ?
Ben trouwens wel erg benieuwd naar de verdere berichtgeving en wat ze verder gaan doen met deze wetenschap.
ScareFreak_3
En alweer een kloon ontmaskerd.
quote:Verdomd ja, die kl*tecookies
Op donderdag 14 juni 2001 21:35 schreef golfer het volgende:
quote:Had jij het niet over on-topic blijven ???
Op donderdag 14 juni 2001 21:35 schreef golfer het volgende:
^^^^^^ScareFreak_3
Of geldt dat niet voor mensen met Modpower ?
GO van Boxtel... erg goed.. de vorige keer was hij zo slap.. ik ben blij dat zijn mening is omgeslagen
quote:En er bestaat ook een artikel dat zoiets als vrijheid van godsdienst en vrijheid van mening regeld. Ik zie het als 2-1 voor de iman.
Artikel 1 uit de grondwet: Niemand mag op grond van geloof, ras, SEXUELE GEAARDHEID etc. gediscrimineerd worden.
Hij mag die uitspraken dus NIET doen
Is is daarvoor gestraft, weg ermee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |