quote:oke
Op zondag 30 november 2003 20:19 schreef Alicey het volgende:[..]
okee
[..]mijn hele leven ligt op fok en je weet nix van me
maargoed ik woon dus in rotterdam in een gezellige wijk. ik werk in de export-sector als zelfstandige. ik heb een liefde voor alles wat exotisch is, vooral mali vind ik een geweldig land!
quote:dat is aan de andere kant van nederland ongeveer geloof ik
Op zondag 30 november 2003 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
oke
maar ik kom je bijkans nooit tegen daarom en je hebt geen profiel..
zou ik werk dus bij een kleine aannemer woon nu nog in Enschede , maar zit op cursus tot half februari in Goes..
quote:mali is een geweldig land! nu moet ik wel zeggen dat ik weinig van de stedelijke gebieden heb gezien ben meer een dierenvriend en vind de dierenbevolking geweldig daar! mijn huisdiertje komt trouwens ook uit mali
ennuh Mali wil ik ook nog wel eens heen! ben je daar geweest?
quote:nu nog eventjes wat achtergrondjes bij dat topic zoeken misschien dat het je helpt en het kan zowiezo geen kwaad voor je algemene ontwikkeling
Op zondag 30 november 2003 20:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding].
quote:Als ik je topics zo even doorlees heb je meer intellectuele kwaliteiten dan de gemiddelde fokker, dus daar trap ik niet in..
Op zondag 30 november 2003 20:27 schreef Alicey het volgende:[..]
dat is aan de andere kant van nederland ongeveer geloof ik
wat leer je nu en kun je een beetje leren? ik kan dat nooit enzo
[..]mali is een geweldig land! nu moet ik wel zeggen dat ik weinig van de stedelijke gebieden heb gezien ben meer een dierenvriend en vind de dierenbevolking geweldig daar! mijn huisdiertje komt trouwens ook uit mali
en ik leer voor manager bij het aannemersbedrijf waar ik nu zit (een maat van mn baas heeft die cursus in Goes geregeld, ik slaap bij een gastgezin dat nog een rekening te vereffenen had bij mn baas) . Er zit in de cursus ook een hoop in van het werk dat normaliter het voetvolk doet, omdat je als manager nu eenmaal moet weten wat er op de werkvloer gebeurt... kweet niet of ik dat ooit zal gebruiken , want de komende tijd mag ik blij zijn dat ik bij mijn werkgever koffie mag zetten en dat ik überhaupt mag blijven.
Wat voor huisdiertje heb je dan?
quote:Wat bedoel je hiermee? Ik zit juist te zoeken in de posthistory van betreffende user en het gaat er me helemaal niet om iemand omlaag te halen. Alleen is in mijn ogen een omgebouwde man geen vrouw.
Op zondag 30 november 2003 20:32 schreef Alicey het volgende:
nu nog eventjes wat achtergrondjes bij dat topic zoeken misschien dat het je helpt en het kan zowiezo geen kwaad voor je algemene ontwikkeling
Sterkte meid!!
quote:vast niet als semtex dat zegt
Op zondag 30 november 2003 20:34 schreef Robertje het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien hoor...maar maak ik nog kans
[afbeelding]
quote:je mening werd niet gevraagd hier en was overbodig
Op zondag 30 november 2003 20:35 schreef Modus het volgende:[..]
Wat bedoel je hiermee? Ik zit juist te zoeken in de posthistory van betreffende user en het gaat er me helemaal niet om iemand omlaag te halen. Alleen is in mijn ogen een omgebouwde man geen vrouw.
quote:ik ben er..
Op zondag 30 november 2003 20:40 schreef Alicey het volgende:
bloodhoundfromhell waar ben je nou?
quote:Ah dus ik mag alleen posten als het me gevraagd wordt.
Op zondag 30 november 2003 20:40 schreef Alicey het volgende:
je mening werd niet gevraagd hier en was overbodig
quote:Damn...dat meen je toch niet
Op zondag 30 november 2003 20:37 schreef Alicey het volgende:[..]
vast niet als semtex dat zegt
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik ben er..
quote:conclusies trekken is niet je sterkste kant merk ik
Op zondag 30 november 2003 20:41 schreef Modus het volgende:[..]
Ah dus ik mag alleen posten als het me gevraagd wordt.
quote:misschien vind ik je wel lief maar ik vind je helemaal niet lijken op bloodhoundfromhell
Op zondag 30 november 2003 20:42 schreef Robertje het volgende:[..]
Damn...dat meen je toch niet
quote:ik wachtte op een respons van jou eik..
Op zondag 30 november 2003 20:42 schreef Alicey het volgende:[..]
![]()
doe eens actief
maar vertel dan eens ,heb je in Mali gewoond, was het vakantie, hoe zit het met je huisdiertje ?
quote:Ja hoor.
Op zondag 30 november 2003 20:43 schreef Alicey het volgende:
conclusies trekken is niet je sterkste kant merk ik
quote:Niet?
Op zondag 30 november 2003 20:43 schreef Alicey het volgende:[..]
misschien vind ik je wel lief maar ik vind je helemaal niet lijken op bloodhoundfromhell
quote:o
Op zondag 30 november 2003 20:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik wachtte op een respons van jou eik..
![]()
quote:ik heb het een en ander geexporteerd naar mali. meestal blijf ik een tijdje in het land waar ik het naartoe exporteer ook dus in mali. mijn huisdiertje heb ik via mali geimporteerd had nog wel flink wat voeten in de aarde maar uiteindelijk gelukt. ze is nu nog vrij klein maar daarom ook heel erg aaibaar en knuffelachtig
maar vertel dan eens ,heb je in Mali gewoond, was het vakantie, hoe zit het met je huisdiertje?
quote:o interessant! Wat exporteer je dan? Mali lijkt me alles behalve een voordehand liggend land om dingen naar te exporteren
Op zondag 30 november 2003 20:47 schreef Alicey het volgende:[..]
o
[..]ik heb het een en ander geexporteerd naar mali. meestal blijf ik een tijdje in het land waar ik het naartoe exporteer ook dus in mali. mijn huisdiertje heb ik via mali geimporteerd had nog wel flink wat voeten in de aarde maar uiteindelijk gelukt. ze is nu nog vrij klein maar daarom ook heel erg aaibaar en knuffelachtig
maar wel gaaf hoor! Mali staat toch bekend om Timboektoe en de zoutmeren?
quote:ik exporteer diverse dingen maar vooral het nummer 1 produkt van nederland. mijn huisdiertje is een tijgertje
Op zondag 30 november 2003 20:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
o interessant! Wat exporteer je dan? Mali lijkt me alles behalve een voordehand liggend land om dingen naar te exporteren
... en wat voor huisdiertje is het nou??
quote:ik weet niet ik weet heel weinig af van waar landen om bekend staan. ik weet zowiezo heel weinig af van alles wat je kunt bedenken
maar wel gaaf hoor!Mali staat toch bekend om Timboektoe en de zoutmeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |