abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2003 @ 06:21:04 #1
14842 warmaster666
Gas op de plank!
pi_15032726
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar het heeft wel met auto's te maken.

Een kennis van mij is gisteravond van de snelweg af gedrukt waarna hij en zijn vrouw een paar keer over de kop zijn geslagen, hier zijn verhaal:

quote:
Hedenavond om 19:45 zijn Miranda en ik ter hoogte afslag Boerakker op de A7 richting Drachten met 130 km/h van de weg geramd door een rechts inhalende donkere SUV ACHTIGE AUTO.

Ik was zelf bezig met het inhalen en volgde een auto voor mij, we reden beiden ongeveer 130 km/h.

Ik zag in mijn spiegel met hoge snelheid een SUV achtige auto naderen, met vierkante koplampen. Deze naderde mij met hoge snelheid ca. 160/170 (inschattend) op het laatste moment ging hij me rechts inhalen. Dit was onmogelijk daar ik zelf al aan het inhalen was en de inhalende auto tot op de hoogte van de achterkant genaderd was.

De SUV (ik vermoed een dodge ramvan achtige auto of een chevrolet trailblazer maar dit kan ik niet zeker zeggen omdat het al donker was) knalde ons vol in de flank de vangrail in met 130 km/h tijd om te remmen of iets anders te doen had ik niet meer. De BMW is meerdere keren over de kop geslagen en een tientallen meters doorsgeschoven. We zijn onderste boven op de vangrail beland. Zowel Miranda als ik hingen nog in de gordels, ik heb Miranda en mezelf in veiligheid gesteld en zijn naast de auto gaan zitten. Omstanders boden direct hulp aan en 112 was gebeld.

Ikzelf ben afgevoerd naar het martini ziekenhuis in groningen en Miranda ligt nog ter observatie in het academisch ziekenhuis omdat Miranda zwanger is :-((

We hebben engeltjes op ons schouders, gehad de BMW is totall loss. We leven allebei nog en zijn bont en blauw maar hebben niks gebroken en er zijn ook geen zware uitwendige verwondingen. Ook inwendig onderzoek bij was positief. Wat betreft Miranda's zwangerschap en de baby kan nog niks met zekerheid worden gezegd. :-(

Ik weet nog niet van de politie of de dader is doorgereden, maar getuigen en omstanders (was redelijk druk op de weg) gaven aan dat hij was doorgereden.

Je geloofd het niet maar iemand ramt je met 160 km/h van de weg af en stopt niet !!

Daarom wil ik iedereen verzoeken om alles in het werk te stellen om de dader te vinden. Gezien de klap moet de auto ook van fikse schade zijn voorzien de orient blauwe lakkleur moet over de hele zijkant geschaaft zijn.

De auto wordt misschien bij een schadeherstelbedrijf aangeboden. Als je wilt mag je dit bericht verspreiden op andere internet forums.

mijn telefoonnummer is 06-51031880

Of bel anders de politie.

dank Rico.

pi_15032729
Damn zeg, hoop dat alles goedkomt....

Helaas kan ik je niet helpen, maar woon wel in de buurt van de A7

Heb je geen kenteken of deel ervan ?

pi_15032741
zal het verspreiden maar als ik die afbeelding zie van die km teller kan jij er zelf ook wel wat van sterkte met je vriendin
pi_15032743
sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-11-2003 22:25]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_15032750
quote:
Op zondag 30 november 2003 07:04 schreef scheurijzer het volgende:
zal het verspreiden maar als ik die afbeelding zie van die km teller kan jij er zelf ook wel wat van sterkte met je vriendin
Lezen is ook een kunst....

Het gaat niet over hem zelf, maar over een kennis van hem.

't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_15032751
sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-11-2003 22:25]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_15032833
bizar

zal wel een gestolen suv zijn geweest.

sterkte iig

pi_15032863
quote:
Op zondag 30 november 2003 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
bizar

zal wel een gestolen suv zijn geweest.

sterkte iig

Of een bestuurd(st)er die met zijn dronken reet in de auto is gestapt...

iig mogen ze wat mij betreft de veroorzaker opknopen... ik vind dit het meest schofterige gedrag wat er bestaat... Ook al zit je hartstikke fout, je moet gewoon stoppen als je bij een ongeluk betrokken ben of als je er een voorzaakt hebt...

iig sterkte aan je vrienden TS... hopen dat de baby niets mankeert!

pi_15032867
ik haat topics die alleen uit hoodfletters bestaan en om aandacht schreeuwen, niet serieus neem.
pi_15032870
Ophangen aan de hoogste boom zulke mensen

Hoop dat ze hem vinden.

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_15032910
quote:
door een rechts inhalende donkere SUV ACHTIGE AUTO.
Ik was zelf bezig met het inhalen
Leg eens uit ?

Of bedoel je 'ik reed links, er was ruimte, ik werd rechts ingehaald, gaf als een rechtgeaarde BMW-coureur gas bij omdat ik er niet van gediend was rechts ingehaald te worden en toen de auto toch naar links kwam schrok ik, en stuurde ik de vangrail in'

Want volgens mij is het onmogelijk om met 160 in 't uur een auto zo hard te raken dat deze gaat rollen en zelf niet van de weg af te vliegen. Je zegt namelijk dat de auto in de flank geraakt werd, dan moet de andere auto zijn gaan spinnen, anders kan het niet...

(Ik bedoel maar te zeggen dat na elk ongeval een verhaal altijd twee versies heeft en als in de eerste twee regels al een tegenstrijdigheid zit, dan vraag ik me af in hoeverre de rest klopt.)

Moderator zondag 30 november 2003 @ 09:22:48 #12
18653 crew  D.
pi_15032932
quote:
Op zondag 30 november 2003 09:17 schreef Makkinen het volgende:

[..]

Leg eens uit ?

Of bedoel je 'ik reed links, er was ruimte, ik werd rechts ingehaald, gaf als een rechtgeaarde BMW-coureur gas bij omdat ik er niet van gediend was rechts ingehaald te worden en toen de auto toch naar links kwam schrok ik, en stuurde ik de vangrail in'

Want volgens mij is het onmogelijk om met 160 in 't uur een auto zo hard te raken dat deze gaat rollen en zelf niet van de weg af te vliegen. Je zegt namelijk dat de auto in de flank geraakt werd, dan moet de andere auto zijn gaan spinnen, anders kan het niet...

(Ik bedoel maar te zeggen dat na elk ongeval een verhaal altijd twee versies heeft en als in de eerste twee regels al een tegenstrijdigheid zit, dan vraag ik me af in hoeverre de rest klopt.)

kutuser

ongeluk, 2 partijen, 1 rijdt door, da's genoeg

pi_15032995
quote:

[..]

Leg eens uit ?

Zet eens een Dodge Ram en een BMW-tje naast elkaar, dan zal je veel duidelijk worden.
Ik zal eens rondkijken, ik moet volgende week nog wat schadebedrijven langs omdat één of andere k*nk*erlijer mijn auto voor de lol in elkaar geschopt heeft.
Totall loss.
  zondag 30 november 2003 @ 09:40:55 #14
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_15033006
quote:
We hebben engeltjes op ons schouders, gehad de BMW is totall loss. We leven allebei nog en zijn bont en blauw maar hebben niks gebroken en er zijn ook geen zware uitwendige verwondingen.
Flikker een eind op met die engeltjes. Het is de kooiconstructie van deze BMW die de levens van de 2 (3 eigenlijk ) heeft gespaard. Dus bedankt de ingenieurs van BMW maar eens.

Het hoeft uiteraard niet gezegd te worden dat ik hoop dat de veroorzaker van dit ongeluk snel gepakt wordt en dat de slachteroffers er geen blijvend letsel aan overhouden. Doorrijden na eenongeluk is zo gigantisch laf

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  Moderator zondag 30 november 2003 @ 09:42:52 #15
18653 crew  D.
pi_15033011
quote:
Op zondag 30 november 2003 09:38 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Zet eens een Dodge Ram en een BMW-tje naast elkaar, dan zal je veel duidelijk worden.
Ik zal eens rondkijken, ik moet volgende week nog wat schadebedrijven langs omdat één of andere k*nk*erlijer mijn auto voor de lol in elkaar geschopt heeft.
Totall loss.

Da's een goedkoop autootje dan, als iemand m total loss kan schoppen
pi_15033084
quote:
Op zondag 30 november 2003 09:42 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Da's een goedkoop autootje dan, als iemand m total loss kan schoppen

Uit 91 idd.
De bestuurderskant is van voor naar achter in de vernieling geholpen.
Diepe deuken, een paar knikken en veel krassen.
Hij zou worden ingeruild in februari.
  zondag 30 november 2003 @ 10:00:42 #17
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_15033097
quote:
Op zondag 30 november 2003 08:57 schreef PatrickM het volgende:
iig mogen ze wat mij betreft de veroorzaker opknopen... ik vind dit het meest schofterige gedrag wat er bestaat... Ook al zit je hartstikke fout, je moet gewoon stoppen als je bij een ongeluk betrokken ben of als je er een voorzaakt hebt...
Niets moet, doorrijden is een gok, die als je weinig waarde hecht aan ethiek en veel aan financiën aantrekkelijk kan zijn.

Op het eerste gezicht lijkt de dader zich een enorme hoeveelheid financieele schade en een strafblad bespaart te hebben. Da's niet schofterig, da's opportunistisch. Hij zorgt gewoon goed voor zichzelf. Denk ook aan de familie die hij misschien moet onderhouden, ook heb blijft nu een grote klap bespaart.

Down[br]Under
pi_15033146
De kans is groot dat ze bij het pompstation aan de Midwolderweg wel weten wie zo'n auto heeft.

Ik geloof zelfs dat 1 van de werknemers ( weet niet of ie er nog werkt ) een vergelijkbaar voertuig heeft.

Ook een medewerker van Pruim in Roden heeft er een met grote reclame van Pruim op de zijkanten.

pi_15033154
quote:
Op zondag 30 november 2003 10:00 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Niets moet, doorrijden is een gok, die als je weinig waarde hecht aan ethiek en veel aan financiën aantrekkelijk kan zijn.

Op het eerste gezicht lijkt de dader zich een enorme hoeveelheid financieele schade en een strafblad bespaart te hebben. Da's niet schofterig, da's opportunistisch. Hij zorgt gewoon goed voor zichzelf. Denk ook aan de familie die hij misschien moet onderhouden, ook heb blijft nu een grote klap bespaart.

Opportunisten zijn ook schoften, what's your point?
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_15033210
quote:

[..]

Leg eens uit ?

pi_15033282
quote:
Op zondag 30 november 2003 10:00 schreef MacBeth het volgende:

[..]

zondag 30 november 2003 @ 10:46:09 #22
71115 Rnej
I walk the line
pi_15033353
quote:
Op zondag 30 november 2003 09:38 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Totall loss.

Dodge ram weegt 2000+ kg en is 2,5 x zo hoog en 1,5x zo breed als de gemiddelde personenwagen... die krengen zijn kleine vrachtwagentjes

edit: een ram van weegt 3300 kg , ff opgezocht

zondag 30 november 2003 @ 10:53:07 #23
14842 warmaster666
Gas op de plank!
pi_15033406
quote:
Op zondag 30 november 2003 08:59 schreef NiXz het volgende:
ik haat topics die alleen uit hoodfletters bestaan en om aandacht schreeuwen, niet serieus neem.
Blijf dan weg uit deze topic.
  zondag 30 november 2003 @ 10:55:14 #24
14842 warmaster666
Gas op de plank!
pi_15033418
quote:

Er zullen vast wel twee versie's zijn maar als de ene eruit naait is dat een beetje moeilijk checken is het niet? Dus als die andere gevonden kan worden (bel anders de politie als je hem ziet) kan men het uitzoeken.
  zondag 30 november 2003 @ 10:59:57 #25
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_15033459
www.goudengids.nl en alle schade bedrijven nabellen, garage's etc. in de buurt. Misschien ook een paar provincies erom heen

Misschien heb je geluk.

Trotse mamma :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')