Die drie grote aanbieders houden de prijzen liever stabiel, marktaandeel is wel OK zo vind meneer Breukhoven
Ik zou er zelf wél (meer) CD's van gaan kopen
quote:Misschien een idee om eens ergens anders binnen te lopen ipv weer "monopolie" te roepen en meteen op de heer Breukhoven te wijzen?
Op zaterdag 29 november 2003 21:20 schreef generalist het volgende:
Ik zou er zelf wél (meer) CD's van gaan kopen
quote:Precies, en niet alleen vanwege de prijs, maar ook omdat ik graag een was ander aanbod van cd's heb dan Frans Bauer etc.
Op zondag 30 november 2003 10:53 schreef OProg het volgende:[..]
Misschien een idee om eens ergens anders binnen te lopen ipv weer "monopolie" te roepen en meteen op de heer Breukhoven te wijzen?
quote:De "nieuwe" album top 50 cd's zijn bij de MediaMarkt gemiddeld zo'n 6 euro goedkoper dan bij de FRS.
Op zondag 30 november 2003 10:36 schreef zoom het volgende:
Alleen de Media Markt wil nog wel eens onder de prijs zitten kwa cd's en dvd's.
Ook kom je er cd's tegen die juist bij de FRS goedkoper zijn, maar over het algemeen ben je qua cd's bij de MediaMarkt goedkoper uit.
quote:Dat wordt zeker tijd, belachelijke prijzen
Op zaterdag 29 november 2003 21:17 schreef klappernoot2000 het volgende:
Okee, we hebben een prijzenslag in de supermarkten,
Een prijzenslag in de horeca,
Wordt het nu dan eindelijk eens tijd voor een prijzenslag in de platenzaken?
quote:Ik vind de Media Markt echter geen serieus alternatief voor een goede cd zaak. Het ziet er groot uit, maar er staat betrekkelijk weinig.
Op zondag 30 november 2003 10:36 schreef zoom het volgende:
Alleen de Media Markt wil nog wel eens onder de prijs zitten kwa cd's en dvd's.
quote:Er staat wel veel, alleen weinig echt interessant spul (in Groningen dan). Vaak zijn de dingen die je zoekt al uitverkocht, waardoor je alsnog ergens anders naar toe moet.
Op zondag 30 november 2003 20:22 schreef Metamorphozis het volgende:
Ik vind de Media Markt echter geen serieus alternatief voor een goede cd zaak. Het ziet er groot uit, maar er staat betrekkelijk weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |