Bank Austria
IBAN: AT861200080017760000
BIC: BKAUATWW
Bij de accept giro overmaak mogelijkheid van de rabobank heb ik echter de volgende mogelijkheden:
quote:Wat vul ik waar in
Naar rekeningTen name van
Plaats
BetalingskenmerkCode
Of ib van Rabo dat heeft weet ik niet, ABN sowieso wel.
Je heb nl ook 2 nummers nodig die staan voor buitenlandse nummers. Staan als het goed is ook ergens op je afschrift.
Of je moet met internet bankieren een optie hebben op buitenlandse betalingen.
Sneller is naar het postkantoor gaan en betalen met moneywire lijkt mij
(vergeet niet op het eerste scherm het juiste land te kiezen en kies voor 'kosten in het buitenland voor begunstigde')
quote:Euuuh, als ik het goed begrijp komen de kosten dan op rekening van degene waar ik het geld naar overmaak toch?
Op zaterdag 29 november 2003 19:52 schreef ElisaB het volgende:
(en kies voor 'kosten in het buitenland voor begunstigde')
quote:Wellicht is het verstandig eerst de 'help-pagina' door te nemen betreffende de kosten voor de betaling.
Op zaterdag 29 november 2003 19:52 schreef ElisaB het volgende:
www.rabobank.nl, links kiezen voor betalen buitenland... de rest wijst zich vanzelf(vergeet niet op het eerste scherm het juiste land te kiezen en kies voor 'kosten in het buitenland voor begunstigde')
In sommige gevallen dien je nl. voor 'gedeelde kosten' te kiezen, waarna er géén kosten worden berekend (op basis van de EU-regels...).
Ik weet dat het onlogisch klinkt, maar tis miss toch wel handig het even na te checken.
quote:Kan er niets over vinden
Op zaterdag 29 november 2003 19:56 schreef Dorine het volgende:[..]
Wellicht is het verstandig eerst de 'help-pagina' door te nemen betreffende de kosten voor de betaling.
quote:Niet telebankieren, maar wel gewoon bij de Rabobank.
Op zaterdag 29 november 2003 20:08 schreef Kastanovamber het volgende:[..]
Kan er niets over vinden
Iemand misschien ervaringen met betalingen naar het buitenland via het rabobank telebankieren?
Ivo
Slot, TS kan niet meer reageren wegens ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |