is het nu mogeelijk om meerdere auto's te bezitten en bijv de ene race te doen met een RX7 en de andere met een GT-R??
quote:Nee.
Op dinsdag 2 december 2003 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb toch een vraag:is het nu mogeelijk om meerdere auto's te bezitten en bijv de ene race te doen met een RX7 en de andere met een GT-R??
Sim-pel
quote:maar je kan wel bij bijv quickrace auto's kopen die je hebt gekocht met je geld dat je krijgt via Underground en zo?
Op dinsdag 2 december 2003 00:34 schreef DaFan het volgende:[..]
Nee.
Sim-pel
of is dat gewoon de lijst van auto's die je unlocked.
da jij bijv bij race 50 en zoveel lvl en sterretjes een RX7 krijgt e dat je dan NAAST de standaard bakken ook de RX7 kan pakken om mee te driften?
quote:Je kan gewoon zo vaak van auto veranderen als je maar wil
Op dinsdag 2 december 2003 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb toch een vraag:is het nu mogeelijk om meerdere auto's te bezitten en bijv de ene race te doen met een RX7 en de andere met een GT-R??
En geld is btw niet echt een probleem binnen het spel..
quote:Ja.
Op dinsdag 2 december 2003 00:40 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
maar je kan wel bij bijv quickrace auto's kopen die je hebt gekocht met je geld dat je krijgt via Underground en zo?
of is dat gewoon de lijst van auto's die je unlocked.
da jij bijv bij race 50 en zoveel lvl en sterretjes een RX7 krijgt e dat je dan NAAST de standaard bakken ook de RX7 kan pakken om mee te driften?
De achterstand is omdat ik ff mooi plaatje ging maken..
Die lipe overigens op tot 23 seconden, mooi moment om mijn eerdere beweringen te staven: de AI gaat trager als ze voorligt. En jawel, hoe verder die voorligt, hoe sneller jij ze bijhaalt, in het tijdsbestek van 1 ronde lag ik al weer op 4.6 sec. achter en ben tenslotte gefinished op 1.5 sec achterstand.
Dus hoe verder je achterligt, hoe makkelijker je ze terughaalt. Als je ruwweg binnen 3 seconden van elkaar ligt dan komt het gewoon op racen aan. Het heeft voors en tegens, het houdt het spannend maar tevens onrealistisch. Voor mij wegen de nadelen zwaarder, ik had liever gezien dat de "catch on" was weggelaten..
Driftje pak eens RX7, sprintje R34, als je zin hebt in bochtjes MX5je of Supraatje, etc.
Koni promo team:
Fast and Fout edition EVO:
Fast and Skunk2 dat printscreen en tegenstuur gaat niet werken edition:
In pursuit mode:
En nog 1x de ultieme skyline:
En nog een S2000 lvl 110 widebody:
quote:Quick race, en dan een van de modellen kiezen, eentje zal dan een rob zombie vinyl hebben
Op dinsdag 2 december 2003 11:02 schreef Myster_E het volgende:
Ik heb een Rob Zombie car o.i.d. unlocked, waar vind ik die?
Erg onduidelijk aangegeven, dat hele menu is flut
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:57 schreef jwstoop het volgende:
ff mijn autootje nuIk heb alleen deze velgen omdat ik die als 'reward' heb gekregen. Als ik andere (mooiere) neem dan gaat mn reputation omlaag
quote:dat zijn wel veilside velgen geen OZ, zijn de zelfde velge die van diesel heetf op ze rode RX-7 in tfatf.
Op maandag 1 december 2003 13:06 schreef piet_pelle het volgende:[..]
Nee, zijn OZ superleggera. De enige 20 inchers tot nu toe.
Trouwens, als je 5 sterren rep. hebt, kan je balk dan nog vollopen? Anders dan kan je nooit stickers op je motorkap doen of kleinere maar mooiere velgen kiezen of i.d.
quote:Ik zit daar nu ook. Ten eerste heb ik niet zo'n zin om te racen...en ten tweede lukt het al een paar keer niet. (Wat het eerste puntje alleen maar versterkt).
Op dinsdag 2 december 2003 11:43 schreef blup het volgende:
Ik zit nu bij 59 Friendly competition.. en kom gvd maar niet verder, elke x eindig ik derde of laaste.
1x ben ik 2e geworden.. Je hebt zo fucking veel obstakels in de level..
quote:Kan wel dat jij gelijk hebt hoor, ware het niet dat het hier over NFSU gaat, waar geen Veilside velgen inzitten. En de velgen waar jij het over hebt heten in het spel OZ Superlegerra.
Op dinsdag 2 december 2003 11:41 schreef zerrocool het volgende:[..]
[..]dat zijn wel veilside velgen geen OZ, zijn de zelfde velge die van diesel heetf op ze rode RX-7 in tfatf.
quote:Ik bedoel gewoon wat ik zeg hoor. Je hebt 2 keer customize ride, in Underground en in het hoofdmenu. In het quickrace menu zit weer geen customize ride.
Op maandag 1 december 2003 21:17 schreef ToMm het volgende:[..]
Hij bedoelt denk ik quickrace ipv customize ride...
Je moet dan dus de customize ride hebben die buiten de underground mode zit, zoals ik ook zei
.
quote:* blup heeft zelfs al hopeloos de trainer opgestart voor nos, maar ook dat mag zelfs niet baten omdat ze je op een of andere manier toch wel bijhouden. (en dan crash je (hoe kan het ook anders) net voor de finish)
Op dinsdag 2 december 2003 11:51 schreef DaFan het volgende:[..]
Ik zit daar nu ook. Ten eerste heb ik niet zo'n zin om te racen...en ten tweede lukt het al een paar keer niet. (Wat het eerste puntje alleen maar versterkt).
quote:Klopt, de AI past zich aan aan jou. Heb jij unlimited NOS heeft de AI dat ook. Best cool op zich
Op dinsdag 2 december 2003 12:28 schreef blup het volgende:[..]
* blup heeft zelfs al hopeloos de trainer opgestart voor nos, maar ook dat mag zelfs niet baten omdat ze je op een of andere manier toch wel bijhouden. (en dan crash je (hoe kan het ook anders) net voor de finish)
De eerste ronde deed ik zeker 20 x over 103 totdat ik deze tip ergens las, de 2e en 3e ronde heb ik 103 gewoon in 1 keer gehaald met deze tip.
quote:Het probleem zal wel zitten bij je videokaart!
Op dinsdag 2 december 2003 12:56 schreef WebForce het volgende:
Ik kan het spel alleen maar met de laagste resolutie en de minste details spelen. Ik speel het op een laptop, maar volgens de system requirements kan ik het spelen!? Ik heb de patch geinstalleerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |