abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15077018
Ik heb hem uitgespeeld!

Uiteraard ook met een skyline
Signature?
  maandag 1 december 2003 @ 23:53:17 #202
38360 masuyo
Where will you go
pi_15077097
ikke heb uhm ook uitgespeeld
met deze:
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:11:41 #203
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_15077555
Ik heb toch een vraag:

is het nu mogeelijk om meerdere auto's te bezitten en bijv de ene race te doen met een RX7 en de andere met een GT-R??

pi_15078177
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb toch een vraag:

is het nu mogeelijk om meerdere auto's te bezitten en bijv de ene race te doen met een RX7 en de andere met een GT-R??

Nee.

Sim-pel

dinsdag 2 december 2003 @ 00:40:26 #205
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_15078333
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:34 schreef DaFan het volgende:

[..]

Nee.

Sim-pel

maar je kan wel bij bijv quickrace auto's kopen die je hebt gekocht met je geld dat je krijgt via Underground en zo?

of is dat gewoon de lijst van auto's die je unlocked.

da jij bijv bij race 50 en zoveel lvl en sterretjes een RX7 krijgt e dat je dan NAAST de standaard bakken ook de RX7 kan pakken om mee te driften?

pi_15078416
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb toch een vraag:

Je kan gewoon zo vaak van auto veranderen als je maar wil Driften doe ik met de mazda, dragracen met de skyline en circuit meestal met de civic (binnen underground mode, ja)

En geld is btw niet echt een probleem binnen het spel..

pi_15078438
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:40 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

maar je kan wel bij bijv quickrace auto's kopen die je hebt gekocht met je geld dat je krijgt via Underground en zo?

of is dat gewoon de lijst van auto's die je unlocked.

da jij bijv bij race 50 en zoveel lvl en sterretjes een RX7 krijgt e dat je dan NAAST de standaard bakken ook de RX7 kan pakken om mee te driften?

Ja.
sim-pel.

Ik dacht dat je in underground mode bedoelde.
Ik heb nu na underground mode, nog 5 a 6 andere auto's. Soms ga ik gewoon een beetje de buitenkant veranderen, knal wat performance upgrades erin, en blazen maar!
pi_15078661
Mag ik ook ff pinpen met mijn mazda
pi_15078973
Ook uitgespeeld en wel met de volgende bak :

De achterstand is omdat ik ff mooi plaatje ging maken..
Die lipe overigens op tot 23 seconden, mooi moment om mijn eerdere beweringen te staven: de AI gaat trager als ze voorligt. En jawel, hoe verder die voorligt, hoe sneller jij ze bijhaalt, in het tijdsbestek van 1 ronde lag ik al weer op 4.6 sec. achter en ben tenslotte gefinished op 1.5 sec achterstand.

Dus hoe verder je achterligt, hoe makkelijker je ze terughaalt. Als je ruwweg binnen 3 seconden van elkaar ligt dan komt het gewoon op racen aan. Het heeft voors en tegens, het houdt het spannend maar tevens onrealistisch. Voor mij wegen de nadelen zwaarder, ik had liever gezien dat de "catch on" was weggelaten..

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_15079291
Zelfs in underground kun je ze gewoon idd trade-in'en hoor.

Driftje pak eens RX7, sprintje R34, als je zin hebt in bochtjes MX5je of Supraatje, etc.

Koni promo team:

Fast and Fout edition EVO:

Fast and Skunk2 dat printscreen en tegenstuur gaat niet werken edition:

In pursuit mode:

En nog 1x de ultieme skyline:

En nog een S2000 lvl 110 widebody:

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:20:47 #211
28634 wick
Got VTEC?
pi_15082362

live fast, die young
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:02:00 #212
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_15083295
Ik heb een Rob Zombie car o.i.d. unlocked, waar vind ik die?
pi_15083537
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:02 schreef Myster_E het volgende:
Ik heb een Rob Zombie car o.i.d. unlocked, waar vind ik die?
Quick race, en dan een van de modellen kiezen, eentje zal dan een rob zombie vinyl hebben

Erg onduidelijk aangegeven, dat hele menu is flut

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_15084294
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:57 schreef jwstoop het volgende:
ff mijn autootje nu

[afbeelding]

Ik heb alleen deze velgen omdat ik die als 'reward' heb gekregen. Als ik andere (mooiere) neem dan gaat mn reputation omlaag

quote:
Op maandag 1 december 2003 13:06 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nee, zijn OZ superleggera. De enige 20 inchers tot nu toe.
Trouwens, als je 5 sterren rep. hebt, kan je balk dan nog vollopen? Anders dan kan je nooit stickers op je motorkap doen of kleinere maar mooiere velgen kiezen of i.d.

dat zijn wel veilside velgen geen OZ, zijn de zelfde velge die van diesel heetf op ze rode RX-7 in tfatf.
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:43:25 #215
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_15084341
Ik zit nu bij 59 Friendly competition.. en kom gvd maar niet verder, elke x eindig ik derde of laaste.
1x ben ik 2e geworden.. Je hebt zo fucking veel obstakels in de level..
pi_15084524
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:43 schreef blup het volgende:
Ik zit nu bij 59 Friendly competition.. en kom gvd maar niet verder, elke x eindig ik derde of laaste.
1x ben ik 2e geworden.. Je hebt zo fucking veel obstakels in de level..
Ik zit daar nu ook. Ten eerste heb ik niet zo'n zin om te racen...en ten tweede lukt het al een paar keer niet. (Wat het eerste puntje alleen maar versterkt).
pi_15084988
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:41 schreef zerrocool het volgende:

[..]

[..]

dat zijn wel veilside velgen geen OZ, zijn de zelfde velge die van diesel heetf op ze rode RX-7 in tfatf.

Kan wel dat jij gelijk hebt hoor, ware het niet dat het hier over NFSU gaat, waar geen Veilside velgen inzitten. En de velgen waar jij het over hebt heten in het spel OZ Superlegerra.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_15085097
quote:
Op maandag 1 december 2003 21:17 schreef ToMm het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik quickrace ipv customize ride...

Ik bedoel gewoon wat ik zeg hoor. Je hebt 2 keer customize ride, in Underground en in het hoofdmenu. In het quickrace menu zit weer geen customize ride.

Je moet dan dus de customize ride hebben die buiten de underground mode zit, zoals ik ook zei .

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:28:23 #219
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_15085579
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:51 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik zit daar nu ook. Ten eerste heb ik niet zo'n zin om te racen...en ten tweede lukt het al een paar keer niet. (Wat het eerste puntje alleen maar versterkt).

* blup heeft zelfs al hopeloos de trainer opgestart voor nos, maar ook dat mag zelfs niet baten omdat ze je op een of andere manier toch wel bijhouden. (en dan crash je (hoe kan het ook anders) net voor de finish)
pi_15085858
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:28 schreef blup het volgende:

[..]

* blup heeft zelfs al hopeloos de trainer opgestart voor nos, maar ook dat mag zelfs niet baten omdat ze je op een of andere manier toch wel bijhouden. (en dan crash je (hoe kan het ook anders) net voor de finish)

Klopt, de AI past zich aan aan jou. Heb jij unlimited NOS heeft de AI dat ook. Best cool op zich . Je kan de AI op 1 manier pakken, en dat is downtunen. Dan is de AI ook gedowntuned, maar de ideale lijn hoort gewoon bij de map zelf. Maar omdat de AI dan minder snel rijdt zul je zien dat ze heel vaak de bochten te kort nemen en andere rare capriolen uit gaan halen. Als je dan nog even zelf perfect rijd ben je er zo doorheen.

De eerste ronde deed ik zeker 20 x over 103 totdat ik deze tip ergens las, de 2e en 3e ronde heb ik 103 gewoon in 1 keer gehaald met deze tip.

pi_15086185
Ik zit nu in race 50, maar mijn topsnelheid zit bijna hlemaal vol, dus ik rijd ze er gewoon uit, na 10 seconden lig ik al 3 seconden voor, en dat loopt steeds verder uit... pas na 1 ronde kunnen ze inlopen
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:56:17 #222
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_15086309
Ik kan het spel alleen maar met de laagste resolutie en de minste details spelen. Ik speel het op een laptop, maar volgens de system requirements kan ik het spelen!? Ik heb de patch geinstalleerd...

pi_15086395
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:56 schreef WebForce het volgende:
Ik kan het spel alleen maar met de laagste resolutie en de minste details spelen. Ik speel het op een laptop, maar volgens de system requirements kan ik het spelen!? Ik heb de patch geinstalleerd...

[afbeelding]

Het probleem zal wel zitten bij je videokaart!
Ik weet niet welke je hebt, maar de videokaarten in laptops zijn niet zo goed als die in normale pc's..
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:06:42 #224
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_15086571

Zoiets?

Mz, zal jammer zijn

dinsdag 2 december 2003 @ 13:18:57 #225
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_15086883
had ik ook met mijn pc, volgens de readme moet het kunnen, maar het kan niet.
Gelukkig heb ik nog een amd xp 1800+ met een radeon 8500 128mb beneden staan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')