abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 30 november 2003 @ 13:52:55 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_15036097
quote:
Op zondag 30 november 2003 13:49 schreef Cheiron het volgende:
Op de site van EA kun je de patch downloaden, maar hij geeft alleen de melding dat ie "downloaded"is.
In deel 5 of 6 staat ergens een link. Ik kreeg ook zo'n vage melding, ik hoefde ook geen directory aan te geven waar het spel staat. Maar het zal wel gelukt zijn. (?)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_15036101
tnx -Mzraki-

en als je het spel opstart dan zie je de versie Cheiron, voorheen stond altijd 1.1.000 ofzow en nou die gepatched is waarschijnlijk 1.2.blabla

pi_15036192
Graci!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_15036239
heeft iemand al een crack van Need for speed..?
pi_15036281
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:00 schreef zolTan15 het volgende:
heeft iemand al een crack van Need for speed..?
www.google.nl / www.eagames.com

[Dit bericht is gewijzigd door Vyndrox op 30-11-2003 14:10]

pi_15037180
Wat heb je eigenlijk aan de stickers van de sponsers?? Want ik zie je reputation er niet van omhoog gaan en ik vind ze toch niet mooi .
  † In Memoriam † zondag 30 november 2003 @ 14:59:47 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_15037315
quote:
Op zondag 30 november 2003 13:53 schreef Vyndrox het volgende:
en als je het spel opstart dan zie je de versie Cheiron, voorheen stond altijd 1.1.000 ofzow en nou die gepatched is waarschijnlijk 1.2.blabla
Hiero versie 1.2.51733.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 november 2003 @ 15:22:20 #58
71627 cKc
*is een criminele allochtoon*
pi_15037695
Is er geen replay functie ofzo? zodat je alles overnieuw kunt bekijken, dat zou me wel cool lijken...
*is stout*
pi_15037700
quote:
Op zondag 30 november 2003 05:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mja..geef mmij maar wat minder felle kleurtjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het iets realistischer..
Hoe doe je dat? Steeds andere auto's of kleuren? Trade je je auto steeds en pas je hem dan weer totaal aan? Of heb je meerdere auto's in stock
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_15037899
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:22 schreef Alter_Ego het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Steeds andere auto's of kleuren? Trade je je auto steeds en pas je hem dan weer totaal aan? Of heb je meerdere auto's in stock

Je kan auto's opslaan.
(in het menu optisch, prestaties, inruilen, voorkeuren laden, voorkeuren opslaan)

-edit
Toevoeging: Menu is er niet in tijdens Underground

[Dit bericht is gewijzigd door V2i op 30-11-2003 15:59]

zondag 30 november 2003 @ 15:38:32 #61
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15037947
Ik vraag me af of de console-versies dan foutloos zijn gemaakt, aangezien de PC-versie dus een patch heeft ontvangen..
The Internets, I needs it..
pi_15037988
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik vraag me af of de console-versies dan foutloos zijn gemaakt, aangezien de PC-versie dus een patch heeft ontvangen..
Dat gebeurd met vrijwel alle games die zowel op pc als console uitkomen. Bugs komen op een console ook minder voor omdat er maar één configuratie mogelijk is...
pi_15038255
Ik zit vast

Ik ben nu bij die baan dat je begint met die halfpipe waar je doorheen kan vliegen, daarna die bouwput en dan die tunnel met die rood-witte palen. Ergens rond de 90 geloof ik.

Dan race je tegen eenofandere paarse gayauto, een subaru impreza, donkerblauw en eenofandere gare rood met witte auto.

Ik heb deze race al meer dan 25 keer geprobeerd, maar nog steeds geen 1e. Heeft iemand tips? Ik wordt er namelijk helemaal naar van

..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_15038409
ik heb gehoord van iemand dat het kan helpen om je acceleration en topspeed upgrades eraf te halen, en je handling upgrades te laten zitten... dan is de race een stuk makkelijker lijkt me.
Energy!
pi_15038422
Da's opzich wel een slim idee. Ik heb hem trouwens gehaald
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_15038461
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:55 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik zit vast

Ik ben nu bij die baan dat je begint met die halfpipe waar je doorheen kan vliegen, daarna die bouwput en dan die tunnel met die rood-witte palen. Ergens rond de 90 geloof ik.

Dan race je tegen eenofandere paarse gayauto, een subaru impreza, donkerblauw en eenofandere gare rood met witte auto.

Ik heb deze race al meer dan 25 keer geprobeerd, maar nog steeds geen 1e. Heeft iemand tips? Ik wordt er namelijk helemaal naar van

Probeer de tegenstander zo veel mogelijk van de baan te rammen.
Duw ze tegen muurtjes aan, of zorg ervoor dat ze frontaal op andere auto's of obstakels aanknallen

[edit]
je hebt hem al gehaald zie ik nu
[/edit]

pi_15038653
Kijk ook goed in je binnenspiegel want je moet voor ze rijden als ze je willen inhalen.Ze gaan dan remmen en verliezen snelheid maar dat id van dat van de weg rammen is ook een heerlijk middel om eerste te worden.Oja weet iemand in godsnaam hoe ik die vinyls kan kleuren volgens mijn eigen smaak en niet die stomme basickleurtjes waar je ze in krijgt?Alvast bedanky
pi_15038768
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:18 schreef Bvlgari het volgende:
Kijk ook goed in je binnenspiegel want je moet voor ze rijden als ze je willen inhalen.Ze gaan dan remmen en verliezen snelheid maar dat id van dat van de weg rammen is ook een heerlijk middel om eerste te worden.Oja weet iemand in godsnaam hoe ik die vinyls kan kleuren volgens mijn eigen smaak en niet die stomme basickleurtjes waar je ze in krijgt?Alvast bedanky
*zucht* op PS2 met vierkantje, met XboX met A ofzo, op de PC moet je vinyl color klikken met je muis.
pi_15039035
Ik zit nu in race 72/111 geloof ik..
Hoe maak je nou dit soort bochten, zonder dat je tegen de muur knalt?!

Dit is trouwens mijn autotje:

Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_15039059
Ik kan die Patch op de EA site niet vinden. Waar staat ie?
X
X
X
pi_15039120
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:40 schreef Frasier het volgende:
Ik kan die Patch op de EA site niet vinden. Waar staat ie?
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
pi_15039197
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:38 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik zit nu in race 72/111 geloof ik..
Hoe maak je nou dit soort bochten, zonder dat je tegen de muur knalt?!

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is trouwens mijn autotje:
[afbeelding]

van buiten naar binnen sturen.... dus in dit geval vanaf de linkerkant aan komen rijden en dan insturen zodat je aan de rechterkant terecht komt voordat de bocht begint (dus zeg maar waar de zijmuur de binnenste bocht maakt). Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar je moet van de buiten naar binnen sturen.
Energy!
pi_15039232
Wat ik wel jammer vind, het motor geluid van het spel valt me meestal wel een beetje tegen, in de kleine cutscene net vóór een race hoor je de motoren echt supervet brullen, maar als de race eenmaal begint is het niets bijzonders meer Is dit iemand anders ook opgevallen?
pi_15039403
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:38 schreef Alter_Ego het volgende:
[afbeelding]
Zohee je ligt ook niet een klein beetje achter
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  zondag 30 november 2003 @ 17:11:53 #75
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_15039584
Is dit spel eigenlijk leuk op de manier van dat het een beetje dezelfde sfeer heeft als die races in The Fast and the Furious?
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')