quote:In deel 5 of 6 staat ergens een link. Ik kreeg ook zo'n vage melding, ik hoefde ook geen directory aan te geven waar het spel staat. Maar het zal wel gelukt zijn. (?)
Op zondag 30 november 2003 13:49 schreef Cheiron het volgende:
Op de site van EA kun je de patch downloaden, maar hij geeft alleen de melding dat ie "downloaded"is.
en als je het spel opstart dan zie je de versie Cheiron, voorheen stond altijd 1.1.000 ofzow en nou die gepatched is waarschijnlijk 1.2.blabla
quote:www.google.nl / www.eagames.com
Op zondag 30 november 2003 14:00 schreef zolTan15 het volgende:
heeft iemand al een crack van Need for speed..?
[Dit bericht is gewijzigd door Vyndrox op 30-11-2003 14:10]
quote:Hiero versie 1.2.51733.
Op zondag 30 november 2003 13:53 schreef Vyndrox het volgende:
en als je het spel opstart dan zie je de versie Cheiron, voorheen stond altijd 1.1.000 ofzow en nou die gepatched is waarschijnlijk 1.2.blabla
quote:Hoe doe je dat? Steeds andere auto's of kleuren? Trade je je auto steeds en pas je hem dan weer totaal aan? Of heb je meerdere auto's in stock
Op zondag 30 november 2003 05:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mja..geef mmij maar wat minder felle kleurtjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het iets realistischer..
quote:Je kan auto's opslaan.
Op zondag 30 november 2003 15:22 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
Hoe doe je dat? Steeds andere auto's of kleuren? Trade je je auto steeds en pas je hem dan weer totaal aan? Of heb je meerdere auto's in stock
-edit
Toevoeging: Menu is er niet in tijdens Underground
[Dit bericht is gewijzigd door V2i op 30-11-2003 15:59]
quote:Dat gebeurd met vrijwel alle games die zowel op pc als console uitkomen. Bugs komen op een console ook minder voor omdat er maar één configuratie mogelijk is...
Op zondag 30 november 2003 15:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik vraag me af of de console-versies dan foutloos zijn gemaakt, aangezien de PC-versie dus een patch heeft ontvangen..
Ik ben nu bij die baan dat je begint met die halfpipe waar je doorheen kan vliegen, daarna die bouwput en dan die tunnel met die rood-witte palen. Ergens rond de 90 geloof ik.
Dan race je tegen eenofandere paarse gayauto, een subaru impreza, donkerblauw en eenofandere gare rood met witte auto.
Ik heb deze race al meer dan 25 keer geprobeerd, maar nog steeds geen 1e. Heeft iemand tips? Ik wordt er namelijk helemaal naar van
quote:Probeer de tegenstander zo veel mogelijk van de baan te rammen.
Op zondag 30 november 2003 15:55 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik zit vastIk ben nu bij die baan dat je begint met die halfpipe waar je doorheen kan vliegen, daarna die bouwput en dan die tunnel met die rood-witte palen. Ergens rond de 90 geloof ik.
Dan race je tegen eenofandere paarse gayauto, een subaru impreza, donkerblauw en eenofandere gare rood met witte auto.
Ik heb deze race al meer dan 25 keer geprobeerd, maar nog steeds geen 1e. Heeft iemand tips? Ik wordt er namelijk helemaal naar van
[edit]
je hebt hem al gehaald zie ik nu ![]()
[/edit]
quote:*zucht* op PS2 met vierkantje, met XboX met A ofzo, op de PC moet je vinyl color klikken met je muis.
Op zondag 30 november 2003 16:18 schreef Bvlgari het volgende:
Kijk ook goed in je binnenspiegel want je moet voor ze rijden als ze je willen inhalen.Ze gaan dan remmen en verliezen snelheid maar dat id van dat van de weg rammen is ook een heerlijk middel om eerste te worden.Oja weet iemand in godsnaam hoe ik die vinyls kan kleuren volgens mijn eigen smaak en niet die stomme basickleurtjes waar je ze in krijgt?Alvast bedanky
Dit is trouwens mijn autotje:
quote:http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
Op zondag 30 november 2003 16:40 schreef Frasier het volgende:
Ik kan die Patch op de EA site niet vinden. Waar staat ie?
quote:van buiten naar binnen sturen.... dus in dit geval vanaf de linkerkant aan komen rijden en dan insturen zodat je aan de rechterkant terecht komt voordat de bocht begint (dus zeg maar waar de zijmuur de binnenste bocht maakt). Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar je moet van de buiten naar binnen sturen.
Op zondag 30 november 2003 16:38 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik zit nu in race 72/111 geloof ik..
Hoe maak je nou dit soort bochten, zonder dat je tegen de muur knalt?!
Dit is trouwens mijn autotje:
[afbeelding]
quote:Zohee je ligt ook niet een klein beetje achter
Op zondag 30 november 2003 16:38 schreef Alter_Ego het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |