FOK!forum / Gaming / De Reviews van SS2Gohan
SS2Gohanzaterdag 29 november 2003 @ 11:31
Hey

Ik ben een fanatieke gamecube en ps2 gamer en ik schrijf graag reviews. Nou wou ik weten of ik mn reviews gewoon hier een topic kan openen, maar dan wel voor elke review een nieuw topic. Als het mag ben ik van plan om per week 2/3 reviews te plaatsen.

Alvast bedankt voor het antwoord

Notorious_Royzaterdag 29 november 2003 @ 11:37
Ik denk dat je het beste kan beginnen met één topic voor je reviews. Als later blijkt dat ze populair zijn en er veel gediscussieerd over gaat worden kun je eventueel wel per review een topic doen

En ik weet verder niet of je het voor een site / blad / iets anders doen, maar maak er geen spam van

SS2Gohanzaterdag 29 november 2003 @ 11:38
Word geen spam, doe het nergens voor, alleen voor mezelf omdat ik leuk vind om te doen.
vossszaterdag 29 november 2003 @ 11:40
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:38 schreef SS2Gohan het volgende:
Word geen spam, doe het nergens voor, alleen voor mezelf omdat ik leuk vind om te doen.
Begin maar
Notorious_Royzaterdag 29 november 2003 @ 11:44
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:38 schreef SS2Gohan het volgende:
Word geen spam, doe het nergens voor, alleen voor mezelf omdat ik leuk vind om te doen.
Ok, wat mij betreft mag je meteenbeginnen Zullen we gewoon dit topic gebruiken, dan zal ik de titel veranderen naar

"De Reviews van SS2Gohan" ofzo?

SpleeffYzaterdag 29 november 2003 @ 11:46
Goed idee !

Terugvindpost

SS2Gohanzaterdag 29 november 2003 @ 11:50
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ok, wat mij betreft mag je meteenbeginnen Zullen we gewoon dit topic gebruiken, dan zal ik de titel veranderen naar

"De Reviews van SS2Gohan" ofzo?


Goed id, verander de titel maar. De eerste review zal vanavond komen, moet zometeen voetballen.
MaddoxXzaterdag 29 november 2003 @ 15:02
ben benieuwd
Chocobozaterdag 29 november 2003 @ 15:47
Neem in ieder geval het fatsoen dat ALS je een icon pikt ook gewoon even de bestandsnaam aanpast

Khadgarzaterdag 29 november 2003 @ 15:52
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Neem in ieder geval het fatsoen dat ALS je een icon pikt ook gewoon even de bestandsnaam aanpast


-edit-Domme opmerking mijnerzijds.

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 29-11-2003 15:53]

Chocobozaterdag 29 november 2003 @ 16:01
Zo,... heb even je icon verwijderd
nlboyzaterdag 29 november 2003 @ 18:18
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 16:01 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... heb even je icon verwijderd
ik vat het ff nie
Fuxlzaterdag 29 november 2003 @ 18:27
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 18:18 schreef nlboy het volgende:

[..]

ik vat het ff nie


Waarschijnlijk had hij een webicoon van chocobo' server ofzo, als hij dat plaatje dus weghaalt daar, heeft hij een rood kruisje
Chocobozaterdag 29 november 2003 @ 19:18
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 18:27 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had hij een webicoon van chocobo' server ofzo, als hij dat plaatje dus weghaalt daar, heeft hij een rood kruisje


SS2Gohanzaterdag 29 november 2003 @ 20:34
1e Review:

------------------------------------------
Naam: Dragonball Z Budokai 2
Platform: Playstation2
Release: Nu in de winkel
------------------------------------------

Toen ik deze game in me handen kreeg had ik zoiets van "Tja, een vervolg op een middelmatige vechtgame, moet dat nou....". Maar ja, Budokai 1 is vorig jaar toch ruim een miljoen keer verkocht over de wereld dus het wat een hit. En Atari zal gedachte hebben "geld stinkt niet" en besloot een tweede deel te maken.

Speelmodus:

Wat wel een pluspunt van de vorige Budokai was dat er veel speelmodi waren en dat de game lang meeging. Bij Budokai 2 heeft men dat aanzienlijk verbeterd. Je hebt namelijk de volgende mogelijkheden:

Dragon World; De vervanger van Story Mode en wat mij betreft is dit veel beter. Als je bij Budokai 1x de SM had gedaan dan was een tweede keer de moeite niet meer, omdat je meteen bijna alles vrijgespeeld had. Bij Budokai 2 zal je de DW diverse malen moeten doorspelen om alle characters te verdienen. Iets wat de replay waarde sterk verbeterd.

Duel Mode; Is gewoon percies hetzelfde gebleven als in deel 1. Gewoon standaard 1 vs 1. Jammer genoeg hebben ze geen TAG duels erin gestopt. Dat had van mij zeker wel gemogen omdat je dan meer tactiek in je vechtstijl krijgt.

Training; Is verbeterd ten opzichte van deel 1, omdat je nu werkelijk dingen leerd. Het is echt an te raden om als je deze game voor het eerst speelt deze modus eerst door te werken. Je leert alles (bewegen, energie aanvallen, verdedigen) om de game goed te beheersen, leuk feit is dat je alles leert zoals het in de serie ook gebeurd. Je bent Goten en dan krijg je alles van de andere z-vechters te horen.

Tournament; Jammer genoeg ook precies hetzelfde, alleen je moet meer rondes doorlopen om bij de finale te komen.

Babidi's Spaceship; Deze krijg je als de Dragon World voor de eerste keer uitspeeld. Dit is van de leukste spelmogelijkheid in Budokai2. Hier zijn eigenlijk de minigames te vinden en minigames zijn nieuw in de Budokai serie. Je moet bijv. aanvallen afslaan en dat dan zo lang mogelijk en met 1 leven zoveel mogelijk mensen verslaan.

Sound

De muziek in deze game is bijna precies hetzelfde als deel 1. Enige voordeel voor de jonge gamers onder ons is dat in deze versie de Japanse stemmen zijn vervangen door Engelse stemmen.

Graphics

De grootste verandering van deze game zit hem in de graphics. De hele engine is op de schop gegaan en daarvoor is een compleet nieuwe inplaats gekomen. De graphics zijn van 3d naar cell-shaded en das echt een hele verbetring. Persoonlijk vond ik dat deel 1 niet de sfeer had van een animeserie, deel 2 heeft deze sfeer zeker wel. Door deze nieuwe stijl zijn de aanvallen van de 34 verschillende character vaak een must voor het oog.

Gameplay

Na de graphics is ook het gameplay-systeem op de schop gegaan. Grootste minpunt aan deel 1 was dat het vechten te langzaam ging en je kon de aanval van je tegenstander lang van tevoren zien aankomen zodat je hem met gemak kon ontwijken, hier is gelukkig wat aangedaan. Nu kan je gewoon je aanvallen opeens uitvoeren zoals het hoort te zijn in een vechtgame. Hierdoor worden de gevechten ook een stuk spannender. Helemaal nieuw is "fusion" deze move die bepaalde characters kunnen maakt de gevechten nog beter omdat je opeens tegen een sterkere tegenstander komt te staan. Dit zorgt dat je altijd met enige tactiek te werk moet gaan.

Conclusie

Dragonball Z Budokai 2 is zeker een verbetering van het origineel, maar voor de echte fightliefhebber is dit toch geen aanrader. Die kunnen hun geld beter uitgeven aan Soul Calibur 2. Voor de fans van de serie is dit een musthave. De vernieuwde gamplay zal voor uren plezier zorgen en het feit dat voor het eerst in deze serie de zogenaamde "fusion" aanwezig is zal deze game een stuk boeiender zijn als zn voorganger.


Replay: 75/100
Sound: 60/100
Graphics: 80/100
Gameplay: 75/100

Totaal voor deze game (geen gemiddelde van bovenstaande): 74/100

Screenshots

Hoop dat jullie het een goede review vinden. Hierbij zal ik mijn volgende review aankondigen:

[Dit bericht is gewijzigd door SS2Gohan op 29-11-2003 20:41]

nlboyzaterdag 29 november 2003 @ 21:16
Ziet er goed uit!
SS2Gohanzondag 30 november 2003 @ 11:34
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:16 schreef nlboy het volgende:
Ziet er goed uit!
Bedankt
Notorious_Royzondag 30 november 2003 @ 19:22
Ok review

Als blijkt dat er ook nog eens meerdere mensen dit willen doen dat word het een algemeen review topic

masterr112zondag 30 november 2003 @ 19:45
Echt goed hoor, alleen zou ik liever de volgende keer een pc game willen maar ja wie ben ik
SS2Gohanmaandag 1 december 2003 @ 15:03
2e Review

------------------------------
Naam: Final Fantasy X-2
Platform: Playstation2
Release: 26 Feb. 2004
-------------------------------

Voor het eerst in de Final Fantasy reeks komt er een echt vervolg uit. Final Fantasy X was een wereldhit en vond ik èèn van de beste uit de serie. Square Enix kon de wereld van Spira nog niet achter zich laten en dat is maar goed ook.........


Verhaal

Sin is verslagen en de beloofde Eternal Calm is begonnen. Maar om daar te komen moesten door Yuna en co vele hindernissen worden genomen met als resultaat dat Auron en Yunas liefje Tidus niet meer tot de levende behoren.

Nu 2 jaar later,...

Rikku is met een sphere die ze van Kimahri heeft gekregen naar Besaid gekomen. Rikku wil deze sphere aan Yuna en Wakka laten zien en dat doet ze. Op deze sphere staat een film van een iemand die op Tidus lijkt. Wakka en Yuna kijken ervan op, was hij niet dood?
Yuna besluit samen met Rikku te gaan zoeken naar de plaats die de sphere laat zien. Om daarachter te komen hebben ze meer spheres nodig met als gevolg dat ze Sphere Hunters worden, ze sluiten zich aan bij de groep van Rikkus broer. Bij hun voegt zich een meisje genaamd Paine. Samen met Paine komen Rikku en Yuna achter een groot plot tegen de mensen van Spira en weer zal alles van Yuna en haar vrienden afhangen. Maar de vraag blijft, wat is de link tussen Tidus en een groot complot?....

Gameplay

De gameplay in deze aflevering lijkt veel op andere Final Fantasys behalve dan dat je hier af en toe O moet indrukken om over een gat te springen tijdens het bewegen van je character. De gevechten lopen in vergelijking met X veel sneller. Dat komt omdat je niet zoals bij X op je beurt hoeft te wachten. Je kan je 3 characters commandos geven die ze achter elkaar uitvoren. Hebben ze dat gedaan, en de de speed van je characters is sneller dan je tegenstander, zal je weer kunnen aanvallen zonder dat de computer aan aanvalsbeurt heeft gehad.
Om wat meer taktiek in de gevechten te gooien heeft Square Enix gekozen om de zogenaamde Jobs weer terug te halen. Je hebt een aantal verschillende jobs met ieder zijn speciale aanvallen, sterktes en zwakke punten. Daar deze toevoeging zal het niet gebeuren dat je characters op een gegeven moment allemaal hetzelfde zijn zoals bij vorge Final Fantasys wel eens gebeurde.

Graphics

Tja, wat kan ik over de graphics zeggen. Bij Final Fantasy X waren die al top en hier voert Square Enix ze nog even op. Het is echt èèn van de mooiste games op de ps2. Alles ziet er net wat scherper uit en de mensen bewegen ook allemaal net even wat realistischer. Pluspunt wat mij opviel is dat men eindelijk eens aan de lip-sync* heeft gedacht.

Sound

Van de muziek van deze reeks weet je altijd dat hij goed is. Veel verschillende tunes met soms vrolijk, maar vaak verdrietige stemming. Goed van Square vind ik dat ze de originele voice-actors hebben weten terug te halen zodat iedereen nog hetzelfde klinkt.

Replay

Met de game zelf zal je zn +40 uur mee bezig zijn, maar je zal de eerste keer dat je het speelt veel missen van het verhaal omdat je de zogenaamde side-questsniet allemaal doet. Daarvoor heeft Square New Game + bedacht. Hierbij hou je de stats van je vorige game en kan je die weer verhogen zodat je party echt sterk word en kan je de game gewoon weer vanaf begin gaan spelen en dan maar zorgen dat je de side-quests wel weet te vinden. Feit dat deze game 5 verschillende eindes heeft is ook een groot pluspunt voor de replay waarde

Conclusie

Final Fantasy X-2 is zeker een verbetering ten opzichte van zijn voorganger en behoort gewoon bij de top van spelaanbod van de ps2. Als je alleen op genre zou bekijken is dit zeker de beste RPG die momenteel op de next-gen consoles beschikbaar is.

Gamplay: 90/100
Graphics: 95/100
Sound: 80/100
Replay: 90/100

Totaal voor deze game (geen gemiddelde van bovenstaande): 95/100

Let Op:
Deze review is gebaseerd op de Amerikaanse versie.

* = Lip-sync; Bij veel spellen heb je dat je de mond nog ziet bewegen terwijl het praten de persoon al over is. In deze game is dat dus gelijk, Zodra het praten stop, stopt de mond ook met bewegen.

Screenshots

Volgende Review:


Beyond Good & Evil (PC,PS2)

[Dit bericht is gewijzigd door SS2Gohan op 01-12-2003 16:57]

SS2Gohanmaandag 8 december 2003 @ 17:20
3e Review

------------------------------
Naam: Beyond Good & Evil
Platform: Playstation2/PC/Gamecube/Xbox
Release: Nu/4 Dec/Q1 2004/Q1 2004
-------------------------------

Een half jaar geleden zag ik de eerste bewegende beelden van Beyond Good & Evil, sindsdien heb ik mijn hart verloren aan Jade en haar vrienden. Nu mag ik eindelijk met deze stoere dame spelen.

Verhaal

Jij speelt Jade, een 20 jarige babe. Je woont op de planeet Hillys, alles lijkt perfect totdat je planeet word aangevallen door de buitenaardse Domz. Op het eerste oog lijkt het dat deze bestreden wordt door het Hylliaanse leger, maar dat blijkt al snel niet het geval.

Jade pakt het niet langer en besluit bij het verzet te gaan. Met behulp van je camera dien je bewijs te verzamelen waaruit blijkt dat het leger bij de Domz hoort. Vervolgens worden er op de planeet steeds meer mensen gekidnapped waaronder ook vrienden van Jade. Dat had men beter niet kunnen doen, want nu krijgen ze met Jade te maken.

Gameplay

De gameplay in deze game lijkt nog het meest op The Wind Waker, het ligt net zoals bij Zelda helemaal open, alleen jij bepaald wat er gebeurd. De vrijheid in deze game is bijna grenzeloos. Je kan varen met je hovercraft naar de verschillende eilanden, maar je kan ook gewoon even lekker gaan racen, een vulkaan onderzoeken, fotos maken van zoveel mogelijk verschillende dieren (en daar krijg je dan weer geld voor) en als je het helemaal niet meer ziet zitten duik je de kroeg in om daar te gaan gokken.

Graphics

Zoals bij de meeste games van de laatste maanden zijn de graphics een must voor het oog. Jade en haar vrienden bewegen heel natuurgetrouw. De werelden zien er overtuigend uit, je hebt echt het gevoel dat het hele zaakje leeft en dat is een ervaring die altijd mooi meegnomen is. Zeker 1 an de mooiste titels van 2003.

Sound

De geluidseffecten in de game zijn goed, maar de beste factoren zijn toch wel de achtergrondmzuiek die nooit verveeld en de voice-acting, die gehaal in het Nederlands is dat leuke is voor de kleine gamers. Zo lijkt de stem van Jade verdacht veel op Katja Schuurman.

Replay

De game zal zn kleine 20 uur bevatten, maar aangezien dat je het einde op verschillende manieren kan halen zal je het zeker nog een aantal keer kunnen doorspelen.

Conclusie

Beyond Good & Evil is een hele leuke game, hiermee bewijst Ubisoft andermaal dat het de tijd van de middelmatige Rayman games eindelijk achter zich heeft gelaten.


Gamplay: 85/100
Graphics: 95/100
Sound: 80/100
Replay: 80/100

Totaal voor deze game (geen gemiddelde van bovenstaande): 86/100

Screenshots:

Volgende review:
Mission: Impossible: Operation Surma (PS2, GCN, Xbox)

[Dit bericht is gewijzigd door SS2Gohan op 08-12-2003 18:30]

HomerJmaandag 8 december 2003 @ 17:57
Zeker aardige reviews
Robhimselfmaandag 8 december 2003 @ 20:36
Bij die Dragonball review zit 1 domme fout....

Bij sound zeg je dat de muziek hetzelfde is als deel 1. Leg uit wat voor een muziek het is. Irritant/niet-passend/mooi/opzwepend enz.

Niet iedereen kent deel 1 en dus de muziek

Verder netjes hoor!

DinoPKmaandag 8 december 2003 @ 21:26
Aardige reviews, beetje kort alleen, maar wat speel je een spel nou eigenlijk voordat je een review schrijft? Zowieso review je copy's (dat nog niemand dit opgemerkt heeft... niet dat ik er problemen mee heb,), maar om een gedegen review van een spel te schrijven is meer nodig dan 2 zinnen per hoofdstuk en meer dan 1 uur speeltijd per spel.

Maar een leuk initiatief moet ik zeggen, zeker als je straks eens voor een site wilt schrijven, dan heb je al wat reviews achter de hand.

Speed1971dinsdag 16 december 2003 @ 17:58
Het zijn gewoon samenvattingen van de reviews van ign.com
BMHdinsdag 16 december 2003 @ 18:37
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:58 schreef Speed1971 het volgende:
Het zijn gewoon samenvattingen van de reviews van ign.com
riiiigghhhtt. Dat kun je bij elke review zeggen. Alle reviews lijken op elkaar omdat het allemaal om de zelfde games gaat.
Robhimselfdinsdag 16 december 2003 @ 21:48
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:58 schreef Speed1971 het volgende:
Het zijn gewoon samenvattingen van de reviews van ign.com
Nou, kom maar op met dat harde, concrete bewijs.
....................
niet?
Notorious_Roydinsdag 16 december 2003 @ 21:51
Euh, doe eens niet allemaal.

Speed1971, als je dat vind, kom dan met "bewijs" ok?

De reviews zijn tot nu toe lekker kort en duidelijk. Ik vind ze best ok.

kippiejdinsdag 16 december 2003 @ 22:22
De review van Beyond Good & Evil is best oke!
Ik heb het spel alleen nog steeds niet. Hoop dat ie zo snel mogelijk in mijn bezit komt

Ga zo door, met die reviews.

Liefst voor de pc

SS2Gohanwoensdag 17 december 2003 @ 08:04
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:58 schreef Speed1971 het volgende:
Het zijn gewoon samenvattingen van de reviews van ign.com
Pfffffffffffffffffffffff ik EIS je bewijs en als je geen bewijs heb hou dan gewoon je mond dicht, klaar.
SS2Gohandonderdag 18 december 2003 @ 16:24
4e Review

------------------------------
Naam: Mission Impossible - Operation Surma
Platform: Playstation2,Xbox,GameCube
Release: Nu
-------------------------------

Mission Impossible, de serie heb ik wegens mijn leeftijd nooit kunnen volgen maar de twee films met Tom Cruise heb ik natuurlijk wel gezien en op de films is deze spygame gebaseerd, maar iets zegt me toch dat ik met Splinter Cell bezig ben.........

Verhaal

Het verhaal draait rond SURMA, een militaire organisatie onder leiding van de heer Simon Algo. Algo is het stereotype geflipte dictator. Alles is aanwezig: een geheime basis op een eiland en een troef achter de hand om de regering te bedreigen. Hoe zit het nu allemaal precies in elkaar? Algo heeft de controle overgenomen over het eiland Yugaria en probeert vandaar de hele Balkanregio in zijn klawen te krijgen. Hij heeft ook toegang tot de Ice Worm: het beste virus ter wereld dat zelfs de vaardigheid bezit om in de meest beveiligde computerbestanden ter wereld binnen te dringen: namelijk militaire bestanden. Op een dag worden ook de bestanden van de IMF (waarbij onze held Ethan Hunt werkt) gehacked. Nu wordt het persoonlijk en dus trekt Hunt er met een handvol teamleden op uit om SURMA koste wat het kost plat te leggen.

Gameplay

De gameplay van MI OS is totaal gekopieërd van Splinter Cell. Ethan kan precies hetzelfde als Sam, alleen de split tussen de muren is niet te doen. Verder heeft het dan wel zijn eigen gadgets, maar dat is dan bijna het enige originele van de gameplay.

Graphics

Zoals het de laatste tijd hoort maakt deze game goed gebruik van de mogelijkheden van de PS2. D game oogt mooi, alleen is de camera dat het geheel in beeld brengt een beetje erg kut. Soms had ik wel eens dat ik Ethan niet meer zag.

Sound

De sound van deze game is goed. Jammer is alleen dat Tom Cruise niet de stem van Ethan heeft ingesproken. De andere characters in deze game zijn namelijk wel ingesproken door hun real-life counterparts.

Replay
De 25 levels van de game zullen elk een andere aanpak vergen, maar een tweede keer zal je het niet spelen omdat alles hetzelfde is, de perfecte game om een weekje te huren dus.

Conclusie

MI OS is zeker geen slechte game, maar ik vind teveel gejat om deze game met een topcijfer te geven. Was er wat minder gejat en wat meer originaliteit gebruikt dan had het zich bij de top van het Stealth genre mogen voegen.


Gameplay: 75/100
Graphics: 78/100
Sound: 75/100
Replay: 60/100

Totaal voor deze game (geen gemiddelde van bovenstaande): 70/100

Screenshots

Volgende Review:


R: Racing Evolution (PS2,Xbox,GC)

SS2Gohanzondag 4 januari 2004 @ 19:35
5e Review
------------------------------
Naam: R: Racing Evolution
Platform: Playstation2,Xbox,GameCube
Release: Maart 2004
-------------------------------
Ridge Racer was in het begin van de PSOne een titel die garant stond voor een leuke race-ervaring. De opvolgers op de PSOne haalden het niveau van de eerste steeds niet. Deel 5 op de PS2 was een opleving in de reeks. Ondertussen komt deel 6 bijna uit, tijd dus om er eens naar te kijken.

Verhaal

Het verhaal is zoals in zoveel racegames erg zwak. Je bent Rena Hayami, een vrouwelijke ambulancebestuurder. Het lot wilt dat je op een dag een patiënt op moet halen, de medepassagier van de patiënt zit je op te jutten dat je sneller moet gaan en dat doe je dus ook. Aangekomen bij het ziekenhuis blijkt dat de medepassagier de baas is van een beginnend raceteam en hij vraagt je om voor hem te gaan rijden.

Gameplay

De game heeft de volgende speelmogelijkheden:
Race Life: Het hart van de game, Hier speel je het leven van miss Hayami.

Event Challenge: Gewoon standaard, het toernooitje, single race enz. Hier kan je ook autos winnen om te tunen.

Arcade: Gewoon arcade zoals het uiin elke game is. Auto + parcours kiezen en racen.

Time Attack: Zoals de naam al zegt, versla je eigen records.

VS Mode: Vs mode tegen een vriend.

Als je zo de mogelijkheden ziet lijkt het een leuke game. Maar zodra je met racen begint is het echt slecht. De auto trekt om èèn of andere rede de hele tijd naar rechts. Zou je dus alleen gas indrukken en niet tegensturen beland je in de grindbak. Verder ziet er bij deze game een Brake Assist en die kan je dus niet uizetten met als gevolg dat je zelf alleen op gas hoeft te drukken en insturen, behoorlijk saai. Nog een minpunt is dat de AI van de game echt van extreem laag niveau is. Zolang je tegenstanders voor je rijden is het allemaal nog wel goed. Ze snijden de bocht goed aan en maken weinig tot geen slippers, maar als je zo eenmaal voorbij bent zakt de AI als een baksteen in het water. Ze maken opeens verschrikkelijk veel fouten dat je elke race met +10 sec verschil met nummer 2.

Graphics

Wat ze bij Namco gedaan hebben weet ik niet, maar deze game oogt slechter dan zijn voorvanger. Overal zie je karteltjes enz. Het ziet er bijna uit als de laatste generatie games op de PSOne en dat is gewoon een hele slechte zaak. De trailers en de eerste screens van deze game waren supermooi, maar wat ze er daarna mee gedaan hebben..Joost mag het weten.

Sound

De sound van de game scoort dan wel goed, de geluiden die de autos maken klinken mooi. Verder is het advies van de pit-crew tijdens de race ook wel nuttig. Ze geven tips hoe je moet inhalen, hoeveelste je ligt enz. Daarbij komt dat de gehele game in Dolby 5.1 is. Pluspunt van Namco.

Replay

De replay van deze game is ook beneden peil. Race Life is binnen een aantal uur uit te spelen en met Event Challenge ben je ook niet lang bezig neem daarvbij de brakke gameplay en je zult deze game niet vaak doen.

Conclusie

Het enige wat ik jullie nog kan meegeven is dat je deze game zeker niet moet kopen.Huren voor een weekendje is al meer dan genoeg. Als ik jullie was zou ik mijn euros nog even wegleggen voor Gran Turismo 4 die rond 30 April in de schappen moet leggen.

Gameplay: 40/100
Graphics: 30/100
Sound: 75/100
Replay: 35/100
Totaal voor deze game (geen gemiddelde van bovenstaande): 40/100

Screenshots

Volgende review:

Sonic Heroes (PS2,Xbox,GC)

[Dit bericht is gewijzigd door SS2Gohan op 04-01-2004 19:51]