quote:Van hetzelfde laken een pak.
Op zaterdag 29 november 2003 10:59 schreef StonedKinG het volgende:
CD-I Speler![]()
En toen kwam de cdrom...
![]()
![]()
![]()
Ik heb er maar liefst 2 CDi's bij
Dacht toendertijd echt dat dat het h-e-l-e-m-a-a-l ging worden, heb
toen de speler (1699 gulden) en zo'n 12 CDi's (ong 1500 gulden)
erbij gekocht. Grootste miskoop ooit van me. CDi flopte totaal...
Hele set is later verkocht aan een videotheekeigenaar in het dorp
waar ik woon voor 600 gulden. Meer was het toen echt niet waard,
en het zakte alleen nog maar meer in waarde. Sinds toen heb ik
nooit meer wat van philips' 'nieuwe gadgets' gekocht.
Tja heb een discman van ze gekocht die MP3 kon afspelen, onwijs mooi ding om te zien, ESP functie werkte niet... 3x geruild, deed het nog steeds niet.... omgeruild voor ene totala andere discman.
Toen een TV... waar ik onwijs veel problemen mee heb gehad, strepen in beeld, golven door het beeld met dvd kijken... geruild voor ons oude vertrouwde merk JVC.... tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.
En zelfs da ik deze miskopen heb gedaan, ben ik weer voor Samsung gevallen... namelijk de E700... te triest voor woorden, ik kende mensen met Samsung telefoons die het allemaal goed deden.... en mijne is 2 dagen na het binnenkomen ter reparatie opgestuurd omdat ie steeds op "Beperkte Service" schoot, en ik kon er dus niet meer mee bellen. Meedere mensen hebben dit probleem (wat ik pas later wist, want vorodat ik hem had besteld las ik alleen maar positieve dingen) icm Tmobile, dus hoeft niet alleen aan Samsung te liggen....
En waarom ik weer voor Samsung viel? omdat ik zowel die discman, tv als telefoon verschrikkelijk mooi vormgegeven vond....
Ik kan mezelf wel voor me kop slaan
Helaas ging-ie zo vaak stuk dat ik er helemaal op leegliep. De drijfstangen staken naar buiten door een vastloper, automaat verbrand, brandje door losse massakabel, lekke luchtvering, versleten kruiskoppelingen, versleten wiellagers en een gebrekkige uitlaat. Één blik op de auto zelf doet me het leed allemaal vergeten. Financieel niet vol te houden maar toch draag ik hem een heel warm hard toe. Ondanks de 1 op 1 met de airco aan
Sable was in nieuwstaat daar niet van hoor.
Vrijdags opgehaald voor bijna 20.000 guldentjes.
Woensdags daarna was ik hem zo zat dat ik hem bij een ander bedrijf inruilde voor een 1996 Scorpio 2.9 Ghia, inruil prijs: 14.000 guldentjes.
Zaterdags daarna de Scorpio opgehaald en dus in een week 6.000 verlies.
Wat een slappe bak was die Sable zeg, zeker als je uit een Sigma komt.
Was voor mij de miskoop die ik niet snel vergeet.
quote:heb hem niet meer stiekum liggen tot mijn grote vreugde
Op zaterdag 29 november 2003 12:17 schreef Baleog het volgende:[..]
dude where's my car is echt een geweldige film
ik heb hem al 8x gezien ofzo! je hebt hem zeker niet meer stiekum liggen he, en de gedachte om hem te verkopen..?
quote:IK heb me de pleuris gelachen in de bios. Maarja het was ook gratis voor ons.
Op zaterdag 29 november 2003 10:29 schreef Cmaj7 het volgende:
hmm mijn ergste miskoop wordt dan toch de dvd ''Dude where's my car'' die ik voor de volle prijs heb gekocht.....wat bezielde me
Uhh ik denk dat al dat bier in de afgelopen jaren vrij zonde was.
quote:Whahaha die is leuk! Dat is toch met dat pianospelen met worstjes aan touwtjes aan zijn vingers gebonden?
Op zaterdag 29 november 2003 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
De video van Freddy Got Fingered. Wat een k*tfilm zeg.
Maar je moet er wel in een lollige bui voor zijn.
quote:Geen idee, ik heb hem 1 keer gezien en daarna de video op een rommelmarkt verkocht
Op zaterdag 29 november 2003 23:47 schreef Biancavia het volgende:[..]
Whahaha die is leuk! Dat is toch met dat pianospelen met worstjes aan touwtjes aan zijn vingers gebonden?
Ik kan me nog wel herinneren dat Tom Green in een duikpak onder de douche stond, en dat ie een olifant aftrok !
quote:Die wilde ik vroeger altijd hebben...
Op zaterdag 29 november 2003 20:33 schreef cosmick het volgende:
Lang geleden (..) heb ik ooit 's bij de V&D knipperlichten voor mijn fiets gekocht ... met een knopje op mijn stuur kon ik richting aangeven
Heb je m nog?
Mijn ergste miskoop tot nu toe... gamepad op de HCC vorig jaar gekocht, 1x spelletje mee gespeeld en daarna nooit meer naar omgekeken... Kosste 20 euro....
mijn vorige auto...
Nissan Primera, zonder onderhoudsboekje gekocht bij een sjappie bedrijf (achteraf)
wat een rampenbak was dat zeg.
alles wat kapot KON gaan is ongeveer kapot gegaan.
en ik heb hem welgeteld 9 maanden gehad
quote:Een paard
Op zaterdag 29 november 2003 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat Tom Green in een duikpak onder de douche stond, en dat ie een olifant aftrok
!
Mijn grootste miskopen zijn denk ik cd's van Slipknot, Korn, Rammstein e.d acts. Vond ze toen leuk, maar na een paar maanden was dat wel over. Voor de rest heb ik geen miskopen denk ik - ben niet zo iemand die een hoop gadgets koopt enzo
quote:* gateway heeft ook een VW golf uit 87
Op zaterdag 29 november 2003 10:13 schreef vosss het volgende:
een VW Golf uit '87, zag er perfect uit, bleek motorisch puinhoop te zijn.
ongeveer 2 maanden gehad en zo'n 4000 gulden verlies op gemaakt
allen het standaard golf II probleem: achtervering is op
-edit-
owjah mijn grootste miskoop was euhm.... een six pack grolsch zomergoud.. datr was niet te drinken!
-edit-
quote:Op zaterdag 29 november 2003 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
alleen gekocht omdat het zo grappig uitzag...
waarom beviel die niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:34 schreef matjas het volgende:
nou hier gah ik:
- rc auto op benzine
- brommer die telkens kapot was en ik er niks meer mee doe
- command and conqeur psx
- minidisc speler
-gsm met alles erop en er aan waar ik geen gebruik meer van maak (van die extra functies dan)
- race wieltje (van trust)
en dat was het zo een beetje wel......
woei nog een citrofiel in aanmaakquote:Op zondag 30 november 2003 00:06 schreef elcastel het volgende:
Mijn eerste auto, een golf GTI uit 1979. Ding was mijn droom, ik kocht er van alles op en aan. Alleen de bandenslijtage was enorm, bleek de auto gescheurd tussen de balken, en reed dus in feite twee kanten tegelijk in. Het idee dat ik er de teller mee uitreed (220 km/u) doet me achteraf sidderen. Gelukkig heb ik de miskoop gecompenseerd op een kale kneiterharde Golf uit 1982, waar ik alle toeters en bellen kon overzetten, die auto is mijn beste aankoop ooit geweest. Ach van je fouten leer je zeg maar, nu rijdt ik in een Citroën XM en als hij het nog lang volhoudt is dit de beste aankoop tot nu toe, want dit rijdt als nooit tevoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |