quote:oh bedoel je dat.. ja 't is wel zwaar offtopic maar dat kan gebeuren.
Op zondag 30 november 2003 18:06 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ja...het gaat nogal offtopic. Rotterdammers zijn geen ubermenschen omdat een cv iets wel of niet mag hebben. A ha
tegen dus, stouw ze maar lekker gezellig bij elkaar in hun eigen ghetto.
quote:Je hebt toch helemaal geen last van (dealende) buren als je binnenzit??
Op zondag 30 november 2003 18:25 schreef speedcore het volgende:
deze rechtse jongen is bij nader inzien toch tegen spreidingsbeleid sinds ie bedacht dat het veel handiger is dat al het uitschot in een grote wijk bij mekaar verzameld wordt, bij voorkeur heel ver weg van de wijk waar ondergetekende woont. Dan heb ik er namelijk lekker geen last van als ze elkaar 2 wijken verder de tering in dealen en schieten en kan ik gewoon al m`n buren vertrouwen en verstaantegen dus, stouw ze maar lekker gezellig bij elkaar in hun eigen ghetto.
quote:nee zij hebben last van mij eigenlijk
Op zondag 30 november 2003 18:27 schreef Loedertje het volgende:[..]
Je hebt toch helemaal geen last van (dealende) buren als je binnenzit??
wietje kopen?
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:30 schreef speedcore het volgende:wietje kopen?
quote:als je die aso's bij elkaar zet is er niemand om ze te controleren en ze op hun fouten te attenderen. daarnaast krijg je een versterkend effect.
deze rechtse jongen is bij nader inzien toch tegen spreidingsbeleid sinds ie bedacht dat het veel handiger is dat al het uitschot in een grote wijk bij mekaar verzameld wordt, bij voorkeur heel ver weg van de wijk waar ondergetekende woont. Dan heb ik er namelijk lekker geen last van als ze elkaar 2 wijken verder de tering in dealen en schieten en kan ik gewoon al m`n buren vertrouwen en verstaantegen dus, stouw ze maar lekker gezellig bij elkaar in hun eigen ghetto.
quote:Het lijkt me, dat criminelen uit de 'ghetto' als ze iets willen stelen niet naar hun even arme buren gaan maar naar de rijke mensen....
quote:Uit onderzoek is gebleken dat arme mensen vaker met diefstal van doen krijgen dan de welvarendere burgers.
Op zondag 30 november 2003 19:36 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Het lijkt me, dat criminelen uit de 'ghetto' als ze iets willen stelen niet naar hun even arme buren gaan maar naar de rijke mensen....
quote:Was te verwachten: Bron?
Op maandag 1 december 2003 13:19 schreef BAZZA het volgende:[..]
Uit onderzoek is gebleken dat arme mensen vaker met diefstal van doen krijgen dan de welvarendere burgers.
quote:Een aflevering van 2 Vandaag, ook bleek dat allochtonen vaker het slachtoffer zijn dan autochtonen.
Op maandag 1 december 2003 13:41 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Was te verwachten: Bron?
quote:Vind ik niet vreemd, arme mensen hebben ook een auto, pc en stereo. Het 'arm' is gebaseerd op hun legale inkomen. Als ik van mijn vriendin hoor wat de kinderen van deze 'arme' mensen allemaal in hun schoen krijgen, dan kan ik me best voorstellen dat de crimineel ook goed bij hen kan homeshoppen.
Op maandag 1 december 2003 13:19 schreef BAZZA het volgende:[..]
Uit onderzoek is gebleken dat arme mensen vaker met diefstal van doen krijgen dan de welvarendere burgers.
quote:Als je gaat solliciteren naar een baan als cassiere, moet je natuurlijk wel even die HBO van je CV (die sowieso al niet verwacht wordt) schrappen, als je dat niet begrijpt ben je niet enorm dom, maar heb je gewoon geen zin om met je HBO achter de kassa te gaan zitten.
Op zondag 30 november 2003 03:24 schreef gelly het volgende:[..]
Je hebt er duidelijk verstand van zie ik. Jij denkt kennelijk dat werkgevers enorm dom zijn, en iemand met een HBO of universitaire opleding op z'n CV geloven als ie zegt dat ie verder geen ambities heeft dan achter de lopende band staan. Heb je wel eens gewerkt überhaupt, en dan bedoel ik een grote mensen baan ?
quote:Mensen in de volksbuurt zijn ook vaker getuige van het volgende:
Op maandag 1 december 2003 14:22 schreef freud het volgende:
Vind ik niet vreemd, arme mensen hebben ook een auto, pc en stereo. Het 'arm' is gebaseerd op hun legale inkomen. Als ik van mijn vriendin hoor wat de kinderen van deze 'arme' mensen allemaal in hun schoen krijgen, dan kan ik me best voorstellen dat de crimineel ook goed bij hen kan homeshoppen.
En inderdaad, waar je mee omgaat, wordt je mee besmet.
Immers: "dat is toch normaal? iedereen doet dat toch wel eens?"
Een veelgehoorde uitspraak is ook: "als ik beroofd ben, koop ik eerst nieuwe en dan doe ik een maand daarna pas aangifte, anders vergoeden ze niks". ![]()
Of deze: "Wow, da's een mooie scooter." ![]()
"Ja hé? Wil je hem hebben voor weinig? Geef ik hem wel als gestolen op"
ubermenschen zijn dus wel degelijk in aantocht.
quote:Nee, we moeten doorgaan met het huidige beleid. Dan is Rotterdam over 20 jaar voor iedereen onleefbaar.
Op zaterdag 29 november 2003 08:41 schreef henk_j het volgende:
overgenomen van teletekstROTTERDAM Gezinnen met een inkomen dat
lager is dan 120% van het minimumloon
krijgen geen woning meer aangeboden in
Rotterdam.Dat staat in het concept van
het gemeentelijke actieprogramma 'Het
cement in de stad',meldt de Volkskrant.
Om de sociale problemen in de Maasstad
aan te pakken,wil het gemeentebestuur
de Huisvestingswet wijzigen.Rotterdam
kan dan asociale huurders uitzetten,
panden waar illegalen wonen ontruimen
en in probleemwijken voorrang geven aan
gezinnen met hogere inkomens.
Voor mensen die door deze maatregelen
dakloos worden,wil het gemeentebestuur
grootschalige opvang regelen.
einde berichtrotterdam vind haar bewoners te min, schijnbaar vind men de huidige samenstelling slecht opgeleid
ooit een havenarbeider met e
en univeritaire bull gezien?, wel als het aan rotterdam ligt dan komen die er binnenkort
binnenkort ook bordjes in bepaalde winkelcentra?
aleen blankes nie kleurling nie
het kan best zijn dat er een overconcentratie van allochtonen/laagopgeleiden
in rotterdam is men ook wel gecharmeerd van het israelische idee
een hek om de laag opgeleide wijken militairen bij de uitgangenvind je t gek dat je mensen in de armen van b.v. el qaida werkt
maar ja wat verwacht je van opstelten ,juist hij zet t "op stelten"wellicht is het wat om een ander soort huursubsidiebeleid te gaan voeren
maak alle huurprijzen gelijk en hef aan de hand van het inkomen een soort
toeslag zo krijg je spreiding
Waarom zouden Rotterdammers eigenlijk übermenschen worden? Zijn scandinaviërs ook übermenschen?
[Dit bericht is gewijzigd door ChillyWilly op 01-12-2003 17:48]
Mensen selecteren op hun vermogen geld te verdienen is discriminatie !
Mensen selecteren op hun inkomen (120% minimaal) is discriminatie !
Mensen selecteren omdat ze zogenaamd kans-arm zijn is discriminatie !
En discriminatie kan echt niet !
Zeker niet op regerings niveau !!!!!!
En het aanpassen van wetten om dit soort dingen op dit gebied mogelijk te maken vind ik roduit beschamend !
Waar is anders het einde ?
Waar zijn wetten dan voor ?
quote:wat hebben ubermenschen te maken met het puntensysteem ( dat overigens in meer steden gehanteerd wordt )in Groningen?
Op maandag 1 december 2003 16:02 schreef bbstreams het volgende:
Groningen is net zo erg, die gaan per 2004 voor woningzoekenden een nieuw punten systeem invoeren; mensen die in de stad zelf al wonen (huren) krijgen 6 punten per jaar voorsrpong. dit is met terugwerkende kracht dus een gezin dat al 20 jaar huurt in de stad kan zonder moeite een nieuwe woning uitzoeken. met alle kans dat bewoners oude huurhuizen verlaten die vervolgens een sloop/leegstand status krijgen. mensen die buiten de stad wonen, maar er wel werken/studeren worden dus binnenkort ook extra tegen gewerkt.ubermenschen zijn dus wel degelijk in aantocht.
quote:mensen eerder in aanmerking laten komen voor een woning omdat ze vluchteling zijn (geweest) is ook discriminatie!!! mag dat wel?
Op maandag 1 december 2003 19:23 schreef MrLunk het volgende:
Rotterdam is een gote stad en zal dus een evenredig aandeel in de vluchtelingenopvang moeten voorzien ! Doen ze dit niet dan valt ook daar over discriminatie te spreken !Mensen selecteren op hun vermogen geld te verdienen is discriminatie !
Mensen selecteren op hun inkomen (120% minimaal) is discriminatie !
Mensen selecteren omdat ze zogenaamd kans-arm zijn is discriminatie !En discriminatie kan echt niet !
Zeker niet op regerings niveau !!!!!!En het aanpassen van wetten om dit soort dingen op dit gebied mogelijk te maken vind ik roduit beschamend !
Waar is anders het einde ?
Waar zijn wetten dan voor ?
quote:Dat is om te voorkomen dat ze personen worden die nou weg moeten...
Op maandag 1 december 2003 20:09 schreef deepthroat het volgende:[..]
mensen eerder in aanmerking laten komen voor een woning omdat ze vluchteling zijn (geweest) is ook discriminatie!!! mag dat wel?
quote:waar het voor bedoeld is maakt nu even niet uit, hij vindt dat discriminatie niet mag
Op maandag 1 december 2003 22:37 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Dat is om te voorkomen dat ze personen worden die nou weg moeten...
quote:Als er nou genoeg gemeentes komen met dezelfde plannen, dan verschuift dit probleem zo de grens over
Op maandag 1 december 2003 22:38 schreef Aventura het volgende:
Tja ik vind het echt niet kunnen om mensen af te rekenen op hun inkomen. Sommige mensen zijn gewoon niet bij machte om zelf in hun levensonderhoud te kunnen voorzien. Dus dan morgen we die mensen het recht ontnemen om te kunnen wonen waar zij willen?
Lekker asociaal plan van Rotterdam trouwens, wat zij doen is helemaal niet constructief, ze sluiten gewoon de hekken en zadelen andere gemeentes met de probleemgevallen.Zo'n beleid lost geen problemen op maar verschuift ze alleen maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |