Euhm mag ik ook wat zeggen

? Peace :0Ik heb laatst over een Marshall MG100 DFX (100 watt transistor duh..) stek gespeeld en daarna op een Mesa DC-5 combo (50 watt volledig buizen, 2 x 6L6, 6 x 12ax7 ) (beide 2dehands) en die Mesa vond ik persooonlijk veel beter klinken maar die kostte 50 euro meer. Ik heb de Mesa gekocht vanwege de , inderdaad, warmere sound en uit de Mesa kon ik meer dat beukende en crunchy geluid krijgen dan uit die ietwat piepende Marshall. Ik ben geen high gain fan dus de Mesa is echt wat voor mij, hoewel je er ook behoorlijk mee scheuren. De clean is ook mooi, al vind ik het best moeilijk om zonder de 5 bands EQ te gebruiken er met mn Epi SG een mooi geluidje uit te krijgen, dus heb ik de EQ meestal aan. Dan is de boost functie wel weg maargoed, bij clean hoef ik meestal niet te boosten. Bij het 2de kanaal kan ik de sound wel krijgen die ik wil en kan ik ook nog boosten. De effecten van de Marshall vond ik niet echt toppie, maar ik ben ook geen echte effectenman dus mijn mening is vrij bevooroordeeld. Dit is mijn amp btw:
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net