quote:holy shit
Op zondag 21 december 2003 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Weer geprobeert verder te gaan met grootste stad, en nu is ie 500k.Is alleen nog amper mee te spelen. Alleen opslaan duurt al 2 min
quote:Cool
Op zondag 21 december 2003 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Is alleen nog amper mee te spelen. Alleen opslaan duurt al 2 min
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:56 schreef Bob.Ross het volgende:
holy shit
Op een gegeven moment gaat t echt hard hoor! 3 flats in 1 keer en je hebt er weer 15000 residents bij
De mijlpijl van 2 miljoen ook gehaald net
Heb nu toch wel beetje gehad met deze.. Er komt geen einde aan en niet alle kaarten zijn met rush hour gemaakt dus die kunnen de drukte vaak niet aan. Vanavond maar eens een nieuwe region gaan zoeken
quote:Met die grafische opties moet je even spelen.
Op zondag 21 december 2003 15:17 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders en draai het spel op een Duren 1,2 Ghz...
in het begin gaat het prima, maar hoe meer inwoners hoe trager het gaat... Iemand nog tips om het sneller te laten draaien?
Welke grafische opties hebben daar de meeste invloed op?
quote:Ja die heb ik allemaal!
Op zondag 21 december 2003 15:24 schreef K3 het volgende:[..]
Met die grafische opties moet je even spelen.
Heb je RushHour en de patches geinstalleerd? Dan loopt het spel al een stuk beter bij veel inwoners.
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:15 schreef Atreidez het volgende:[..]
Op een gegeven moment gaat t echt hard hoor! 3 flats in 1 keer en je hebt er weer 15000 residents bij
De mijlpijl van 2 miljoen ook gehaald net
Heb nu toch wel beetje gehad met deze.. Er komt geen einde aan en niet alle kaarten zijn met rush hour gemaakt dus die kunnen de drukte vaak niet aan. Vanavond maar eens een nieuwe region gaan zoeken
quote:Ik heb het aantal auto's op "medium" staan
Op zondag 21 december 2003 16:49 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Ja die heb ik allemaal!
Maar hoop in januari dan ook van 256 naar 512 k ram te gaan
Wat kan ik hier aandoen?
quote:Als je echt niet kan uitbreiden niet veel.. Ik kreeg pas hoogbouw bij 35000 in me eerste kaart. Als je nou al meerdere steden eromheen hebt die wel al veel hoogbouw hebben komt het wel sneller.. Maar dan moet de vraag naar residents wel erg hoog zijn.
Op woensdag 24 december 2003 22:35 schreef JedaiNait het volgende:
Ik ben net begonnen met SimCity4 (inclusief Rush Hour), maar ik heb een klein probleempje. Ik speel op een klein stukje land en ik heb geen uitbreidingsmogelijkheden meer. Ik heb een populatie van ~12.000, maar ik wil graag meer. Het lijkt mij dat wat hoogbouw dat probleem wel oplost. Al mijn gebieden zijn high density, maar echte hoogbouw krijg ik niet (grootste flat heeft 250 bewoners ofzo).Wat kan ik hier aandoen?
Ik zou een buurtstad maken en daar vooral veel banen maken en nog geen R zones. Als dat redelijk is volgebouwd ga je terug naar dit stadje en zone je de C en I zones naar R zones en zal je zien dat met meer inwoners en meer banen er ook hoogbouw gaat komen.. En je kan natuurlijk ook gewoon helemaal een nieuwe stad ernaast bouwen inclusief R en dan alleen maar verbinden
quote:Oke, zie ik het dan goed dat je eigenlijk het beste op een groot stuk land kan spelen? Want zon klein stukje heb ik zo volgebouwd en dan blijft er weinig meer over...
Op woensdag 24 december 2003 23:12 schreef Atreidez het volgende:[..]
Als je echt niet kan uitbreiden niet veel.. Ik kreeg pas hoogbouw bij 35000 in me eerste kaart. Als je nou al meerdere steden eromheen hebt die wel al veel hoogbouw hebben komt het wel sneller.. Maar dan moet de vraag naar residents wel erg hoog zijn.
Ik zou een buurtstad maken en daar vooral veel banen maken en nog geen R zones. Als dat redelijk is volgebouwd ga je terug naar dit stadje en zone je de C en I zones naar R zones en zal je zien dat met meer inwoners en meer banen er ook hoogbouw gaat komen.. En je kan natuurlijk ook gewoon helemaal een nieuwe stad ernaast bouwen inclusief R en dan alleen maar verbinden
Ik wist overigens niet dat inwoners uit stad A konden werken in stad B. Wel zo realistisch natuurlijk
quote:Hoe meer inwoners in je region, hoe leuker de steden weer worden. De wealth gaat omhoog, en ze krijg je mooiere en grotere gebouwen. De snelheid van bouwen gaat dan ook omhoog. Het is ook zo bedoelt dat je meerdere steden maakt en die laat samenwerken. Mensen kunnen in A wonen en in B werken, ze kunnen zelfs door B heen reizen om in stad C te gaan werken. Dus maak meerdere steden en zo worden de eerste steden ook mooier als je daar weer mee verder gaat..
Op woensdag 24 december 2003 23:22 schreef JedaiNait het volgende:
Oke, zie ik het dan goed dat je eigenlijk het beste op een groot stuk land kan spelen? Want zon klein stukje heb ik zo volgebouwd en dan blijft er weinig meer over...Ik wist overigens niet dat inwoners uit stad A konden werken in stad B. Wel zo realistisch natuurlijk
Toch is voor mij de lol er meestal snel af als ik niet meer kan verder bouwen
quote:Dat merk ik ook, sinds ik met regional play ben begonnen kan ik eindelijk een fatsoenlijke stad opbouwen zonder cheats. Echt veel leuker!
Op woensdag 24 december 2003 23:42 schreef Atreidez het volgende:[..]
Hoe meer inwoners in je region, hoe leuker de steden weer worden. De wealth gaat omhoog, en ze krijg je mooiere en grotere gebouwen. De snelheid van bouwen gaat dan ook omhoog. Het is ook zo bedoelt dat je meerdere steden maakt en die laat samenwerken. Mensen kunnen in A wonen en in B werken, ze kunnen zelfs door B heen reizen om in stad C te gaan werken. Dus maak meerdere steden en zo worden de eerste steden ook mooier als je daar weer mee verder gaat..
Toch is voor mij de lol er meestal snel af als ik niet meer kan verder bouwen
quote:Op elk moment dat je wilt. Je kan gewoon simultaan bouwen, en dan steeds weer saven en terug gaan naar een andere of weer een nieuwe. Ik raad wel aan om nooit de randen te egaliseren aangezien je dan zomaar een deel van je stad kwijt bent
Op donderdag 25 december 2003 11:33 schreef sjakie007 het volgende:
en op wat voor punt zou je dan bijv. met een andere stad kunnen beginnen? of maakt dat weinig uit.
quote:Belastingen lager, bereikbaarheid verhogen en de vraag naar wat voor soort bedrijven zich willen vestigen (WCI Vraag) in de gaten houden
Op maandag 29 december 2003 01:26 schreef Glacius het volgende:
In mijn stadje worden niet alleen veel huizen zwart, ook het grootste deel van de fabrieken is verpauperd. Hoe kan ik dat tegengaan?
quote:Ik dank u
Op maandag 29 december 2003 11:03 schreef Atreidez het volgende:[..]
Belastingen lager, bereikbaarheid verhogen en de vraag naar wat voor soort bedrijven zich willen vestigen (WCI Vraag) in de gaten houden
[Dit bericht is gewijzigd door Champy2004 op 29-12-2003 14:49]
Ik moet helemaal opnieuw beginnen met mijn
Sim City avontuur.
Mijn regio was helemaal weg.
(Vermoedelijk een kinderachtige grap van mijn bro.. )
quote:Cool
Op maandag 29 december 2003 14:43 schreef Champy2004 het volgende:
jaja, 4 op een rij
quote:Oh, das wel een rotstreek zeg. Toch is overnieuw beginnen ook wel leuk hoor, omdat alles wat je geleerd hebt kan je nu gelijk goed doen. Althans dat is mijn ervaring nu ik opnieuw ben begonnen
Op dinsdag 30 december 2003 15:29 schreef Megamiep het volgende:
cool hoor!Ik moet helemaal opnieuw beginnen met mijn
Sim City avontuur.
Mijn regio was helemaal weg.
(Vermoedelijk een kinderachtige grap van mijn bro..)
quote:Ja dat is ook zo, nu kan ik bepaalde dingen gaan voorkomen...
Op dinsdag 30 december 2003 15:40 schreef Atreidez het volgende:Oh, das wel een rotstreek zeg. Toch is overnieuw beginnen ook wel leuk hoor, omdat alles wat je geleerd hebt kan je nu gelijk goed doen. Althans dat is mijn ervaring nu ik opnieuw ben begonnen
Eerste keer maak ik na een uur spelen een foutje waardoor ik vergeet op te slaan
Tweede keer wil ik mijn energiecentrales vervangen, maar die nieuwe werken niet ofzo en vervolgens loopt mijn hele stad binnen een paar seconden leeg omdat er geen stroom is
Drie uur aan een stad besteed en niks verder gekomen
quote:Er zijn toch wat belangrijke regeltjes waar ik me altijd aan hou. Altijd op pauze zetten als je klooit met de centrales, waterpompen of afvaldistributie.. Die nieuwe centrales, waren dat toevallig waste2nrg plants? Je moet nl. wel genoeg adval produceren om die dingen te laten draaien. Afval wat al op de hoop ligt wordt daar niet voor gebruikt nl
Op dinsdag 30 december 2003 16:19 schreef JedaiNait het volgende:
ik was met een stad bezig, maar dat wil niet echt lukken.Eerste keer maak ik na een uur spelen een foutje waardoor ik vergeet op te slaan
Tweede keer wil ik mijn energiecentrales vervangen, maar die nieuwe werken niet ofzo
en vervolgens loopt mijn hele stad binnen een paar seconden leeg omdat er geen stroom is
Drie uur aan een stad besteed en niks verder gekomen
En regelmatig saven.. Ik doe t meestal gewoon met dat floppy icoontje ipv bij het afsluiten, de kans dat je verkeerd klikt is altijd aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |