quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:34 schreef BMH het volgende:[..]
waaah!1! Metroid Prime is wel de beste game van deze generatie hoor! kopen! En super Smash Bros is samen met Mario kart de beste Multiplayer game deze generatie.
quote:2 van die games reggen voor 10 december, en je krijgt de disk begin 2004 opgestuurd.
Op dinsdag 2 december 2003 19:31 schreef Wedge het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met die Zelda disc en Mario Kart, 1080 en Mario Party, zat daar nou een uiterste datum van 5 december bij ofzo?
quote:nope nog niet. Maar de reviews waren redelijk positief (dus budgetbak-pakker)
Op dinsdag 2 december 2003 19:31 schreef Wedge het volgende:En iemand ervaring met Beach Spikers?
quote:Ze zijn gewoon niet zo tof.
Op dinsdag 2 december 2003 19:24 schreef kiw het volgende:
ligt het aan mij of zijn metroid prime en smashbros gewoon niet zo tof?
quote:Tss, ik dis jou man
Op dinsdag 2 december 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ze zijn gewoon niet zo tof.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ze zijn gewoon niet zo tof.
quote:Holy fuck, dan mag Mario Party 5 wel heel snel uitkomen, nog maar 8 dagen de tijd.
Op dinsdag 2 december 2003 19:36 schreef BMH het volgende:[..]
2 van die games reggen voor 10 december, en je krijgt de disk begin 2004 opgestuurd.
quote:komt de 5e uit...
Op dinsdag 2 december 2003 19:42 schreef Wedge het volgende:[..]
Holy fuck, dan mag Mario Party 5 wel heel snel uitkomen, nog maar 8 dagen de tijd.
quote:Thanx. Het blijft krap, snap niet waarom Nintendo uberhaupt zo'n domme deadline instelt.
Op dinsdag 2 december 2003 19:44 schreef Tain het volgende:[..]
komt de 5e uit...
quote:Ik vond het ook al een beetje raar
Op dinsdag 2 december 2003 19:46 schreef Wedge het volgende:[..]
Thanx. Het blijft krap, snap niet waarom Nintendo uberhaupt zo'n domme deadline instelt.
quote:niet zeuren, tis gratis.
Op dinsdag 2 december 2003 19:47 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vond het ook al een beetje raar
Doe het dan gewoon tot het eind van het jaar...
Deze voortaan in OP?
quote:nee, daz alleen intressant voor de graphics-hoeren.
Op dinsdag 2 december 2003 19:54 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]Deze voortaan in OP?
quote:Gratis? Ik heb verdomme speciaal Mario Party 5 besteld, waarmee ik eigenlijk wilde wachten totdat hij afgeprijsd zou worden
Op dinsdag 2 december 2003 19:50 schreef BMH het volgende:[..]
niet zeuren, tis gratis.
quote:lol. Dan moet je het zo zien: Je koopt MP5 voor 25 eurie en de zelda disk ook voor 25 eurie.
Op dinsdag 2 december 2003 19:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Gratis? Ik heb verdomme speciaal Mario Party 5 besteld, waarmee ik eigenlijk wilde wachten totdat hij afgeprijsd zou worden
.
quote:Ja, wou hem zelf eigenlijk ook pas kopen als ie budget titel was geworden. Maar ik heb dus zelf al die andere Zelda bonus disc.
Op dinsdag 2 december 2003 19:57 schreef BMH het volgende:[..]
lol. Dan moet je het zo zien: Je koopt MP5 voor 25 eurie en de zelda disk ook voor 25 eurie.
Grote vraag is; zijn Majora's Mask, Zelda 1 en Zelda 2 die 25 euri waard?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:02 schreef Wedge het volgende:[..]
Ja, wou hem zelf eigenlijk ook pas kopen als ie budget titel was geworden. Maar ik heb dus zelf al die andere Zelda bonus disc.
Grote vraag is; zijn Majora's Mask, Zelda 1 en Zelda 2 die 25 euri waard?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:04 schreef BMH het volgende:[..]
Waarom reply ik eigenlijk op zo'n vraag?
quote:Misschien omdat Zelda 2 best zuigt.
Op dinsdag 2 december 2003 20:04 schreef BMH het volgende:[..]
Waarom reply ik eigenlijk op zo'n vraag?
quote:Ja, en?
Op dinsdag 2 december 2003 20:07 schreef ASSpirine het volgende:
als je wil wachten tot MP5 is afgeprijsd dan ligt MP6 alweer bijna in de winkel
quote:Zelda 2 zuigt best wel niet. Het spel is gewoon ondergewadeert. Tis een van de beste zelda games die er zijn, en misschien wel het beste game voor de NES. Het heeft de moeilijkheid van Metroid 1 en de sfeer van zelda :p dus wat wil je nog meer?
Op dinsdag 2 december 2003 20:10 schreef Wedge het volgende:[..]
Misschien omdat Zelda 2 best zuigt.
[..]Ja, en?
Shadow link
quote:Ik heb Zelda 2 destijds vaak gespeeld op de NES en hij zuigt wel, geen save functie en saai. Alleen die Dungeon theme ownt. En zeker niet de beste game voor de NES
Op dinsdag 2 december 2003 20:13 schreef BMH het volgende:[..]
Zelda 2 zuigt best wel niet. Het spel is gewoon ondergewadeert. Tis een van de beste zelda games die er zijn, en misschien wel het beste game voor de NES. Het heeft de moeilijkheid van Metroid 1 en de sfeer van zelda :p dus wat wil je nog meer?
Shadow link
quote:Zelda 2 heeft wel een savefunctie. Je batterij was zeker leeg
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef Wedge het volgende:[..]
Ik heb Zelda 2 destijds vaak gespeeld op de NES en hij zuigt wel, geen save functie en saai. Alleen die Dungeon theme ownt. En zeker niet de beste game voor de NES
En al helemaal niet 1 van de beste Zelda games, Zelda 2 is alleen beter dan die 2 CDI Zelda's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |