quote:Halo is op de Xbox nog steeds het best! De pcversie zuigt gewoon
Op dinsdag 2 december 2003 16:25 schreef HomerJ het volgende:
Enige waar ik jaloers op ben bij de X-box is die Live! shit!
Maar er zijn gewoon geen echte toppers erop die je niet op andere systemen kan krijgen. Eerst waren het Halo en Splinter cell maar die zijn ook ergens anders te vinden
quote:idd en nu is Rainbow six 3 het spel, terwijl ik die al 3 maand niet meer op me pc speel. Alle coole spellen op de Xbox kan ik of heb ik al op me pc gespeeld. En Project goddamn racing vind ik nix aan.
Maar er zijn gewoon geen echte toppers erop die je niet op andere systemen kan krijgen. Eerst waren het Halo en Splinter cell maar die zijn ook ergens anders te vinden
quote:enorm goede deal! meteen doen
Op dinsdag 2 december 2003 16:43 schreef Bloodmoon het volgende:
ik mag van een vriend die zelda bonus disk overkopen voor 20 euries..
goeie deal?
quote:geld al klaar gelegt
Op dinsdag 2 december 2003 16:43 schreef BMH het volgende:[..]
enorm goede deal! meteen doen
De GameCube is na een dipje in Amerika weer helemaal terug als next generation console. Tijdens de week van Thanksgiving (vorige week), waarin veel Amerikanen cadeau's voor elkaar kopen, is de GameCube meer dan een half miljoen keer over de toonbank gevlogen.
Daarmee verslaat Nintendo's console in die week de Microsoft Xbox én de Sony Playstation 2. Alleen de GameBoy Advance verkocht beter: met 600.000 verkochte handhelds was deze machine nog steeds het populairst.
George Harrison van Nintendo of America zegt het volgende over de gigantische verkopen:
"All along, our business plan for this year was to maximize consumer interest and sales during the fourth quarter. But frankly, we're overwhelmed by how successful we've been. Our price cut of Nintendo GameCube has ignited sales to the degree that it may turn out to be the best-selling console for the entire month of November. We're tracking to sell more systems in the last eight weeks of the year than we did in the previous 10 months combined."
Kortom: de GameCube is in de laatste 8 weken net zo goed verkocht als in de 10 maanden daarvóór. De GameCube doet het eindelijk lekker in Amerika, maar gaat Europa ook zo'n verkoopboost krijgen voor de GameCube? We houden je op de hoogte!
quote:De disk past in elk cd hoesje.
Op dinsdag 2 december 2003 16:47 schreef Bloodmoon het volgende:[..]
geld al klaar gelegt
zit alleen geen hoesje bij aangezien hij hem uit die mario kart pack heeft..zijn die hoesjes ook los te koop?
Ik heb em! (de Gamecube met Mario Kart en de Zelda disk dus)
* DePeer gaat de verpakking openscheuren, MK erin duwen en, en, en...
quote:Laten we hopen dat Nintendo nog verstandiger wordt en de prijzen van de spellen ook verlaagt naar ~30 Euro
Op dinsdag 2 december 2003 16:51 schreef HomerJ het volgende:
Kortom: de GameCube is in de laatste 8 weken net zo goed verkocht als in de 10 maanden daarvóór. De GameCube doet het eindelijk lekker in Amerika, maar gaat Europa ook zo'n verkoopboost krijgen voor de GameCube? We houden je op de hoogte!
Zal je zien dat die ook 4-dubbel zoveel worden verkocht.. (vooral in deze maand)
quote:30 euro is ook wel erg laag, als ze nou een standaard prijs van 40 euro doen en bijv. nieuwe echt goeie spellen 50 euro doen zoals zelda en mario dan ben ik tevreden
Op dinsdag 2 december 2003 17:27 schreef DePeer het volgende:Laten we hopen dat Nintendo nog verstandiger wordt en de prijzen van de spellen ook verlaagt naar ~30 Euro
Zal je zien dat die ook 4-dubbel zoveel worden verkocht.. (vooral in deze maand)
quote:Gefiliciteerd! Nu koop je een Xtra controller en een Playmate (waahhaha) en ga multiplayen.
Op dinsdag 2 december 2003 17:27 schreef DePeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Ik heb em!
(de Gamecube met Mario Kart en de Zelda disk dus)
[..]Laten we hopen dat Nintendo nog verstandiger wordt en de prijzen van de spellen ook verlaagt naar ~30 Euro
quote:nou, ik lig er niet van wakker ofzo dat je niet of nauwelijks online kan spelen met de gamecube. Dat vind ik nou ook een minpunt van de xbox dat ze bijna geen only for xbox spellen hebben, daarom blijf ik bij nintendo.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:27 schreef DePeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Ik heb em!
(de Gamecube met Mario Kart en de Zelda disk dus)
[..]
Haal nu een nieuwe controller(s) + wat vrienden op
quote:Waar kan ik die kopen?
Op dinsdag 2 december 2003 17:33 schreef BMH het volgende:[..]
Gefiliciteerd! Nu koop je een Xtra controller en een Playmate (waahhaha) en ga multiplayen.
quote:Wat?
Op dinsdag 2 december 2003 17:43 schreef HomerJ het volgende:[..]
STOP!!!!!!
Haal nu een nieuwe controller(s) + wat vrienden op
[edit]
oh, da's waar ook... dat was in een reclame voor de XBOX..
[/edit]
quote:Nouja, 39,- dan
Op dinsdag 2 december 2003 17:30 schreef gamecube_master het volgende:[..]
30 euro is ook wel erg laag, als ze nou een standaard prijs van 40 euro doen en bijv. nieuwe echt goeie spellen 50 euro doen zoals zelda en mario dan ben ik tevreden
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:56 schreef DePeer het volgende:Wat?
Ik dacht dat je die er gratis bij kreeg?
(de vrienden dus)[edit]
oh, da's waar ook... dat was in een reclame voor de XBOX..
[/edit]
quote:Fable en Sudeki lijken me toch wel stoer.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:45 schreef Rahl het volgende:[..]
Fable en Sudeki lijken me toch wel stoer.
quote:Right.
Op dinsdag 2 december 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Dat kan je wel zeggen ja en er zijn nog wel meer coole games maar is dit niet een Cube topic en geen versus of Xbox topic ?
![]()
Weet iemand of die gundam-game nou in Europa uitkomt?
quote:Juist. Ontopic mensen
Op dinsdag 2 december 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Dat kan je wel zeggen ja en er zijn nog wel meer coole games maar is dit niet een Cube topic en geen versus of Xbox topic ?
![]()
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:24 schreef kiw het volgende:
ligt het aan mij of zijn metroid prime en smashbros gewoon niet zo tof?
En iemand ervaring met Beach Spikers?
quote:waaah!1! Metroid Prime is wel de beste game van deze generatie hoor! kopen! En super Smash Bros is samen met Mario kart de beste Multiplayer game deze generatie.
Op dinsdag 2 december 2003 19:24 schreef kiw het volgende:
ligt het aan mij of zijn metroid prime en smashbros gewoon niet zo tof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |