abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15076345
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker, de Xbox heeft zijn zaken goed geregeld. En zeker als je games als TopSpin, PGR2 etc leuk vind, moet je het zeker doen.

Mij doen die titels echt nix, vind het simpelweg niet leuk om te spelen. Maar ik moet zeggen dat Kameo en Sudeki mij erg interessant lijken en ik tegen de tijd dat die uitkomen zéér waarschijnlijk ook een Xbox ga kopen.

Nintendo blijft mijn nummer één evenwel Dat is gewoon omdat de games me zoveel meer aanspreken, het fungehalte is voor mij veel groter in Ninty games

Ben het helemaal met je eens
  maandag 1 december 2003 @ 23:36:10 #127
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15076597
Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een The Legend of Zelda Collector's Edition uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven:

Sterren gekregen van Silver Surfer,... die cunt had Luigi's Mansion nog niet geregistreerd

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_15076674
Ik heb nog nooit een xbox spel gezien dat me echt interesseerde (behalve nou net die spellen die ook op de Cube zijn, zoals SSX3 en Simpsons Hit 'n' Run.... en die haal ik dus voor de Cube). Ik zou geen enkel xbox spel kunnen noemen dat me leuk lijkt (ik las iets over voodoo vince, dat concept sprak me op zich wel aan). Die live network dinges heb ik nog nooit in actie gezien, ik ken ook niemand met een xbox. Wel meerdere mensen met kubussen. Ik heb de idee dat vooral r&b fans en jongetjes van elf xboxen kopen, vanwege het o zo stoere image... Cubes hebben het image van 'dat is voor 11 jarigen', maar worden echter vooral door twintigers gekocht lijkt het
(Kiff is mid-twintiger)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_15076713
ik heb nog van die sterren voor een cube, zelda en f-zero. Is dat geld waard?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  maandag 1 december 2003 @ 23:43:53 #130
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15076826
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:40 schreef Kiff het volgende:
ik heb nog van die sterren voor een cube, zelda en f-zero. Is dat geld waard?
Nee,... wel sterren
  maandag 1 december 2003 @ 23:50:33 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15077016
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:36 schreef Chocobo het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een The Legend of Zelda Collector's Edition uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven:

Chocobo
Chocobo Farm
Midgar

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15077332
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

dinsdag 2 december 2003 @ 00:19:53 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15077790
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

pi_15078204
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:38 schreef Kiff het volgende:
. Ik heb de idee dat vooral r&b fans en jongetjes van elf xboxen kopen, vanwege het o zo stoere image... Cubes hebben het image van 'dat is voor 11 jarigen', maar worden echter vooral door twintigers gekocht lijkt het
(Kiff is mid-twintiger)
dan heb je het mooi mis. .ik heb de Cube voor erbij gekocht, vanwege de prijs en vanwege Mario Kart. Maar als ik nu geen console zou hebben en wilde er 1 kopen, dan zou het de Xbox worden. Ik heb zoveel plezier van dat ding gehad. Halo, Brute Force, Dead or Alive 3, Splinter Cell, Top Spin, Project Gotham 2 en natuurlijk Knights of the Old Republic! Stuk voor stuk topgames!

Bij de cube ging het me echt om Mario Kart, maar heb ondertussen al 8 spellen (in 1 maand). Heb wel al heel veel spellen kunnen spelen, maar degene die ik echt goed vond waren dus Mario Kart, Viewtiful Joe, WaveRace, Rogue Leader en Star Wars Bounty Hunter (zwaar ondergewaardeerd door veel sites!)

dinsdag 2 december 2003 @ 01:46:49 #135
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15079414
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:35 schreef Retarded het volgende:

[..]

dan heb je het mooi mis. .ik heb de Cube voor erbij gekocht, vanwege de prijs en vanwege Mario Kart. Maar als ik nu geen console zou hebben en wilde er 1 kopen, dan zou het de Xbox worden.

Ik heb ze ook allebei, en denk er precies hetzelfde over. Jongetje van elf, right. Was het maar zo
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_15079648
Heb vandaag een Gamecube gekocht. Incl. MK Double Dash en Zelda - Collector's edition. Voor die 150 euri kun je dat pakket toch niet laten liggen

Echt gaaf die Zelda disk trouwens. Toen ik Ocarina of Time startte kwamen al m'n emoties en herinneringen van het zwoegen op de N64 weer naar boven

Redactie Games dinsdag 2 december 2003 @ 02:32:22 #137
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15079656
Godverdomme, ik heb vandaag de Panasonic Cube gezien en uitgeprobeerd en wat is dat een über geil apparaat zeg...

Dit had gewoon de Gamecube moeten zijn. Het design is echt superslick en vele malen mooier dan de officiële nintendo en andere consoles. Dat ding staat voor je met die blauwe neongloed en zilverchroom... om weg te zwijmelen gewoon ik heb nu al een beetje spijt dat ik de Zilveren Cube (Zelda pack) heb. Panasonic Q is een multifuntioneel apparaat net als PS2 en XBOX en had volgens mij als nintendo dit product zelf gepromoot had veel meer afzet kunnen brengen dan de cube nu.

Enige wat ik me nog afvroeg aan het einde was of ie ook een nintendo LAN-adapter (BBA) kon bevatten. Maar verder aaargh....
De Nintendo-gamecube is een goed apparaat, maar de Panasonic Q zou eigenlijk de gamecube van nu moeten zijn...

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15080150
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 02:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godverdomme, ik heb vandaag de Panasonic Cube gezien en uitgeprobeerd en wat is dat een über geil apparaat zeg...

Dit had gewoon de Gamecube moeten zijn. Het design is echt superslick en vele malen mooier dan de officiële nintendo en andere consoles. Dat ding staat voor je met die blauwe neongloed en zilverchroom... om weg te zwijmelen gewoon ik heb nu al een beetje spijt dat ik de Zilveren Cube (Zelda pack) heb. Panasonic Q is een multifuntioneel apparaat net als PS2 en XBOX en had volgens mij als nintendo dit product zelf gepromoot had veel meer afzet kunnen brengen dan de cube nu.

Enige wat ik me nog afvroeg aan het einde was of ie ook een nintendo LAN-adapter (BBA) kon bevatten. Maar verder aaargh....
De Nintendo-gamecube is een goed apparaat, maar de Panasonic Q zou eigenlijk de gamecube van nu moeten zijn...

alleen jammer dat die Q zo duur is en standaard alleen japanse en amerikaanse regios kan afspelen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15081620
quote:
Q. Hoe lang moet ik wachten totdat ik mijn product krijg?
A. We hebben een enorme stapel producten te verzenden dus geef ons tot 28 dagen de tijd voordat je product wordt geleverd. Als het dan nog niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar sterrencatalogus@nintendo.nl waarna we het probleem onmiddellijk zullen onderzoeken.
Hopelijk niet te lang wachten hoor.. Ik wil die bonusdisk wel snel hebben

Maar ach wat zeur ik het is gratis

dinsdag 2 december 2003 @ 10:11:28 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15082162
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 02:30 schreef Tomaz het volgende:
Echt gaaf die Zelda disk trouwens. Toen ik Ocarina of Time startte kwamen al m'n emoties en herinneringen van het zwoegen op de N64 weer naar boven
Daarom wil ik hem ook zo graag
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:39:01 #141
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15082781
YES!
Ik heb een grote/betaalbare 100 Hrtz televisie gevonden!
Kan ik eindelijk aan de gang met mijn bonus disc!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:10:51 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15085082
Baten Kaitos Battle Screens:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:19:17 #143
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_15085322
Ik sinds een paar weken ook een GC (go me) , dat ding heb ik puur gekocht voor de multiplayer games , er is niks leukers om met 3 maten op de bank te hangen en de hele avond lopen spelen , schelden , drinken etc etc.
Ik heb nu Mario Kart (zat er bij) die is wel lachen in MP , wil er nog een MP spel bij kopen , zit er aan te denken om Wrestlemania XIX te kopen , was vroeger altijd wel lachen met z'n 4-en (2 tegen 2 , of ieder voor zich) met Wrestlemania 2000 op de N64 ,nou mij vraag welke spellen zijn nog meer meesterlijk met z'n 4-en ? (Mario Part 5 staat al in bestelling )
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:23:34 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15085437
Timesplitters 2

Verder nog Monkey Ball en Smash Bro, maar die zijn toch wat minder als je ook MK, MP5 en TS2 hebt.

dinsdag 2 december 2003 @ 12:25:48 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_15085507
TS 2 is FPS ?
Smash bro kon me op de N64 al niet boeien , ik ken ook niemand die het wel leuk vond , was echt weggegooid geld

Is Monkeyball (1 of 2) leuk in MP ?

dinsdag 2 december 2003 @ 12:27:55 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15085569
Yup, TS2 is FPS, mar geen serieuze, grappige characters en leuke onderdelen!

Smash Bro ook lekker laten liggen dus. Monkey Ball is wel aardig, maar niet bijzonder. Gaat ook sneller vervelen dan andere MP titels.

dinsdag 2 december 2003 @ 12:34:19 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_15085750
Beetje te vergelijken met Goldeneye op de N64 , wat een klapper was dat zeg in MP , vooral met die bommen die ontplofte als je er langs liep
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:45:41 #148
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15087682
Zijn er eigenlijk ook spellen die breedbeeld ondersteunen?
of zeg ik nu iets heeel raars?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 2 december 2003 @ 16:07:36 #149
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15092177
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:45 schreef BDisOKE het volgende:
Zijn er eigenlijk ook spellen die breedbeeld ondersteunen?
of zeg ik nu iets heeel raars?
Nee hoor,... goede vraag.

Ja,.. sommige games bieden een widescreen optie Maar helaas niet veel. Sowieso speel ik al mijn games breedbeeld met de smartzoom functie maar echt breedbeeld zie je alleen als er een optie voor in het spel zit

dinsdag 2 december 2003 @ 16:25:41 #150
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15092679
Enige waar ik jaloers op ben bij de X-box is die Live! shit!
Maar er zijn gewoon geen echte toppers erop die je niet op andere systemen kan krijgen. Eerst waren het Halo en Splinter cell maar die zijn ook ergens anders te vinden
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')