quote:Ben het helemaal met je eens
Op maandag 1 december 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker, de Xbox heeft zijn zaken goed geregeld. En zeker als je games als TopSpin, PGR2 etc leuk vind, moet je het zeker doen.Mij doen die titels echt nix, vind het simpelweg niet leuk om te spelen. Maar ik moet zeggen dat Kameo en Sudeki mij erg interessant lijken en ik tegen de tijd dat die uitkomen zéér waarschijnlijk ook een Xbox ga kopen.
Nintendo blijft mijn nummer één evenwel
Dat is gewoon omdat de games me zoveel meer aanspreken, het fungehalte is voor mij veel groter in Ninty games
Sterren gekregen van Silver Surfer,... die cunt had Luigi's Mansion nog niet geregistreerd
quote:Nee,... wel sterren
Op maandag 1 december 2003 23:40 schreef Kiff het volgende:
ik heb nog van die sterren voor een cube, zelda en f-zero. Is dat geld waard?
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:36 schreef Chocobo het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een The Legend of Zelda Collector's Edition uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven:Chocobo
Chocobo Farm
Midgar
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:dan heb je het mooi mis. .ik heb de Cube voor erbij gekocht, vanwege de prijs en vanwege Mario Kart. Maar als ik nu geen console zou hebben en wilde er 1 kopen, dan zou het de Xbox worden. Ik heb zoveel plezier van dat ding gehad. Halo, Brute Force, Dead or Alive 3, Splinter Cell, Top Spin, Project Gotham 2 en natuurlijk Knights of the Old Republic! Stuk voor stuk topgames!
Op maandag 1 december 2003 23:38 schreef Kiff het volgende:
. Ik heb de idee dat vooral r&b fans en jongetjes van elf xboxen kopen, vanwege het o zo stoere image... Cubes hebben het image van 'dat is voor 11 jarigen', maar worden echter vooral door twintigers gekocht lijkt het
(Kiff is mid-twintiger)
Bij de cube ging het me echt om Mario Kart, maar heb ondertussen al 8 spellen (in 1 maand). Heb wel al heel veel spellen kunnen spelen, maar degene die ik echt goed vond waren dus Mario Kart, Viewtiful Joe, WaveRace, Rogue Leader en Star Wars Bounty Hunter (zwaar ondergewaardeerd door veel sites!)
quote:Ik heb ze ook allebei, en denk er precies hetzelfde over. Jongetje van elf, right. Was het maar zo
Op dinsdag 2 december 2003 00:35 schreef Retarded het volgende:[..]
dan heb je het mooi mis. .ik heb de Cube voor erbij gekocht, vanwege de prijs en vanwege Mario Kart. Maar als ik nu geen console zou hebben en wilde er 1 kopen, dan zou het de Xbox worden.
Echt gaaf die Zelda disk trouwens. Toen ik Ocarina of Time startte kwamen al m'n emoties en herinneringen van het zwoegen op de N64 weer naar boven
Dit had gewoon de Gamecube moeten zijn. Het design is echt superslick en vele malen mooier dan de officiële nintendo en andere consoles. Dat ding staat voor je met die blauwe neongloed en zilverchroom... om weg te zwijmelen gewoon ik heb nu al een beetje spijt dat ik de Zilveren Cube (Zelda pack) heb. Panasonic Q is een multifuntioneel apparaat net als PS2 en XBOX en had volgens mij als nintendo dit product zelf gepromoot had veel meer afzet kunnen brengen dan de cube nu.
Enige wat ik me nog afvroeg aan het einde was of ie ook een nintendo LAN-adapter (BBA) kon bevatten. Maar verder aaargh....
De Nintendo-gamecube is een goed apparaat, maar de Panasonic Q zou eigenlijk de gamecube van nu moeten zijn...
quote:alleen jammer dat die Q zo duur is en standaard alleen japanse en amerikaanse regios kan afspelen...
Op dinsdag 2 december 2003 02:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godverdomme, ik heb vandaag de Panasonic Cube gezien en uitgeprobeerd en wat is dat een über geil apparaat zeg...Dit had gewoon de Gamecube moeten zijn. Het design is echt superslick en vele malen mooier dan de officiële nintendo en andere consoles. Dat ding staat voor je met die blauwe neongloed en zilverchroom... om weg te zwijmelen gewoon
ik heb nu al een beetje spijt dat ik de Zilveren Cube (Zelda pack) heb. Panasonic Q is een multifuntioneel apparaat net als PS2 en XBOX en had volgens mij als nintendo dit product zelf gepromoot had veel meer afzet kunnen brengen dan de cube nu.
Enige wat ik me nog afvroeg aan het einde was of ie ook een nintendo LAN-adapter (BBA) kon bevatten. Maar verder aaargh....
De Nintendo-gamecube is een goed apparaat, maar de Panasonic Q zou eigenlijk de gamecube van nu moeten zijn...
quote:
Q. Hoe lang moet ik wachten totdat ik mijn product krijg?
A. We hebben een enorme stapel producten te verzenden dus geef ons tot 28 dagen de tijd voordat je product wordt geleverd. Als het dan nog niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar sterrencatalogus@nintendo.nl waarna we het probleem onmiddellijk zullen onderzoeken.
Maar ach wat zeur ik het is gratis
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 02:30 schreef Tomaz het volgende:
Echt gaaf die Zelda disk trouwens. Toen ik Ocarina of Time startte kwamen al m'n emoties en herinneringen van het zwoegen op de N64 weer naar boven
Verder nog Monkey Ball en Smash Bro, maar die zijn toch wat minder als je ook MK, MP5 en TS2 hebt.
Is Monkeyball (1 of 2) leuk in MP ?
Smash Bro ook lekker laten liggen dus. Monkey Ball is wel aardig, maar niet bijzonder. Gaat ook sneller vervelen dan andere MP titels.
quote:Nee hoor,... goede vraag.
Op dinsdag 2 december 2003 13:45 schreef BDisOKE het volgende:
Zijn er eigenlijk ook spellen die breedbeeld ondersteunen?
of zeg ik nu iets heeel raars?![]()
Ja,.. sommige games bieden een widescreen optie Maar helaas niet veel. Sowieso speel ik al mijn games breedbeeld met de smartzoom functie maar echt breedbeeld zie je alleen als er een optie voor in het spel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |