Escobar naar de Angels als beginnende pitcher
Want hij kan wel meer.
en Nomar Garciaparra en Mia Hamm zijn afgelopen week getrouwd
quote:Angels,veel plezier met Kelvin
Op vrijdag 28 november 2003 19:30 schreef mitt het volgende:Escobar naar de Angels als beginnende pitcher
Want hij kan wel meer.
veel interessanter,Schilling naar de Red Sox ???
en welke deals gaat ome George afsluiten
die kan je er wel bij hebben
Schilling gelukkig niet naar de Yanks.
ik zou wel Guerrero bij de Angels willen zien
quote:dat gaat een leuke strijd worden in de Al East
Schilling will waive no-trade clause
After three days of negotiations, the Red Sox and Curt Schilling have agreed to a deal on a two-year contract extension. Sources with knowledge of the negotiations say the deal will be announced later Friday night
en bijna rond,Sheffield richting rechtsveld bij de Yankees
nu nog een pitcher of 3 erbij en de Yankees kunnen er weer tegenaan
quote:Ben benieuwd wie er nog meer gaan dineren met Steinbrenner...
Op zondag 30 november 2003 21:25 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Richie Sexson to the Diamondbacks voor oa Craig Counsellen bijna rond,Sheffield richting rechtsveld bij de Yankees
nu nog een pitcher of 3 erbij en de Yankees kunnen er weer tegenaan
En waar gaat A-Rod naartoe? het schijnt dat de Red Sox interesse hebben...
Geen nieuws over Vlady nog...
Marlins verder met Castillo en Lowell en zeer waarschijnlijk tekend Pudge ook
quote:if A-Rod goes to the Red Sox maar wat dan met Nomar G.?
Op dinsdag 2 december 2003 20:47 schreef Almighty het volgende:En waar gaat A-Rod naartoe? het schijnt dat de Red Sox interesse hebben...
quote:Ik denk dat de BoSox A-Rod naar het 3e honk zullen verwijzen... denk niet dat hij daar bezwaar tegen heeft. Zijn grote voorbeeld, Cal Ripken, heeft dit nl ook gedaan. Niet dat daar afhankelijk van is, maar ik kan me zo voorstellen dat A-Rod ook een zeer waardevolle 3B zal zijn. Mueller dan naar 1B of bench.
Op woensdag 3 december 2003 00:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:
if A-Rod goes to the Red Sox maar wat dan met Nomar G.?
en waar zal Tejada komend seizoen spelen
quote:alleen was Carl 35 toen hij richting 3B ging en A-Rod is pas 28,veels te jong om de rest van zijn carriere weg te roesten op het 3e honk
Op woensdag 3 december 2003 03:09 schreef Almighty het volgende:Ik denk dat de BoSox A-Rod naar het 3e honk zullen verwijzen...
Rumers:
Bartolo Colon richting Anaheim Angels ???
A-Rod richting Red Sox Manny naar Texas Garciaparra naar LA/Anaheim???
en Garciaparra
als dat gebeurd
quote:En Manny dan toch naar Texas... zal de Rangers flink wat geld gaan schelen. Benieuwd of dit allemaal doorgaat, volgens ESPN is het afhankelijk van toch wel erg veel factoren, maar wel gaaf.
Op vrijdag 5 december 2003 21:53 schreef mitt het volgende:
Colon, die kan er best nog wel bij denk ik.en Garciaparra
![]()
als dat gebeurd
quote:het draait maar om 1 factor :de $-factor
Op maandag 8 december 2003 18:29 schreef Almighty het volgende:[..]
En Manny dan toch naar Texas... zal de Rangers flink wat geld gaan schelen. Benieuwd of dit allemaal doorgaat, volgens ESPN is het afhankelijk van toch wel erg veel factoren, maar wel gaaf.
quote:
The New York Yankees and David Wells are close to finalizing a minor-league deal that could put the tempestuous left-hander back in their rotation for the 2004 season, ESPN's Peter Gammons reports.
The Yankees offered Wells salary arbitration Sunday night because general manager Brian Cashman and Wells' agent Gregg Clifton were on the verge of working out the one-year contract.
The deal, which will carry a base salary of $3 million with incentives that could drive it toward $7 million, will be completed when the sides agree on a weight-and-conditioning clause, Gammons reports. The completion could come as early as Monday afternoon.
Last month, New York declined a $6 million option on Wells, who earned $14 million during his two-year contract with the Yankees. The 40-year-old Wells was 15-7 with a 4.14 ERA last season and 19-7 with a 3.75 ERA in 2002.
"We made a lot of progress in the last 24 hours and we're optimistic David will have an opportunity to remain a Yankee," Clifton told reporters.
Wells left Game 5 of the World Series after one inning because of a back injury, and had surgery last Tuesday to repair a herniated disc in his lower back. He has angered the Yankees at times during his four seasons with New York, but also is a favorite of owner George Steinbrenner.
quote:Hehe zal mij benieuwen of ie het redt...
Op maandag 8 december 2003 23:58 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het schijnt dat Vlady en Javy hem gaan volgen naar Baltimore... of zal Steinbrenner daar een stokje voor steken? Stay tuned...
en mooi dat Foulke naar Boston gaat, dat gaat wat worden daar.
Pettitte naar Houston , nu kan ik eindelijk fan van em worden
Jose Guillen wsl naar Anaheim.
quote:het wordt een leuk seizoen in de AL East
Op maandag 15 december 2003 14:29 schreef Almighty het volgende:
Het schijnt dat Vlady en Pudge hem gaan volgen naar Baltimore... of zal Steinbrenner daar een stokje voor steken? Stay tuned...
quote:Clemens ook naar de Astros?
Op maandag 15 december 2003 16:39 schreef mitt het volgende:Pettitte naar Houston
, nu kan ik eindelijk fan van em worden
quote:Zou kunnen, het gonst iig van de geruchten op ESPN en MLB. Hij is een goede vriend van Pettite en Texaan. Volgens mij heeft hij zelf gezegd voorlopig niks te beslissen, maar ik denk dat hij volgend seizoen bij de Astros op de heuvel staat.
Op dinsdag 16 december 2003 00:14 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Clemens ook naar de Astros?
quote:En op losse schroefjes, Vizquel niet helemaal fit genoeg voor de medische controle?
Op woensdag 17 december 2003 00:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Shortstop Omar Vizquel is headed back to the Seattle Mariners from the Cleveland Indians for Carlos Guillen
of er nog niet genoeg gerebuild is
quote:zijn knie schijnt nogal te rammelen ja
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef Almighty het volgende:[..]
En op losse schroefjes, Vizquel niet helemaal fit genoeg voor de medische controle?
quote:hebben ze al een closer?
Op woensdag 17 december 2003 14:43 schreef Almighty het volgende:
Ook interessant is dat Oakland wederom een goede pitcher erbij heeft. Mark Redman komt nl over van de Marlins. Redman, 14-9 3.59 ERA, zal de #4 in de rotatie worden na Hudson, Mulder en Zito.
Zeker niet verkeerd, nu alleen nog een offense creeeren bij de A's.
quote:Hehe good point.
Op woensdag 17 december 2003 17:00 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
hebben ze al een closer?
De A-Rod - Manny swap is wederom uitgesteld, the players Union heeft iets gezien wat niet zou mogen... pfff Het is een interessante zaak, maar ik begin er nu moe van te worden
Mijn favo team is de Seattle Mariners. Een van de eerste wedstrijden die ik ooit bezocht was in Safeco Field in 2001. Wat een stadion!!! Schitterend... en sindsdien fan van Ichiro en zijn consorten.
Het was een van de eerste wedstrijden van A-Rod met de Rangers terug in Seattle. Ontvangst was niet al te hartelijk. Dat is me bijgebleven. Honderden fake dollars dwarrelden toen van de tribunes. Hij sloeg overigens wel in zijn tweede slagbeurt de bal over het hek. Degene die de bal ving gooide hem terug het veld op. Geinig.
De laatste 2 jaar de play-offs net niet gehaald...maar dat blijft natuurlijk niet zo!
quote:Cleveland Indians
Op donderdag 18 december 2003 23:12 schreef fanneke het volgende:
Wat is jouw favoriete MLB team?
en er is nog steeds niet echt iets duidelijk rond A-Rod en Ramirez
Zelf hoop ik dat het doorgaat, maar het zal wel niet.
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 19-12-2003 21:03]
Zijn nog wel een paar gave free-agents :
Vladimir Guerrero
Pudge Rodriguez
Javy Lopez Greg Maddux
Todd Walker
Ugueth Urbina
Rafael Palmeiro
hoop niet dat er teveel naar Baltimore vertrekt.
Een van die mag nog wel naar Anaheim, maar dat zal wel niet gebeuren.
quote:Javy Lopez -->Baltimore
Op zondag 21 december 2003 20:18 schreef mitt het volgende:Zijn nog wel een paar gave free-agents :
Vladimir Guerrero
Pudge Rodriguez
Javy LopezGreg Maddux
Todd Walker
Ugueth Urbina
Rafael Palmeiro
en kwam nog een leuk stukje tegen over Bert Blyleven :
quote:iemand met 22 jaar ervaring in de MLB komt uit mijn stadje
Blyleven, a right-handed native of Zeist, Holland, enjoyed a successful 22-year Major League career with the Twins, Rangers, Pirates, Indians and Angels. His numbers don't lie, but they have not yet told the story that Hall of Fame voters from the Baseball Writers Association of America want to hear.
weet jij nog meer over hem Spank?
volgens mij heeft Mart Smeets in een van z'n boeken het ergens gehad over deze man..
en wat Bert betreft,ik heb hem afgelopen seizoen wel een paar keer gehoord als commentator bij wedstrijden van de Twins,en dat deed Bert met veel humor
maar die HOF gaat Bert niet halen,hij krijgt ieder jaar wel iets meer stemmen,afgelopen jaar bijna 30% maar voor een plekje in de HOF heb je 75% nodig
quote:Wat een gaaf toeval eigenlijk
Op woensdag 24 december 2003 01:18 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
het werd dus Stay-Rod en zo te zien is Alex er niet blij meeen wat Bert betreft,ik heb hem afgelopen seizoen wel een paar keer gehoord als commentator bij wedstrijden van de Twins,en dat deed Bert met veel humor
maar die HOF gaat Bert niet halen,hij krijgt ieder jaar wel iets meer stemmen,afgelopen jaar bijna 30% maar voor een plekje in de HOF heb je 75% nodig
ga maar eens op zoek naar meer info.
en de Yanks halen Lofton en Gordon.
daar moeten jullie blij van worden!
At the age of 19, he was the youngest player in the majors. He gave up a home run to the first batter he faced. Welcome to the majors Bert
Bert heeft ook nog het Single-Season for Home Runs Allowed record op zijn naam staan met 50 stuks
quote:Nou, okay dan.
The Angels announced Monday that their stadium will be known as Angel Stadium of Anaheim for the 2004 season
vond Edison Field ook wel leuk.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
David Wells naar SD Padres
foute keus,ligt Boomer straks de gehele dag op zijn luie reet op het strand van de Pacific oceaan en zal er van trainen helemaal niets meer terecht komen
wat hebben de Yanks nou voor starting rotation?
speelschema's staan nu ook op MLB.Com
denk niet dat Lieber op Yanks-niveau zit na een jaar uit de roulatie.
quote:ff en Yankeefan quoten
Op zaterdag 3 januari 2004 21:46 schreef mitt het volgende:
Laten we in hemelsnaam niet hopen dat Maddux naar de Yanks gaat, dan zou me hart breken
quote:
Maddux has stated in the past he doesn't like NY, he's old and wants too many years and he's looking to be overpaid. Forget it.
quote:mooi zo
Op zondag 4 januari 2004 00:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
ff en Yankeefan quoten
[..]
quote:Terechte keuzes lijkt me.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:29 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Paul Molitor en Dennis Eckersley gekozen voor de HOF
Bertje Blyleven blijft weer hangen op 35% en zal er wel nooit in terecht komen
Jammer van Bert
quote:Staat in z'n biografie, waarvan wordt gedacht dat ie het best verkochte honkbalboek ooit gaat worden.
After 14 years of denial, Pete Rose has admitted for the first time that he bet on baseball, corroborating the Dowd Report, which led to his permanent ban from the game in 1989.
Ik stond aan de kant van Rose, en vind het toch jammer dat het gebeurd is.
Ben benieuwd of de Nederlandse pers(Mart Smeets in een van z'n boeken ) er nog aandacht aan besteed.
en Spank, ga je het boek kopen?
[Dit bericht is gewijzigd door Colplay op 07-01-2004 23:43]
quote:Dat we naar zo'n wedstrijd gaan is absoluut zeker en ik hoop er de weken erna nog een paar te bezoeken, maar dan maken we een rondreis door het westen, dus moet ons programma nog ff met MLB programma vergelijken. Maar je hebt geen bepaalde plaats die je voorkeur heeft?? Achter de plaat, zijkant of juist in het homerun gebied??
Op donderdag 8 januari 2004 01:48 schreef fanneke het volgende:
Zeker gaan bezoeken zo'n MLB wedstrijd. Het is een hele belevenis. Ik ben de afgelopen jaren bij de Mariners, Athletics, Dodgers en Angels geweest. En dit jaar staan de Braves, Devil Rays en de Marlins op het programma(mei en juni). Kijk er nu al naar uit.
Ik ben nog nooit bij de Yankees geweest dus helaas kan ik je daar niet mee verder helpen. Maar waar je ook zit in een stadion je kijkt je ogen uit naar wat er allemaal gebeurd op en rond het veld.
quote:De bleachers(home run gebied) zijn de goedkoopste plekken. Je zit erg van van het hele 'gebeuren' af maar de grootste fans zitten vaak hier.
Op donderdag 8 januari 2004 10:14 schreef Colplay het volgende:[..]
Dat we naar zo'n wedstrijd gaan is absoluut zeker en ik hoop er de weken erna nog een paar te bezoeken, maar dan maken we een rondreis door het westen, dus moet ons programma nog ff met MLB programma vergelijken. Maar je hebt geen bepaalde plaats die je voorkeur heeft?? Achter de plaat, zijkant of juist in het homerun gebied??
Palmeiro wsl toch maar naar Baltimore.
en duidelijkheid rond Clemens komt ook bijna.
Pudge naar Detroit? waarom zou je daarheen willen.
Maddux misschien naar de Marlins.
Guerrero ook naar Baltimore of naar de Mets, ga gvd naar de Engelen Vlad
quote:niemand wil naar de Tigers
Op vrijdag 9 januari 2004 18:04 schreef mitt het volgende:Pudge naar Detroit? waarom zou je daarheen willen.
quote:Lijkt me een slimme move. Extra diepte op de catcher positie is niet slecht om te hebben en ze zijn offensief sterk genoeg om voor DH door te kunnen. Vlady heeft het recht om veel geld te vragen, maar ik denk dat hij qua demands toch iets te hoog zit. Alleen Baltimore heeft erg hoog voor hem geboden. Volgens ESPN gaat het nu alleen nog tussen de Mets en de Orioles.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
niemand wil naar de Tigers
ik lees ook nog dat de Oriols Pudge willen hebben maar ze hebben Javy Lopez ook al gecontracteerd,kan er eentje catcher en de ander D.H. spelen
Ik heb ook gehoord dat Maddux misschien wel naar de Cubs of Cardinals zal gaan...
10) Theo Espstein accidently signed Roger Moore who played Ffolkes in the movies to be their closer.
9) David Ortiz eats the Red Sox to the poor house. Fans are seen hoarding Esskay hot dogs at home games.
8) Tony Francona pitches Hung One Kim against the NYY in three straight nailbiters in September, losing each game. When asked why he sent Kim up against the Yankees, he says: "I dunno."
7) Pedro Martinez goes on the15 day DL for a hangnail, then is moved to the 60 day DL when he chews off the affected finger.
6) Nomar Garciaparra quits the team when Millar calls him A-Rod.
5) Johnny Damon wishes that all opposing teams get poisoned, then accidently swallows a bottle of witch hazel mistaking it for Aquafina. Damon misses the rest of the season with kidney poisoning. He blames his unibrow for interfering with his vision.
4) Pokey Reese commits 4 errors, is caught stealing 3 times, and misses a crucial bunt sign to blow the RS Opening Day game. The RS go on to lose 19 straight.
3) Theo Espstein, disgusted with the performance of Curt Schilling who is 2-11 at the All Star break, trades him straight up to LA for All Star Jeff Weaver (12-2 for the Dodgers) who proceeds to go 0-10 with a 7.92 ERA.
2) Tim Wakefield, the RS best pitcher at 8-12, in the series finale against the NYY, faces Aaron Boone in a rematch or ALCS Game 7, serves up a flat floater in the bottom of the ninth and tells Boone: "Do it again". Boone homers to left to end the game.
1) Manny Ramirez blows the RS season in Seatlle with the wild card at stake, when inexplicitly, he runs off the field in the bottom of the ninth with none out thinking there were 3 outs. Edgar Martinez hits an inside the park HR to left to win the wild card and sends the RS home.
# 3 en 6 doen het wel goed
01/10/2004 8:56 PM ET
Reports: Vlad headed to Angels
By Andy Matthews / MLB.com
Vladimir Guerrero has reportedly decided to sign with the Anaheim Angels.
EPSN Radio 710 AM, the Angels' flagship station, reported on the air late Saturday night that the free-agent slugger has agreed to go to Anaheim. The New York Daily News, citing unnamed sources, reported the same on its Web site, adding that "Indications were that the deal was for five years and a guaranteed $70 million."
quote:daar zal mitt wel zeer blij mee zijn
Op zondag 11 januari 2004 11:47 schreef fanneke het volgende:
Vlady naar de Engelen!
Vladimir Guerrero has reportedly decided to sign with the Anaheim Angels.
Nog niks is zeker...
Als het wel zo is doet Mitt wel een vreugdesdansje denk ik
**update** According to the Baltimore Sun, the Orioles reportedly offered a five-year, $67.5 million deal after originally making a five-year, $65 million proposal.
Zou wel lullig voor de Orioles zijn als Guerrero dus voor maar $2.5M meer naar de Angels gaat.
En ook nog:
"The Angels have yet to make a long-promised contract extension offer to Garret Anderson, and they could risk losing their All-Star outfielder in free agency next fall if a new deal is not concluded by Opening Day, the Los Angeles Times reported. "If it gets beyond spring training, there won't be any discussions," agent Chris Arnold told the newspaper. "We will not discuss an extension during the season."
Zou verklaren waarom de Angels voor Vlady gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 11-01-2004 17:05]
"Relief pitcher Derrick Turnbow became the first major league baseball player publicly identified as testing positive for a banned steroid when he flunked a drug test during a U.S. Olympic training camp."
quote:zeker dit geintje alweer vergeten
Op zondag 11 januari 2004 17:07 schreef Almighty het volgende:
Volgens fans de beste foto van het afgelopen seizoen:
mijn plaatje van het afgelopen seizoen
geen vangbal en Bragg viel ook nog geblesseerd uit
quote:Hehe mooi plaatje.
Op maandag 12 januari 2004 00:14 schreef SpankSpankeronie het volgende:
mijn plaatje van het afgelopen seizoen
[afbeelding]
geen vangbal en Bragg viel ook nog geblesseerd uit
*vreugdedansje doet*
met Erstad, Anderson en Guerrero heb je 3 fantastische outfielders, met Salmon achter de hand en als DH. en Guillen ook nog
Kennedy, Eckstein, Glaus als infielders, al heb ik wat twijfels over C en 1b.
en met Colon en Escobar twee leuke pitchers erbij, samen met Ortiz.
Hoop dat Washburn en Sele het wat beter gaan doen dit jaar.
en dan nog Donnolly, Weber en Francisco Rodriguez
als reliefers, en Troy nog.
Ik heb toch wat verwachtingen.
quote:Ze hebben wel een flinke payroll gekregen door het aantrekken van al die spelers, zal mij benieuwen wie er weg mag om het betaalbaar te houden...
Op maandag 12 januari 2004 16:49 schreef mitt het volgende:*vreugdedansje doet*
met Erstad, Anderson en Guerrero heb je 3 fantastische outfielders, met Salmon achter de hand en als DH. en Guillen ook nog
Kennedy, Eckstein, Glaus als infielders, al heb ik wat twijfels over C en 1b.en met Colon en Escobar twee leuke pitchers erbij, samen met Ortiz.
Hoop dat Washburn en Sele het wat beter gaan doen dit jaar.en dan nog Donnolly, Weber en
Francisco Rodriguez
als reliefers, en Troy nog.
Ik heb toch wat verwachtingen.
The Rocket is back!!! Maakt Houston toch best interessant met Oswalt, Miller, Pettite en ook nog Clemens.
quote:of nooit weggeweest,dit wordt zijn afscheidstoernee door de NL,hopelijk slaan ze hem niet al te vaak van de heuvel zodat Roger zijn total wins en strike-outs nog een beetje kan opkrikken
Op maandag 12 januari 2004 19:59 schreef Almighty het volgende:
The Rocket is back!!!
wat duurt het nog lang voordat het seizoen begint
quote:Idd...
Op maandag 12 januari 2004 23:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:wat duurt het nog lang voordat het seizoen begint
Matchup tussen Boomer en the Rocket zou idd vrij mooi zijn.
Cubs hebben Maddux ook een aanbieding gedaan,wel een lage between $13 million and $15 million,er schijnen nog 4 clubs die iets meer boden achter groundball Greg aan te zitten
en ik heb het boek My Prison Without Bars van Pete Rose ook maar ff besteld met nog 8 andere baseball boeken
wel fijn zaken doen met die goedkope dollar
Boomer is 20 pound afgevallen
The 40-year-old pitcher also said he can't wait to hang out again in Ocean Beach, the funky neighborhood where he grew up, and go surfing off Sunset Cliffs.
als dat maar goed gaat met die brakke rug van hem
en zware geruchten dat Pudge toch echt een Tiger wordt
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 16-01-2004 00:05]
Fifth prize: From David Letterman's Top 10 Messages on Britney Spears' Answering Machine: "Pete Rose here. I bet 10,000 dollars on your marriage lasting a week."
Fourth prize: From Letterman: "Pete confesses a lot of things in his book. He admits that his hair is not naturally orange."
Third prize: From Jay Leno: "There's a great new movie out called 'Paycheck,' about a man who has parts of his memory erased. He can't remember saying or doing certain things. Oh, no, no, no, wait. That's Pete Rose."
Second prize: From Letterman: "In the book, Pete Rose confesses to betting on baseball and other things. But that's not the worst of it. He also admits that several times, he taped the game without the express written consent of Major League Baseball."
First prize: From Letterman's Top 10 Reasons George W. Bush Wants to Put a Man on Mars: "Pete Rose bet him we wouldn't do it."
Cubs tekenen 1B Derrek Lee voor vet veel knaken
das minder voor onze sausageslugger Randall Simon die nog steeds geen contract heeft voor komend seizoen
Starter Jarrod Washburn avoided arbitration with the Anaheim Angels on Tuesday by agreeing to one-year contracts.
Washburn a 29-year-old left-hander, will earn $5.45 million next season. He was 10-15 with a 4.43 ERA last year, when he earned $3,875,000.
10 en 15 en er dan nog anderhalfmiljoen bijkrijgen
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 20-01-2004 23:48]
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Jesse Orosco gaat met pesioen na 25 jaar de heuvel te hebben beklommen
nu Rickey Henderson nog
jammer.
ik vind het vervelend irritant duren totdat het maar weer begint, en het duurt nog zo lang
quote:het duurt idd nog gvd lang zeg
Op maandag 26 januari 2004 21:13 schreef mitt het volgende:
ik vind het vervelend irritant duren totdat het maar weer begint, en het duurt nog zo lang
en Big Mo is helemaal out
quote:en gaan de Expos volgend seizoen naar Las Vegas ???
" My career is over. I have an injury no doctor can fix, but I have no regrets. "
- Mo Vaughn
quote:Zal A-Rod dan toch 3B gaan spelen?
Op maandag 26 januari 2004 23:58 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
het duurt idd nog gvd lang zeg
afgelopen week nog maar es naar game seven van de Bosox vs Yankees gekeken
btw game seven hero Aaron Boone is out for the season dus moet George rap op zoek naar een nieuwe 3th base man
Glaus lijkt mij de grootste gegadigde, ik weet niet meer hoe het nu zit, maar volgens mij waren de Angels hem aan het rondshoppen.
quote:Jeter naar het 3e honk A-Rod SS
Op dinsdag 27 januari 2004 05:40 schreef Almighty het volgende:[..]
Zal A-Rod dan toch 3B gaan spelen?
Both don't work.
quote:Hehe
Op donderdag 29 januari 2004 23:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Yankees-Red Sox TRADE
Boone's left knee for Manny's brain....Both don't work.
quote:Idd niet best, maar om het gerucht een beetje te ontkrachten ontkent Scott Boras nog alles:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:51 schreef SpankSpankeronie het volgende:
het heeft ff geduurd maar Pudge schijnt rond te zijn met de Tigers inclusief een DL clausule
van de WS winner naar het slechste team in de MLB
how low can you go Pudge ?
However, agent Scott Boras said later Saturday that the deal is not done yet. "We are still negotiating contract language, but there has been no 'verbal agreement,'" Boras said in a statement.
'It's all about the money, it's all about the dum dum dudududum...'
quote:nog een maandje dan gaan we warmdraaien met de cactus en grapefruitleague
Op maandag 2 februari 2004 02:57 schreef fanneke het volgende:
Nu de Superbowl er bijna op zit, kunnen we ons op gaan maken voor een nieuw seizoen MLB. Nog 2 maanden dan kunnen we weer van een echte sport genieten.
quote:wat is dat toch, ik snap niet dat je van kampioen naar de nummer laatst kunt vertrekken hoor, zeker omdat ie een van de beste catchers is
Op dinsdag 3 februari 2004 00:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
nu is Pudge dan toch echt een Tiger
dat worden lange dagen achter de plaat
quote:ja dat snappen wel meer mensen niet
Op dinsdag 3 februari 2004 17:30 schreef mitt het volgende:[..]
wat is dat toch, ik snap niet dat je van kampioen naar de nummer laatst kunt vertrekken hoor, zeker omdat ie een van de beste catchers is
code:hoge verwachtingen van AnaheimPOWER RANKINGS
Current Teams 1-5 Previous
1 Boston Red Sox 5
2 Houston Astros 12
3 Anaheim Angels 19
4 New York Yankees 1
5 Chicago Cubs 8
Jones aan het werk
quote:gaaf.
Op woensdag 4 februari 2004 00:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
interesting
Randall Simon en Andruw Jones trainen mee met het Nederlands team op Curacao[afbeelding]
Jones aan het werk
en Spank, kan je me uitleggen hoe dat nou zit met die competities in Venezuela e.d?
Daar spelen MLB spelers ook gewoon, tijdens de tijd dat de MLB stil tijd oid?
quote:de een geniet van een paar maand rust de ander beland in de winterleague,hier spelen meestal spelers die het niet helemaal hebben gemaakt in het afgelopen MLB seizoen en jonge spelers om extra ervaring op te doen,leuke competities maar het gaat verder nergens om
Op vrijdag 6 februari 2004 17:45 schreef mitt het volgende:[..]
gaaf.
en Spank, kan je me uitleggen hoe dat nou zit met die competities in Venezuela e.d?
Daar spelen MLB spelers ook gewoon, tijdens de tijd dat de MLB stil tijd oid?
quote:Wat een mietje
Op vrijdag 6 februari 2004 20:09 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Boomer heeft aan het begin van zijn carriere ook nog in Venezuela voor de Barquisimeto Cardenales de Lara gepitched maar vertrok gillend terug naar San Diego nadat hij voor de zoveelste keer snachts met een paar kakkerlakken op zijn gezicht wakker werd
dat kan ik me dus niet voorstellen hoor
Cleveland Indians outfielder Milton Bradley pleaded guilty Wednesday to a reduced charge for leaving the scene of a traffic stop and was ordered to serve three days in jail.
Philadelphia pitcher Kevin Millwood has signed a one-year, $11 million contract with the Phillies
McGriff Inks Devil Rays Minor League Deal
Fred McGriff is returning home again.
en ook interessant zeker nu ik Moneybal ben aan het lezen
Oakland assistant general manager Paul DePodesta is expected to be named the new GM of the Dodgers this weekend
nog een paar dagen dan mogen de pitchers & catchers van de Devil Rays zich melden voor springtraining
maar het belangrijkste
You've purchased MLB.TV for $79.95 for the 2004 season.
das toch geen geld voor een seizoen slugfest
quote:Had al zo'n vermoeden... lijkt erop dat een deal gemaakt gaat worden...
Op dinsdag 27 januari 2004 05:40 schreef Almighty het volgende:[..]
Zal A-Rod dan toch 3B gaan spelen?
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:23 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Nieuwe rumors rond A-Rod
Soriano naar de Rangers & A-Rod naar de Yankees en richting 3e honk
kom op, asjeblieft niet zeg
quote:de Angels spelen 9 x tegen de Yankees en 19x tegen de Rangers,is dat geen voordeel mitt ?
Op zondag 15 februari 2004 12:49 schreef mitt het volgende:[..]
kom op, asjeblieft niet zeg
natuurlijk een fantastische deal voor beide teams maar dit is toch ook puur om de Red Sox te frustreren
wel opvallend dat A-Rod richting 3B zal gaan en niet D.Jeter plaats moet maken voor de Golden Glove SS winner
ook gezien het feit dat Jeter sinds zijn vorig seizoen opgelopen schouderblessure in het veld nog altijd niet de oude is
nu nog ff wachten op goedkeuring van Bud en zijn vrienden
Zometeen trouwens op ned 2 het vervolg van het Ned honkbal team op de Antillen...
maar nu ff wat anders,gaat trouwens ook over $$$
waar is Maddux mee bezig,hij blijft maar aanbiedingen afwijzen van oa Cubs,Giants en Dodgers,toch leuke teams maar Greg is greedy en wil meer $$$
Ik geloof dat de Giants inmiddels niet hoger willen gaan en alleen de cubs nog over zijn. Misschien is het niet een geld issue maar meer een meerjaren issue. Hij wilde nl bij de Braves een langdurig contract, plus geld natuurlijk, en met zijn bijna 38 jaar wil hij misschien meer de garantie om nog 3 jaar te kunnen spelen of iets dergelijks...
weer zo'n leuke speler om te volgen naar die kutYanks...
enige voordeel is inderdaad dat Texas er niet beter op wordt.
Go Angels!!
quote:Het moet niet gekker worden hoor
Op dinsdag 17 februari 2004 17:57 schreef Almighty het volgende:
bleh Maddux wordt nu gelinkt met de Yankees... Volgens niet echt betrouwbare bronnen zou hij as vrijdag een contract tekenen.
gaan we btw weer meedoen aan de fantasy league?
dan was wel lache
The four-time Cy Young winner agreed to a $24 million, three-year deal with the Chicago Cubs, rejoining the team that gave him his start in the majors, a source close the negotiations said on condition of anonymity.
Yay! De Cubbies hadden al een goede pitchingstaff, maar als dit waar is worden ze wel heel erg goed. Ik ben niet zo'n Cubs fan, maar het is iig beter dan dat ie naar de Yankees gaat!
eentje uit de categorie ik ben een huilebalk
quote:Fanatasy league is geregeld bij Yahoo http://fantasysports.yahoo.com/
Red Sox owner John Henry now believes a salary cap could be good for baseball after watching the rival Yankees trade for Alex Rodriguez a deal his own franchise could not complete.
code:alles kan natuurlijk nog veranderd worden behalve de drafttijdLeague ID#: 21643
League Name: Fok-League
Password: indians
Draft Type: Live Draft
Draft Time: Wed Mar 10 7:30pm CET [ Add to My Calendar ]
Max Teams: 12
Scoring Type: Head-to-Head
Player Universe: All baseball
Max Moves: No maximum
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 2
Trade End Date: August 15, 2004
Waiver Time: 2 days
Can't Cut List Provider: Yahoo! Sports
Trade Review: League Votes
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Min Innings Pitched: 7
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Week 1
Roster Positions: C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, SP, SP, RP, RP, P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL
Stat Categories: R, HR, RBI, SB, AVG, W, SV, K, ERA, WHIP
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 18-02-2004 17:13]
Hehe het begint al wat op een Jerry Springer show te lijken... to be continued??
ff over die fantasyleague
we worden als Nederlanders een klein beetje genept bij Yahoo
met mijn net nieuw aangemaakt account met Amerikaanse postcode heb ik ineens de keuze uit veel meer drafttijden en data
dus Almighty en mitt roept u maar wanneer het u uitkomt voor een Live-Draft
mijn voorkeur gaat uit naar een Di/Wo/Do avond rond een uurtje of 20:00
quote:Ik kijk nu al uit naar 16-19 april wanneer de Sox de Yanks ontvangen.
Op woensdag 18 februari 2004 23:21 schreef Almighty het volgende:
En Steinbrenner's reaktie: "Unlike the Yankees, he chose not to go the extra distance for his fans in Boston," Steinbrenner said of Henry. "It is understandable, but wrong that he would try to deflect the accountability for his mistakes on to others and to a system for which he voted in favor. It is time to get on with life and forget the sour grapes."Hehe het begint al wat op een Jerry Springer show te lijken... to be continued??
Kan iemand me meer uitleg geven?
Heb me overgens aangemeld op mlb.com by the 'Ultimate Fantasy League'.
quote:als het niet uitmaakt dan houden we het gewoon bij 10 Maart dat komt mij nl. wel uit
Op donderdag 19 februari 2004 01:53 schreef Almighty het volgende:
Maakt mij niet echt veel uit spank.
quote:itt de 'Ultimate Fantasy League'. is de Yahoo Fok-League gratis,
Op donderdag 19 februari 2004 07:21 schreef fanneke het volgende:
Wat is dit met de Fantasy League? Ben hier nog niet zo lang op dit Fok-forum.Kan iemand me meer uitleg geven?
Heb me overgens aangemeld op mlb.com by the 'Ultimate Fantasy League'.
ik gok op Fat Bartolo en en Vlad of ga je toch voor Washburn ?quote:Op maandag 23 februari 2004 23:54 schreef mitt het volgende:
ik hoop dat ik bij de live-draft aanwezig kan zijn, heb toch wat mensen die ik perse ik m'n team wil hebben [afbeelding]
Rara wie [afbeelding]
als ik voor je in de draft zit heb je mooi pechquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:24 schreef mitt het volgende:
nou Martinez en zoveel mogelijk Engelen zijn wel prioriteit ja
welke draft ? onze draft?die is net geweestquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:55 schreef Chepke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die Drafts precies werken??
maar toch een mooi verhaaltjequote:Op woensdag 10 maart 2004 20:50 schreef Almighty het volgende:
ok shit, heb de draft al gemist... had een andere tijd in gedachten... teveel werk zuigt!
Heb ik hem al gedeclined of niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef CAZZO het volgende:
trade-gerucht in de fok-league
Eastcoast Boneheads G. Anderson & M. Tejada naar de Anaheim Angels voor N. Garciaparra & C. Jones
gaat die trade nog door mitt? of niet....
TRADE STAAT NOG STEEDS OPENquote:Op maandag 15 maart 2004 16:25 schreef mitt het volgende:
Heb ik hem al gedeclined of niet?
zoja, jammer, want ik weet/wist het echt niet.
antwoord komt vanavond wel..quote:Op maandag 15 maart 2004 16:46 schreef CAZZO het volgende:
[..]
TRADE STAAT NOG STEEDS OPEN
EN ?????????quote:Op maandag 15 maart 2004 16:53 schreef mitt het volgende:
[..]
antwoord komt vanavond wel..
tis zo zonde dat ik niks met Tejada heb
Anderson heeft ook nog geen bal geslagen in de Cactus Leaguequote:Op donderdag 18 maart 2004 20:19 schreef mitt het volgende:
trade is off lijkt me
of ik moet in de komende 10 minuten van gedachten veranderen..
maar goed dat ik Bob al had ingeruild tegen Huffquote:Cleveland Indians reliever Bob Wickman will miss the first half of the season because of a sprained right elbow.
stilte voor de stormquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:04 schreef mitt het volgende:
stil hier
het gaat bijna beginnen![]()
dat we vooral niet teveel waarde aan de resultaten van de springtrainingwedstrijden moeten hechetnquote:Op zondag 28 maart 2004 04:12 schreef fanneke het volgende:
conclusies tot nu toe???
Morgenavond geloof ik...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:55 schreef mitt het volgende:
wanneer gaan we nou echt beginnen?
morgenmiddag 12:00 CET start de openingsgamequote:Op maandag 29 maart 2004 21:58 schreef Almighty het volgende:
Morgenavond geloof ik...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:01 schreef fanneke het volgende:
Prognose 2004:
World Series - CUBS
Pedro begon zeker lekker,vooral zo doorgaan Pedroquote:Op maandag 5 april 2004 12:28 schreef mitt het volgende:
Pedro begint lekker
29 clubs in de MLB iedere club heeft 2 tot 3 catchers dus das ongeveer een catcher of 75 en laat nou geen van die 75 catchers linkshandig gooienquote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef p_iglet het volgende:
Kan iemand mij even helpen met de volgende vraag:
Zijn er ook linkshandige catchers in de ML? zo ja wie en bij welke club.
moet je Glavine natuurlijk niet op de bank laten zittenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef mitt het volgende:
Jammer dat de win van Glavine er op een of andere manier (nog?) niet bijstaat.
quote:vannacht Boomer
Ja Ortiz en Sele zijn nog niet erg geslaagd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:05 schreef CAZZO het volgende:
en vervolgens een flink pak slaag in Arlinghton voor de Angels
die 5e starter en zijn relieferdat was het niet helemaal
moet Garciaparra wel eerst fit zijn anders heb ik geen SSquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:39 schreef mitt het volgende:
A-Rod trade, kom maar
Ecksteinquote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
moet Garciaparra wel eerst fit zijn anders heb ik geen SS
D´Backs,Angels en Marlins hadden allen een negatief record na 10 games en wonnen toch de WSquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:51 schreef mitt het volgende:
Zo zie je maar dat de Spring training geen ene reet uitmaakt.
Montreal, 1e (2-7)
Seattle, 2e (2-7)
hij's fijn
ik zie het donker in voor de Yankeesquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:22 schreef mitt het volgende:
1-0 voor de Soxs alvast.
Ze hebben het wel zo goed gepland dat Pedro niet gooit tegen de Yanks
gelukkig produceert Blalock nog watquote:Spank, stomme Hank Blalock van je, die blijft maar raken.
Ik heb het idee dat me pitchers wat te slecht zijn, nog tips voor een leuke trade?
alleen was het dit keer wel tegen de Indiansquote:Op zondag 18 april 2004 01:23 schreef mitt het volgende:
en mooi heMike Maroth wint gewoon weer
Toch lekker inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2004 20:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
van 1 naar 4
als we maar na week 22 bij de eerste 6 staan
en A-Rod zit echt in een slump,ver below the Mendoza-line met .160
en dan maakt die ook nog een kostbare error tegen de Red Sox,al was de E van Matsui nog duurder
Alex Graman never heard of himquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:49 schreef mitt het volgende:
en de Yanks zetten een gare AAA op de heuvelhup White Soxs
Ik denk niet datdat gaat lukken met Schilling op de heuvelquote:Op maandag 3 mei 2004 07:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:
worden die Red Sox toch maar mooi ff gesweept door de verassend sterke Rangers
hopelijk doen de Indians hetzelfde met dat tuig uit Boston
we worden wel weer een keer wakker tijdens de playoffsquote:Op maandag 3 mei 2004 17:58 schreef Almighty het volgende:
Btw, voor diegenen die meedoen aan de Fok! Fantasy league: niet in slaap vallen tijdens de fantasy league he?
Schilling was zeker niet slecht op de heuvel maar Westbrook was toch net iets beterquote:Op maandag 3 mei 2004 18:17 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ik denk niet datdat gaat lukken met Schilling op de heuvel
Weaver doet het ook wel aardig bij z'n nieuwe teamquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Contreras de Jeff Weaver van 2004
het was ook echt ugly wat Contreras Dinsdagnacht presteerde
aan alles komt een keer een einde,al duurde deze wedstrijd wel heel erg lang,het was toch al bijna 01:30 NY-time toen A-Rod over de thuisplaat gleedquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:02 schreef mitt het volgende:
Daar gaat de winning streak van de Engelen na 9 mooie wedstrijden
zo hard zelfs dat meneer bijna op de disabled list.tercht kwamquote:wat was die Guillen aan het knallen..
De Angels ebben idd wel erg veel pech, toch vonden ze iets waarmee ze de Yankees konden 3-hitten... Trouwens Schmidt was ook op dreef en gooide een 1-hitter... Behoorlijke pitching gisteravond zegquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:00 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Angels' Glaus, possibly done for season, goes on 60-day DL
dat gaat lekker met de Angels en dan staan de Yankees ook nog voor de deur
en als het ff meezit dan zijn na vannacht de Cleveland [afbeelding] een .500 team (het zal wel weer fout gaan )
Gelukkig hebben we nog fantastische pitchers, goed besluit om Sele om weer op de starting rotation te zetten. Nu nog Donnelly terug.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:00 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Angels' Glaus, possibly done for season, goes on 60-day DL
dat gaat lekker met de Angels en dan staan de Yankees ook nog voor de deur
en als het ff meezit dan zijn na vannacht de Cleveland [afbeelding] een .500 team (het zal wel weer fout gaan )
nou vrij gemakkelijkquote:Op maandag 24 mei 2004 11:52 schreef mitt het volgende:
Angels wonnen ook weer vrij gemakkelijk van de Oriols
wat een kut reeks was dat.. maja wel vd white sox gewonnen gisternacht 3-2 geloof ik na de 10e..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:18 schreef SpankSpankeronie het volgende:
A's gesweeept door de Indians![]()
en dat nadat de bullpen weer eens een voorsprong hadden verknalt
in dat rijtje kunnen we Mondesi toevoegenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:47 schreef mitt het volgende:
Krijg je ook met 16 altijd-geblesseerde spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |