quote:en dan vooral zijn laatste nummer....
Op vrijdag 28 november 2003 17:33 schreef jurn het volgende:
alles dat frans bauer heeft gezongen
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 17:35 schreef Master_Berendsen het volgende:
115!!! jij bent druk geweest!
de artiest weet ik niet..(beter ook)
quote:die was van vorig jaar aapsnaap
Op vrijdag 28 november 2003 17:35 schreef Duder het volgende:
de hup hop song van curry konings
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 17:38 schreef boyv het volgende:
Alles wat ook maar related aan Idols is.
quote:ik ben het eensch met deze heren
Op vrijdag 28 november 2003 17:36 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Al die RnB crap
quote:wat is er mis met rnb?
Op vrijdag 28 november 2003 17:40 schreef WouterFB het volgende:[..]
[..]ik ben het eensch met deze heren
quote:ja sommige mensen die hier reageren hebben gewoon geen schmaack
Op vrijdag 28 november 2003 17:42 schreef rijkie_v het volgende:[..]
wat is er mis met rnb?
Saai. Gaat altijd over hetzelfde en die gasten zijn ook allemaal hetzelfde. Oja het klinkt ook altijd hetzelfde
[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 28-11-2003 18:32]
quote:gelukkig is rock, dance of weet ik veel wat voor een stroming heel varierend!!! Als je niks zinnigs te melden hebt zeg danniks
Op vrijdag 28 november 2003 17:43 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Saai. Gaat altijd over hetzelfde en die gasten zijn ook allemaal hetzelfde. Oja het klinkt ook altijd hetzelfde
quote:Sorry hoor
Op vrijdag 28 november 2003 17:46 schreef Tim_G het volgende:[..]
gelukkig is rock, dance of weet ik veel wat voor een stroming heel varierend!!! Als je niks zinnigs te melden hebt zeg danniks
quote:Iedereen zijn eigen mening , dom of niet, Maar zo dom dat kan gewoon niet!
Op vrijdag 28 november 2003 17:49 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Sorry hoor
Maar ik vind die andere stromingen wel meer variatie hebben dan RnB. En btw het is mijn mening
maar voor mij idd die zeflde RnB troep
[Dit bericht is gewijzigd door boyv op 28-11-2003 17:52]
quote:vind jij omdat je er misschien voor intereseert........ en het is je mening ja....... houdt nog niet in dat je gelijk hebt. Blijf het een achterlijke opmerking vinden...... is een stuk jaloezie denk ik.... Maar dat zullen jullie 'muziekkenners' nooit toegeven natuurlijk........
Op vrijdag 28 november 2003 17:49 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Sorry hoor
Maar ik vind die andere stromingen wel meer variatie hebben dan RnB. En btw het is mijn mening
ps. ik heb een uitgesproken voorkeur voor R&B en Rap maar ik kan nog wel waardering hebben voor andere muziek.
quote:nee jim zingt alsof hij verkracht word door een hondsdolle herder en een olifant tegelijk
Op vrijdag 28 november 2003 17:51 schreef boyv het volgende:
die van Kevin Little vs. Rastafiguur is ook erg slecht, net alsof zijn neus dicht zin (a la Jim et Ronan Keating (ofzo)).
quote:wat is het beste nummer van 2003 is er al!
Op vrijdag 28 november 2003 17:51 schreef flappiewappie het volgende:
ik denk dat uit het topic: wat is het beste nummer van 2003, meer nuttige antwoorden krijgt.maar voor mij idd die zeflde RnB troep
Chingy - Right Thurrrrr
Te triest..
quote:dus wie is hier nu de meeloper?? Bent zeker zo'n type dat pretendeerd een eigen mening te hebben. ajb zeg..............
Op vrijdag 28 november 2003 17:55 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
ik heb wel veel van mensen gehoord dat ze RnB eentonig en saai vinden.
maar wat vind jij goed dan ???
quote:dat is vast zon sneu nirvanafiguur.....
Op vrijdag 28 november 2003 18:00 schreef Tim_G het volgende:[..]
dus wie is hier nu de meeloper?? Bent zeker zo'n type dat pretendeerd een eigen mening te hebben. ajb zeg..............
maar wat vind jij goed dan ???
Ik hou van: Metal-Punkrock-DrumNBass.
quote:nee maar jij begint gelijk met zeuren over je mening terwijl niemand je aanviel ofzo....
Op vrijdag 28 november 2003 18:02 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Kijk in dit topic alleen al. Al een aantal reacties van mensen die RnB nix vinden. Dus ik ben echt niet de enige.Ik hou van: Metal-Punkrock-DrumNBass.
quote:Ja ik vind Nirvana best goed maar sinds wanneer is dat nou weer sneu
Op vrijdag 28 november 2003 18:01 schreef rijkie_v het volgende:[..]
dat is vast zon sneu nirvanafiguur.....
quote:Ja ok laat maar, ik uit mijn mening ook maar, misschien kunnen we stoppen ( ik dus ook ) met het topic verneuken met zulk gezeur het spijt me ok!
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Ja ik vind Nirvana best goed maar sinds wanneer is dat nou weer sneu
. Je loopt me gewoon te flamen.
quote:precies........ meelopers....... En metal: Smerige mensen die zich niet wassen en maar wat raggen op gitaren en iets onverstaanbaars uitschreeuwen. Punkrock: Zie metal maar dan met stekels..... DrumNBass: kan ik zelf nog weleens aardig vinden
Op vrijdag 28 november 2003 18:02 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Kijk in dit topic alleen al. Al een aantal reacties van mensen die RnB nix vinden. Dus ik ben echt niet de enige.Ik hou van: Metal-Punkrock-DrumNBass.
maar zie je hoe makkelijk het is om iets te kraken terwijl jij het geweldig vind??
quote:- - - - - -
Art. 6 . - 1. Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Je kunt dus gewoon doorgaan met "jouw mening" geven.
quote:Dit vind ik toch een aardige flame.
Op vrijdag 28 november 2003 17:50 schreef rijkie_v het volgende:[..]
Iedereen zijn eigen mening , dom of niet, Maar zo dom dat kan gewoon niet!
quote:Maar me laatste post hierover:
Op vrijdag 28 november 2003 17:42 schreef rijkie_v het volgende:[..]
wat is er mis met rnb?
Je vroeg er zelf om. Dus geef ik me mening en moet je daar niet verder om gaan zeuren. Je kon het verwachten.
quote:Volgens mij heb ik sorry gezegd......
Op vrijdag 28 november 2003 18:07 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Dit vind ik toch een aardige flame.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:05 schreef rijkie_v het volgende:[..]
Ja ok laat maar, ik uit mijn mening ook maar, misschien kunnen we stoppen ( ik dus ook ) met het topic verneuken met zulk gezeur het spijt me ok!
edit: sorry ik zag je post te laat. Excuses aanvaardt .
[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 28-11-2003 18:11]
quote:en weer ga je de fout in!!! Topic is: slechtste NUMMER van 2003........ dus geen alle R&B maar noem gewoon een nummer......
Op vrijdag 28 november 2003 18:09 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Maar me laatste post hierover:
Je vroeg er zelf om. Dus geef ik me mening en moet je daar niet verder om gaan zeuren. Je kon het verwachten.
alle Metal-Punkrock-DrumNBass
kan toch ook niet volgens jouw ?
quote:Ik ga er niet meer op in. En als je het toch wil beargumenteer het dan goed. Ja ik weet dat ik dat eerst ook niet heb gedaan. Maar later heb ik uitgelegd waarom ik dat vond.
Op vrijdag 28 november 2003 18:10 schreef Tim_G het volgende:[..]
en weer ga je de fout in!!! Topic is: slechtste NUMMER van 2003........ dus geen alle R&B maar noem gewoon een nummer......
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 28-11-2003 18:13]
quote:Ik had het topic ook kunnen noemen, Zeik Hier Maar Flink Over Een Anders Mening :p
Op vrijdag 28 november 2003 18:10 schreef Tim_G het volgende:[..]
en weer ga je de fout in!!! Topic is: slechtste NUMMER van 2003........ dus geen alle R&B maar noem gewoon een nummer......
![]()
quote:als je zelf maar inziet dat je mening nergens op gebaseerd is maar wat JIJ van andere mensen hoort........ jij luistert naar Metal-Punkrock-DrumNBass. dus je kan nooit ALLE R&B nrs kraken.....
Op vrijdag 28 november 2003 18:11 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Ik ga er niet meer op in.
ps. lastig he...... discussie winnen....... als we het niet meer weten: " ik ga er niet meer op in"
mzzl
editje: wat heb je uitgelegd dan??? enige wat jij zegt dat je van ANDERE mensen hoort dat het niks is.........
quote:Hij is uitgeluld!
Op vrijdag 28 november 2003 18:14 schreef Tim_G het volgende:[..]
als je zelf maar inziet dat je mening nergens op gebaseerd is maar wat JIJ van andere mensen hoort........ jij luistert naar Metal-Punkrock-DrumNBass. dus je kan nooit ALLE R&B nrs kraken.....
ps. lastig he...... discussie winnen....... als we het niet meer weten: " ik ga er niet meer op in"
mzzl
editje: wat heb je uitgelegd dan??? enige wat jij zegt dat je van ANDERE mensen hoort dat het niks is.........
quote:idd. Maar ik luister zelden naar de radio.
Op vrijdag 28 november 2003 17:45 schreef TalkShowHost het volgende:
Teveel om op te noemen
quote:een mening is niet erg. Maar onderbouw het dan ipv ik hoor van andere mensen dat ze dit en dat ervan vind ( dus vind ik!! )........ Nogmaals.... je kan nooit zeggen dat alle R&B suckt..... zitten geniale nummers bij.... maarja........ als je alleen maar Metal-Punkrock-DrumNBass luistert kom je dat niet te weten. Maar ze baseren hun mening op de Top40......... ook heel kortzichtig trouwens....... maarja.... dat heb je met die Rockers he!
Op vrijdag 28 november 2003 18:12 schreef rijkie_v het volgende:[..]
Ik had het topic ook kunnen noemen, Zeik Hier Maar Flink Over Een Anders Mening :p
quote:heeft papi chulo de 1 gehaalt?
Op vrijdag 28 november 2003 18:18 schreef Zander het volgende:
Ik twijfel nog tussen dat nummer van Lumidee en "Papi Chulo". Dat deze bagger ooit de nr. 1-positie heeft kunnen halen... Ik zie het als een teken van de naderende, onafwendbare apocalyps of tenminste een verdere verloedering van de samenleving.
quote:Ik zie dat ik dat wel van meer mensen hoorde hier mee wilde ik zeggen dat ik niet de enige ben die er zo over denk. En ja misschien zijn die andere 'scene's' ook wel allemaal hetzelfde. Maar het ging hierom wat JIJ slecht vond. En bij die andere "scene's" vind IK het nog wel meevallen.
Op vrijdag 28 november 2003 18:14 schreef Tim_G het volgende:[..]
als je zelf maar inziet dat je mening nergens op gebaseerd is maar wat JIJ van andere mensen hoort........ jij luistert naar Metal-Punkrock-DrumNBass. dus je kan nooit ALLE R&B nrs kraken.....
mzzl
quote:zal volgens velen ook onder R&B vallen en dan ben ik het er ook mee eens dat het bagger is.........
Op vrijdag 28 november 2003 18:18 schreef Zander het volgende:
Ik twijfel nog tussen dat nummer van Lumidee en "Papi Chulo". Dat deze bagger ooit de nr. 1-positie heeft kunnen halen... Ik zie het als een teken van de naderende, onafwendbare apocalyps of tenminste een verdere verloedering van de samenleving.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:19 schreef Tim_G het volgende:[..]
een mening is niet erg. Maar onderbouw het dan ipv ik hoor van andere mensen dat ze dit en dat ervan vind ( dus vind ik!! )........ Nogmaals.... je kan nooit zeggen dat alle R&B suckt..... zitten geniale nummers bij.... maarja........ als je alleen maar Metal-Punkrock-DrumNBass luistert kom je dat niet te weten. Maar ze baseren hun mening op de Top40......... ook heel kortzichtig trouwens....... maarja.... dat heb je met die Rockers he!
quote:jongen........ luister nou is ff........... het gaat hier niet over scenes!!! het gaat om 1 nr....... tuurlijk zit er ook een hoop crap tussen R&B netzoals er tussen rock ook een hoop crap zal zitten. Je gaat me niet vertellen dat je elk metalnummer goed vind toch?? Jij 'kraakt' gelijk een hele genre.......... en dat gaat nergens over. Want wie ben jij om iemand zijn mening te kraken?? snap je ???
Op vrijdag 28 november 2003 18:20 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Ik zie dat ik dat wel van meer mensen hoorde hier mee wilde ik zeggen dat ik niet de enige ben die er zo over denk. En ja misschien zijn die andere 'scene's' ook wel allemaal hetzelfde. Maar het ging hierom wat JIJ slecht vond. En bij die andere "scene's" vind IK het nog wel meevallen.
quote:Ik kraak niemands mening. Jullie flamen mij direct omdat ik iets niet leuk vind wat jullie leuk vinden.
Op vrijdag 28 november 2003 18:23 schreef Tim_G het volgende:[..]
jongen........ luister nou is ff........... het gaat hier niet over scenes!!! het gaat om 1 nr....... tuurlijk zit er ook een hoop crap tussen R&B netzoals er tussen rock ook een hoop crap zal zitten. Je gaat me niet vertellen dat je elk metalnummer goed vind toch?? Jij 'kraakt' gelijk een hele genre.......... en dat gaat nergens over. Want wie ben jij om iemand zijn mening te kraken?? snap je ???
quote:jawel........ jij roept met je vriendjes........... ALLE r&b is crap...... dat is geen mening........ das echt de grootste onzin die je maar kan roepen! Hoe kan je een mening hebben over ALLE r&b nummers als je die muziek helemaal niet luistert?!!?
Op vrijdag 28 november 2003 18:28 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Ik kraak niemands mening. Jullie flamen mij direct omdat ik iets niet leuk vind dat jullie leuk vinden.
btw. Ik heb jouw niet geflamed over je mening?!?!?!
quote:Jij vindt dat ik niks zinnigs heb te melden (mijn mening dus). Dan vind ik wel een flame. En trouwens check mijn edited post.
Op vrijdag 28 november 2003 17:46 schreef Tim_G het volgende:[..]
gelukkig is rock, dance of weet ik veel wat voor een stroming heel varierend!!! Als je niks zinnigs te melden hebt zeg danniks
[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 28-11-2003 18:35]
quote:En ja tuurlijk heb ik die muziek wel eens gehoord hoe kan ik anders een mening er over geven. En trouwens ik heb al gezegd waarom ik het vind. Ook dat ik met me vriendjes dat roep is grootte onzin check dit topic maar. Dus het zijn niet alleen mijn vriendjes.
Op vrijdag 28 november 2003 18:31 schreef Tim_G het volgende:[..]
jawel........ jij roept met je vriendjes........... ALLE r&b is crap...... dat is geen mening........ das echt de grootste onzin die je maar kan roepen! Hoe kan je een mening hebben over ALLE r&b nummers als je die muziek helemaal niet luistert?!!?
btw. Ik heb jouw niet geflamed over je mening?!?!?!
[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 28-11-2003 18:36]
quote:kan ook gewoon zijn dat je snel op je teentjes getrapt bent?? ik vind dat nog lang geen flamen...... maarja...... das mijn mening
Op vrijdag 28 november 2003 18:33 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Jij vindt dat ik niks zinnigs heb te melden. Dan vind ik wel een flame. En trouwens check mijn edited post.
quote:dus jij hebt R&B cd's thuis liggen ??? of baseer je je mening op de top40???
Op vrijdag 28 november 2003 18:34 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
En ja tuurlijk heb ik die muziek wel eens gehoord hoe kan ik anders een mening er over geven. En trouwens ik heb al gezegd waarom ik het vind.
quote:Grapjas
Op vrijdag 28 november 2003 18:35 schreef Tim_G het volgende:[..]
kan ook gewoon zijn dat je snel op je teentjes getrapt bent?? ik vind dat nog lang geen flamen...... maarja...... das mijn mening
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 17:55 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik gelijk heb. En als jij er naar wilt luisteren ga je gang. Maar ik zeg gewoon wat ik er van vind en ik heb wel veel van mensen gehoord dat ze RnB eentonig en saai vinden.>> Misschien komt dit door dat je op tv haast niks anders ziet.<<
Dus aan jouw de taak om misschien mij een goed RnB nummer te laten horen?? Zodat mijn negatieve mening over RnB in het algemeen beter wordt?
quote:maar wees nu eens eerlijk........ de mening: Alle R&B is crap....... vind ik nu niet heel sterk. Generaliserend..... Als jij zegt van: ik vind Lumidee slecht....... dat kan...... zie je het verschil??
Op vrijdag 28 november 2003 18:38 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Grapjas
. Nee maar als ik gewoon me mening geef en je gaat meteen zeggen dat ik niks zinnigs te zeggen heb zonder tegen argumenten vind ik wel sneu. Trouwens waarom vind jij RnB goed?
waarom ik R&B goed vind?? is niet uit te leggen...... het heeft iets ontspannends...... je kan het hard draaien of zacht op de achtergrond.... Sexen op R&B is een stuk relaxter dan op hakkuh alhoewel ik dat nog nooit geprobeerd heb......
Je kan ook niet zeggen waarom je iets goed vind. Het spreekt je aan....... of het spreekt je niet aan. Das bij jouw hetzelfde. Je hoort wat en vind het goed..... gaat er meer over zoeken.... en vind nog meer goede muziek. Maar waarom je het goed vind???
ps. ik hou niet alleen maar van R&B he!!!!! ben van veel markten thuis....
quote:eeuuhhmm...... zoek is wat op van Donell Jones......... vind ik wel lekkere rustige 'momenten' muziek....... Shorty got her eyez on me.... is wel lekker.
Op vrijdag 28 november 2003 18:39 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Dus aan jouw de taak om misschien mij een goed RnB nummer te laten horen?? Zodat mijn negatieve mening over RnB in het algemeen beter wordt?
What I feel- R Kelly
makkelijk voorbeeldje......... u remind me van Usher.......
Shai- If I ever fall in love
Jodeci- Freakin' you
Zo zijn er zat nummers te noemen......... alhoewel elk nummer wel weer te 'kraken' valt door iemand......... maar moet kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tim_G op 28-11-2003 18:54]
quote:Ja ik geef toe dat ik wel wat generaliseerde. Maar ik weet niet al die artiesten uit me hoofd. Misschien kon ik beter zeggen: Veel van die RnB crap vooral op tv. Maar dit heb ik later ook gezegd dus misschien begrijp je het nu wel.
Op vrijdag 28 november 2003 18:45 schreef Tim_G het volgende:[..]
maar wees nu eens eerlijk........ de mening: Alle R&B is crap....... vind ik nu niet heel sterk. Generaliserend..... Als jij zegt van: ik vind Lumidee slecht....... dat kan...... zie je het verschil??
waarom ik R&B goed vind?? is niet uit te leggen...... het heeft iets ontspannends...... je kan het hard draaien of zacht op de achtergrond.... Sexen op R&B is een stuk relaxter dan op hakkuh alhoewel ik dat nog nooit geprobeerd heb......
Je kan ook niet zeggen waarom je iets goed vind. Het spreekt je aan....... of het spreekt je niet aan. Das bij jouw hetzelfde. Je hoort wat en vind het goed..... gaat er meer over zoeken.... en vind nog meer goede muziek. Maar waarom je het goed vind???
ps. ik hou niet alleen maar van R&B he!!!!! ben van veel markten thuis....
quote:Ik moet toegeven dat die artiesten beter zijn dan de gemiddelde Rnber. Maar ik vind het nog steeds niks. Btw het zal je wel verbazen maar rap vind ik zo nu en dan ook wel ok.
Op vrijdag 28 november 2003 18:48 schreef Tim_G het volgende:[..]
eeuuhhmm...... zoek is wat op van Donell Jones......... vind ik wel lekkere rustige 'momenten' muziek....... Shorty got her eyez on me.... is wel lekker.
What I feel- R Kelly
makkelijk voorbeeldje......... u remind me van Usher.......
[Dit bericht is gewijzigd door FelixDaHouseCat op 28-11-2003 18:58]
quote:ok...... das alles wat ik wilde horen...... Tussen al die Metal-Punkrock zal er ook heus wel iets zitten wat ik leuk vind......... Maar ik zal het nooit horen omdat ik me er verder niet in zal verdiepen......
Op vrijdag 28 november 2003 18:53 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Ja ik geef toe dat ik wel wat generaliseerde. Maar ik weet niet al die artiesten uit me hoofd. Misschien kon ik beter zeggen: Veel van die RnB crap vooral op tv. Maar dit heb ik later ook gezegd dus misschien begrijp je het nu wel.
quote:had ik ook niet verwacht!!! maar ik ben al blij dat je ALLE R&B is crap weg is...........
Op vrijdag 28 november 2003 18:55 schreef FelixDaHouseCat het volgende:[..]
Ik moet toegeven dat die artiesten beter zijn dan de gemiddelde Rnber. Maar ik vind het nog steeds niks.
heej fijne avond!!
Maarja einde discussie maar dan .
Laterz! .
Beetje een Breezah-remix maken van een goed nummer...beetje een zanger neerzetten om te zingen...maar als ie live moet zingen kan ie dat niet omdat het te moeilijk zou zijn met het ritme.
Is gewoon goedkoop commercieel succesje waaraan ik me de hele zomer geergert heb
quote:kim wilde en Nena?!!! Das Duits Joh!
Op vrijdag 28 november 2003 19:35 schreef Classic-PC het volgende:
Wat mij betreft is alles slecht dit jaar. Er zijn maar een paar goeie nummers gemaakt , denk aan kim wilde + nena. Maar verder alleen maar die R&B - Hiphop - Boy/girl band rotzooi.
Beyonce ft. Sean Paul - Baby Boy
Nummer vind ik niets, maar 180x per dag uitgezonden worden
quote:Half Duits want Kim Wilde is nogaltijd Engels
Op vrijdag 28 november 2003 20:56 schreef rijkie_v het volgende:[..]
kim wilde en Nena?!!! Das Duits Joh!
[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 28-11-2003 23:12]
Of dat vreselijke Foo Fighters liedje, Times Like These of zo
quote:De vraag was het slechtste van het jaar niet het beste!
Op vrijdag 28 november 2003 23:16 schreef Kworb het volgende:
Go With The Flow van Queens Of The Stone AgeOf dat vreselijke Foo Fighters liedje, Times Like These of zo
quote:Mja... en op je site Britney reviewen met haar laatste "top"album. Ik hou van iedereen in zn waarde laten, maar kom nou... Britney vs. Foo Fighters. Britney mag Dave's kleine teen nog niet eens likken.
Op vrijdag 28 november 2003 23:16 schreef Kworb het volgende:
Go With The Flow van Queens Of The Stone AgeOf dat vreselijke Foo Fighters liedje, Times Like These of zo
Nog een nummer waar ik me mateloos aan irriteer is dat afschuwelijke "She's The Girl" of zo van Henkus. Yuck!
[offtopic]
wat me opvalt is dat alle rap/hiphop/gangsterrap onder rnb wordt geplaatst door sommige mensen, ook in de top40. Volgens mij is de echte rnb allang niet meer in de top40 te vinden...
[/offtopic]
Er zijn zat mesnsen die dat nou wel kennen en volgens mij is mede daarom radio veronica ook een succes. Je hoort er gewoon lekker afwisselende muziek.
En hoop dat er in 2004 meer ruimte is voor nieuwe stijlen, andere ideeën, meer creativiteit en minder concepten, maar meer MUZIEK.
Ok hij gaat zo
At the end of every week
Each one of us becomes a freak
Tonight the DJ makes us move
Until the sweat drops from the roof
Cheeky Girls - The Cheeky Song
quote:Ach ja, die had ik al verdrongen
Op zondag 30 november 2003 15:42 schreef Salmonella het volgende:
Ik ben verbaasd dat nog niemand deze topper heeft genoemd..Cheeky Girls - The Cheeky Song
quote:Wel een leuke clip
Op zondag 30 november 2003 15:42 schreef Salmonella het volgende:
Ik ben verbaasd dat nog niemand deze topper heeft genoemd..Cheeky Girls - The Cheeky Song
quote:Is dat van 2003 dan
Op zaterdag 29 november 2003 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
Joshua Kadison - Jesse![]()
quote:Nee, volgens mij ergens begin jaren '90..
Op zondag 30 november 2003 15:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Is dat van 2003 dan
quote:Wel echt hele lage crap
Op zondag 30 november 2003 15:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Is dat van 2003 dan
quote:aargh vreselijk nummer idd. Die nieuwe van ze is zo mogelijk nog erger.
Op zondag 30 november 2003 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Even alle open deuren daargelaten, zal ik Black Eyed Peas' Where is the love maar noemen. Al jarenlang één van de leukere en interessantere hiphopcollectieven in mijn optiek, maar om dan uiteindelijk door te breken met zo'n a-typisch over-the-top gedrocht waar de naiviteit en cheesiness van afdruipt, is toch zonde... Stigmatiseert zo'n band ook meteen. Het enige wat er aan ontbraken waren Phil Spector en een kinderkoor.
Ook irritant:
Intwine - get out of my head
sugababes - hole in the head
nena & kim wild - .....
the rasmus - in the shadows
dj tiesto - traffic
ach zo kan je nog wel even doorgaan he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |