Hardrockers kijken naar beneden en schudden met hun haar.
Hoe is dit ooit ontstaan ?
Was het eerste hardrock-concert in een kapsalon en waren ze opzoek naar kwartjes ?
quote:Dan kun je toch ook gabber worden ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:29 schreef Seborik het volgende:
Tegen de luizen.
En dit topic wordt niet verBaukeld. Tong tikte al zo voordat de baas van Baukel op het forum zat.
waarom walsen walsers de wals en dansen ze niet als gabbers?
/end onzinmode
quote:Dit zou best kunnen kloppen.
Op vrijdag 28 november 2003 17:31 schreef Seborik het volgende:
Maar serieus. Ik meen me te herinneren ooit hier gelezen te hebben dat Status Quo ermee begonnen zou zijn, hoewel ik dat ook weer niet zeker weet.
Led Zeppelin en Black Sabbath heb ik nooit zien headbangen.
quote:Good shit?
Op vrijdag 28 november 2003 17:38 schreef nightfall het volgende:
Headbangen
Jip heeft een leuk idee: laten we gaan headbangen! Goed, zegt Janneke. Dan moet je wel eerst een gitaar kopen! Waarom? Vraagt Jip. Om die kapot te slaan op de hoofden van de andere headbangers, zegt Janneke. Dan moet ik wel eerst even oefenen, zegt Jip en o! hij pakt een gitaar en slaat die kapot op het hoofd van Janneke. Jij nietsnut! roept Janneke en ze pakt de gitaar en slaat die nog kapotter op het hoofd van Jip. De snaren van de gitaar en Jips melktandjes vliegen alle kanten op. En gillend beginnen ze te vechten. Maar o, daar is de moeder van Jip. En de vader van Janneke. En de opa van Jip. En de achterneef van Janneke. En die heeft een hele grote tong en hele lange haren. En hij headbangt de hele dag! Ik zal wel even laten zien hoe je moet headbangen, zegt de achterneef van Janneke en o! wat gaat hij tekeer. Zijn o zo ontzettend lange haren slaan tegen zijn rug. En dan is er overal bloed. En ook op de haren. Maar hij gaat gewoon door! En dan pakt hij een gitaar en slaat die kapot op zijn eigen hoofd. In zijn hersenen blijft een snaar plakken. En dan springt hij door de muur. Zie je nu? zegt Janneke tegen Jip. Zo moeten echte kerels headbangen! En dan nemen ze nog een lekkere snuif.
quote:Ozzy staat wel redelijk met z'n kop te schudden in de Paranoid-clip.
Op vrijdag 28 november 2003 17:38 schreef tong80 het volgende:[..]
Dit zou best kunnen kloppen.
Led Zeppelin en Black Sabbath heb ik nooit zien headbangen.
Toch wel rond die tijd ontstaan dan, eind jaren 60, begin jaren 70?
En als je dat met een standaard bezetting (2 gitaren, 1 bas, zanger, + achterin een verstopte drummer) doet ziet het er op het podium best goed uit.
quote:Ik kan me Status Quo herinneren in Toppop.
Op vrijdag 28 november 2003 17:41 schreef Seborik het volgende:[..]
Ozzy staat wel redelijk met z'n kop te schudden in de Paranoid-clip.
Toch wel rond die tijd ontstaan dan, eind jaren 60, begin jaren 70?
Stonden ze half jaren 70 met z'n 3-en the headbangen.
Was hun gimmick.
Dus waarschijnlijk waren ze de eerste.
Correct me if I'm wrong.
quote:And i was like WTF!
Op vrijdag 28 november 2003 17:38 schreef nightfall het volgende:
Headbangen
Jip heeft een leuk idee: laten we gaan headbangen! Goed, zegt Janneke. Dan moet je wel eerst een gitaar kopen! Waarom? Vraagt Jip. Om die kapot te slaan op de hoofden van de andere headbangers, zegt Janneke. Dan moet ik wel eerst even oefenen, zegt Jip en o! hij pakt een gitaar en slaat die kapot op het hoofd van Janneke. Jij nietsnut! roept Janneke en ze pakt de gitaar en slaat die nog kapotter op het hoofd van Jip. De snaren van de gitaar en Jips melktandjes vliegen alle kanten op. En gillend beginnen ze te vechten. Maar o, daar is de moeder van Jip. En de vader van Janneke. En de opa van Jip. En de achterneef van Janneke. En die heeft een hele grote tong en hele lange haren. En hij headbangt de hele dag! Ik zal wel even laten zien hoe je moet headbangen, zegt de achterneef van Janneke en o! wat gaat hij tekeer. Zijn o zo ontzettend lange haren slaan tegen zijn rug. En dan is er overal bloed. En ook op de haren. Maar hij gaat gewoon door! En dan pakt hij een gitaar en slaat die kapot op zijn eigen hoofd. In zijn hersenen blijft een snaar plakken. En dan springt hij door de muur. Zie je nu? zegt Janneke tegen Jip. Zo moeten echte kerels headbangen! En dan nemen ze nog een lekkere snuif.
quote:Meestal hebben ze toch vies haar, ongewassen haar, nou daar gaan die luizen niet inzitten, lijkt me
Op vrijdag 28 november 2003 17:29 schreef Seborik het volgende:
Tegen de luizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |