quote:Sommige mensen voelen zich nou eenmaal altijd aangesproken bij het minste of geringste. Ik heb sterk de indruk dat dit bij de topicstartster ook een beetje speelt gezien de ongekend velle reakties in een eerder topic.
Op vrijdag 28 november 2003 16:53 schreef Halinalle het volgende:
Tja, vooral in dorpen heb je van die mensen, die echt alles moeten weten.
Vooral als je er geen bent van dertien in een dozijn, heb je het dan slecht.Ik vind bovendien als iemand gewaagde foto's op internet zet, geen geldige reden om iemand lomp te behandelen. Dat lijkt op het "kort rokje, ze vraagt erom om aangerand te worden"-argument. Bovendien heeft die oude knakker vast geen internet.
Niets van aantrekken is misschien de beste optie, of anders hem erop aan te (laten) spreken.
betreffende je hond, het kan een behoorlijke overlast geven als iemand overdag gaat werken en zijn hond alleen opgesloten laat zitten,
veel honden hebben dan de neiging te gaan janken.
In die zin kan ik me voorstellen dat die keuze van de buurman mogelijk gerechtvaardig zou kunnen zijn:
mensen die geen hond kunnen hebben, bv doordat ze de hele dag wegzijn van huis, en de hond dan oplsuiten in hun woning, moeten beter geen hond nemen.
quote:Er op aanspreken heeft geen zin, krijg je als antwoord hou je bek trut!!!!
Op vrijdag 28 november 2003 16:53 schreef Halinalle het volgende:
Niets van aantrekken is misschien de beste optie, of anders hem erop aan te (laten) spreken.
quote:Ik geloof je werkelijk niet meer
Op vrijdag 28 november 2003 16:57 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Er op aanspreken heeft geen zin, krijg je als antwoord hou je bek trut!!!!
En om eerlijk te zijn, ben ik bang dat ik het zo alleen maar van kwaad tot erger maak.
Maar in ieder geval bedankt voor je tip!!
quote:Ik zeg niet dat jij er aanstoot toe geeft.. ik zeg dat er veel enge mensen zijn op het net, waar je daadwerkelijk last van kunt krijgen.
Op vrijdag 28 november 2003 16:52 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Hij heeft echt mijn foto's niet gezien hoor, heeft zelfs geen tv thuis is gereformeerd.
En nee ik geef ook geen aanstoot hiertoe.
Hallo ik probeer hier serieus te zijn, want ik zit er echt mee.
Ok:
-Aanbellen en confronteren, het liefst in aanwezigheid van vrouw.
-Dreigen de politie te bellen
-Brief in de bus gooien en hierin schrijven dat je niet gediend bent van zijn gedrag..
-Gooi een bijbel in de brievenbus.. met een briefje:" jij bent zwaar gereformeerd, leef daar dan ook naar! "
-Tenslotte volkomen negeren..
-Neem een gewone vriend mee naar huis en doe zogenaamd innig.. zodat hij het ziet. ( wie weet schrikt dat af)
quote:Heb je geen groot en sterk lijkende kennis, die dat voor je zou kunnen doen?
En om eerlijk te zijn, ben ik bang dat ik het zo alleen maar van kwaad tot erger maak.
Maar in ieder geval bedankt voor je tip!!
Of je laat de playboy bij hem thuis bezorgen, met een briefje, dat hij nu niet meer naar zijn buren hoeft te gluren.
quote:En net was "ie nog gereformeerd
quote:Schijnheiligheid en gereformeerd zijn gaan uitstekend samen.
Op vrijdag 28 november 2003 17:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
En net was "ie nog gereformeerd
![]()
quote:Die van die brief vind ik een hele goede tip!!!
Op vrijdag 28 november 2003 16:59 schreef Brennie het volgende:[..]
Ok:-Aanbellen en confronteren, het liefst in aanwezigheid van vrouw.
-Dreigen de politie te bellen
-Brief in de bus gooien en hierin schrijven dat je niet gediend bent van zijn gedrag..
-Gooi een bijbel in de brievenbus.. met een briefje:" jij bent zwaar gereformeerd, leef daar dan ook naar! "
-Tenslotte volkomen negeren..
-Neem een gewone vriend mee naar huis en doe zogenaamd innig.. zodat hij het ziet. ( wie weet schrikt dat af)
Jammer dat de TS meteen spoken ziet.
quote:Hahahahahaha, dit is echt een hele goeie, die bewaar ik voor als hij van de zomer nog zo bezig is.
Op vrijdag 28 november 2003 17:00 schreef Halinalle het volgende:[..]
Of je laat de playboy bij hem thuis bezorgen, met een briefje, dat hij nu niet meer naar zijn buren hoeft te gluren.
quote:De topicstartster lijkt een beetje haar eigen (ram)koers te varen en staat niet open voor mensen die het anders zien. Toch jammer.
Op vrijdag 28 november 2003 17:02 schreef TalkShowHost het volgende:
Wat een drama wordt er gemaakt van iemand die uit zijn eigen raam naar buiten kijkt. Hallo mensen we leven in een vrij land en iedereen mag vanuit zijn eigen raam naar buiten kijken. Iedereen doet dit (vooral ouderen), ik heb ze ook wel in de straat wonen, een keertje zwaaien helpt altijd wel goed en ik vind het wel lachen.Jammer dat de TS meteen spoken ziet.
quote:Buiten dat. Hoe kun je nou van je overbuurman die pas kort tegenover je woond al weten dat "ie gereformeerd is terwijl je hem mijd als de pest ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:02 schreef Halinalle het volgende:[..]
Schijnheiligheid en gereformeerd zijn gaan uitstekend samen.
quote:Bodyguard nodig?
Op vrijdag 28 november 2003 16:13 schreef Naughtygirl het volgende:
Graag jullie advies gevraagd over het volgende!Mijn buurman van ik denk zo rond de 70 jaar is een gluurder.(hij is getrouwd)
Ik woon hier nu zo een 2 maanden, heb mijn 13 jaar oude hond al naar het asiel moeten brengen door die vent, omdat hij had geklaagd dat mijn hond blafte als ik ging werken.Maar nu kan ik niet buiten komen of hij staat wel te gluren. Ook als ik hem vuil aan blijf kijken blijft hij kijken en durft dan ook nog wel eens zo een kusje in de lucht naar me te geven, walchelijke vent gewoon.
Waar ik nu bang voor ben is dat als het straks weer lente word dat ik dan niet meer fatsoenlijk in de tuin kan zitten/liggen.Nu is mijn vraag: als je naar de politie zou bellen voor gluurderij van je buurman zouden ze daar dan ook daadwerkelijk wat aan doen.
Of misschien weten jullie wel andere oplossingen hier voor.
Dan hoor ik dat heeeeeel graag.
quote:Ik hoopte op serieuze reacties, omdat het voor mij wel degelijk een probleem is.
Op vrijdag 28 november 2003 17:05 schreef Goodluck het volgende:[..]
De topicstartster lijkt een beetje haar eigen (ram)koers te varen en staat niet open voor mensen die het anders zien. Toch jammer.
En hoe ik aan die info kom???
De buurvrouw weer naast hem had mij al gewaarschuwd!!
quote:Hahahahhahah JA!!!
Op vrijdag 28 november 2003 17:08 schreef evil_cupido het volgende:[..]
Bodyguard nodig?
quote:Zeeland en klein dorpje....
Op vrijdag 28 november 2003 17:07 schreef Goodluck het volgende:[..]
Buiten dat. Hoe kun je nou van je overbuurman die pas kort tegenover je woond al weten dat "ie gereformeerd is terwijl je hem mijd als de pest ?
quote:Nee is geen klein dorpje!!
Op vrijdag 28 november 2003 17:10 schreef Halinalle het volgende:[..]
Zeeland en klein dorpje....
quote:What's the reward
Op vrijdag 28 november 2003 17:10 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Hahahahhahah JA!!!
quote:Mischien dat mensen je proberen te laten inzien dat het probleem ook weleens bij jezelf zou kunnen liggen ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:09 schreef Naughtygirl het volgende:En wat moet ik met reacties die het anders zien, jullie zitten niet in mijn situatie dan zouden jullie denk ik wel anders piepen.
quote:Roddel en achterklap dus.
En hoe ik aan die info kom???
De buurvrouw weer naast hem had mij al gewaarschuwd!!
Echt, mischien moet je je niet zo snel aangevallen voelen en wat minder spoken zien. Vaak zijn dit soort dingen gebaseerd op gewoon angst.
quote:Ja, je heb gelijk het is angst ja, die man is echt heel eng.
Op vrijdag 28 november 2003 17:15 schreef Goodluck het volgende:[..]
[..]Roddel en achterklap dus.
Echt, mischien moet je je niet zo snel aangevallen voelen en wat minder spoken zien. Vaak zijn dit soort dingen gebaseerd op gewoon angst.
Wij hadden ook zo'n buurman (we zijn inmiddels verhuisd, vanwege werk, niet om hem
) en die stond dus ook altijd te kijken wat wij deden.
We hebben aan zijn kant de schutting op maximale hoogte laten bouwen (1,80m in onze gemeente) en zo'n enorme party-parasol gekocht bij de Kwantum. Twee van die dingen naast elkaar en je hele tuin is bedekt en toch zonnig, want die dingen laten genoeg licht door. Dan kan 'ie dus in ieder geval niet meer zien wat je in de tuin doet.
Verder hebben we hem in zijn sop laten gaar koken... elke keer duidelijk aangeven dat je hem ziet staan (ff zwaaien ofzo, en dan je middelvinger opsteken...) en elke keer als je hem buiten ziet vragen waar ie nou naar staat te kijken...
De politie heeft bij ons trouwens geen flikker gedaan! Die buurman sloeg ook wel eens met knuppels op ons raam, als we in zijn ogen teveel herrie maakten ofzo... maar daar kwamen ze alleen even van zeggen 'niet doen hoor, meneer'.
Voor mij is het dus een beetje 'oog om oog'-principe geworden... gewoon leven zuur maken die man!!!
quote:Nee dat is absurd en eng. Dit is het begin van stalken dat alleen erger zal worden. Je buurvrouw heeft je al gewaarschuwd. Waarvoor heeft ze je gewaarschuwd? Is dat die buurvrouw die ook over de hond klaagde? Misschien spannen ze zelfs samen en verkondigd zij rare praatjes over jou.
Op vrijdag 28 november 2003 16:34 schreef Naughtygirl het volgende:
Wil ik mijn ventje uit de auto pakken staat hij expres voor die deur , vraag hem opzij te gaan, blijft ie staan, ik duw door en dan krijg ik een por, sorry maar is dat normaal dan??????
Ik zou mn hond ophalen en verhuizen. Erg veel woongenot verwacht ik daar niet als ik dit zo hoor. Je hebt al 1 keer toegegeven: door je hond weg te brengen. Dit is het begin van hun macht over je leven.
quote:Heb je er al eens aan gedacht om gewoon eens met die mijnheer te gaan babbelen ?
Op vrijdag 28 november 2003 17:21 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Ja, je heb gelijk het is angst ja, die man is echt heel eng.
Hij doet echt heel raar!!
Kan het niet uitleggen , je moet hem gezien hebben.
Vergeet niet ik heb ook nog een zoontje van 2 en een half en daar doet ie ook raar tegen. Wie weet tot wat die vent in staat is.
Normaal ben ik niet zo een scheiterd!!! Werk met daklozen en verslaafden dus ben wel wat gewend!!
Maar heb hier wel een ventje bij me en dat heb ik op mijn werk niet, dus dat maakt de situatie wel wat anders.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-11-2003 17:42]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |