quote:Beetje onwaarschijnlijk
Op vrijdag 28 november 2003 11:58 schreef beta-1986 het volgende:
hmmm lijkt me btje onwaarschijnlijk
Je ziet het toch!!!!!!!!!!!!!
quote:Ja, maar twijfel er aan of er echt iemand aan het spelen is op dat filmpje.. snapje?
Op vrijdag 28 november 2003 11:59 schreef Hare het volgende:[..]
Beetje onwaarschijnlijk
Je ziet het toch!!!!!!!!!!!!!
quote:Wie moet het dan doen? Een computer bedoel je?
Op vrijdag 28 november 2003 12:02 schreef beta-1986 het volgende:[..]
Ja, maar twijfel er aan of er echt iemand aan het spelen is op dat filmpje.. snapje?
Enneh...hebben jullie dat tetris filmpje gezien. Dat is echt niet normaal meer!
quote:Sommige dingen zijn veel leuker als je het gewoon gelooft.
Op vrijdag 28 november 2003 12:02 schreef beta-1986 het volgende:[..]
Ja, maar twijfel er aan of er echt iemand aan het spelen is op dat filmpje.. snapje?
want ik snap echt niet hoe je zo'n snelle oog hand coordinatie kan hebben :S
quote:idd volgens mij is het ook versneld...
Op vrijdag 28 november 2003 12:16 schreef solidslayer het volgende:
OMG dat tetris filmpje
is dat spelleje zelf niet versneld afgespeeld en dan het linker stukje war die persoon die knoppen bedient op normaal tempo?want ik snap echt niet hoe je zo'n snelle oog hand coordinatie kan hebben :S
quote:Wat? Aansluiten in 11 minuten
Op vrijdag 28 november 2003 12:23 schreef martijnisgek het volgende:
Zit nu op school maar als ik straks thuis ben meteen maar even me NES aansluiten
Kan ik ook..
Maar, echt knap, die gozer heeft het denk ik al zeker 2 keer eerder gepseeld
quote:mar wat heb je eraan om er jaren op te oefenen en nou anno 2003 het spel in 11 minuten uit te kunnen spelen met blindelings te weten wat er komt waar de vijanden staan want die gast weet duidelijk precies waar alles staat hoe snel de kannonen vuren hoe groot de jumps zijn enz..
Op vrijdag 28 november 2003 12:27 schreef Party_P het volgende:
hij hefet er ook jaren over gedaan, met zo'n oud spel, maar toch: retesnel
quote:Nou, je kunt er een filmpje van maken en op internet zetten bijvoorbeeld. Met eeuwig respect als gevolg
Op vrijdag 28 november 2003 12:33 schreef solidslayer het volgende:[..]
mar wat heb je eraan om er jaren op te oefenen en nou anno 2003 het spel in 11 minuten uit te kunnen spelen met blindelings te weten wat er komt waar de vijanden staan want die gast weet duidelijk precies waar alles staat hoe snel de kannonen vuren hoe groot de jumps zijn enz..
SMB 1 op de Gameboy speelde ik ook uit binnen 10 minuten ofzo, maar die was dan ook wel erg makkelijk... kzal mijn SMB 1 weer eens onder het stof vandaan halen, kijken of ik het nog kan...
Maar hij kan zo'n filmpje heel simpel laten versnellen dus of het echt is.. weet ik nog niet
quote:dan klopt het geluid enzo niet meer he
Op vrijdag 28 november 2003 13:03 schreef Guusie het volgende:
Jezus dat gaat fucking snel joh!!Maar hij kan zo'n filmpje heel simpel laten versnellen dus of het echt is.. weet ik nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |