abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:09:31 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15023343
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 16:59 schreef StefanP het volgende:
Verhaal ter lengte van een bijbel
Ik heb het zelfde een keer mee gemaakt met een kennis van me. Ik mocht mee rijden in de Ferrari Dus wij van den haag naar leiden om dan weer terug te gaan. Dat is een 3baans weg dus ruimte zat. Lekker op een zaterdag middag dus we konden leuk gassen.

Staan we bij het stoplicht om de snelweg op te gaan. Komt er een porsche GT3 naast ons staan En hij z,n duim opsteken en gaat er bij groen als een GEK van door. Wij houden dat niet bij met een 308. Maar al snel konden we bij klimmen en zwaaide we effe naar de beste man. En maar er achter rijden en maar duwn. Ja als je snel wil rijden doe dat dan. En ja hoor 210 ging de porsche naar rechts wij er naast. Die man zwaaien. En wij plank gas door trekken naar de 260 om vervolgens te moeten tanken. Komen we die porsche tegen die man helemaal door het dolle hahahha. Erg leuk.

En een andere keer een Mercedes naast ons. En maar links en rechts in halen leven gevaarlijk. Komt hij naast ons rijden en de weg voor ons leeg. Steekt hij z,n middel vinger op en gaat er als een gek van door. Wij reden netjes 120. Dus die kennis gaat er achter rijden en maar duwen. Die mercedes op zij bij de 170 ( mietje ) Wij er naast rijden in z,n 5. Zegt die kennis oke let op dit word leuk. Schakeld hij terug en VOL gas. Dat ding schreeuwde het uit van genot. Zach zo die toeren teller richting rood gaan. En een geluid zeg hee. Niet te beschrijven. Echt een geweldig HOOG gejank

Het blijft leuk

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15023526
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:09 schreef ook_gek het volgende:

* ook_gek klaarkomt

Damn doe mij zulke vrienden. Jij hebt een relax leventje ook_gek, vraag me soms echt af hoe je in gods naam dat soort mensen leert kennen.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:36:44 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15023812
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Damn doe mij zulke vrienden. Jij hebt een relax leventje ook_gek, vraag me soms echt af hoe je in gods naam dat soort mensen leert kennen.

Via via. Ik ben wel gek op het rijkeluis levendje

Maar die man met die ferrari heb ik al heel lang niet gezien eigelijk. Dat is helaas verwatert. Maar als ik hem zie dan is het meteen. SPRING in de auto

En ag klinkt allemaal zo top. Maar het is echt niks speciaals hoor. Die meisjes BV zijn ook maar mensen waar je niks van merkt. En het geluk dat ik heb met die ferrari was gewoon mazzl net als dat ik mee kon rijden op zandvoort met hem.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:44:35 #254
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15023924
Ik sta in de Fancy

[url]http://home.zonnet.nl/marjabekers/fancy.jpg[url]

Zo nu jullie weer

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:47:20 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15023970
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
Ik sta in de Fancy

[url]http://home.zonnet.nl/marjabekers/fancy.jpg[url]

Zo nu jullie weer

Daar kan ik echt niet over heen komen
Wie van de drie ben jij
pi_15024056
slotteke erop
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')