quote:foto!?
Op vrijdag 28 november 2003 12:18 schreef erodome het volgende:[..]
Een goede gewone bh doet dat al...
Als ik een push-up bh aantrek zitten mijn borsten te hoog, kan dan bij wijze van spreken mijn kin op mijn borsten laten liggen, dat ziet er ook weer niet uit
quote:hehe..... nooit aan gedacht dat er sjarrels zouden zijn die met een complete garderobe in hun boxershort lopen omdat hun pikkie van 4,5 cm dan niet opvalt!!!
Op vrijdag 28 november 2003 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het dus eigenlijk een beetje zoiets als een jongen die met een sok in zijn broek uitgaat, maar eigenlijk een pikkie heeft van 10 cm. Hoe zouden de meisjes dat vinden?
quote:Als jij een push up bh voor me koopt dan zal ik een foto maken terwijl ik hem draag
Op maandag 1 december 2003 10:20 schreef BDisOKE het volgende:[..]
foto!?
![]()
Oftewel heb er geeneen omdat het to much is naar mijn mening.
quote:Er zijn zelfs slips voor mannen op de markt met vulling....
Op maandag 1 december 2003 10:21 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
hehe..... nooit aan gedacht dat er sjarrels zouden zijn die met een complete garderobe in hun boxershort lopen omdat hun pikkie van 4,5 cm dan niet opvalt!!!
quote:word dit serieus gedaan dan
Op vrijdag 28 november 2003 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het dus eigenlijk een beetje zoiets als een jongen die met een sok in zijn broek uitgaat, maar eigenlijk een pikkie heeft van 10 cm. Hoe zouden de meisjes dat vinden?
quote:Ik zou over de grond rollen van het lachen, echt waar ik kom niet meer bij
Op maandag 1 december 2003 11:00 schreef Aventura het volgende:
Toch vind ik die mannenslips met vulling een ander verhaal. Zoals gezegd dragen de meeste meiden ze niet om mannen mee te lokken, maar omdat een topje e.d. dan mooier valt. En mannen zien heus wel wanneer een meisje zon ding aanheeft. Het fungeert zeg maar als een soort presenteerblaadje om de borsten mooi te doen uitkomen, niet om de boel de belazeren. Zo'n slip met een bobbel doet dat wel en schiet m.i. zijn doel voorbij. Ik bedoel, ik ben niet iemand die een man zijn kruis zit te checken, eerlijk waar, dat is zelfs nog nooit bij me opgekomen om ook maar in die richting te gaan zitten kijken. Maar stel dat ik met iemand meega en zie dat hij zo'n opgevulde slip heeft...Mijn God, ik zou niet weten hoe snel ik dan weg zou rennen. Dat is toch wel DE ultieme afknapper!
Maar tja, er zijn dus mannen die vinden dat het beter staat, er mooier uitziet, dus daarin is het niet anders als een push up bh.
Net zoals van die onderbroeken die je kont liften, of je buik straktrekken.
quote:Haha ik ook..van sex zou i.i.g. niks meer komen. Had er al wel van gehoord hoor, in de 70's en 80's droegen glamrockers ze al, of dacht je dat Steven Tyler of David Lee Roth echt zo'n grote bobbel in hun strakke spandex leggings hadden
Op maandag 1 december 2003 11:09 schreef erodome het volgende:[..]
Ik zou over de grond rollen van het lachen, echt waar ik kom niet meer bij
Maar tja, er zijn dus mannen die vinden dat het beter staat, er mooier uitziet, dus daarin is het niet anders als een push up bh.
Net zoals van die onderbroeken die je kont liften, of je buik straktrekken.
quote:Ja.
Op vrijdag 28 november 2003 11:08 schreef hiphop het volgende:Dus....zijn jullie dan teleurgesteld???
quote:Ze belazert de boel toch ook als ze make-up draagt...
Op maandag 1 december 2003 11:23 schreef addie84 het volgende:
mijn vriendin heeft kleine borsten, die heel mooi bij d'r lichaam passen, dus de grootte van de borsten maakt me niet uit (kleiner is vaak juist wel mooi), maar als ze push-up gaat dragen, zou ik niet leuk vinden, dan belazert ze idd de boel.. is ook niet nodig trouwens
quote:een bush-up met make-up vergelijken is niet redelijk. Dan moet je een push-up (geheel andere borsten) met een masker vergelijken...
Op maandag 1 december 2003 11:34 schreef Nevellineke het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op maandag 1 december 2003 11:23 schreef addie84 het volgende:
mijn vriendin heeft kleine borsten, die heel mooi bij d'r lichaam passen, dus de grootte van de borsten maakt me niet uit (kleiner is vaak juist wel mooi), maar als ze push-up gaat dragen, zou ik niet leuk vinden, dan belazert ze idd de boel.. is ook niet nodig trouwens
<hr></blockquote>Ze belazert de boel toch ook als ze make-up draagt...
quote:De essentie van beide is het geheel mooier te maken. Door make-up op de juist plaats aan te brengen krijg je een ander gezicht (egaal, vollere lippen, gezicht lijkt ronder of ovaler, ogen lijken verder/minder ver van elkaar te staan, etc). Door een push-up te dragen lijken ze voller en staan ze hoger. Het zijn beide tools om de uiterlijke verschijning te veranderen. Make-up heeft geen effect op borsten en 'masker' geen (natuurlijk) effect op het gezicht. Die tools zijn dus gemaakt voor zijn eigen gedeelte. Het is dus wel redelijk ze met elkaar te vergelijken.
Op maandag 1 december 2003 11:49 schreef Represent het volgende:[..]
een bush-up met make-up vergelijken is niet redelijk. Dan moet je een push-up (geheel andere borsten) met een masker vergelijken...
quote:Eh...discussie
Op maandag 1 december 2003 12:07 schreef Nevellineke het volgende:[..]
De essentie van beide is het geheel mooier te maken. Door make-up op de juist plaats aan te brengen krijg je een ander gezicht (egaal, vollere lippen, gezicht lijkt ronder of ovaler, ogen lijken verder/minder ver van elkaar te staan, etc). Door een push-up te dragen lijken ze voller en staan ze hoger. Het zijn beide tools om de uiterlijke verschijning te veranderen. Make-up heeft geen effect op borsten en 'masker' geen (natuurlijk) effect op het gezicht. Die tools zijn dus gemaakt voor zijn eigen gedeelte. Het is dus wel redelijk ze met elkaar te vergelijken.
quote:ze draagt dan ook weinig tot geen make-up
Op maandag 1 december 2003 11:34 schreef Nevellineke het volgende:[..]
Ze belazert de boel toch ook als ze make-up draagt...
quote:make-up (véél make up) is ook een soort van masker toch?
Op maandag 1 december 2003 11:49 schreef Represent het volgende:[..]
een bush-up met make-up vergelijken is niet redelijk. Dan moet je een push-up (geheel andere borsten) met een masker vergelijken...
quote:Dat dacht ik ook, een push-up duwt de borsten echt omhoog waar een voorgevormde BH alleen de vorm wat ondersteund zeg maar....
Op maandag 1 december 2003 17:33 schreef bondgirl het volgende:
Maar vinden jullie een gewone voorgevormde bh een push-up bh
Het heet toch pas een push-up bh als er onder vulling in zit? Dacht ik...
quote:Vind alles eigenlijk wel best om eerlijk te zijn zolang er maar geen zakdoekjes inzitten... Das pas een afknapper... Bleh....
Op vrijdag 28 november 2003 11:08 schreef hiphop het volgende:KNIP - verhaal
[memory-mode]
Ik lig voor het eerst met die meid in bed, trek bh uit, vind zakdoekjes, draai me om en zeg: "weltrusten"
TURN OFF
[/memory-mode]
Doe er dan gewoon niks in had ik er ook geen probleem van gemaakt
Dus bescheiden push-up bh's voeldoen prima in die behoefte
Helft van de reacties hier gaat over gewone bh's met opvulling.
quote:Rond is juist mooi...
Op maandag 1 december 2003 21:36 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Zit wel wat versteviging in, maar om je borsten aan de bovenkant boller te laten lijken, worden ze aan de zijkant een beetje platter gedrukt.
quote:In de meeste gevallen niet nee. Maar ik let er eigenlijk niet echt op. Het gaat mij toch wel om de persoon. Niet wat voor buste ze heeft.
Op maandag 1 december 2003 22:07 schreef Yamyam het volgende:
Ik=meisje en vind t niks. Niet omdat t raar is als je dan uit ineens niks blijkt te hebben, maar ik vind t uberhaupt niet mooi(er) met zo'n ding.
quote:Neen
Dus....zijn jullie dan teleurgesteld???
quote:
Op woensdag 3 december 2003 09:54 schreef pro_jeex het volgende:
een vrouw is een mooi schepsel, ik vind een push-up bh echt onzin.
kleine borsten zijn mooi
Maar het gaat niet om borsten alleen toch
quote:Is toch gewoon een soort van sexy kleding dragen, je gaat toch ook geen domme kleding dragen omdat je vind dat je niet sexy bent?
Op vrijdag 28 november 2003 11:10 schreef Joenes het volgende:Nee
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:02 schreef suppafl3xxa het volgende:
vrouwen
zijn
mooie
schepsels!
quote:geld speelt natuurlijk ook een rol
Op woensdag 3 december 2003 09:54 schreef pro_jeex het volgende:
een vrouw is een mooi schepsel, ik vind een push-up bh echt onzin.
kleine borsten zijn mooi
Maar het gaat niet om borsten alleen toch
Verder vind ik het er ook mooier uitzien. En ik heb al een vent die al weet hoe ze eruit zien, dus boeiend
quote:Klinkt niet echt alsof het je niets uitmaakt wat anderen ervan vinden
Op woensdag 3 december 2003 13:04 schreef jerney het volgende:
Wat maakt het nu uit wat zij ervan vinden
Zolang wij ons maar prettig voelen in onze BH's toch? Ik ga er een beetje rekening houden of meneer zich belazerd voelt of niet zeg. Ikzelf draag pushups omdat ik ze veel lekkerder vind zitten en ik ben een koukleum [afbeelding]Verder vind ik het er ook mooier uitzien. En ik heb al een vent die al weet hoe ze eruit zien, dus boeiend
quote:Ach, mannen vinden het al snel goed hoor, daar heb ik me sinds m'n puberteit niet meer druk om gemaakt.
Op woensdag 3 december 2003 17:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Klinkt niet echt alsof het je niets uitmaakt wat anderen ervan vinden
Ik irriteer me zelf meer aan sommige aspecten m'n uiterlijk dan dat anderen dat doen.
quote:ja en das iets wat jij van mij vanaf nu nie meer mag doen beeb!
Op woensdag 3 december 2003 18:11 schreef jerney het volgende:[..]
Ach, mannen vinden het al snel goed hoor, daar heb ik me sinds m'n puberteit niet meer druk om gemaakt.
Ik irriteer me zelf meer aan sommige aspecten m'n uiterlijk dan dat anderen dat doen.
quote:nou ik wel
Op vrijdag 28 november 2003 11:20 schreef boebiedoe het volgende:
Met cup 75B heb je toch helemaal geen 'push-up' bh nodig
Edit: kotsen is niet nodig
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 05-12-2003 10:55]
quote:Ik hou er niet zo van, vind het meer iets voor vrouwen.
Op vrijdag 28 november 2003 11:08 schreef hiphop het volgende:
Dat is dus echt wat ik me nou afvraag....
even serieus, kheb er geen problemen mee, het ziet er gewoon een beetje anders uit. Decollete/volume verhouding is anders, daaraan zie je het. En soms ziet dat er leuk uit. Moet ook zeggen dat ik nooit veel verschil zie als dat ding uit gaat.
En zoals eerder gezegd.. Het gaat om het gehele plaatje...
Denk ik.. (ben geen man..)
Greetinx,
Lay-D-Indo
quote:Ik vind een push-up BH nergens voor nodig. OK, het ziet er leuk uit, maar je ziet van te voren dat het nep is.
Op vrijdag 28 november 2003 11:08 schreef hiphop het volgende:
Ik weet wel dat jongens het er natuurlijk aantrekkelijk uit vinden zien als je bv. een laag truitje aan hebt....MAAR is dat ook nog zo als die bh uitgaat en je toch iets minder blijkt te hebben dan in eerste instantie lijkt?Dus....zijn jullie dan teleurgesteld???
Grote borsten zijn IMHO nergens voor nodig. Ik vind veel verschillende soorten en maten mooi, als ze maar stevig zijn. Grote/kleine hangers vind ik idd een beetje jammer, maar dat verandert weinig aan je persoonlijkheid, dus als iemand afknapt op je borsten is het niet eens de moeite waard om met die persoon in zee te gaan.
Mijn mening.... 75B is OK ik sabbel er graag aan (niet aan die van jouw, maar in het algemeen dan)
[Dit bericht is gewijzigd door Nitrogen op 05-12-2003 13:49]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |