quote:Thanks magneet...maar ik ben er vanavond niet bij
Op vrijdag 28 november 2003 11:53 schreef Magneet het volgende:
en anders zorg ik voor die vlaai tijgert, wlke wil je met pudding, appel of rijste vulling?
quote:dat je er niet was wist ik niet dat strolie zowiezo nog voor vlaai moest zorgen
Op vrijdag 28 november 2003 12:06 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Thanks magneet...maar ik ben er vanavond niet bij
....dus dat schiet niet op ....
Strolliebollie heeft trouwens nog iets goed te maken dus die zorgt volgende keer voor vlaai
quote:En knuffels.
Op vrijdag 28 november 2003 12:06 schreef Tigress74 het volgende:
Strolliebollie heeft trouwens nog iets goed te maken dus die zorgt volgende keer voor vlaai
quote:Ik nog twee uurtjes...is nog steeds een beetje mistig in Eindhoven...hoe is het in het noorden?
Op vrijdag 28 november 2003 12:42 schreef Magneet het volgende:
nog een ander half uur en dan vertrek ik, hopelijk ben ik dan de grootste drukte voor
quote:Hier is het helder
Op vrijdag 28 november 2003 12:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik nog twee uurtjes...is nog steeds een beetje mistig in Eindhoven...hoe is het in het noorden?
quote:moet je niet aan mij vragen, anwb waarschuwde alleen in west brabant voor mist
Ik nog twee uurtjes...is nog steeds een beetje mistig in Eindhoven...hoe is het in het noorden?
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:00 schreef Chocobo het volgende:
20 Januari kunnen we weer meeten. Dan bestaan we een jaar![]()
Het grote Gijsjes topic deel 1
quote:Vast wel !
Op vrijdag 28 november 2003 13:08 schreef Tigress74 het volgende:[..]
idee
Hopelijk kan ik er dan wel bij zijn .....
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:08 schreef Tigress74 het volgende:[..]
idee
Hopelijk kan ik er dan wel bij zijn .....
Succes lieverd
quote:strak plan
Op vrijdag 28 november 2003 13:00 schreef Chocobo het volgende:
20 Januari kunnen we weer meeten. Dan bestaan we een jaar![]()
Het grote Gijsjes topic deel 1
quote:Dankjewel schat
Op vrijdag 28 november 2003 13:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Succes lieverd
quote:Strol..... hier in Zoetermeer
OAT MOAN
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kleine cijfertjes bijelkaar gepropt in tabellen.
quote:hahahahah ja.... ik ken t..... zit je te lezen.....en dan.... nog een x en dan nog een x.... omdat je geen idee hebt wat je aan het doen bent....
Op vrijdag 28 november 2003 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Fuckin' hell...belastingtabellen controleren met een kater is niet fijn!Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kleine cijfertjes bijelkaar gepropt in tabellen.
quote:Hoi
Op vrijdag 28 november 2003 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Fuckin' hell...belastingtabellen controleren met een kater is niet fijn!Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kleine cijfertjes bijelkaar gepropt in tabellen.
quote:Ik heb de loonheffingspercentages van 2004 in de systemen ingevoerd, en nu moet ik aan de hand van tabellen controleren of ik geen fouten hebt gemaakt. Dus iedere keer waarden en parameters veranderen en dan kijken of het overeenkomt met de tabellen van de belastingdienst.
Op vrijdag 28 november 2003 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
hahahahah ja.... ik ken t..... zit je te lezen.....en dan.... nog een x en dan nog een x.... omdat je geen idee hebt wat je aan het doen bent....
zit je een beetje te staren, maar je neemt niks op.....
*heeft dit elke dag*
quote:Plunk
Op vrijdag 28 november 2003 13:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoi
quote:Wil je m'n lenzen ff lenen ?
Op vrijdag 28 november 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb de loonheffingspercentages van 2004 in de systemen ingevoerd, en nu moet ik aan de hand van tabellen controleren of ik geen fouten hebt gemaakt. Dus iedere keer waarden en parameters veranderen en dan kijken of het overeenkomt met de tabellen van de belastingdienst.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb de loonheffingspercentages van 2004 in de systemen ingevoerd, en nu moet ik aan de hand van tabellen controleren of ik geen fouten hebt gemaakt. Dus iedere keer waarden en parameters veranderen en dan kijken of het overeenkomt met de tabellen van de belastingdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |