quote:Ben je weggegaan van het gymnasium?
Op vrijdag 28 november 2003 14:46 schreef Mikkie het volgende:[..]
Ik ook....zooooo dan.... heb drie jaar Latijn en twee jaar Grieks gehad... ben blij dat ik daar mee gekapt ben hee... had ik nu toch niks aan gehad
Ik vind Latijn en Grieks allebei wel meevallen, qua moeilijkheid en qua leukheid.
* Sassie heeft 2 jaar Grieks gehad en 4 jaar Latijn (eindexamen Ovidius '98)
"quamvis sint sub aqua, sub aqua maledicere temptant"
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 28-11-2003 21:33]
quote:Naar mijn weten maken alleen brugpiepers die fout (Latijns ipv Latijn).
Op vrijdag 28 november 2003 22:01 schreef Spartak het volgende:
Het is Latijn. Ik denk dat jij niet echt op een Gymnasium thuishoort.
quote:je moest??!! volgens mij had je ook naar atheneum, zonder latijn, of havo ofzo kunnen gaan
Op vrijdag 28 november 2003 06:25 schreef rijkie_v het volgende:
Ow, wat een gekut, ik moest naar het Gymnasium en nu zit ik met het kloteval latijn opgescheept
Ik vond Grieks echt way beter te doen. De link tussen Latijn en Frans heb ik sowieso nooit echt weten te leggen, behalve dat ik er allebei onvoldoendes voor haalde.quote:Op vrijdag 28 november 2003 10:08 schreef Mjitsk het volgende:
Latijn is veel leuker dan Grieks inderdaad. ook herkenbaarder, Frans en Italiaans zijn er op gebaseerd
Hehe, door Latijn begreep ik Frans veeeeel beter....quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond Grieks echt way beter te doen. De link tussen Latijn en Frans heb ik sowieso nooit echt weten te leggen, behalve dat ik er allebei onvoldoendes voor haalde.
Dat is sowieso een goed idee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:33 schreef daeri het volgende:
Anders ga je toch gewoon lekket Atheneum doen
Hoe vind jij in hemelsnaam een topic van een halfjaar oud om daarin de spelfout te verbeteren?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Latijn
quote:Op vrijdag 28 november 2003 21:28 schreef Sassie het volgende:
Als je interesse hebt voor de klassieke culturen zijn Latijn en Grieks best wel leuke vakken of je moet een anti-talenknobbel hebben, dan wordt vervelender).
* Sassie heeft 2 jaar Grieks gehad en 4 jaar Latijn (eindexamen Ovidius '98)
"quamvis sint sub aqua, sub aqua maledicere temptant"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |