abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:55:17 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36339623
Je doet net of je nog nooit zulke prijzen hebt gezien.
Ook bij de Care Industry kost de Lasek methode nu 995,- per oog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:59:23 #77
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36339761
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Sanne het volgende:
Je doet net of je nog nooit zulke prijzen hebt gezien.
Ook bij de Care Industry kost de Lasek methode nu 995,- per oog.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik zeg, op de site van Care Vision staat dat hun een soort verjaardagsaanbieding hebben van 995 euro per oog t/m april van dit jaar. Hun normale tarieven volgens hun eigen site zijn normaal gesproken bijna 2000 euro per oog. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met het feit of ik nou wel of niet vaker zulke lage prijzen heb gezien.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:03:44 #78
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36339853
Overigens is bij de Care Industry een LASIK behandeling 1250 euro per oog.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:06:41 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36339926
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik zeg, op de site van Care Vision staat dat hun een soort verjaardagsaanbieding hebben van 995 euro per oog t/m april van dit jaar. Hun normale tarieven volgens hun eigen site zijn normaal gesproken bijna 2000 euro per oog. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met het feit of ik nou wel of niet vaker zulke lage prijzen heb gezien.
Ze vertelden mij vanmiddag dat die aanbieding al een tijd geldt, en voorlopig ook nog wel blijft gelden.

Maareh, ik ga hier helemaal niet zitten discussiëren met jou over die prijs, want ik heb vanavond een klein feestje te vieren. Of ik het nu door Care Vision laat doen of een ander, het is mijn feestje. Lasik.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:08:22 #80
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36339974
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ze vertelden mij vanmiddag dat die aanbieding al een tijd geldt, en voorlopig ook nog wel blijft gelden.

Maareh, ik ga hier helemaal niet zitten discussiëren met jou over die prijs, want ik heb vanavond een klein feestje te vieren. Of ik het nu door Care Vision laat doen of een ander, het is mijn feestje. Lasik.
Dat is hun website tegenstrijdig met wat hun persoonlijk tegen jou hebben gezegd.

Mare veel plezier met je feestje.
pi_36372917
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 00:46 schreef harryharry het volgende:

[..]

het effect op langere termijn schijnt niet zo rooskleurig te zijn.
Dat schijnt met ademhalen ook zo te zijn...wat is je punt?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_36373114
1 van de effecten van ooglaseren is dat er een giga hoeveelheid zenuwen worden beschadigd. je kunt hier oa droge ogen van krijgen.

google eens op LASIK en COMPLAINTS ofzo... er is genoeg ellende te vinden
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 26 maart 2006 @ 18:23:30 #83
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36383434
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:29 schreef Aarde het volgende:
1 van de effecten van ooglaseren is dat er een giga hoeveelheid zenuwen worden beschadigd. je kunt hier oa droge ogen van krijgen.

En er zijn ook genoeg mensen die al die ellende niet ondervinden. Heb je weleens een gemiddelde bijsluiter van veel gebruikte medicijnen doorgelezen? Wat je daar allemaal aan bijwerkingen leest wordt je ook niet vrolijk van en toch ondervindt het gros van de mensen hier geen problemen mee. Het is altijd makkelijker om meer negatieve verhalen te vinden dan positieve.
pi_36386434
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

En er zijn ook genoeg mensen die al die ellende niet ondervinden. Heb je weleens een gemiddelde bijsluiter van veel gebruikte medicijnen doorgelezen? Wat je daar allemaal aan bijwerkingen leest wordt je ook niet vrolijk van en toch ondervindt het gros van de mensen hier geen problemen mee. Het is altijd makkelijker om meer negatieve verhalen te vinden dan positieve.
even voor de duidelijkheid: een medicijn dat je slikt voor hoge bloeddruk heeft ook medische voordelen. je maakt dus een afweging. als je een laserbehandeling ondergaat, zijn de voordelen vooral van praktische- en cosmetische aard. de voordelen weet degeen die de behandeling wil ondergaan al. de nadelen waarschijnlijk deels. hierbij dus een aanvulling zodat de mogelijke voor- en nadelen beter tegen elkaar af te wegen.

zondag 26 maart 2006 @ 20:25:00 #85
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36386594
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:19 schreef Aarde het volgende:
als je een laserbehandeling ondergaat, zijn de voordelen vooral van praktische- en cosmetische aard. de voordelen weet degeen die de behandeling wil ondergaan al. de nadelen waarschijnlijk deels. hierbij dus een aanvulling zodat de mogelijke voor- en nadelen beter tegen elkaar af te wegen.
Tuurlijk is dat zo, maar het internet staat vol met horror verhalen, simpelweg omdat mensen graag al hun negatieve ervaringen willen delen. Als er positieve resultaten zijn dan zijn mensen sneller geneigd om die resultaten voor lief te nemen en verder te gaan met hun leven, want hun probleem is immers opgelost. Het kan dus best zijn dat voor 10 horror verhalen op het internet, er 10000 positieve verhalen kunnen zijn die nooit vertelt worden, simpelweg omdat mensen de te verwachten resultaat hebben gekregen en het dan allemaal wel best vinden.
pi_36386824
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo, maar het internet staat vol met horror verhalen, simpelweg omdat mensen graag al hun negatieve ervaringen willen delen. Als er positieve resultaten zijn dan zijn mensen sneller geneigd om die resultaten voor lief te nemen en verder te gaan met hun leven, want hun probleem is immers opgelost. Het kan dus best zijn dat voor 10 horror verhalen op het internet, er 10000 positieve verhalen kunnen zijn die nooit vertelt worden, simpelweg omdat mensen de te verwachten resultaat hebben gekregen en het dan allemaal wel best vinden.
er zitten nog daadwerkelijk risico's aan die ingreep. aangezien er geen medische noodzaak is, zou dit voor mij de afweging vrij makkelijk maken. ik denk dat iedereen dit echter voor zichzelf moet uitmaken. maar dat het wel belangrijk is om naast de loftrompet af te steken ook kritisch te kijken naar de risico's. ik begrijp niet zo goed waarom je daar een probleem mee hebt eigenlijk

zondag 26 maart 2006 @ 20:40:52 #87
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36387106
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:32 schreef Aarde het volgende:

[..]

er zitten nog daadwerkelijk risico's aan die ingreep. aangezien er geen medische noodzaak is, zou dit voor mij de afweging vrij makkelijk maken. ik denk dat iedereen dit echter voor zichzelf moet uitmaken. maar dat het wel belangrijk is om naast de loftrompet af te steken ook kritisch te kijken naar de risico's. ik begrijp niet zo goed waarom je daar een probleem mee hebt eigenlijk
Ik heb daar geen problemen mee, integendeel zelfs. Maar jou eerste post waar ik op reageerde kwam namelijk op mij over dat oog laseren per definitie alleen maar horror verhalen kent en dat eigenlijk niemand dit zou moeten doen.

Ik zeg alleen dat als je de juiste kliniek uitzoekt, grondig vooronderzoek doet en jezelf goed laat voorlichten, dat de risico's best aanvaardbaar kunnen zijn. Ooglaserbehandelingen worden tenslotte al bijna een kwart eeuw gedaan.
pi_36387532
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik heb daar geen problemen mee, integendeel zelfs. Maar jou eerste post waar ik op reageerde kwam namelijk op mij over dat oog laseren per definitie alleen maar horror verhalen kent en dat eigenlijk niemand dit zou moeten doen.

Ik zeg alleen dat als je de juiste kliniek uitzoekt, grondig vooronderzoek doet en jezelf goed laat voorlichten, dat de risico's best aanvaardbaar kunnen zijn. Ooglaserbehandelingen worden tenslotte al bijna een kwart eeuw gedaan.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=lasik+lawsuits&spell=1

zondag 26 maart 2006 @ 21:02:17 #89
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36387766
quote:
Ik ken de horrorverhalen wel.

Onderzoeksresultaten van VisionClinics, welke als beste getest is in Nederland.

pi_36388037
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Ik ken de horrorverhalen wel.

Onderzoeksresultaten van VisionClinics, welke als beste getest is in Nederland.

goed zeg cijfers van een onafhankelijke partij

zondag 26 maart 2006 @ 21:16:18 #91
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36388210
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:11 schreef Aarde het volgende:

[..]

goed zeg cijfers van een onafhankelijke partij
Je moet er wel rekening meehouden dat heel veel mensen die complicaties ondervinden dit onbewust weleens aan hun zelf te danken kunnen hebben. In het ooglaser wereldtje komen namelijk ontzettend veel wanpraktijken voor, zoals basisartsen die laserbehandelingen uitvoeren, onprofessionele klinieken, slecht opgeleid personeel, klinieken die ver onder de kostprijs gaan zitten en daardoor niet de juiste kwaliteit kunnen leveren, slechte en verouderde apparatuur, etc.

Dit draagt allemaal bij aan de horrorverhalen namelijk!
pi_36388622
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Je moet er wel rekening meehouden dat heel veel mensen die complicaties ondervinden dit onbewust weleens aan hun zelf te danken kunnen hebben. In het ooglaser wereldtje komen namelijk ontzettend veel wanpraktijken voor, zoals basisartsen die laserbehandelingen uitvoeren, onprofessionele klinieken, slecht opgeleid personeel, klinieken die ver onder de kostprijs gaan zitten en daardoor niet de juiste kwaliteit kunnen leveren, slechte en verouderde apparatuur, etc.

Dit draagt allemaal bij aan de horrorverhalen namelijk!
je kunt lang en breed lullen; bij zo'n operatie gaan er veel zenuwen kapot, en dit kan blijvende symptomen geven bij de behandelde patient. het is zeker niet zo risico-arm als het dragen van een bril. er zijn genoeg mensen die ernstig spijt hebben van deze - voornamelijk cosmetische - operatie.

zondag 26 maart 2006 @ 21:30:57 #93
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36388670
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:29 schreef Aarde het volgende:

[..]

je kunt lang en breed lullen; bij zo'n operatie gaan er veel zenuwen kapot, en dit kan blijvende symptomen geven bij de behandelde patient. het is zeker niet zo risico-arm als het dragen van een bril. er zijn genoeg mensen die ernstig spijt hebben van deze - voornamelijk cosmetische - operatie.
we zijn het nu eens met elkaar.
pi_36459471
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:29 schreef Aarde het volgende:

Daarom zou ik ook liever voor lensimplantaten gaan. Veel minder ingrijpend dan met zo'n kaasschaaf over je oogbol en de boel wegbranden.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:24:05 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36472814
28 april ben ik aan de beurt!!
  donderdag 20 april 2006 @ 16:38:04 #96
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37131447
Klopt het dat je een maand voordat het laseren begint je geen contactlenzen mag dragen?

Wacht, ik heb het al gevonden: U moet uw zachte lenzen minimaal 2 weken voor de behandeling niet meer dragen en u moet uw
harde lenzen ongeveer 4 weken voor de behandeling niet meer dragen

van http://www.sappiesooglaseren.nl/markt.htm
Era Vulgaris
pi_37131820
Een kennis van mij laat het nu in Turkije doen. Ik zal wel laten weten hoe dat afgelopen is.
  donderdag 20 april 2006 @ 17:11:11 #98
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37132693
Ow ja, via zilveren kruis kun je korting op ooglaseren krijgen via Visionclinics. 1700 euro per oog wordt het dan, inclusief vooronderzoeken en eventuele nabehandelingen. Bij elkaar wordt het dan 3400 euro plus reiskosten.

Nog steeds een hoop geld, maar een stuk goedkoper dan 2 jaar geleden zeg maar.
Era Vulgaris
  donderdag 20 april 2006 @ 18:57:09 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37135694
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Sanne het volgende:
28 april ben ik aan de beurt!!
Ik heb me inmiddels bedacht. In ieder geval geen Lasik voor mij.
Na de uitzending van Radar zo geschrokken dat het flapje maar voor 5 procent hecht dat ik er vanaf heb gezien.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:23:47 #100
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37136453
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb me inmiddels bedacht. In ieder geval geen Lasik voor mij.
Na de uitzending van Radar zo geschrokken dat het flapje maar voor 5 procent hecht dat ik er vanaf heb gezien.
Ja, ditto hier. Het zijn immers wel je ogen.
Era Vulgaris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')