abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11652694
niemand zit of heeft gezeten in Don Juan, in El Arenal???

Over minder dan 2 weekjes gaan wel al!!!! :D:D:D:D:D

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_11663933
nee helaas.

ik ga over vandaag over 2 weken. heb er nu al zin aan
lekker luieren

pi_11674665
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu wat omdat het voorbij is.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_11687495
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:22 schreef BramK het volgende:
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu wat omdat het voorbij is.
ja das altijd klote he als je weer thuis bent!
welk hotel zat je eigenlijk?
pi_11687618
Ben daar dus nu ongeveer een maand geleden geweest, nou meid, verheug je maar alvast!

Zie zo ook mijn ondertitel en dat andere dinge, serieus ik heb nog steeds heimwee naar dat land, ik ga eind september gewoon weer!!!!!

Alles is daar ontzettend bruut vooral BCM, Riu palace (je betaald €15 en je mag 4 verschillende discotheken binnen (waaronder Riu Palace, die andere ken ik nie) en zuipt gewoon de gehele avond GRATIS.

Het weer is daaar altijd goed, vrouwen, mannen , HOR-DES

Kortom... HEMEL OP AARDE

donderdag 10 juli 2003 @ 18:33:22 #81
9315 MrPresident
George W. Bush
pi_11690573
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:05 schreef Nyles het volgende:
Alles is daar ontzettend bruut vooral BCM, Riu palace (je betaald €15 en je mag 4 verschillende discotheken binnen (waaronder Riu Palace, die andere ken ik nie) en zuipt gewoon de gehele avond GRATIS.
Ben.....net....terug....EN DOE DIT DUS NIET! Ik heb al heel wat discotheken gezien en nog nooit ben ik in zoiets slechts binnengestapt. De drank is zwaar B-merk (want dat is goedkoop inkopen voor duizenden liters) en daardoor regelrecht bocht waar je nog na een half jaar drinken nog niet dronken van kan worden. Verder is het gewoon een discotheek die volgestopt is met Duitsers. Tenzij je vreselijk dol bent op het zitten in een kroeg ter grote van een kleine fabriekshal met lallende Duitsers die met z'n allen hossen op duffe house terwijl in de showbar fitness-slaafjes proberen zo geil mogelijk te doen (lees: goochelen met slagroom die ongetwijfeld ook een B-merk is) dan zit je precies goed. Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
I'm happy for my father, but the presidency means nothing to me...
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:35:55 #82
9315 MrPresident
George W. Bush
pi_11690613
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 16:53 schreef Mr_Knoxville het volgende:
wij gaan ook 31 Juli voor 10 dagen naar El Arenal, Appartementen Complex San Diego!!
meer ervaringen met dir complex zijn welkom
Top. Hotelkamers is hopeloos ouderwets en klein, maar de appartementen zijn super. Wij zaten op de zevende in kamer 724. Zeezicht en uitzicht over de complete baai. Beter kan bijna niet. Alleen het zwembad is superklein en leent zich alleen even voor een opfrisduik. Maar het strand is ook maar 50 meter lopen, dus dat maakte niets uit.
I'm happy for my father, but the presidency means nothing to me...
pi_11696548
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:33 schreef MrPresident het volgende:

[..]

....Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.

Ben ook net woensdag teruggekomen en t was idd geweldig!!!!!
Ik durf niet te zeggen hoe het in het Duitse gedeelte is, ben vooral in the Beachhouse, iT , Heeren van Amstel en Veronica geweest en daar was het echt super!!! Ook zijn we naar de BCM geweest, je hebt daar hetzelfde met de drank zoals hier boven staat, maar t was er op zich wel gaaf (alleen die vervelende Engelsen )
Ik wil ook echt terug, maar ja jammer genoeg roept t werkende leven alweer
pi_11696897
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:33 schreef MrPresident het volgende:

[..]

Ben.....net....terug....EN DOE DIT DUS NIET! Ik heb al heel wat discotheken gezien en nog nooit ben ik in zoiets slechts binnengestapt. De drank is zwaar B-merk (want dat is goedkoop inkopen voor duizenden liters) en daardoor regelrecht bocht waar je nog na een half jaar drinken nog niet dronken van kan worden. Verder is het gewoon een discotheek die volgestopt is met Duitsers. Tenzij je vreselijk dol bent op het zitten in een kroeg ter grote van een kleine fabriekshal met lallende Duitsers die met z'n allen hossen op duffe house terwijl in de showbar fitness-slaafjes proberen zo geil mogelijk te doen (lees: goochelen met slagroom die ongetwijfeld ook een B-merk is) dan zit je precies goed. Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.

Wat een onzin, gewoon omdat NL de Duitsers niet kunnen uitstaan zeg je dat. Riu Palace en de andere 2, Paradies en Megarena zijn juist erg goed ! Het is Veronica bijlange niet kan tippen aan die duitse disco's ! Je betaalt er redelijk veel voor drank en de sfeer komaan hé ... eerst viel het wel mee, maar na een tijdje stonden al die hollanders te hakken op één of andere vent, starkoo genaamd, die enkele vage covers bracht in houseversie
Persoonlijk hebben wij enorme feestjes gehad in Riu,Mega en zeker en vast in Paradies.

Mijn hotel heette trouwens Lunapark-Tropical Park en het was er super !

pi_11696941
wat me ook opviel is dat sommige nederlanders er niet goed tegen konden dat we met een belgische vlag rond liepen...
  donderdag 10 juli 2003 @ 23:50:40 #86
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_11697145
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:42 schreef BramK het volgende:
wat me ook opviel is dat sommige nederlanders er niet goed tegen konden dat we met een belgische vlag rond liepen...
Was het dus toch een Duitse vlag.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_11705385
heey,, ik ga misschien over 2 weken ook naar Mallorca met mn vriend, we gaan waarschijnlijk met GOGO.. en zitten in El Arenal..in et hotel Salpi.. op de site van GOGO staat alleen een plaatje van het hotel..
mijn vraag is,.. heeft iemand ook in dat hotel gezeten..of gaat er zelf ook heen..??
ben benieuwd..
Release Yourself..
pi_11707029
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:50 schreef sooty het volgende:

[..]

Was het dus toch een Duitse vlag.

ons gezien misschien?
pi_11714787
quote:
Geplaatst door DC op donderdag 10 juli 2003 16:01quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

ja das altijd klote he als je weer thuis bent!
welk hotel zat je eigenlijk?

He DC, ik zag dat je eerder in ´t topic vroeg of Hotel San Diego wat is:
Wij zaten op de 1e verdieping (restaurant zit er ook), daar was een grote lounge waar je heel relaxed je zelf meegebrachte drank kon nuttigen. Er is een tafeltennistafel op ´t dak net als een zwembad, verder is er een barretje, pooltafel, televisie, balkon, etc.
Het hotel ligt direct aan de boulevard, erg dichtbij de haven. Je hebt het uitzicht van de foto´s die van Solimar in dit topic stonden. Je zit bij strandhuis 1, de mooiste Nederlandse kroegen zitten tussen 2 en 4 en vanaf 5 - 7 zijn de Duitse discotheken. Maar al met al zit je in San Diego goed, want ik vond ook het eten erg lekker daar!
pi_11720189
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 12:56 schreef Caramelo het volgende:
heey,, ik ga misschien over 2 weken ook naar Mallorca met mn vriend, we gaan waarschijnlijk met GOGO.. en zitten in El Arenal..in et hotel Salpi.. op de site van GOGO staat alleen een plaatje van het hotel..
mijn vraag is,.. heeft iemand ook in dat hotel gezeten..of gaat er zelf ook heen..??
ben benieuwd..
Heey!
Ik ben net n paar daagjes terug en heb in Hotel Salpi gezeten.. Het hotel is op zich wel schoon enzo, maar het eten was er dus absoluut niet lekker..Het kan er gewoon mee door het hotel... Je ligt ook behoorlijk dicht bij het strand enzo dus dat is ook wel fijn.. Veel plezier alvast!!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 10:45:23 #91
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_11723757
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:42 schreef BramK het volgende:
Ik kan er zowieso niet tegen als mensen met vlaggen gaan lopen. Ook de Nederlandse niet. Je bent te gast in Spanje en daar heb je je naar te gedragen.
pi_11725598
quote:
Klinkt wel overtuigend goed....vannacht vetrekken wij naar Mallorca ok naar El Arenal !!
Heb d'r zin innnnn
@®|_()
pi_11733074
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 10:45 schreef Robino het volgende:

[..]

Ik kan er zowieso niet tegen als mensen met vlaggen gaan lopen. Ook de Nederlandse niet. Je bent te gast in Spanje en daar heb je je naar te gedragen.

ach komaan hé als er een volk is die zich op reis gedraagt zullen het wel de Belgen zijn zeker ....
Kheb trouwens niet te veel Spanjaarden gezien, en de mensen in het hotel vonden het anders ook wel leuk.Samen met Schotten en Spanjaarden op een foto met 3 vlaggen ... als dat niet verbroederen is !
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:56:35 #94
5590 Robino
pi_11734732
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:17 schreef BramK het volgende:
ach komaan hé als er een volk is die zich op reis gedraagt zullen het wel de Belgen zijn zeker ....
Het zal me echt een worst wezen of je een Belg bent hoor. Daar gaat het niet om. Maar hoe zou jij het vinden als er in Blankenberge of Oostende van die idioten met Nederlandse, Duitse of Spaanse vlaggen stonden te wapperen?
(in Nederland word je trouwens al in elkaar gemept als je zelfs met de Nederlandse vlag rondloopt )
  zondag 13 juli 2003 @ 00:50:40 #95
55525 Sergeant_Baracus
No one like us, we don't
pi_11737074
Ik vertrek donderavond/vrijdagochtend (04:00). Wie gaan er nog meer die dag. Heb er ontzettend veel zin in
pi_11742151
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef Robino het volgende:

[..]

(in Nederland word je trouwens al in elkaar gemept als je zelfs met de Nederlandse vlag rondloopt )

is het daarom dat alle nederlanders (of toch velen) zo graag tonen dat ze nederlanders zijn op reis??
  zondag 13 juli 2003 @ 13:33:28 #97
5590 Robino
pi_11742392
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:10 schreef BramK het volgende:
is het daarom dat alle nederlanders (of toch velen) zo graag tonen dat ze nederlanders zijn op reis??
Op zo'n generaliserende opmerking ga ik niet in hoor

On-topic: weet er iemand wat websites van mooie, grote discotheken aldaar?

pi_11742800
zijn er nog meer dingen te doen dan alleen strand liggen en zuipen
pi_11746134
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:07 schreef DancePlaza het volgende:
zijn er nog meer dingen te doen dan alleen strand liggen en zuipen
als je naar Palma gaat vast wel maar daar had bij ons weer niemand zin voor natuurlijk ...
pi_11762046
Dit jaar ga ik ook naar mallorca met gogo tours.
Dat reserveren bij gogo viel trouwens erg tegen, sta je eerst ongeveer anderhalf (!!!!) uur in de wacht om vervolgens een medewerkster aan de lijn te krijgen. Boek je app solimar voor 11 dagen. Denk je dat alles goed is gegaan, wordt je een week later gebeld met de medeling dat er iets fout is gegaan en het niet kan.(*zucht*)
Zitten nu dus in app Jorbar voor 8 daagjes vanaf 30 juli
Heeft iemand hier ervaring met appartement Jorbar ?
Ik zag op de website van gogo , dat je ook nog kan duiken of meedoen aan een jeepsafari. Heeft iemand dat hier ook gedaan?
En dan de laatste vraag, hoe is het met de taxi's gesteld. Zijn ze makkelijk te vinden en ook betaalbaar of juist niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')