Over minder dan 2 weekjes gaan wel al!!!!
:D:D:D:D:D
quote:ja das altijd klote he als je weer thuis bent!
Op woensdag 9 juli 2003 23:22 schreef BramK het volgende:
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu watomdat het voorbij is.
Zie zo ook mijn ondertitel en dat andere dinge, serieus ik heb nog steeds heimwee naar dat land, ik ga eind september gewoon weer!!!!!
Alles is daar ontzettend bruut vooral BCM, Riu palace (je betaald €15 en je mag 4 verschillende discotheken binnen (waaronder Riu Palace, die andere ken ik nie) en zuipt gewoon de gehele avond GRATIS.
Het weer is daaar altijd goed, vrouwen, mannen , HOR-DES
Kortom... HEMEL OP AARDE
quote:Ben.....net....terug....EN DOE DIT DUS NIET! Ik heb al heel wat discotheken gezien en nog nooit ben ik in zoiets slechts binnengestapt. De drank is zwaar B-merk (want dat is goedkoop inkopen voor duizenden liters) en daardoor regelrecht bocht waar je nog na een half jaar drinken nog niet dronken van kan worden. Verder is het gewoon een discotheek die volgestopt is met Duitsers. Tenzij je vreselijk dol bent op het zitten in een kroeg ter grote van een kleine fabriekshal met lallende Duitsers die met z'n allen hossen op duffe house terwijl in de showbar fitness-slaafjes proberen zo geil mogelijk te doen (lees: goochelen met slagroom die ongetwijfeld ook een B-merk is) dan zit je precies goed. Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
Op donderdag 10 juli 2003 16:05 schreef Nyles het volgende:
Alles is daar ontzettend bruut vooral BCM, Riu palace (je betaald €15 en je mag 4 verschillende discotheken binnen (waaronder Riu Palace, die andere ken ik nie) en zuipt gewoon de gehele avond GRATIS.
quote:Top. Hotelkamers is hopeloos ouderwets en klein, maar de appartementen zijn super. Wij zaten op de zevende in kamer 724. Zeezicht en uitzicht over de complete baai. Beter kan bijna niet. Alleen het zwembad is superklein en leent zich alleen even voor een opfrisduik. Maar het strand is ook maar 50 meter lopen, dus dat maakte niets uit.
Op donderdag 19 juni 2003 16:53 schreef Mr_Knoxville het volgende:
wij gaan ook 31 Juli voor 10 dagen naar El Arenal, Appartementen Complex San Diego!!
meer ervaringen met dir complex zijn welkom
quote:Ben ook net woensdag teruggekomen en t was idd geweldig!!!!!
Op donderdag 10 juli 2003 18:33 schreef MrPresident het volgende:[..]
....Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
quote:Wat een onzin, gewoon omdat NL de Duitsers niet kunnen uitstaan zeg je dat. Riu Palace en de andere 2, Paradies en Megarena zijn juist erg goed ! Het is Veronica bijlange niet kan tippen aan die duitse disco's ! Je betaalt er redelijk veel voor drank en de sfeer komaan hé ... eerst viel het wel mee, maar na een tijdje stonden al die hollanders te hakken op één of andere vent, starkoo genaamd, die enkele vage covers bracht in houseversie
Op donderdag 10 juli 2003 18:33 schreef MrPresident het volgende:[..]
Ben.....net....terug....EN DOE DIT DUS NIET! Ik heb al heel wat discotheken gezien en nog nooit ben ik in zoiets slechts binnengestapt. De drank is zwaar B-merk (want dat is goedkoop inkopen voor duizenden liters) en daardoor regelrecht bocht waar je nog na een half jaar drinken nog niet dronken van kan worden. Verder is het gewoon een discotheek die volgestopt is met Duitsers. Tenzij je vreselijk dol bent op het zitten in een kroeg ter grote van een kleine fabriekshal met lallende Duitsers die met z'n allen hossen op duffe house terwijl in de showbar fitness-slaafjes proberen zo geil mogelijk te doen (lees: goochelen met slagroom die ongetwijfeld ook een B-merk is) dan zit je precies goed. Blijf anders gewoon lekker in het Nederlandse gedeelte (iT, Veronica of Shooters) of ga naar Palma (Pacha en Tito), want daar zijn pas de echte feestjes. Dan kan je vakantie niet meer stuk. Je mist namelijk nul komma nul aan de 'grote vier' zoals de proppers de discotheek zelf noemen.
Mijn hotel heette trouwens Lunapark-Tropical Park en het was er super !
quote:Was het dus toch een Duitse vlag.
Op donderdag 10 juli 2003 23:42 schreef BramK het volgende:
wat me ook opviel is dat sommige nederlanders er niet goed tegen konden dat we met een belgische vlag rond liepen...
quote:ons gezien misschien?
Op donderdag 10 juli 2003 23:50 schreef sooty het volgende:[..]
Was het dus toch een Duitse vlag.
quote:He DC, ik zag dat je eerder in ´t topic vroeg of Hotel San Diego wat is:
Geplaatst door DC op donderdag 10 juli 2003 16:01quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu wat omdat het voorbij is.
--------------------------------------------------------------------------------ja das altijd klote he als je weer thuis bent!
welk hotel zat je eigenlijk?
quote:Heey!
Op vrijdag 11 juli 2003 12:56 schreef Caramelo het volgende:
heey,, ik ga misschien over 2 weken ook naar Mallorca met mn vriend, we gaan waarschijnlijk met GOGO.. en zitten in El Arenal..in et hotel Salpi.. op de site van GOGO staat alleen een plaatje van het hotel..
mijn vraag is,.. heeft iemand ook in dat hotel gezeten..of gaat er zelf ook heen..??
ben benieuwd..
quote:Ik kan er zowieso niet tegen als mensen met vlaggen gaan lopen. Ook de Nederlandse niet. Je bent te gast in Spanje en daar heb je je naar te gedragen.
Op donderdag 10 juli 2003 23:42 schreef BramK het volgende:
wat me ook opviel is dat sommige nederlanders er niet goed tegen konden dat we met een belgische vlag rond liepen...
quote:Klinkt wel overtuigend goed....vannacht vetrekken wij naar Mallorca ok naar El Arenal !!
ben vandaag terug van El Arenal, het was gewoonweg SUPER !! Fantastisch om uit te gaan, echt super goed geamuseerd. Alleen nu watomdat het voorbij is.
quote:ach komaan hé als er een volk is die zich op reis gedraagt zullen het wel de Belgen zijn zeker ....
Op zaterdag 12 juli 2003 10:45 schreef Robino het volgende:[..]
Ik kan er zowieso niet tegen als mensen met vlaggen gaan lopen. Ook de Nederlandse niet. Je bent te gast in Spanje en daar heb je je naar te gedragen.
quote:Het zal me echt een worst wezen of je een Belg bent hoor. Daar gaat het niet om. Maar hoe zou jij het vinden als er in Blankenberge of Oostende van die idioten met Nederlandse, Duitse of Spaanse vlaggen stonden te wapperen?
Op zaterdag 12 juli 2003 21:17 schreef BramK het volgende:
ach komaan hé als er een volk is die zich op reis gedraagt zullen het wel de Belgen zijn zeker ....
quote:is het daarom dat alle nederlanders (of toch velen) zo graag tonen dat ze nederlanders zijn op reis??
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef Robino het volgende:[..]
(in Nederland word je trouwens al in elkaar gemept als je zelfs met de Nederlandse vlag rondloopt
)
quote:Op zo'n generaliserende opmerking ga ik niet in hoor
Op zondag 13 juli 2003 13:10 schreef BramK het volgende:
is het daarom dat alle nederlanders (of toch velen) zo graag tonen dat ze nederlanders zijn op reis??
On-topic: weet er iemand wat websites van mooie, grote discotheken aldaar?
quote:als je naar Palma gaat vast wel maar daar had bij ons weer niemand zin voor natuurlijk ...
Op zondag 13 juli 2003 14:07 schreef DancePlaza het volgende:
zijn er nog meer dingen te doen dan alleen strand liggen en zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |