quote:ik denk gogo..maakt dat iets uit dan?
Op maandag 6 januari 2003 20:07 schreef JollyBlaze het volgende:[..]
ga je via GOGO of SUNWEB >>>>?????
quote:We hebben al een appartement geboekt in El Arenal. Ik ben afgelopen keren naar Noordwijk, Texel, Lloret de Mar, Salou en Kos geweest, dus dan blijft er niet zo heel veel meer over als je niet naar Turkije wilt.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:41 schreef karoltje het volgende:
Ik ga donderdag boekenIk had al van mensen opgepikt dat ik bij El Arenal moet zijn...Nog meer tips?
Hoe zit het eigenlijk met de verhouding duitsers, engelsen en nederlanders?
quote:In El Arenal zitten bijna alleen maar Duitsers en Nederlanders. Ongeveer fifty-fifty verdeeld denk ik. Er is een duits deel (richting Playa de Palma) en een Nederlands deel (midden van El Arenal)
Op woensdag 22 januari 2003 17:02 schreef mr.vulcano het volgende:[..]
Hoe zit het eigenlijk met de verhouding duitsers, engelsen en nederlanders?
De Engelsen zitten bijna allemaal in Magaluf. Trouwens wel leuk om een keer heen te gaan (half uurtje met de taxi), vooral BCM is een coole tent
.
Ik ben vorig jaar naar Mallorca - El Arenal geweest. Hotel San Diego om precies te zijn. Als je je vakantie goedkoop wilt houden ga je naar een van de volgende tenten:
- RIU Palace
- JOY Palace
- Nog een (naam vergeten)
Deze tenten zaten in het Duitse gedeelte en je moest er 12 -18 euro entree betalen. Dan had je de hele avond vrij drinken en kreeg je nog cadeautjes mee ook.
Voor de gezelligheid moest je in het Nederlandse gedeelte zijn. Het Feestpaleis, Veronica, 538, Shooters (vond ik een heel leuke kroeg) zijn echte aanraders.
BCM in Magaluf was ook helemaal top, maar wel erg duur. Ook zijn er wel waterparken. Als je met Gogo gaat en je boekt een beachparty dan bestaat het 1e deel uit een bezoek aan een waterpark. Daarna kun je voor niks zoveel eten en drinken als je wilt bij een privestrandje. Heerlijk is dat!
MALLORCA ROELEERT!
quote:Daar zijn we vorig jaar geweest en hebben ons prima vermaakt daar.
Op vrijdag 3 augustus 2001 11:49 schreef Deepad het volgende:
Ik vertrek 19 augustus ook naar Mallorca toeAlleen ga ik naar Cala D'or toe, is wat rustiger
Iemand die daar naar toe is geweest???? Het moet er heel mooi zijn, met allemaal kleine strandjes tussen de rotsen in
-edit-
zit ff op een bericht te reageren terwijl het niet meer nodig is.
maar moraal van het verhaal MALLORCA IS GOED ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Subtitle op 21-04-2003 23:47]
Als jullie ook gaan ik ga werken voor Het Feestpaleis
dus spreek jullie zekker aan
groeten jamal
maar ik kom zeker nog een keer langs ff kijken naar mental theo. die gast is echt gek!!!!
quote:Hee dat hotel, San Diego, is dat wat? Daar ga ik namelijk heen deze zomer.
Op maandag 21 april 2003 17:49 schreef tukkeronline het volgende:
*schop*Ik ben vorig jaar naar Mallorca - El Arenal geweest. Hotel San Diego om precies te zijn. Als je je vakantie goedkoop wilt houden ga je naar een van de volgende tenten:
- RIU Palace
- JOY Palace
- Nog een (naam vergeten)
Deze tenten zaten in het Duitse gedeelte en je moest er 12 -18 euro entree betalen. Dan had je de hele avond vrij drinken en kreeg je nog cadeautjes mee ook.
Voor de gezelligheid moest je in het Nederlandse gedeelte zijn. Het Feestpaleis, Veronica, 538, Shooters (vond ik een heel leuke kroeg) zijn echte aanraders.
BCM in Magaluf was ook helemaal top, maar wel erg duur. Ook zijn er wel waterparken. Als je met Gogo gaat en je boekt een beachparty dan bestaat het 1e deel uit een bezoek aan een waterpark. Daarna kun je voor niks zoveel eten en drinken als je wilt bij een privestrandje. Heerlijk is dat!MALLORCA ROELEERT!
quote:AEEAAAAAAAAAAAAAAAAY! jij werkt in de beachhouse in Mallorca! ahaha,
Op woensdag 4 juni 2003 14:54 schreef DruDragon het volgende:
Zo zo zo 29-06-2003 Vertrek ik eindelijk weer naar mallorcaAls jullie ook gaan ik ga werken voor Het Feestpaleis
dus spreek jullie zekker aangroeten jamal
quote:Theo heeft heerlijke biefstuk damn
Op maandag 6 januari 2003 23:13 schreef Shirley het volgende:[..]
JAH! Ik ben 2 jaar terug in Solimar geweest,best mooi opzich, alleen hadden ik en de buren in de kamer naast mij last van kakkerlakken!!! Errug ranzig,na veel ruzie met de baas daar,kregen we een andere kamer,veel kleiner
Ik vond ut dus niet zo'n goed hotel,en ga zeker es zwemmen bij het zwembad van San diego hotel,daat mag je ook in,das op het dak,prachtig uitzicht over El Arenal en omstreken. Om de hoek van Solimar zit ook nog een lekkere Hollandse tent, Theo...errug goed en goedkoop eten! Veel plezier nog!
maar ja over kleine 3 weken kan ik ze weer eten
en het uitzicht is echt mooi in solimar damn wat heb ik daar genoten
ik ben een nieuwe hier op deze site maar ik zag dat dit de enige nederlande site is waar gezellig word gebabbeld over MALLORCA!jaja wij gaan daar met een groep van 6 jongens van rond de 19 jaar ook heen op 31 juli voor 12 dagen!we zitten in de appartementen solimar!nu is onze vraag wie kan ons vertellen of die appartementen wat zijn of juist niet?en wij zijn een echte brabantse groep die wel van een stamcafe houden. welk cafe is in mallorca financieel en qua gezelligheid zeker de moeite waard om vaker dan 1 maal heen te gaan om flink zat te worden voor we naar een discotheek gaan!en jah dan de volgende vraag: welke discotheek is een toppertje????het zijn heel wat vragen maar hopelijk komt er snel reactie op!!!thanx anyway
mzzl fes
[Dit bericht is gewijzigd door feskens op 12-06-2003 15:05]
ps als jullie maar niet teveel lawaai maken want ik zit in Hotel Solimar
quote:Ik heb vorig jaar in Solimar gezeten. Perfect gelegen aan het breedste gedeelte van het strand, je hoeft alleen de boulevard over te steken en je bent er. Het appartement waar wij in zaten was erg ruim en we hadden een supergroot balkon waar we elke avond met 8 tot 10 mensen hebben kunnen indrinken. Er zijn echter maar een paar appartementen die zo'n groot balkon hebben, als je aan de kant van het zwembad zit (of in het hotel) heb je een kleiner balkon. Ze zeuren daar niet snel over geluidsoverlast of iets dergelijks.
Op woensdag 11 juni 2003 20:15 schreef feskens het volgende:hey mensuh
ik ben een nieuwe hier op deze site maar ik zag dat dit de enige nederlande site is waar gezellig word gebabbeld over MALLORCA!jaja wij gaan daar met een groep van 6 jongens van rond de 19 jaar ook heen op 31 juli voor 12 dagen!we zitten in de appartementen solimar!nu is onze vraag wie kan ons vertellen of die appartementen wat zijn of juist niet?en wij zijn een echte brabantse groep die wel van een stamcafe houden. welk cafe is in mallorca financieel en qua gezelligheid zeker de moeite waard om vaker dan 1 maal heen te gaan om flink zat te worden voor we naar een discotheek gaan!en jah dan de volgende vraag: welke discotheek is een toppertje????het zijn heel wat vragen maar hopelijk komt er snel reactie op!!!thanx anyway
mzzl fes
Eten zou ik buiten de deur doen bij bijvoorbeeld Del Sol (boven heb je een terras met uitzicht op de boulevard) of TexMex (bij texmex kan ik de mexicaanse balletjes en de hamburger aanraden, die laatste is echt megagroot en lekker). Aanraders voor in de ochtenduren zijn Theo's, om de hoek bij solimar en aan de boulevard zit een winkeltje waar ze vers stokbrood belegd met ham en kaas etc. verkopen, erg lekker en goedkoop!
Qua indrink-café is voor jullie Shooters wel een aanrader! De gasten die hier achter de bar staan zijn helemaal leip en maken er in deze gezellige kroeg een gekkenhuis van. Hier krijg je ook regelmatig gratis shooters en dergelijke, waarbij ze er zelf ook graag eentje nemen. Hier houden ze ook weleens een pullenavond en dat soort dingen. De andere Nederlandse kroegen vond ik zelf een stuk minder.
Komen we bij de discotheken. Feestpaleis kan leuk zijn, maar dan vooral als er een goeie DJ komt (Marcel Woods draaide keihard vorig jaar), anders is het hoog top40-gehalte. BCM uiteraard in Magaluf, ben zelf naar Tiësto geweest daar, maar ook toen gewoon de huis DJ er was, was het erg relaxed. Verder in El Arenal zijn die tentjes als Veronica enzo alleen leuk als je erg bezopen bent. Voor het betere stampwerk kun je je verplaatsen richting het Duitse gedeelte, bijvoorbeeld in de Joy waar o.a. DJ Sammy vorig jaar draaide.
quote:Dan moet je het toch wel heel bont maken hoor, voordat ze dat doen.
Op donderdag 12 juni 2003 16:33 schreef Tempest het volgende:
jep yoy palace is idd een goede discotheek alleen de drank is in alle discotheken wel nep daar, dus er zit wel echt alcohol in maar de bacardi is nep en de rest dus ook. En jullie zitten in solimar, heb ik ook gezeten en toen waren ze niet vies van de politie erbij te roepen als er teveel lawaai was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |