abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:14:13 #26
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_7756774
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:07 schreef JollyBlaze het volgende:

[..]

ga je via GOGO of SUNWEB >>>>?????

ik denk gogo..maakt dat iets uit dan?
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:13:00 #27
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7758073
Majorca Rulessss!!!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7758963
Mallorca
Ik ben er nou twee jaar achter elkaar geweest en ik vond het echt geweldig!! Vooral vorig jaar..The Beachhouse is echt leuk om uit te gaan (vooral een bepaald iemand die daar werkt ) Dit jaar gaan we naar Kreta..hopen dat dat ook leuk is!!!
pi_8028146
Ik ga donderdag boeken Ik had al van mensen opgepikt dat ik bij El Arenal moet zijn...Nog meer tips?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:38:53 #30
38111 Boomlaars
pi_8034307
Nog een vraagje: Zijn er grote pretparken/waterparken in Mallorca...en hoe duur is het om te parasailen/bungeejumpen/waterskiïen etc?
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:02:23 #31
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_8050438
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:41 schreef karoltje het volgende:
Ik ga donderdag boeken Ik had al van mensen opgepikt dat ik bij El Arenal moet zijn...Nog meer tips?
We hebben al een appartement geboekt in El Arenal. Ik ben afgelopen keren naar Noordwijk, Texel, Lloret de Mar, Salou en Kos geweest, dus dan blijft er niet zo heel veel meer over als je niet naar Turkije wilt.

Hoe zit het eigenlijk met de verhouding duitsers, engelsen en nederlanders?

Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_8052319
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 17:02 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met de verhouding duitsers, engelsen en nederlanders?

In El Arenal zitten bijna alleen maar Duitsers en Nederlanders. Ongeveer fifty-fifty verdeeld denk ik. Er is een duits deel (richting Playa de Palma) en een Nederlands deel (midden van El Arenal)

De Engelsen zitten bijna allemaal in Magaluf. Trouwens wel leuk om een keer heen te gaan (half uurtje met de taxi), vooral BCM is een coole tent .

"Assumption is the mother of all f*ck-ups"
pi_8052336
Wij gaan de laatste week van Juli
Lieve Mona, m'n arm zit vast in de reet van een modje, wat nu? Hoogachtend DjKoster
  vrijdag 18 april 2003 @ 21:00:04 #34
38111 Boomlaars
pi_9868052
*kick* (ik wil nog steeds weten of er een beetje relaxte waterparken/pretparken zijn )
pi_9918062
*schop*

Ik ben vorig jaar naar Mallorca - El Arenal geweest. Hotel San Diego om precies te zijn. Als je je vakantie goedkoop wilt houden ga je naar een van de volgende tenten:
- RIU Palace
- JOY Palace
- Nog een (naam vergeten)
Deze tenten zaten in het Duitse gedeelte en je moest er 12 -18 euro entree betalen. Dan had je de hele avond vrij drinken en kreeg je nog cadeautjes mee ook.
Voor de gezelligheid moest je in het Nederlandse gedeelte zijn. Het Feestpaleis, Veronica, 538, Shooters (vond ik een heel leuke kroeg) zijn echte aanraders.
BCM in Magaluf was ook helemaal top, maar wel erg duur. Ook zijn er wel waterparken. Als je met Gogo gaat en je boekt een beachparty dan bestaat het 1e deel uit een bezoek aan een waterpark. Daarna kun je voor niks zoveel eten en drinken als je wilt bij een privestrandje. Heerlijk is dat!

MALLORCA ROELEERT!

maandag 21 april 2003 @ 23:38:51 #36
52105 Subtitle
Hee Lambal!!!
pi_9925573
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2001 11:49 schreef Deepad het volgende:
Ik vertrek 19 augustus ook naar Mallorca toe

Alleen ga ik naar Cala D'or toe, is wat rustiger

Iemand die daar naar toe is geweest???? Het moet er heel mooi zijn, met allemaal kleine strandjes tussen de rotsen in

Daar zijn we vorig jaar geweest en hebben ons prima vermaakt daar.
Het is daar idd een stuk rustiger als bv Palma.
We zaten in Cala Azul Park, de hotels daar bestaan bijna allemaal uit meerdere gebouwen van 3/4 hoog, dus niet van die ongezellige hoog bouw.
De kustlijn daar bestaat uit allemaal baaien waar in de strandjes liggen, verder zijn het allemaal rotsen.
Het uitgaan is daar niet erg uitgebreid maar wel heel gezellig.
Ik heb daar iig een top vakantie gehad

-edit-
zit ff op een bericht te reageren terwijl het niet meer nodig is.
maar moraal van het verhaal MALLORCA IS GOED

[Dit bericht is gewijzigd door Subtitle op 21-04-2003 23:47]

pi_10879081
Zo zo zo 29-06-2003 Vertrek ik eindelijk weer naar mallorca

Als jullie ook gaan ik ga werken voor Het Feestpaleis

dus spreek jullie zekker aan

groeten jamal

pi_10880449
je kunt beter bij veronica werken is een leukere tent dan feestpaleis.

maar ik kom zeker nog een keer langs ff kijken naar mental theo. die gast is echt gek!!!!

pi_10905992
hallo!!
ik ga 7 augustus naar mallorca verblijf in een hotel in playa de palma maar nu las ik net dat daar nogal veel duitsers zitten ....
maar goed, zijn er nog mensen die dan toevallig ook daar in de buurt zijn?! en zijn er nog mensen die wat tips hebben wat je echt moet doen en wat echt niet...??
liefs av
pi_10906078
quote:
Op maandag 21 april 2003 17:49 schreef tukkeronline het volgende:
*schop*

Ik ben vorig jaar naar Mallorca - El Arenal geweest. Hotel San Diego om precies te zijn. Als je je vakantie goedkoop wilt houden ga je naar een van de volgende tenten:
- RIU Palace
- JOY Palace
- Nog een (naam vergeten)
Deze tenten zaten in het Duitse gedeelte en je moest er 12 -18 euro entree betalen. Dan had je de hele avond vrij drinken en kreeg je nog cadeautjes mee ook.
Voor de gezelligheid moest je in het Nederlandse gedeelte zijn. Het Feestpaleis, Veronica, 538, Shooters (vond ik een heel leuke kroeg) zijn echte aanraders.
BCM in Magaluf was ook helemaal top, maar wel erg duur. Ook zijn er wel waterparken. Als je met Gogo gaat en je boekt een beachparty dan bestaat het 1e deel uit een bezoek aan een waterpark. Daarna kun je voor niks zoveel eten en drinken als je wilt bij een privestrandje. Heerlijk is dat!

MALLORCA ROELEERT!

Hee dat hotel, San Diego, is dat wat? Daar ga ik namelijk heen deze zomer.
pi_10918820
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:54 schreef DruDragon het volgende:
Zo zo zo 29-06-2003 Vertrek ik eindelijk weer naar mallorca

Als jullie ook gaan ik ga werken voor Het Feestpaleis

dus spreek jullie zekker aan

groeten jamal

AEEAAAAAAAAAAAAAAAAY! jij werkt in de beachhouse in Mallorca! ahaha,
ik was daar met stijn, don, eva!
toch?
pi_11013641
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:13 schreef Shirley het volgende:

[..]

JAH! Ik ben 2 jaar terug in Solimar geweest,best mooi opzich, alleen hadden ik en de buren in de kamer naast mij last van kakkerlakken!!! Errug ranzig,na veel ruzie met de baas daar,kregen we een andere kamer,veel kleiner Ik vond ut dus niet zo'n goed hotel,en ga zeker es zwemmen bij het zwembad van San diego hotel,daat mag je ook in,das op het dak,prachtig uitzicht over El Arenal en omstreken. Om de hoek van Solimar zit ook nog een lekkere Hollandse tent, Theo...errug goed en goedkoop eten! Veel plezier nog!

Theo heeft heerlijke biefstuk damn

maar ja over kleine 3 weken kan ik ze weer eten

en het uitzicht is echt mooi in solimar damn wat heb ik daar genoten

pi_11041574
hey mensuh

ik ben een nieuwe hier op deze site maar ik zag dat dit de enige nederlande site is waar gezellig word gebabbeld over MALLORCA!jaja wij gaan daar met een groep van 6 jongens van rond de 19 jaar ook heen op 31 juli voor 12 dagen!we zitten in de appartementen solimar!nu is onze vraag wie kan ons vertellen of die appartementen wat zijn of juist niet?en wij zijn een echte brabantse groep die wel van een stamcafe houden. welk cafe is in mallorca financieel en qua gezelligheid zeker de moeite waard om vaker dan 1 maal heen te gaan om flink zat te worden voor we naar een discotheek gaan!en jah dan de volgende vraag: welke discotheek is een toppertje????het zijn heel wat vragen maar hopelijk komt er snel reactie op!!!thanx anyway
mzzl fes

[Dit bericht is gewijzigd door feskens op 12-06-2003 15:05]

pi_11060837
als cafe is de Heeren van Amstel wel heel gezellig. verder als Discotheek: Joy Palace (duits gedeelte) eentre is ongeveer 10 ¤ maar dan kun je onbeperkt drinken.
verder zijn veronica, feestpaleis en natuurlijk de BCM heel goed.
BCM zit in Magaluf. ook hier is een hoge entree prijs maar onbeperkt drinken

ps als jullie maar niet teveel lawaai maken want ik zit in Hotel Solimar

donderdag 12 juni 2003 @ 16:33:47 #45
55525 Sergeant_Baracus
No one like us, we don't
pi_11062916
Ik ga samen met 3 vrienden naar El Arenal.
We verblijven in hotel Mexico.
We vertrekken 18 juli en verblijven er 13 dagen!!!!!
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:33:55 #46
17678 Tempest
Ah, Bijna weekend!!
pi_11062922
jep yoy palace is idd een goede discotheek alleen de drank is in alle discotheken wel nep daar, dus er zit wel echt alcohol in maar de bacardi is nep en de rest dus ook. En jullie zitten in solimar, heb ik ook gezeten en toen waren ze niet vies van de politie erbij te roepen als er teveel lawaai was
Lighten the f*ck up.
pi_11063038
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:15 schreef feskens het volgende:
hey mensuh

ik ben een nieuwe hier op deze site maar ik zag dat dit de enige nederlande site is waar gezellig word gebabbeld over MALLORCA!jaja wij gaan daar met een groep van 6 jongens van rond de 19 jaar ook heen op 31 juli voor 12 dagen!we zitten in de appartementen solimar!nu is onze vraag wie kan ons vertellen of die appartementen wat zijn of juist niet?en wij zijn een echte brabantse groep die wel van een stamcafe houden. welk cafe is in mallorca financieel en qua gezelligheid zeker de moeite waard om vaker dan 1 maal heen te gaan om flink zat te worden voor we naar een discotheek gaan!en jah dan de volgende vraag: welke discotheek is een toppertje????het zijn heel wat vragen maar hopelijk komt er snel reactie op!!!thanx anyway
mzzl fes

Ik heb vorig jaar in Solimar gezeten. Perfect gelegen aan het breedste gedeelte van het strand, je hoeft alleen de boulevard over te steken en je bent er. Het appartement waar wij in zaten was erg ruim en we hadden een supergroot balkon waar we elke avond met 8 tot 10 mensen hebben kunnen indrinken. Er zijn echter maar een paar appartementen die zo'n groot balkon hebben, als je aan de kant van het zwembad zit (of in het hotel) heb je een kleiner balkon. Ze zeuren daar niet snel over geluidsoverlast of iets dergelijks.

Eten zou ik buiten de deur doen bij bijvoorbeeld Del Sol (boven heb je een terras met uitzicht op de boulevard) of TexMex (bij texmex kan ik de mexicaanse balletjes en de hamburger aanraden, die laatste is echt megagroot en lekker). Aanraders voor in de ochtenduren zijn Theo's, om de hoek bij solimar en aan de boulevard zit een winkeltje waar ze vers stokbrood belegd met ham en kaas etc. verkopen, erg lekker en goedkoop!

Qua indrink-café is voor jullie Shooters wel een aanrader! De gasten die hier achter de bar staan zijn helemaal leip en maken er in deze gezellige kroeg een gekkenhuis van. Hier krijg je ook regelmatig gratis shooters en dergelijke, waarbij ze er zelf ook graag eentje nemen. Hier houden ze ook weleens een pullenavond en dat soort dingen. De andere Nederlandse kroegen vond ik zelf een stuk minder.

Komen we bij de discotheken. Feestpaleis kan leuk zijn, maar dan vooral als er een goeie DJ komt (Marcel Woods draaide keihard vorig jaar), anders is het hoog top40-gehalte. BCM uiteraard in Magaluf, ben zelf naar Tiësto geweest daar, maar ook toen gewoon de huis DJ er was, was het erg relaxed. Verder in El Arenal zijn die tentjes als Veronica enzo alleen leuk als je erg bezopen bent. Voor het betere stampwerk kun je je verplaatsen richting het Duitse gedeelte, bijvoorbeeld in de Joy waar o.a. DJ Sammy vorig jaar draaide.

pi_11063077
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:33 schreef Tempest het volgende:
jep yoy palace is idd een goede discotheek alleen de drank is in alle discotheken wel nep daar, dus er zit wel echt alcohol in maar de bacardi is nep en de rest dus ook. En jullie zitten in solimar, heb ik ook gezeten en toen waren ze niet vies van de politie erbij te roepen als er teveel lawaai was
Dan moet je het toch wel heel bont maken hoor, voordat ze dat doen.
pi_11165873
Mallorca is gewoon mega! Ik vertrek op 8 juli weer eens naar het paradijs! Het is dit jaar de vierde keer dat ik me er weer eens zal laten gaan. Voor de vierde keer zit ik in Playa de Palma. Dit jaar in hotel Gran Fiesta. Persoonlijk vind ik Joc Palace niet zo een goede discotheek. Paradis is veeeel beter, de muziek is beter, én de drank ik beter! Het is er ook veel groter en de sfeer is er mega! Daar zal je me deze zomer dus zeker terug vinden! Als je van het iets sportievere type bent raad ik je aan om eens een fiets te huren. Dit kost helemaal niet veel en zo zie je toch iets meer dan enkel de boulevard van Playa de Palma! En dan moet je zeker eens een kijkje gaan nemen in de villawijken. Die bevindt zich nog een eindje voorbij El Arenal. (met je gezicht naar het strand op de boulevard en dan helemaal links) Claudia Chiffer en Michael Douglas zouden daar een buitenverblijf hebben... Het is daar echt de moeite. Je kijkt je ogen uit! Voor de winkelliefhebbers zeker eens tot in Palma stad gaan! Er is daar een winkelcentrum, met 5 of 6 verdiepingen! Mega! En een grote winkelstraat waar je uitgebreid kan shoppen!
Ik hoop dat jullie verlof ook zo goed mag zijn als de mijne elk jaar!
En als jullie nog wat meer weten voor mij, of nog vragen hebt, mag je me steeds contacteren --> snoopy_evelyn@hotmail.com
Just have fun
  dinsdag 17 juni 2003 @ 16:43:47 #50
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11172403
Ik ben vorig jaar in Kreta geweest en dit jaar ga ik naar El Arsenal. Kreta was echt ge-wel-dig. Ik verwacht niet dat Mallorca daaraan kan tippen.

Ik ga van 23 Juli tot 6 aug.

Wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')