quote:jesus 1988, dat grut zit al op de osg tegenwoordig. ik moest de rekenmachine er al bijpakken want ik weet niet uit mijn hoofd hoe oud je dan bent, ik bedoel maar. het is weer duidelijk, einde van de week, tijd voor de jelleboog, pedopas mee.
Op vrijdag 28 november 2003 20:25 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ja ruud verkoopt nog steeds koek, en ja, ze kosten nog 25 ct.
Maar je bent iemand die veel met puters bezig bent, te zien aan de topics waarop je reageert.
niet lullig bedoel he. kijk als ik op die osg kom, waar ik dus nog weleens kom, dan denk ik echt steeds van jesus ze worden steeds kleiner. hoe langer je er af bent hoe kleiner ze worden.
quote:dat heb ik nouw ook altijd ze de worden met het jaar kleiner
Op vrijdag 28 november 2003 20:41 schreef smvs het volgende:[..]
jesus 1988, dat grut zit al op de osg tegenwoordig. ik moest de rekenmachine er al bijpakken want ik weet niet uit mijn hoofd hoe oud je dan bent, ik bedoel maar. het is weer duidelijk, einde van de week, tijd voor de jelleboog, pedopas mee.
niet lullig bedoel he. kijk als ik op die osg kom, waar ik dus nog weleens kom, dan denk ik echt steeds van jesus ze worden steeds kleiner. hoe langer je er af bent hoe kleiner ze worden.
quote:Dat ging even over jouw situatie.
Op vrijdag 28 november 2003 20:24 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Btw. je bent gestopt omdat je t te druk had met dansen Kees?
quote:In 4v zelfs al
Op vrijdag 28 november 2003 20:41 schreef smvs het volgende:[..]
jesus 1988, dat grut zit al op de osg tegenwoordig.
quote:Je takelt af
ik moest de rekenmachine er al bijpakken want ik weet niet uit mijn hoofd hoe oud je dan bent, ik bedoel maar.
quote:Oh dat zal gerust, maar het schijnt dat jij ook ouder wordt.
het is weer duidelijk, einde van de week, tijd voor de jelleboog, pedopas mee.niet lullig bedoel he. kijk als ik op die osg kom, waar ik dus nog weleens kom, dan denk ik echt steeds van jesus ze worden steeds kleiner. hoe langer je er af bent hoe kleiner ze worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |