quote:Die is cool! Hoe kom je daaraan en wie ben je?
Op vrijdag 28 november 2003 17:06 schreef smvs het volgende:
[afbeelding]
Ben Bakker himself?
quote:stel jezelf ff voor please !!!
Op vrijdag 28 november 2003 17:06 schreef smvs het volgende:
[afbeelding]
quote:Haha! denk het!
Op vrijdag 28 november 2003 17:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Die is cool! Hoe kom je daaraan en wie ben je?
Ben Bakker himself?
quote:dat zal toch wat wezen.. ben bakker op het Fok forum
Op vrijdag 28 november 2003 17:52 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Haha! denk het!
quote:Eeeeeen hele eer!
Op vrijdag 28 november 2003 17:53 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
dat zal toch wat wezen.. ben bakker op het Fok forum
wHOOOOOOOOOOT
quote:najah of het echt een eer is
Op vrijdag 28 november 2003 17:57 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Eeeeeen hele eer!
quote:Ja precies, vorige keer ook al met zon gast.. Van zn profiel word je ook niet veel wijzer..
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Maar wie het dan wel is....
quote:That's tha big question!!!
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Maar wie het dan wel is....
quote:Yeah, right
Op vrijdag 28 november 2003 18:04 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
That's tha big question!!!
quote:Ja, heb m ook al op m'n msn, praat nooit met m, behalve als ik natuurkunde vragen heb.
Op vrijdag 28 november 2003 17:58 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
najah of het echt een eer is
zou echt bizar wezuh een leraar op het fourm.. van fred kan ik me het nog wel voorstellen. heb ik die ook in mijn msn.. altijd lachuh met die fred
Dag Dick!
quote:Zie de humor en nou niet echt van is, behalve als je dan zelf dronken bent. En ik weet nu al van mezelf dat ik dat voorlopig niet zal worden.
Op vrijdag 28 november 2003 16:00 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]Dat is toch lachuh als iedereen dronken is
het is echt ZOOOO TOF!!!!
Kees, waar werk jij???!
quote:Nergens?
Op vrijdag 28 november 2003 18:34 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Kees, waar werk jij???!
Oh, texelcatering! Ik heb zomer 2002 in de Kaapsnol gewerkt (soort cafetaria bij camping Kogerstrand). Was vooral afwassen enzo, maar wel gezellig. Samen met Ruben overigens
quote:Ahja,,,, leuheuk!
Op vrijdag 28 november 2003 18:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Nergens?
Oh, texelcatering! Ik heb zomer 2002 in de Kaapsnol gewerkt (soort cafetaria bij camping Kogerstrand). Was vooral afwassen enzo, maar wel gezellig. Samen met Ruben overigens
Okee, ik weet t zeker, ik neem ontslag bij de Blokker.
Ontslagtermijn is ongeveer 2 maanden, en dat is t maximale dat ik kan volhouden, dus zeg ik t nu maar al.
Waarschijnlijk morgen... help!
Hoe moet ik dat ign zeggen??
quote:Opzegtermijn was bij mij 4 weken. Gewoon met een wrange glimlach naar de directie stappen en zeggen dat je 'toch eigenlijk wel wilt stoppen'. Dan uitleggen dat je het druk hebt met school etc. en dansen natuurlijk.
Op vrijdag 28 november 2003 18:43 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ahja,,,, leuheuk!
Ontslagtermijn is ongeveer 2 maanden, en dat is t maximale dat ik kan volhouden, dus zeg ik t nu maar al.
quote:Bij ons is het eigenlijk altijd het geval dat je na 2/3 dagen weg bent, zodra je hebt besloten om te stoppen, doe je vaak minder je best, enzovoorts... We hebben trouwens ook iemand gehad die juist een stuk beter werkte toen hij zei dat ie wou stoppen
Op vrijdag 28 november 2003 18:43 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ahja,,,, leuheuk!
quote:Was ik er toen niet
Op vrijdag 28 november 2003 18:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Nergens?
quote:De meeste 'normale'
Op vrijdag 28 november 2003 19:19 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
Bij ons is het eigenlijk altijd het geval dat je na 2/3 dagen weg bent, zodra je hebt besloten om te stoppen, doe je vaak minder je best, enzovoorts... We hebben trouwens ook iemand gehad die juist een stuk beter werkte toen hij zei dat ie wou stoppen
quote:Jij was aan het frituren
Op vrijdag 28 november 2003 19:21 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
Was ik er toen niet
quote:uiteraard, die opzegtermijn staat ook bij ons in de contracten, wat ik alleen duidelijk wil maken is dat het personeel vaak al sneller weg gaat omdat de inzet bij hun weg is...
Op vrijdag 28 november 2003 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
De meeste 'normale'
winkels hebben een opzegtermijn varierend van 1 tot 2 maanden meestal. Zodat men de tijd heeft nieuwe mensen te zoeken.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is iig een texelaar. Hij heeft 2x 5v gedaan en nu (2001) gaat het in 6v ook niet goed. Uiteindelijk ga ik er dan vanuit dat diegene in 2002 wel geslaagd is en nu een opleiding volgt. Ik kan maar een iemand bedenken: Dick
maar goed ik ben niet dick. ik bedoel ik ben wel bijna zo erg maar niet zo erg. 7 jaar over vwo doen kan nog toch.
fuck ik zit nog in cu2 mode.
verkoopt ruud nog koek? en kosten ze nog steeds 25 cent? dan is alles nog bij het oude.
[Dit bericht is gewijzigd door smvs op 28-11-2003 19:56]
quote:Ja dat had ik al in gedachte, en t is trouwens echt waar, ik heb t gewoon te druk met school. Dusja, maar ik denk niet dat ik er slechter/beter door ga werken, ik heb t eigenlik altijd niet leuk gevonden.
Op vrijdag 28 november 2003 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Opzegtermijn was bij mij 4 weken. Gewoon met een wrange glimlach naar de directie stappen en zeggen dat je 'toch eigenlijk wel wilt stoppen'. Dan uitleggen dat je het druk hebt met school etc. en dansen natuurlijk.
Waarschijnlijk krijg je een begripvol knikje en wordt er gezegd dat ze het jammer vinden etc. Dan spreek je af wanneer je er voor het laatst wilt werken.
btw. je bent gestopt omdat je t te druk had met dansen Kees?
[Dit bericht is gewijzigd door GetYourFreakOn op 28-11-2003 20:27]
quote:Ja ruud verkoopt nog steeds koek, en ja, ze kosten nog 25 ct.
Op vrijdag 28 november 2003 19:54 schreef smvs het volgende:[..]
[afbeelding]
waar heb jij die info vandaan? die xs4all map is volledig open dus je kan veel meer info vinden. maar waarom je dan juist met die info op de proppen komt, die je juist niet kunt afleiden volgens mij, dat snap ik niet.maar goed ik ben niet dick. ik bedoel ik ben wel bijna zo erg maar niet zo erg. 7 jaar over vwo doen kan nog toch.
[afbeelding]fuck ik zit nog in cu2 mode.
verkoopt ruud nog koek? en kosten ze nog steeds 25 cent? dan is alles nog bij het oude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |