Heb het nog nergens gelezen,waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar ze zitten nu wel achter die Frey van Parma aan. Niet voor niks lijkt me. Lijkt me overigens ook een prima aankoop. Heb nooit begrepen waarom ze die oude duitser hebben gehaald. Waarschijnlijk was die Frey nog niet los te weken. Dat wordt echt een topkeeper namelijk!!
onder andere op planetfootball.com en voetbalzone.nlquote:Sebastian Frey gaat ervan uit dat hij deze zomer een contract met Arsenal kan afsluiten en ook 'The Gunners' hopen op zijn komst, aldus Sky Sports. Maar de Engelsen krijgen competitie uit Italiaanse hoek, ook Internazionale hoopt op de handtekening van de jonge keeper.
Wenger is al hel lang een bewonderaar van Frey en het lijkt er op dat beide clubs binnenkort tot een akkoord komen. Daarnaast wil de keeper graag vertrekken bij het noodlijdende Parma. Toch verwacht hij niet dat er concreet zaken worden gedaan totdat de club uit Londen uitgespeeld is in de Champions League.
“Ik wil Parma graag deze zomer verlaten”, aldus de Frey exclusief tegen Skysports.com. “Ik heb al met Wenger gesproken en hij wil me graag hebben, maar zei dat ik moest wachten tot na de Champions League, omdat men zich daar volledig op wilde concentreren.”
Sky Sports is in het verleden niet altijd even betrouwbaar geweest en die 2 sites nemen alles klakkeloos overquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
onder andere op planetfootball.com en voetbalzone.nl
Ik ook, Bayern wilde hem als opvolger van Kahn. (Maar dat zal wel Hildebrand worden.)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:37 schreef zjroentje het volgende:
Vind Frey een goede keeper.
comp: morgen. fa cup: zal woensdag wel zijn ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:51 schreef jojomen4 het volgende:
Wanneer is Arsenal - ManU voor de beker en wanneer voor de competitie?
FAC is volgende week zaterdag. Woensdag ontvangt Arsenal Chelsea.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
comp: morgen. fa cup: zal woensdag wel zijn ofzo.
Maar da's niet aanstaande woensdag want dan worden de vriendschappelijke interlands gespeeld. Dan staan wel Ruud en Thierry&Vieira&Pires weer tegen over elkaarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
FAC is volgende week zaterdag. Woensdag ontvangt Arsenal Chelsea.
Oh, klopt ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar da's niet aanstaande woensdag want dan worden de vriendschappelijke interlands gespeeld. Dan staan wel Ruud en Thierry&Vieira&Pires weer tegen over elkaar
Mwah,ben al tevreden met een kampioenschap en de CLquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:02 schreef zjroentje het volgende:Treble.
![]()
En weer eentje minderquote:Op zondag 4 april 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
................... en de CL
Ik blij dat de "quote:Op woensdag 7 april 2004 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
En weer eentje minder
Nog steeds?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik had ook eerder Bergie ingebracht.
Maar vinden jullie hier nog steeds dat Lehmann een goede aankoop was
quote:Op woensdag 4 februari 2004 10:32 schreef zjroentje het volgende:
Geen treble dus.
quote:Op woensdag 4 februari 2004 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.... CL , PL en FA cup?
Aston Villa heeft tenminste ooit een Europese prijs gewonnenquote:Op woensdag 7 april 2004 10:20 schreef SCH het volgende:
Toch vinnik ut ook jammer van Arsenal - als er dan toch een ploeg in Engeland is naast Aston Villa, dan is het Arsenal wel
Ik vind jouw clubje ook wel leuk hoor maar er komt een dag dat Michael weg gaat dus ik hecht me niet teveelquote:Op woensdag 7 april 2004 10:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Aston Villa heeft tenminste ooit een Europese prijs gewonnen
OK, nog steeds geen miskoopquote:Op woensdag 7 april 2004 09:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik bedoelde het meer in zin van wie kan dat nou ooit een goede keeper hebben gevonden?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK, nog steeds geen miskoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |