en dat is een ander verhaal...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:45 schreef Gunner het volgende:
Laten we het eerst maar eens afwachten, dit stadion is broodnodig voor de ambities van AFC
Ik vind het mooi.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
het ziet er gewoon belachelijk uit,simpel![]()
Pas na 1 Mei,de wedstrijd tegen Birmingham waar ik bij zal zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 18:36 schreef Gunner het volgende:
tijd voor het "Grote Feliciteer hier alle AFC supporters voor het behalen van het kampioenschap" topique??
Of op 17 April thuis tegen Leeds want dan ben ik er ookquote:Op zondag 14 maart 2004 18:40 schreef Gunner het volgende:
dan pas
Als Bergkamp meegaat naar 't EK, worden we Europees Kampioen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat is ie goed he
Matige keeper volstaat ook.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:36 schreef Gunner het volgende:
Miskoop is een verkeerd woord
Ja, maar ik denk niet dat 'ie gebracht heeft wat van 'm verwacht werd. Dus in dat opzicht kan je het wel een miskoop noemen... of niet?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:36 schreef Gunner het volgende:
elke keeper maakt wel eens een fout, en om hem na dit foutje af te branden lijkt me enigszins overdreven.
Hij is wel een beetje snel ge-irriteerd en dat heeft hem al wat problemen opgeleverd dit seizoen
Miskoop is een verkeerd woord
Nee IMO.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:05 schreef Sloggi het volgende:
Lehmann zag er niet echt lekker uit bij die goal, zoals hij er wel vaker niet echt lekker uit ziet.
Miskoopje?
dat zijn we onderhand toch alquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:38 schreef Chadi het volgende:
Als Manchester zondag van Arsenal verliest is het afgelopen. En zijn d egunners zo goed als zeker kampioen.
Maar ze zitten nu wel achter die Frey van Parma aan. Niet voor niks lijkt me. Lijkt me overigens ook een prima aankoop. Heb nooit begrepen waarom ze die oude duitser hebben gehaald. Waarschijnlijk was die Frey nog niet los te weken. Dat wordt echt een topkeeper namelijk!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee IMO.
Hij heeft wat aanpassingsprobleempjes gehad wat ons in 2 wedstrijden punten kostte en daarna heeft ie een uitstekende reeks neergezet waarin hij heeft bewezen een topkeeper te zijn maar zijn laatste 2 optredens waren weer van mindere kwaliteit maar dat is iets waar iedereen weleens last van heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |