quote:Jammer voor het Engelse voetbal, maar United's titelkansen stijgen wel enorm als Henry Arsenal verlaat. Want voor het geld dat Arsenal eventueel vangt zullen waarschijnlijk geen dure nieuwe spelers gekocht kunnen worden, omdat dat meteen naar het stadion gaat.
Real-voorzitter: 'We gaan Henry kopen'MADRID, 1 december 2003 18:41 - De afgelopen jaren was het iedere zomer weer een verassing met welke ster Real Madrid zich zou versterken. Na Zidane, Figo en Ronaldo werd afgelopen zomer David Beckham aangekocht. Maar de aankoop van deze zomer lijkt geen verassing te worden. Florentino Perez verklaarde gisteren tegenover de verzamelde Spaanse pers dat hij van plan is om zijn elftal te versterken met niemand minder dan Thierry Henry. Ondanks dat ook de namen van Owen, Vieri, Ballack, Totti en Nedved genoemd werden als mogelijke aankopen, hield Perez voet bij stuk. Real gaat Henry kopen.
Bron: www.voetbalonline.nl
quote:Ik zeg niet dat het niet gebeurd Real kennende
Op maandag 1 december 2003 19:02 schreef Qi het volgende:[..]
Jammer voor het Engelse voetbal, maar United's titelkansen stijgen wel enorm als Henry Arsenal verlaat. Want voor het geld dat Arsenal eventueel vangt zullen waarschijnlijk geen dure nieuwe spelers gekocht kunnen worden, omdat dat meteen naar het stadion gaat.
Helaas zal het voor SCUM alleen maar makkelijker worden het seizoen hierop.
Mocht het idd gebeuren hoop ik voor Real dat Henry wel zo gigantisch flopt...
quote:Het is een vlaggetje van 2 bij 6 meter,half Brits,half Nederlands.
Op maandag 1 december 2003 14:49 schreef Erasmusch het volgende:
Nu ff verder over het andere vlaggetje: wat stond dr op? Ik dacht al een NL vlag in het uitvak te zien hangen vandaar.Toen ik in het San Siro was waren de Interisti doodstil, lieten ze zich alleen ff horen toen Il Fenomeno ging warmlopen. Aangezien die nu pleite is en ze ruzie hebben met de overgebleven superspits, zullen ze nu ook wel niet al te luidruchtig zijn geweest?
quote:Bron
Jeugdig Arsenal bekert verder, record CescArsenal plaatste zich dinsdag eenvoudig voor de vijfde ronde van de League Cup. The Gunners trakteerden Wolverhampton Wanderers op een dikke 5-1 nederlaag, en dat terwijl coach Arsène Wenger een flink aantal jonge en onervaren spelers had opgesteld in zijn elftal.
Voor Wolves-manager Dave Jones moet het een frustrerende avond zijn geweest dat zijn ploeg zo dik ten onder ging tegen een Arsenal dat begon met de volgende spelers: Stack, Tavlaridis, Clichy, Hoyte, Wiltord, Vieira, Simek, Fabregas, Bentley, Kanu en Aliadiere. Voor de Londense ploeg scoorden Aliadiere (2), Wiltord, Kanu en Fabregas.De laatste, Francesc Fabregas (kortweg Cesc), vestigde een record met zijn treffer in de 88ste minuut. Want de zestienjarige Spanjaard is daarmee de jongste Gunner die ooit heeft gescoord in een officieel duel. Hij maakte zijn treffer na zestien jaar en 212 dagen.
Het is het tweede record dat Cesc in korte tijd op zijn naam zet. Op 28 oktober maakte hij zijn debuut (eveneens in de League Cup), waardoor hij de jongste speler is die ooit op het veld stond namens Arsenal.
Southampton plaatste zich eveneens voor de vijfde ronde, door met 2-0 Portsmouth uit te schakelen. James Beattie scoorde twee keer tegen doelman Pavel Srnicek. Harald Wapenaar zat op de bank. Arjan de Zeeuw moest met rood van het veld nadat hij Beattie in de slotminuut had neergehaald in de zestien.
vrijdag is de loting
quote:Omdat Ray Arsenal is als je begrijpt wat ik bedoel.
Op donderdag 11 december 2003 16:54 schreef Gunner het volgende:
Hey DG, ik zie in het VBL: wie is wie topic dat je overall favo speler Ray Parlour is. Is dat zo en waarom?
Het is de enigste die nog is overgebleven van de tijd dat ik Arsenal serieus ben gaan volgen.
Ray Parlour staat synoniem voor inzet en dat is graag wat ik van een speler zie.
Hij haalt het wat techniek lang niet bij een Henry maar zonder spelers als Parlour is je team nergens.
quote:Jah, goed punt. Technische kwaliteit hoeft niet altijd superieur te zijn met inzet kom je ook een heel eind (zie maar Schotland - Nederland).
Op vrijdag 12 december 2003 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Omdat Ray Arsenal is als je begrijpt wat ik bedoel.Het is de enigste die nog is overgebleven van de tijd dat ik Arsenal serieus ben gaan volgen.
Ray Parlour staat synoniem voor inzet en dat is graag wat ik van een speler zie.
Hij haalt het wat techniek lang niet bij een Henry maar zonder spelers als Parlour is je team nergens.
Ray = Arsenal !
quote:Celta de Vigo it is...ga je?
Op woensdag 10 december 2003 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
en de mogelijke tegenstanders van Arsenal in de 2e ronde CL zijn;
Real Sociedad,FC Porto,Celta de Vigo,Bayern Munchen,VFB Stuttgart,Sparta Praag en Deportivo la Coruna.
Geef mij maar Porto,Bayern,Stuttgart of Praag,die zijn een stuk makkelijker te bereiken als de andere clubsvrijdag is de loting
quote:we zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken...
Op vrijdag 12 december 2003 15:05 schreef Bobu het volgende:[..]
Celta de Vigo it is...ga je?
quote:Wel een beetje overdreven vind je niet? Ik heb zelf ook veel meer met hardwerkende, schoffelende spelers dan met ballerina's, maar ik denk toch wel dat Henry van meer waarde voor dit Arsenal is dan Parlour.
Op vrijdag 12 december 2003 00:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Omdat Ray Arsenal is als je begrijpt wat ik bedoel.
Het is de enigste die nog is overgebleven van de tijd dat ik Arsenal serieus ben gaan volgen.
quote:Tuurlijk is Henry van meer waarde dan Parlour voor Arsenal.
Op vrijdag 12 december 2003 16:00 schreef Erasmusch het volgende:[..]
Wel een beetje overdreven vind je niet? Ik heb zelf ook veel meer met hardwerkende, schoffelende spelers dan met ballerina's, maar ik denk toch wel dat Henry van meer waarde voor dit Arsenal is dan Parlour.
quote:nog verrekte moelijk om betaalbare/aansluitbare vluchten te boeken GVD
quote:gaat misschien toch nog goed komen maar dan moet ik een dag voor de wedstrijd van Charleroi naar Stanstead vliegen,vervolgens naar Barcelona en dan een binnelandse vlucht naar Vigo.
Nu nog alleen effe vrij zien te regelen op het werk
quote:ja Henry is hun topspits die verkopen ze niet zo maar en die rus (de voorzitter) van chelsea tikt ook niet richtig.
Op zondag 14 december 2003 14:55 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal heeft een bod van 57 miljoen euro op Henry van Chelski afgeslagen volgens de Belgische text
quote:Ik begin echt een hekel aan dat Real Madrid te krijgen, want ze wilden ook al Ruud hebben.
Op maandag 1 december 2003 19:02 schreef Qi het volgende:[..]
Jammer voor het Engelse voetbal, maar United's titelkansen stijgen wel enorm als Henry Arsenal verlaat. Want voor het geld dat Arsenal eventueel vangt zullen waarschijnlijk geen dure nieuwe spelers gekocht kunnen worden, omdat dat meteen naar het stadion gaat.
[ontopic]
Vandaag trouwens Arsenal - Blackburn Rovers op RTL 5, en Dennis Bergkamp. =>
YES!!!!! Bergkamp 1 - 0.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 14-12-2003 17:28]
quote:There's only one DENNIS BERGKAMP!!!!!!!
Op zondag 14 december 2003 15:28 schreef -Hans- het volgende:[..]
Ik begin echt een hekel aan dat Real Madrid te krijgen, want ze wilden ook al Ruud hebben.
![]()
Schijnbaar hebben ze zo'n groot budget dat ze gewoon alle top spelers kunnen kopen, erg jammer dat ze dat dan ook doen. Laat ze eens wat meer geld pompen in het opleiden van jong talent i.p.v alles te kopen wat los en vast zit.[ontopic]
Vandaag trouwens Arsenal - Blackburn Rovers op RTL 5, en Dennis Bergkamp. =>![]()
YES!!!!! Bergkamp 1 - 0.
![]()
quote:walking alone,singing a song,walking in a Bergkamp wonderland
Op zondag 14 december 2003 17:48 schreef hellmondunited het volgende:[..]
There's only one DENNIS BERGKAMP!!!!!!!
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:52 schreef DutchGooner het volgende:[..]
walking alone,singing a song,walking in a Bergkamp wonderland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |