-De aflevering van jim morrison: ( kwil wel pretten mar niet met die kemera drbie)
- Referee is checkin the doors.. ( ah litttle wideeee )
- Scheepskamelen...(dan haalde ze de neeeug weg)
- Ons genoegen ( is het lekker die cake..haal de cake van me broek )
- De Dienst.. ( aaaah u verzamelt autotjes...)
wel erg leuk!
Ook nog voordat het een stand-alone show werd, toen ze tussen de reguliere Jiskefetten in werden uitgezonden, korte sketch dus.
Vond ze bijna allemaal heel erg leuk.
quote:mee eens
Op donderdag 27 november 2003 19:22 schreef schut82 het volgende:
debiteuren crediteuren:
sinterklaas, stiften en nieuwe haakjes
en dan storm, omdat hij vreselijk lijkt op iemand die ik ken die 3 maanden als matroos bij de marine heeft gezeten maar op feestjes verteld dat tie commando was
quote:"Goeie-middaahg"
Op donderdag 27 november 2003 19:18 schreef rogiernota het volgende:
ik vind de dierenwinkel
:-)
quote:ik vind jiskefet NU ook minder
Op donderdag 27 november 2003 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik beweer dat Jiskefet niets meer is, dan komt men met fakkels en touwen, brandende kruizen en lakens over het hoofd naar mijn huis, maar alle scetches die ik hier zie zijn al heel wat jaren oud...
quote:Das nog diplomatiek uitgedrukt
Op donderdag 27 november 2003 19:28 schreef _The_General_ het volgende:[..]
ik vind jiskefet NU ook minder
quote:Ge-Wel-Dig
Op donderdag 27 november 2003 19:30 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
die ene dat edgar zijn konijntje mee neemt naar het kantoor...
en in zijn lade bewaart.
quote:ook briljant ja! maar ja 1 april ook... die afleviring dat juffrouw jannie ontvoerd wordt vonk minder
Op donderdag 27 november 2003 19:30 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
die ene dat edgar zijn konijntje mee neemt naar het kantoor...
en in zijn lade bewaart.
Storm schopt de bal snoeihard de deur uit, van buiten hoor je een fluitje.... "ja, dat mag dus niet"
Net als klukkluk trouwens. Ik vond Multilul echt fenomenaal..
Krijg je van die rare uitspraken over "de loer draaien". Die vind ik erg goed.
Of die van debiteuren/crediteuren als Jannie ontvoerd wordt door aliens, en dat ze ineens in de "Taxi" zit (met een soort Maarten Spanjer) met een 'alien' op schoot: "Hoe kom ik dan aan dit diertje?"
De eerste lullo aflevering waarbij ze in spanje zijn en een stoel in een raam gooien "Hey Manoloooooo!"
Dankje partytime J.J. was ook erg leuk.
De eerste aflevering met Oboema Sesetokoe, waar ze als 'vogels' rondlopen in het water, en Oboema de wit-neger er ineens 1 neerknalt.
En die oude afleveringen met bijvoorbeeld de Koffievogel.
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:22 schreef schut82 het volgende:
debiteuren crediteuren:
stiften
----- dat is dus Scheeps kamelen..kweenie of het een geschiedeniskundige moet voorstellen..this meer een ouwe lul die de ouwe tijden romantiseert...
quote:En dan had je de heuggggg, en de hoempert!
Op donderdag 27 november 2003 19:42 schreef Trainspotting95 het volgende:
""Ik vind die sketch met Michiel Romeyn wel goed, waarin hij een of andere geschiedenisdeskundige speelt en vertelt hoe het vroeger op de oceaanen er aan toe ging.
Krijg je van die rare uitspraken over "de loer draaien". Die vind ik erg goed.""
----- dat is dus Scheeps kamelen..kweenie of het een geschiedeniskundige moet voorstellen..this meer een ouwe lul die de ouwe tijden romantiseert...
Zoiets
...Dat liedje he.. van die nacht en die film en zou.. waar gaattie nou eigenlijk over?? Nou? Nou? ....
etc
quote:"Met je slasaus benen!"
Op donderdag 27 november 2003 19:44 schreef Trainspotting95 het volgende:
Johnny en Willy op de camping: ""leg mijn nous uit..wier dr gehollepe is met die kop van jouw...""
Of die twee aso's op martial arts les: "Je bent als een wesp!"
quote:Die ja !! Ik wist niet dat ie zo heette en ook niet of het iemand is die veel weet van geschiedenis.
Op donderdag 27 november 2003 19:42 schreef Trainspotting95 het volgende:
""Ik vind die sketch met Michiel Romeyn wel goed, waarin hij een of andere geschiedenisdeskundige speelt en vertelt hoe het vroeger op de oceaanen er aan toe ging.
Krijg je van die rare uitspraken over "de loer draaien". Die vind ik erg goed.""
Maar hij weet het wel heel mooi te vertellen.
.....En dan kwamen ze dan aan op een eiland ergens in de Caraibische Zee, want ze gingen een pokke end weg. En dan hadden ze dan, want ze hadden daar natuurlijk lekkere wijven, hierin, in die gaten, want dat mocht helemaal niet van de bootsman, daar zaten dan deukerds, en dat waren eigenlijk een soort moppen touw en daar kon je dus eigenlijk het orgasme mee verhogen. Dus die jongens staken die dingen bij elkaar in hun hol en dan ging er zout, een zout-emulsie bij. En dat ging dan van zijn eigen zweren en ontsteken en dat genot werd steeds groter. En het was bloedlink, want je kon er bloedvergiftiging van krijgen.
En je had dan op die eilanden, dat was op de Sicilen was dat, had je jongens, en dat was die tijd van Bontekoe geweest en die rakten dan de neug. Dan gingen ze met hun nagel achter hun ooglid zitten en dan haalde ze de neug weg heette dat. Dat kan dus helemaal niet. Maar ja, je moet nagaan dat die mensen, dat was een soort oertijd, die hadden nog nooit een blanke gezien. En dan kwamen ze achter die jongens aan en die hadden natuurlijk scheurbuik en weet ik veel wat voor rotziekten op die boot gekregen, dus die wilden wel op die dot. En als er dan een geintje voer dat ze zichzelf invetten met raggel en dat was een soort.... Dat kwam voort uit een tonijn. Met die klauwen haalden ze die tonijn uit zee, die sloegen ze met een rieker op hun kanus, floosden ze dat ding uit, dat ze het vet eruit knepen. Dat was dan erg gewild en dat lieten ze dan drogen op het dek. Dat had een paar uurtjes nodig en dan smeerden ze hun scrotum in met dat drek. En die wijven die vonden dat een soort zoutige smaak. Nou, eigenlijk is het parfum van nu is afgeleid van dat tonijnenvet.
En dan had je ook nog heugers. Heugen was eigenlijk een benaming voor de lijn die het schip maakt in het bliksveld. Ja, die jongens werkten daar met de elementen, dat zie je vandaag de dag helemaal niet. Ja, water, vuur, lucht en aarde natuurlijk. Ja dat waren tijden hoor. Dat was bar......
Die jongens zaten elkaar te kneukeren, heette dat. Dat wil dus zeggen; dan vetten ze hun handen in met een soort scheepsvet en dan ging de kneuker, dat was dus de vuist, en je had de hoender, die bedacht dus voor de kneuker degene die die uit moest zoeken. Dus de hoender bepaalde waar die kneuker, in welk anushol die zou gaan. Dat ging vaak ver hoor [schouder]. En daar kregen die jongens een enorm orgasme van. Terwijl het geen homo's waren ofzo, dat was gewoon bij gebrek aan beter.
Ze roegten op vrouwen. Na de daad, omdat er dan een enorm span- ningsveld loskwam, ging je 'n vrouwenrug ging je roegen. Dan pakte je zo een simpele steen en dan gingen ze daar eigenlijk de eerste soort tatoeage; het roegen van de huid. En dat vonden die wijven lekker, dat vonden ze krek. En krek dat komt weer van "krek, waar vind ik lekker", "krek, waar vind ik dat lekker".
Een kleine jongen, dat was een koksmaatje, dat heette de loer. En die gozers die hadden dan niets om handen en dan werd die loer, die werd gedraaid. Die werd dan op die pik van die jongens gedreven met een knaning, dat was een stuk hout. En die loer, die werd gedraaid. Die werd geneukt.
En dan had je last van hoempert. Door zo'n pekel en al dat slechte eten kreeg je last van hoempert. Dat was een soort harde kak. En dat moest dan die kierder, die moest dan dat eruit halen. Dan hadden ze van die schoften; van die grote stukken hout met een klompie eraan, die haalde dat dan uit die anus. Dat was een verschrikkelijk gevoel, daar kon je op dood doende. En daar komt dus eigenlijk het fistfucken vandaan. Ja, dat vonden die gozers geil. En die vrouwen trouwens ook want dat soort femministische gedachtes dat was helemaal niet. Dat bestond niet.
Ja, dat waren tijden.....
En die jongens vraten dus altijd met hun handen, bestek hadden ze niet. Dat was dus niet een beetje tuttig gaan zitten. Dat was van die karbouwen, die sloegen ze met een stuk staal op hun harses. Dat heette het riegen van het vee. En dat ging er aan toe hoor, op zo'n schip. Die koe die stond te kijken, die kreeg dan een rieger voor zijn kanus. Het riegen van de koe. Maar ja, dat heette ook zo voor kippen, dat heette "zeg, rieg jij die kip effe" en die kreeg dan een knal voor z'n kanus.
Dat bestaat dus bijna niet meer he? Vind ik reuze jammer. Als je een wijf wilde, dan vroeger met die hunnen en die leppen dan sloeg je gewoon met een knots een wijf op hun kanus, die nam je mee en dat was dan van jou. Want dat waren hebberds hoor, die jongens.
Ja, dan probeer je zelf ook op een stukkie papier iets op te schrijven, maar ja, je komt vaak niet verder dan:
Ik liep door een straat, ik zie haar lopen,
Ik weet niet wat er binnen was gekropen,
Een traan,
Viel op het plaveizel,
He, ben jij dat, Wim van Nijssel?
Wim van Nijssel; dat ben ik dan.
Dan zit ik vaak liever op een oud schip.
quote:!! top !! top !! top !! top !!
Op donderdag 27 november 2003 19:46 schreef Trainspotting95 het volgende:
scheepskamelen: DIT MOET JE LEZEN !
Wim van Nijssel:.....En dan kwamen ..... ben ik dan.
Dan zit ik vaak liever op een oud schip.
Ze hebben toch echt wel heel veel geniaal werk afgeleverd hoor.
ANTON! (dierenwinkel)
Je heb pappa heel verdrietig gemaakt, hoe heb je dat nou kenne zegge?
Nou ken pappa het nog bij Go Ahead Eagles proberen.
(voetbalvader)
Ik zoek een boek voor me vriendin ja? En dat boek ga jij hier uit die rotzooi trekken, ja?
Het moet een boek zijn dat iemand op zoek is ergens naartoe, maar waarnaartoe, dat is vraag 2. Het boek moet uit 2 lagen bestaan, zodat je als het ware op 2 bene gezet wordt. Gaat dat lukke?
Wat kost dat? 25 gulden, GODVERDOMME! (de proleten)
Roegen!!!
Heerlijk avondje
Scheepskamelen
Pizza
Geit (multilul)
Ik ben geil
Voetbal vader
Tampert: Der Mordfall
Vogels in het riet
De dienst
Wiedergutmachingsschnitzel
En nu vergeet ik er nog erg veel, maar ik kan natuurlijk niet aan de gang blijven!
Jiskefet!
quote:dat vinnik een van de slechtste lullos.
Op donderdag 27 november 2003 19:50 schreef Fillipe het volgende:
De Lullo's in Oostenrijk !!
quote:Yeah kewl zijn die... ookdat liedje "er zit een haar in mijn glas"
Op donderdag 27 november 2003 19:26 schreef schut82 het volgende:
die aflevering van debiteuren crediteuren is overigens ook briljant
daarbij lullo's die aflevering van: ik ben verliefd, weenie hoe die heet maar is iig briljant
quote:Deze zijn ook erg goed!!!!
Op donderdag 27 november 2003 20:06 schreef UFOtje het volgende:
Voetbal vader
[afbeelding]
Vogels in het riet
[afbeelding]
Je hebt er nog een met vogel aan de zwembadrand en Koch als reptiel
quote:Hehe, zeker verkeerd getatoeëerd.
Op donderdag 27 november 2003 20:15 schreef REFUSED het volgende:
Debiteuren Crediteuren: de Brigitte Bardot-scene
Stiften is ook geweldig natuurlijk, evenals de sketch waarin die kerel die een boek met een open einde wil. En de scene waarin een man minutenlang staat te pissen tegen een muur, terwijl op de achtergrond iemand een brommer probeert te starten. Geweldig.
quote:Boekenwinkel & Heb jij gezegt dat ik een lul ben?
Op donderdag 27 november 2003 21:14 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Hehe, zeker verkeerd getatoeëerd.
Stiften is ook geweldig natuurlijk, evenals de sketch waarin die kerel die een boek met een open einde wil. En de scene waarin een man minutenlang staat te pissen tegen een muur, terwijl op de achtergrond iemand een brommer probeert te starten. Geweldig.
Ik herinner me een oude aflevering waarin ze een Amerikaanse talkshow persifleerden. Ik heb me er suf om gelachen, maar herinner me er geen details meer van.
De Peters in stofjas, met kinderpindakaas..
quote:Zwembad.... ook zo'n leuk aflevering!
Op donderdag 27 november 2003 21:37 schreef dvr het volgende:
De viespeuk die een tube (aambeien?)zalf in zijn kont spuit en dan gaat zwemmen met kinderen. En een aflevering later, dat er een tankwagen vol zalf bij hem voor de deur staat, met een dikke kloppende slang die massa's zalf bij hem naar binnen pompt.Ik herinner me een oude aflevering waarin ze een Amerikaanse talkshow persifleerden. Ik heb me er suf om gelachen, maar herinner me er geen details meer van.
De Peters in stofjas, met kinderpindakaas..
Bedoel je verder niet die persiflage op een Amerikaanse comedyserie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |