Ik heb zelf regelmatig last van het gevoel alsof er zand in m'n ogen zit... gesprongen adertjes enzo...
Dan begin te wrijven en dan gaat het pas echt goed fout...
Na het lezen van de folder bedacht ik me dat ik wel eens last zou kunnen hebben van 'droge ogen'... ik zit immers meer dan 8u/dag achter de pc.
quote:Dat staat dus op de verpakking...
Autorijden, werken met een computer, air conditioning en centrale verwarming kunnen ervoor zorgen dat de ogen vermoeid en branderig aanvoelen.****** oogdruppels bevatten natuurlijke plantenextracten.
****** oogdruppels verzachten en hydrateren uw ogen zodat ze weer aangenaam en gezond aanvoelen.Geschikt voor dagelijks gebruik
maar kan ik dit wel onbeperkt gebruiken?
ik heb net voor de 5e keer vandaag die druppels gebruikt, en het voelt echt verfrissend aan enzo...
maar zijn er ook nadelen/risico's aan verbonden??
de drogist zei van niet ... uiteraard. ( $ $ $ )
Hier is het namelijk verboden.
[Dit bericht is gewijzigd door Mylene op 27-11-2003 16:31]
het is sowieso vestandig om advies bij een goede opticien (optometrist) in te winnen!!!
quote:Ik stond bijna een half uur te wachten bij de apotheker en toen ik eindelijk aan de beurt was, kreeg ik te horen dat ze net het laatste flesje hadden verkocht...
Op donderdag 27 november 2003 16:29 schreef kless het volgende:
De apotheker moet je ook vragen, niet iemand in een drogisterij.
toen ben ik kwaad weggegaan en naar de drogist gegaan waar ze hetzelfde spul hebben...
als je zoiets aanbiedt, moet je zorgen dat je het in stock hebt...
net of ik elke dag tijd heb om "even" langs te komen...
heb je het niet, ben ik pleite...
dan ga heb ik ook geen zin meer om aan betreffende persoon nog vragen te gaan stellen...
quote:nooit van gehoord...
Op donderdag 27 november 2003 16:31 schreef Mylene het volgende:
Is in België Visine legaal, weet je dat toevallig??Hier is het namelijk verboden.
ik heb Optrex:
http://www.zelfzorg.nl/zz_500.html
Ik heb hetzelfde, en uiteindelijk krijg ik er ook hoofdpijn van. Monitor en (droge) Airco lucht zijn de boosdoeners in mijn geval. Koop eens een flesje Optrex. Volgens mij heeft elke DA/Kruidvat/Trekpleister dat wel liggen.
Succes
quote:heb vorig jaar nog een oogtest ondergaan en dat was allemaal prima in orde...
Op donderdag 27 november 2003 16:31 schreef glingo het volgende:
al eens je ogen laten meten.
wanneer je ogen te zwak zijn om langdurig naar een monitor te kijken, kunnen de zelfde klachten optreden.het is sowieso vestandig om advies bij een goede opticien (optometrist) in te winnen!!!
ik ben zowat de enige in de familie zonder bril, heb uitstekende ogen en wil dat uiteraard zo houden...
misschien toch eens langs gaan bij een opticien, maar wee hem als hij me iets aan wil smeren wat ik niet nodig heb...
quote:zie boven
Op donderdag 27 november 2003 16:35 schreef rjb het volgende:
Hi,Ik heb hetzelfde, en uiteindelijk krijg ik er ook hoofdpijn van. Monitor en (droge) Airco lucht zijn de boosdoeners in mijn geval. Koop eens een flesje Optrex. Volgens mij heeft elke DA/Kruidvat/Trekpleister dat wel liggen.
Succes
quote:Ik heb gehoord dat het te maken heeft met dat het middel roodheid uit de ogen haalt. En dat schijnt niet helemaal gezond te zijn.
Op donderdag 27 november 2003 16:34 schreef realist_ik het volgende:[..]
nooit van gehoord...
waarom is dat verboden dan?
quote:dan ga ik het ook niet proberen...
Op donderdag 27 november 2003 16:50 schreef Mylene het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat het te maken heeft met dat het middel roodheid uit de ogen haalt. En dat schijnt niet helemaal gezond te zijn.
waarom trouwens die nieuwe account?
quote:Gewoon voor de lol.
Op donderdag 27 november 2003 16:55 schreef realist_ik het volgende:[..]
waarom trouwens die nieuwe account?
Ik heb in Luxemburg van de zomer een middel gekocht wat echt perfect werkte Milavez heette het of zo iets dergelijks.
Het haalde het rood uit mijn oog, werkte instantly, nu heb ik wel enkele maanden later een virusinfectie gekregen waarna ik lenzen kon weggooien en drie weken bril moest dragen
quote:lollig
Op donderdag 27 november 2003 17:32 schreef schatje het volgende:[..]
Gewoon voor de lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |