Ik heb dit regelmatig en erger me aan mijn miskopen.
Bijvoorbeeld:
Fischerspooner - #1
Underworld - 100 days off
Eels - Souljacker
Radiohead - Hail to the Thief.
Wat zijn jullie miskopen?
Er stond alleen maar keyboardmuziek op... Vandaar dat hij maar 4 gulden kostte...
quote:Roni Size inderdaad die heb ik ook nog eens zonder te luisteren gekocht. Waarschijnlijk niet meer dan 5 keer beluisterd.
Op donderdag 27 november 2003 16:14 schreef B4ron het volgende:
Roni Size - In the Mode (en reprazent was ZO goed)
Dog Eat Dog - Play Games (veels te weinig minuten)
quote:Zeker jammer van die roni cd , het rare was wel dat alle single versies op vinyl wel supervet klonken.
Op donderdag 27 november 2003 16:14 schreef B4ron het volgende:
Roni Size - In the Mode (en reprazent was ZO goed)
Dog Eat Dog - Play Games (veels te weinig minuten)
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:12 schreef LostFormat het volgende:
Underworld - 100 days off
Ik weet niet eens meer hoe het album heet. Destijds was "The Way" een hitje en ik vond hem zo goed dat ik gelijk maar het hele album kocht.
Bomber
Was net een dag uit, en ik was er van overtuigd dat ie net zo goed was als zijn voorganger. Zonder te luisteren gekocht, spijt als haren op mijn hoofd.
Volume 1 en 2 had ik gedownload en vond ik (toendertijds) super. Dus meteen 4 maar gekocht, maar dat is een flinke tegenvaller :/
quote:en kaal? dat je bent niet ...
Op donderdag 27 november 2003 16:23 schreef nietzman het volgende:
LimpBizkit - Significant Other.Was net een dag uit, en ik was er van overtuigd dat ie net zo goed was als zijn voorganger. Zonder te luisteren gekocht, spijt als haren op mijn hoofd.
Toen dus ook maar deel 2 gehaald en daar was het overgrote deel van de nummer echt niks.
quote:Daar dacht ik ook zo over.
Op donderdag 27 november 2003 16:19 schreef Grayburn het volgende:
Radiohead - Kid A.
Het is me onmiddelijk gelukt nog dit "album" break-even mijn aankoopbedrag terug te vorderen.
En daarna sloot ik abrupt mijn liefde voor radiohead af met een hele vette klodder van een verticale streep.
quote:Misschien oud nieuws maar wisten jullie van het bonus boekje bij de CD? Even het hoesje uit elkaar slopen en ziedaar een extra boekje! Das dan weer wel leuk.
Op donderdag 27 november 2003 16:35 schreef Brett-Anderson het volgende:[..]
Daar dacht ik ook zo over.
Eerst: "ze hebben me de verkeerde cd meegegeven"
Toen: "De opnames zijn niet goed gelukt"
En daarna: "Wat een ongelovelijk kattengejank"Het is me onmiddelijk gelukt nog dit "album" break-even mijn aankoopbedrag terug te vorderen.
En daarna sloot ik abrupt mijn liefde voor radiohead af met een hele vette klodder van een verticale streep.
quote:Niet bepaald.
Op donderdag 27 november 2003 16:26 schreef kless het volgende:
en kaal? dat je bent niet ...
quote:Als dit waar is ben je ook wel erg dom
Op donderdag 27 november 2003 16:28 schreef MSXUser het volgende:
Jaren geleden een of andere CD gekocht met een best wel aansprekend booklet + tracknamen. Bleek totaal niet mijn stijl te zijn. Gelukkig kon ik 'm ruilen
Welke CD het was, weet ik niet eens meer.
quote:Wil je 'm kwijt?
Op donderdag 27 november 2003 16:12 schreef LostFormat het volgende:
Fischerspooner - #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |