abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2001 @ 15:02:54 #1
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_1025909
jah laat ik nu ook maar eens voor het eerst een topic openen

wat ik me afvroeg is of de strijd tussen gabbers en skaters nog steeds bestaat

* _Osiris_ is al een ruime 6 jaar skater (eerst inline en nu skateboarder)
toen ik nog een gouda woonde had ik vaak ruzie met gabbers om 1 of andere reden (jah ik maakte de ruzie soms ook wel eens.

nu woon ik al enkele jaren in een dorp en heb ik ook gabbers (als ik ze zo nog mag noemen als maten)
nu weet ik dat ze daar hopeloos achter lopen (want dr bestaan gewoon geen gabbers meer)

maar is die onzin nog steeds bezig????

zo jah was de probs tussen skaters en gabbers (behalve die gare kale kop en bomberjacks in de zomer dan )

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_1025943
gabbers..

Zo'n 4 a 5 jaar geleden was iedereen opeens gabber..
dit meisje was toen skater..
mja..ik had geen zin om mee te lopen enzo, maar werd door de gabbers soms wel stom aangekeken..

nu ben ik gewoon ik
ik hou van trance, ik hou van skaten..

pi_1025954
Al die stromingen raken steeds meer doorelkaar.. de echte die-hard gabber zal er nooit om gaan vechten.. denk ik.

En hoeveel stromingen zijn er wel niet?

Skaters, hardrockers, nerds, vage lui, kakkers, normale lui, boeiend? Ik trek me er niets van aan, behalve als het asociaal is..

woensdag 13 juni 2001 @ 15:11:16 #4
12217 _Osiris_
pi_1025972
jeah heel goed

zoiets had ik ook ik liep niet mee met de massa en was voor de gabber hype al aan het skaten.

en nu hou ik idd ook van trance en skate ik nog steeds (maar mijn hart gaat meer uti naar tekno en hiphop)

pi_1025981
Ik was vroeger gabber, maar ik had nooit ruzie met skaters.
Nu ben ik eigenlijk een hip-hopper en ik skateboerd ook.

Alles doormekaar eigenlijk

pi_1025997
hehe skaten deej ik al vanaf groep 6 ofseau ennuh rolschaatsen vonnik als kleuter al leuk..zie zolang ben ik al skater...poeh heej
  woensdag 13 juni 2001 @ 15:19:22 #7
12056 Hummerr
MODS...HAHAHAHAHAHA
pi_1026015
Ik ben gewoon een beetje een alto.
Ik heb wel degelijk respect voor de diehard gabber.
Alleen is het zoals eerder al vermeld een beetje een uitstervend cultuurtje.

Veel meelopers die een paar jaar geleden nog een ausie aanhadden zie ik nu ineens met een weide broek lopen en dat geeft me gewoon een fout gevoel.

GEBAND WEGENS EEN POLIITIEK INCORRECTE MENING DOOR SCHIJNHEILIGE CREWLEDEN.
pi_1026042
Ik heb toevallig nu m'n Australian aan, en natuurlijk m'n Nike air max
  woensdag 13 juni 2001 @ 15:24:16 #9
12217 _Osiris_
pi_1026050
jah en ik me circa shoes (type muska) me spitfire pet me fourstars broek en een osdorp internet posse sjirt

die hard boarder (aangezien ik ook wake en snowboard)

pi_1026187
Bestaan gabbers nog?

Op welk eiland wonen jullie?

pi_1026282
de gabbers die ruzie zochten, waren de meeloop-gabbers... die bestaan niet meer... de die hards bestaan nog, maar zijn coole lui!!

zelf ben ik ook skateboarder en heb helemaal nix met gabber (de muziek) of gabbers (de mensen) te maken... wel gehad helaas (een groep van dik 100 gabbers die zo'n 40 punkrockers stonden op te wachten bij een concert), maar das volgens mij wel over en de haat en nijd is een beetje bekoeld... gelukkig maar!! (als dat nou ook nog eens in het Midden Oosten zou lukken...)

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_1026456
Sorry maar dit is een beetje oud.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 13 juni 2001 @ 16:29:24 #13
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1026535
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 15:48 schreef IJskast het volgende:
Bestaan gabbers nog?

Op welk eiland wonen jullie?

Fokeiland natuurlijk
Als je uitgegabberd bent komt je daar heerlijk tot rust!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_1026579
Ik ben mezelf. ( cliche)
pi_1026657
die hard snowboarder (www.ultra-sb.com)
matige skateboarder
beginnende wakeboarder

check my room::

http://www.fr0st.nl/kamer.jpg

x
  woensdag 13 juni 2001 @ 19:46:32 #16
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1027843
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 15:09 schreef MoJo het volgende:
Al die stromingen raken steeds meer doorelkaar.. de echte die-hard gabber zal er nooit om gaan vechten.. denk ik.

En hoeveel stromingen zijn er wel niet?

Skaters, hardrockers, nerds, vage lui, kakkers, normale lui, boeiend? Ik trek me er niets van aan, behalve als het asociaal is..

Kijk, in die laatste catagotie hoop ik nou te vallen
Toen ik vier was vroeg ik voor mijn verjaardag ski's of rolschaatsen, en aangezien in ik de zomer jarig was...
[poch]Over die-hard skaters gesproken...[/poch]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  FOK!fossiel donderdag 14 juni 2001 @ 00:28:15 #17
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1029778
Ik vind het zowiezo om jezelf in een categorie te stoppen. Jah, ik ben 'gabber' , 'skater', 'alto', 'hip-hopper' etc.

Zelf draag ik gewoon kleding die ik lekker vind zitten. Dat is meestal wijde broeken (bv: Overzeas, coolcat met strepen aan zijkantt, G-star Elwood),en lange wijde t-shirts. Verder heb ik een GreenDay trui (tis een mooie trui en leuke band), London (jah ik heb het ook gehoord, skinheads droegen dat vroeger ook) of whatever. Schoenen zijn gympen maar ook heb ik tijden op Air max gelopen omdat ik ze erg mooi vind en erg lekker lopen.
Muziek keuze is zeer divers. Tori Amos, Green Day, Dj Tiesto en andere trance zooi, Prodigy, 3 doors down etc etc. Voor de rest rijd ik scooter, wat altijd ook gezien iets voor de gabber.

Opzich boeit het niet zo heel erg wat ik nou zei. Maar als je me in een hokje moet stoppen moest ik in delen worden gehakt ofzoiets . Kortom, flikker een keer op met dat gedoe. Sommige mensen moeten niet zo meelopen en is zelf doen wat ze leuk vinden.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1030545
Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n thread gevolgd op een ander netwerk (chaos), en ik ben toen maar tot 1 conclusie gekomen: je hebt mensen die anderen in hun waarde laten en mensen respecteren voor wie ze zijn, en je hebt lozers....
  donderdag 14 juni 2001 @ 12:01:32 #19
12217 _Osiris_
pi_1031380
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 16:43 schreef dfr0st het volgende:
die hard snowboarder (www.ultra-sb.com)
matige skateboarder
beginnende wakeboarder

check my room::

http://www.fr0st.nl/kamer.jpg

kijk een jongen naar mijn hart

same for me namelijk alleen ben ik niet een beginnende wakeboarder meer en gaat de boot zodra ik hier van de uni af ben gelijk het water in en me wetsuit en o'brain staan al klaar

pi_1031651
Ik zie wel hoe deze zomer zal verlopen, wakeboard heb ik al moet alleen nog bindingn krijgen als vergoeding voor ht maken van een website Maar ik heb nog best wel last van mijn enkel die gebroken is geweest. Ach skateboarden gaat weer best wel goed (gisteren weer voor het eerst een 50-50 afgemaakt) En snowboarden (op de klote sneeuw van montana snowcenter) dat wel maar alleen op de grindbuizen en de QP want als ik over de big jump spring kan ik de klap nog niet aan

Wakboarden kan jammer genoeg allen achter een kabelbaan in aquabest bij best. En omdat ik links voor sta moet ik alle 4 de bochten backside maken en das KUT!. Maar gelukkig heeft een vriend van mij een boot gekocht en een dezer dagen wordt er een paal (of en kooi constructie) op gemonteerd voor het wake boarden

x
pi_1031738
quote:
Ach skateboarden gaat weer best wel goed (gisteren weer voor het eerst een 50-50 afgemaakt)
ik wou dat ik dat kon zeggen

trouwens, voor die gast die het had over London... ja, dat was (is?) een skin-merk... maar wel van de echte skins, niet van de nazi-skins die hun look hebben overgenomen... en de echte skins zijn gewoon cool!!

donderdag 14 juni 2001 @ 13:30:54 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_1031836
Lonsdale bedoelen jullie natuurlijk?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 14 juni 2001 @ 13:55:12 #23
12217 _Osiris_
pi_1031983
lonsdale is een boksschool in engeland die zwaar discrimineerd dwz helemaal geen zwarte of iemand anders van autochtone afkomst kan daar bij komen vandaar dat die dudes dat allemaal dragen/droegen

50-50 zijn neit zo een prob voor mij

en big jumps roel moet je een keer hier in den haag op de nieuwe baan gaan snowboarden die roxx hard parkje dr bij enz

donderdag 14 juni 2001 @ 16:41:48 #24
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_1033327
Volgens de eeuwige vooroordelen is de gabber:
- dom
- kaal
- uitgestorven

Volgens de eeuwige vooroordelen luistert de gabber naar:
- 22245413 BPM herrie
- stampende herrie
- herrie zonder enige melodie
- verkrachte opgepitchte R&B muziek met een BD

En volgens de eeuwige vooroordelen maakt de gabber-producer z'n stuff door;
- het geluid van een kettingzaag op te nemen
- een oude Abba nummer op te nemen en daar een Base Drum onder te gooien en het geheel op te pitchen naar 22245413 BPM

OK... Nu komt het 'probleem':
ik luister naar hardcore(-house) (is niet hetzelfde als de Zwabber Piet 'gabbermuziek').
Maar ik ben niet kaal...
Ik ben denk ik ook niet dom
En tot zover ik kan nagaan ben ik nog niet uitgestorven....

Tot welke hokje hoor ik volgens de hier geldende hokjes-theorie? (Welke gebaseerd is op de meest onzinnige voordelen (zie voorbeelden))?

Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_1033450
er is ook een merk dat London heet

maar hoe verklaar je dan dat skins die kleren droegen, terwijl skins vroeger nooit fascistisch waren? sterker nog, ze waren zwaar links!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')