Doordat we allebei veel met onszelf bezig waren, ontstond een soort van muggezifterij binnen de relatie.
Met het gevoel van mijn kant was niks mis, zijn kant weet ik niet...
Hij heeft altijd volop gezegd dat hij van me houd/hield en dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat hij zijn leven voor me zou geven, toch heeft hij opnieuw een vaste relatie, terwijl het op dat moment exact 3 weken geleden was dat wij uit elkaar gingen.
Ik heb zelf nog totaal geen behoefte aan een nieuw manpersoon in mijn leven, omdat ik zeker voor mezelf toch heel wat gevoelens op een rij moet zetten. Ik voel me door zijn gedrag beetgenomen, bedrogen en totaal gedisrespecteert.
Toch vraag ik me af hoe anderen hier tegenover staan? De tijd dus die je nodig hebt tussen 2 relaties?
Ik geloof niet dat ik ooit binnen een half jaar aan wat nieuws begonnen ben. Waarom sommigen dat overschakelen wel snel kunnen is een groot vraagteken voor mij. Ik verwijt deze personen eigenlijk standaard een gebrek aan inleving in hun relatie maar dat zal ook niet altijd de waarheid zijn...
quote:tja dat is eigenlijk de vraag....
Op donderdag 27 november 2003 15:06 schreef ShadowHawk het volgende:
Ligt aan de situatie. Het kan gewoon zijn dat hij iemand anders op het oog had en het daarom uit heeft gemaakt, dat is nog altijd beter dan vreemdgaan he. Misschien kwam hij toevallig iemand anders tegen.
Het is wel snel maar wat moet hij dan doen, jullie hebben geen relatie meer en hoewel dit voor jou misschien best klote is kunnen jullie beiden jullie eigen leven lijden ( gelukkig klopt de ij nu altijd).
Als er een relatie verbroken wordt blijft er meestal 1 achter die het niet leuk vind daar valt weinig tegen te doen helaas.
quote:Dat gevoel bestaat bij mij dus ook, en dat was al gedeeltelijk opgebouwd door situaties uit de relatie zelf...
Op donderdag 27 november 2003 15:07 schreef Alien-Intruder het volgende:
Goede vraag! Een echt duidelijk antwoord zal het wel niet opleveren ben ik bang. Bij mij persoonlijk (ik leef me over het algemeen nog al in in een relatie) duurt het wat langer dan gemiddeld denk ik.Ik geloof niet dat ik ooit binnen een half jaar aan wat nieuws begonnen ben. Waarom sommigen dat overschakelen wel snel kunnen is een groot vraagteken voor mij. Ik verwijt deze personen eigenlijk standaard een gebrek aan inleving in hun relatie maar dat zal ook niet altijd de waarheid zijn...
quote:Ik kan daar niet om vragen, ik kan hem niet zien nu... en hij was altijd al erg makkelijk om met andere meiden af te spreken, ik had het naar mijn idee nooit zover moeten laten komen...
Op donderdag 27 november 2003 15:09 schreef Bulls-Ass het volgende:
3 weken is idd harstikke snel. Ik zou het er ook moeilijk mee hebben, maar idd veel kan hij er niet aan doen. Als hij per toeval die dame ontmoet en het klikt kan hij de boot niet afhouden omwille van een vorige relatie maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Mocht mijn ex binnen de drie weken al een andere kerel hebbne zou ik per direct om uitleg vragen denk ik. En dan vooral naar de gevoelens die er al dan niet waren.
In het beste geval heeft hij deze relatie opgestart om jou sneller te vergeten
quote:Uhm wat is rebound?
Op donderdag 27 november 2003 15:16 schreef Kiki het volgende:
Als hij zijn nieuwe vriendin nog niet op het oog had voordat hij het met jou uitmaakte, dan heb ik er maar 1 woord voor: REBOUND!
quote:naar mijn idee ben ik normaal jaloers, maar nu?? Nee ik heb eerder medelijden met de meid, ze weet niet wat ze tegemoet kan gaan tenzij in 3 weken wonderbaarlijk al zijn (zelf erkende) minpunten opgelost heeft. En als dat zo is dan zou ik wel willen weten hoe dan kan ik dat ook wel gebruiken.
Op donderdag 27 november 2003 15:17 schreef Lemmeb het volgende:
Je bent toch niet jaloers heh?
Mijn persoontje kon dat niet en is tot op de dag van vandaag nog steeds vrijgezel. Zogenaamde 'scharreltjes' tussendoor waren niet echt vonkenregenmakend, waardoor ik er al snel weer spijt van kreeg.
Het is denk ik per persoon verschillend hoe lang je tussen twee relaties niets hebt met iemand. Hangt er ook van af hoe het tijdens de eerste relatie ging. Was er toevallig niet al meer met een ander en minder met jou?
quote:gezien zijn gedrag heb ik daar wel vaak aan getwijfeld ja,
Op donderdag 27 november 2003 15:21 schreef Fok! het volgende:
Tsja... m'n ex was na drie-en-een-halve maand al drie zoensessies verder en ging vervolgens weer een relatie van anderhalf jaar aan.Mijn persoontje kon dat niet en is tot op de dag van vandaag nog steeds vrijgezel. Zogenaamde 'scharreltjes' tussendoor waren niet echt vonkenregenmakend, waardoor ik er al snel weer spijt van kreeg.
Het is denk ik per persoon verschillend hoe lang je tussen twee relaties niets hebt met iemand. Hangt er ook van af hoe het tijdens de eerste relatie ging. Was er toevallig niet al meer met een ander en minder met jou?
quote:Rebound komt van de Engelse uitdrukking 'on the rebound' .
Op donderdag 27 november 2003 15:18 schreef Lekkertjuh het volgende:[..]
Uhm wat is rebound?
quote:Een 'normaal' jaloers kreng dus
Op donderdag 27 november 2003 15:20 schreef Lekkertjuh het volgende:
naar mijn idee ben ik normaal jaloers, maar nu?? Nee ik heb eerder medelijden met de meid, ze weet niet wat ze tegemoet kan gaan tenzij in 3 weken wonderbaarlijk al zijn (zelf erkende) minpunten opgelost heeft. En als dat zo is dan zou ik wel willen weten hoe dan kan ik dat ook wel gebruiken.
Jammer hoor
Ik zelf ben er heel snel weer ingestapt....niet omdat ik 31 ben, ook niet omdat ik bang bent om "achter" te blijven.... of mijn ex te vergeten.
Integendeel.....zij gaf mij het gevoel dat het goed zat...ZIT!!!....we zijn zeer vrij met mekaar....
en dat nog geen 4 weken nadat ik een langdurige relatie heb gehad van 7 jaar!, nu ben ik inmiddels weer 2 jaar bij haar....en super gelukkig..
Alleen er komt een ander aspect bij, je kind....in hoeverre kan hij het aan dat jij "weer" een andere vriend heb
(ken je die reclame, wie is die man toch die het vlees komt snijden)
Want voor hem blijft het vreemd.
[Dit bericht is gewijzigd door Ed_Gein op 27-11-2003 15:31]
quote:en werkt dat ook?? om de frustraties los te kunnen laten?
Op donderdag 27 november 2003 15:25 schreef Kiki het volgende:[..]
Rebound komt van de Engelse uitdrukking 'on the rebound' .
Het betekent letterlijk 'terugspringen'.
Vaak (niet altijd) gebeurd het dat wanneer een lange relatie eindigt, dat er gelijk in een nieuwe relatie gedoken wordt (om de pijn en frustratie van de ex relatie te vergeten). Deze rebound relaties zijn meestal maar van korte duur.
quote:(On the) Rebound betekent hals over kop in een relatie springen om de pijn van je vorige relatie te verzachten. 9,9 van de 10 keer loopt dat op niets uit.
Op donderdag 27 november 2003 15:18 schreef Lekkertjuh het volgende:[..]
Uhm wat is rebound?
Sterkte! Kan me voorstellen dat je je gedissed voelt.
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:25 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Een 'normaal' jaloers kreng dus
Jammer hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |