abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2003 @ 14:59:33 #1
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14972804
Ik heb een relatie achter de rug van ong. 2 jaar ( met onderbrekingen van een totale periode van een paar weken)

Doordat we allebei veel met onszelf bezig waren, ontstond een soort van muggezifterij binnen de relatie.

Met het gevoel van mijn kant was niks mis, zijn kant weet ik niet...
Hij heeft altijd volop gezegd dat hij van me houd/hield en dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat hij zijn leven voor me zou geven, toch heeft hij opnieuw een vaste relatie, terwijl het op dat moment exact 3 weken geleden was dat wij uit elkaar gingen.

Ik heb zelf nog totaal geen behoefte aan een nieuw manpersoon in mijn leven, omdat ik zeker voor mezelf toch heel wat gevoelens op een rij moet zetten. Ik voel me door zijn gedrag beetgenomen, bedrogen en totaal gedisrespecteert.

Toch vraag ik me af hoe anderen hier tegenover staan? De tijd dus die je nodig hebt tussen 2 relaties?

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
pi_14972993
Ik heb nog nooit een relatie gehad, dus uit ervaring spreken kan ik wat dat betreft niet. Ik ben ondertussen natuurlijk wel eens hevig verliefd (geweest). En ik heb gemerkt dat het in mijn geval echt wel even duurt voor ik over iemand heen ben, en ik dus geen kriebels meer voel bij die persoon. Dat zal van persoon tot persoon verschillen, maar ik kan me niet voorstellen dat drie weken daarvoor al genoeg is. Dus: óf hij is in een zwart gat gevallen en durft het leven in z'n uppie niet aan, óf hij heeft nooit om jou gegeven wat ie zei dat ie voor je gaf
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 27 november 2003 @ 15:06:32 #3
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_14973016
Ik denk dat dat wisselt, hoe je met je gevoel omgaat..
ongenuanceerd wezen
pi_14973019
Ligt aan de situatie. Het kan gewoon zijn dat hij iemand anders op het oog had en het daarom uit heeft gemaakt, dat is nog altijd beter dan vreemdgaan he. Misschien kwam hij toevallig iemand anders tegen.
Het is wel snel maar wat moet hij dan doen, jullie hebben geen relatie meer en hoewel dit voor jou misschien best klote is kunnen jullie beiden jullie eigen leven lijden ( gelukkig klopt de ij nu altijd ).
Als er een relatie verbroken wordt blijft er meestal 1 achter die het niet leuk vind daar valt weinig tegen te doen helaas.
pi_14973057
Hangt er maar net vanaf hoe lang het duurt voordat je over je ex heen bent.Maybe is je gevoel tov je ex in je relatie toen al sterk minder geworden, dan zal je eerder een nieuwe relatie beginnen, dan als diegene het uitmaakt en jij bv een half jaar depressief bent.
pi_14973059
Goede vraag! Een echt duidelijk antwoord zal het wel niet opleveren ben ik bang. Bij mij persoonlijk (ik leef me over het algemeen nog al in in een relatie) duurt het wat langer dan gemiddeld denk ik.

Ik geloof niet dat ik ooit binnen een half jaar aan wat nieuws begonnen ben. Waarom sommigen dat overschakelen wel snel kunnen is een groot vraagteken voor mij. Ik verwijt deze personen eigenlijk standaard een gebrek aan inleving in hun relatie maar dat zal ook niet altijd de waarheid zijn...

I need TP, TP for my Bunghole....
pi_14973104
3 weken is idd harstikke snel. Ik zou het er ook moeilijk mee hebben, maar idd veel kan hij er niet aan doen. Als hij per toeval die dame ontmoet en het klikt kan hij de boot niet afhouden omwille van een vorige relatie maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Mocht mijn ex binnen de drie weken al een andere kerel hebbne zou ik per direct om uitleg vragen denk ik. En dan vooral naar de gevoelens die er al dan niet waren.
In het beste geval heeft hij deze relatie opgestart om jou sneller te vergeten
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_14973147
Als iemand al zo snel een andere relatie heeft dan speelde dat al of hij/zij pakt snel iemand om een vorige relatie te kunnen vergeten. Het is korte termijn denken en het zal dan ook nooit wat worden die nieuwe relatie. Kat in het nauw maakt rare sprongen.
  donderdag 27 november 2003 @ 15:10:43 #9
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_14973150
Tjeesus zijn daar regels voor?
Volg je instincten,straks ben je oud en grijs en heb je spijt.
Het is uit dus zie ik geen excuus om niet wat nieuws te beginnen.
als je je wat afvraagt zou het enkel kunenzijn: Waarom leefden we langs elkaar heen,maar het is al een gepasseerd station dus waarom rouwen als je alweer van iemand andes kan houwe
Biertje?
Klaar?
Ik niet!
pi_14973189
Ik meestal 1 week.
  donderdag 27 november 2003 @ 15:13:05 #11
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973246
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:06 schreef ShadowHawk het volgende:
Ligt aan de situatie. Het kan gewoon zijn dat hij iemand anders op het oog had en het daarom uit heeft gemaakt, dat is nog altijd beter dan vreemdgaan he. Misschien kwam hij toevallig iemand anders tegen.
Het is wel snel maar wat moet hij dan doen, jullie hebben geen relatie meer en hoewel dit voor jou misschien best klote is kunnen jullie beiden jullie eigen leven lijden ( gelukkig klopt de ij nu altijd ).
Als er een relatie verbroken wordt blijft er meestal 1 achter die het niet leuk vind daar valt weinig tegen te doen helaas.
tja dat is eigenlijk de vraag....
wie het heeft uitgemaakt..
ik plaatste een opmerking als: als je niet naar me wilt luisteren dan is daar de deur...
En hij is gegaan.... op dat moment was ik werkelijk pissed, hij beloofde me al zo lang te zullen gaan luisteren.. Misschien is het wel waar wat er gezegd wordt en heeft hij echt niet zoveel om me gegeven. Ik weet het niet meer in elk geval.
If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  donderdag 27 november 2003 @ 15:14:50 #12
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973303
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:07 schreef Alien-Intruder het volgende:
Goede vraag! Een echt duidelijk antwoord zal het wel niet opleveren ben ik bang. Bij mij persoonlijk (ik leef me over het algemeen nog al in in een relatie) duurt het wat langer dan gemiddeld denk ik.

Ik geloof niet dat ik ooit binnen een half jaar aan wat nieuws begonnen ben. Waarom sommigen dat overschakelen wel snel kunnen is een groot vraagteken voor mij. Ik verwijt deze personen eigenlijk standaard een gebrek aan inleving in hun relatie maar dat zal ook niet altijd de waarheid zijn...

Dat gevoel bestaat bij mij dus ook, en dat was al gedeeltelijk opgebouwd door situaties uit de relatie zelf...
  donderdag 27 november 2003 @ 15:16:13 #13
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_14973341
Als hij zijn nieuwe vriendin nog niet op het oog had voordat hij het met jou uitmaakte, dan heb ik er maar 1 woord voor: REBOUND!
Money talks, Bullshit walks!
  donderdag 27 november 2003 @ 15:16:50 #14
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973361
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:09 schreef Bulls-Ass het volgende:
3 weken is idd harstikke snel. Ik zou het er ook moeilijk mee hebben, maar idd veel kan hij er niet aan doen. Als hij per toeval die dame ontmoet en het klikt kan hij de boot niet afhouden omwille van een vorige relatie maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Mocht mijn ex binnen de drie weken al een andere kerel hebbne zou ik per direct om uitleg vragen denk ik. En dan vooral naar de gevoelens die er al dan niet waren.
In het beste geval heeft hij deze relatie opgestart om jou sneller te vergeten
Ik kan daar niet om vragen, ik kan hem niet zien nu... en hij was altijd al erg makkelijk om met andere meiden af te spreken, ik had het naar mijn idee nooit zover moeten laten komen...
Mijn gevoel is weer lekker om zeep geholpen daar waar ik al weinig vertrouwen in woorden had is het nu helemaal finito...
  donderdag 27 november 2003 @ 15:17:57 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14973399
Je bent toch niet jaloers heh?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 27 november 2003 @ 15:18:55 #16
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973422
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:16 schreef Kiki het volgende:
Als hij zijn nieuwe vriendin nog niet op het oog had voordat hij het met jou uitmaakte, dan heb ik er maar 1 woord voor: REBOUND!
Uhm wat is rebound?
  donderdag 27 november 2003 @ 15:20:45 #17
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973485
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:17 schreef Lemmeb het volgende:
Je bent toch niet jaloers heh?
naar mijn idee ben ik normaal jaloers, maar nu?? Nee ik heb eerder medelijden met de meid, ze weet niet wat ze tegemoet kan gaan tenzij in 3 weken wonderbaarlijk al zijn (zelf erkende) minpunten opgelost heeft. En als dat zo is dan zou ik wel willen weten hoe dan kan ik dat ook wel gebruiken.
  donderdag 27 november 2003 @ 15:21:38 #18
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_14973523
Tsja... m'n ex was na drie-en-een-halve maand al drie zoensessies verder en ging vervolgens weer een relatie van anderhalf jaar aan.

Mijn persoontje kon dat niet en is tot op de dag van vandaag nog steeds vrijgezel. Zogenaamde 'scharreltjes' tussendoor waren niet echt vonkenregenmakend, waardoor ik er al snel weer spijt van kreeg.

Het is denk ik per persoon verschillend hoe lang je tussen twee relaties niets hebt met iemand. Hangt er ook van af hoe het tijdens de eerste relatie ging. Was er toevallig niet al meer met een ander en minder met jou?

donderdag 27 november 2003 @ 15:24:13 #19
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973613
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:21 schreef Fok! het volgende:
Tsja... m'n ex was na drie-en-een-halve maand al drie zoensessies verder en ging vervolgens weer een relatie van anderhalf jaar aan.

Mijn persoontje kon dat niet en is tot op de dag van vandaag nog steeds vrijgezel. Zogenaamde 'scharreltjes' tussendoor waren niet echt vonkenregenmakend, waardoor ik er al snel weer spijt van kreeg.

Het is denk ik per persoon verschillend hoe lang je tussen twee relaties niets hebt met iemand. Hangt er ook van af hoe het tijdens de eerste relatie ging. Was er toevallig niet al meer met een ander en minder met jou?

gezien zijn gedrag heb ik daar wel vaak aan getwijfeld ja,
Maar hij beweerde van niet en ik heb hem nooit kunnen betrappen erop...
Ik wil het ook niet meer weten ik hoop gewoon dat hij me met respect behandeld heeft betreffende dit geval...
  donderdag 27 november 2003 @ 15:25:38 #20
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_14973668
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:18 schreef Lekkertjuh het volgende:

[..]

Uhm wat is rebound?

Rebound komt van de Engelse uitdrukking 'on the rebound' .
Het betekent letterlijk 'terugspringen'.
Vaak (niet altijd) gebeurd het dat wanneer een lange relatie eindigt, dat er gelijk in een nieuwe relatie gedoken wordt (om de pijn en frustratie van de ex relatie te vergeten). Deze rebound relaties zijn meestal maar van korte duur.
Money talks, Bullshit walks!
  donderdag 27 november 2003 @ 15:25:52 #21
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14973679
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:20 schreef Lekkertjuh het volgende:
naar mijn idee ben ik normaal jaloers, maar nu?? Nee ik heb eerder medelijden met de meid, ze weet niet wat ze tegemoet kan gaan tenzij in 3 weken wonderbaarlijk al zijn (zelf erkende) minpunten opgelost heeft. En als dat zo is dan zou ik wel willen weten hoe dan kan ik dat ook wel gebruiken.
Een 'normaal' jaloers kreng dus

Jammer hoor

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14973731
Ik denk niet dat het zozeer de tijd is die je MOET stellen om een gat te overbruggen tussen 2 relaties...
Ik denk dat dat niet relevant is, ik denk dat je zelf aan kan voelen wanneer het tijd is.....Daarom denk ik dat je het aan kan voelen dat HET tijd is om iets nieuws te beginnen...

Ik zelf ben er heel snel weer ingestapt....niet omdat ik 31 ben, ook niet omdat ik bang bent om "achter" te blijven.... of mijn ex te vergeten.
Integendeel.....zij gaf mij het gevoel dat het goed zat...ZIT!!!....we zijn zeer vrij met mekaar....
en dat nog geen 4 weken nadat ik een langdurige relatie heb gehad van 7 jaar!, nu ben ik inmiddels weer 2 jaar bij haar....en super gelukkig..

Alleen er komt een ander aspect bij, je kind....in hoeverre kan hij het aan dat jij "weer" een andere vriend heb
(ken je die reclame, wie is die man toch die het vlees komt snijden)
Want voor hem blijft het vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ed_Gein op 27-11-2003 15:31]

donderdag 27 november 2003 @ 15:29:56 #23
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_14973820
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:25 schreef Kiki het volgende:

[..]

Rebound komt van de Engelse uitdrukking 'on the rebound' .
Het betekent letterlijk 'terugspringen'.
Vaak (niet altijd) gebeurd het dat wanneer een lange relatie eindigt, dat er gelijk in een nieuwe relatie gedoken wordt (om de pijn en frustratie van de ex relatie te vergeten). Deze rebound relaties zijn meestal maar van korte duur.

en werkt dat ook?? om de frustraties los te kunnen laten?
  donderdag 27 november 2003 @ 15:30:18 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14973838
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:18 schreef Lekkertjuh het volgende:

[..]

Uhm wat is rebound?

(On the) Rebound betekent hals over kop in een relatie springen om de pijn van je vorige relatie te verzachten. 9,9 van de 10 keer loopt dat op niets uit.

Sterkte! Kan me voorstellen dat je je gedissed voelt.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14973863
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een 'normaal' jaloers kreng dus

Jammer hoor

waar zit jij mee? Is toch normaal als je gevoelens hebt gehad voor iemand en je merkt dat er die persoon in kwestie na drie weken niet meer aan je denkt dat dit K*T voelt? Dat is toch niet verbazend
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')