Wat vinden jullie nou van alle broeken van Gsus (mannen en vrouwen)?
Ik persoonlijk vind mijn Gsus broeken (k heb der 2) erg slecht "vallen". Ze staan wel mooi enzow maar zitten egt ongelofelijk kut! De taille is erg slecht afgewerkt en als je gaat zitten zijn de druiven al helemaal zuur.
Wat is jullie mening hierover?
btw, niks mis met de kleren die ze maken hoor, mooi merk en mooie stijl maar ze kunnen geen broeken maken die fijn zitten in tegenstelling tot G-star en Nudie jeans.
quote:fat ass.
Op donderdag 27 november 2003 14:28 schreef rjce het volgende:
ik heb ook 2 G-sus broeken en de staan en zitten echt goddelijk!
quote:Gsus maakt leuke dingen maar ik vind de kwaliteit ook niet super maarja dat geld ook voor andere merken (gstar, etc..)
Op donderdag 27 november 2003 14:28 schreef rjce het volgende:
ik heb ook 2 G-sus broeken en de staan en zitten echt goddelijk!
quote:Zeikerd
Op donderdag 27 november 2003 14:33 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Geen ervaring mee. Ik kom doorgaans niet in zaken met het muziekvolume op 40 en kauwgom-kauwend personeel. Wat ik gehoord heb is echter niet zo positief.
quote:Ik geef mijn mening.
Op donderdag 27 november 2003 14:33 schreef Space-Chinees het volgende:[..]
Zeikerd
quote:das erg logisch
Op donderdag 27 november 2003 14:38 schreef Mjitsk het volgende:
ik heb een driekwartsbroek van gsus, een gele, felgeel. die broek heb ik in een freaky bui gekocht en draag ik echt nooit meer
quote:die kleur is niet het ergste hoor. alleen het is beter voor meisjes, dan staat zo'n kleur geweldig. ik vind alleen het model (3/4) minder
Op donderdag 27 november 2003 14:41 schreef Kaps00ny het volgende:[..]
das erg logisch
quote:bij zwembroeken die goddelijk zitten/passen ga ik toch echt wel m'n twijfels trekken over het model
Op donderdag 27 november 2003 22:45 schreef sjimz het volgende:
ik heb mijn zwembroek van gsus en die zit goddelijk.
quote:Waarom koop je het dan?
Op donderdag 27 november 2003 14:15 schreef Lest0 het volgende:
k probeer nu wat actiever te worden in de lifestijl topic uds kom ik met mijn 1e postWat vinden jullie nou van alle broeken van Gsus (mannen en vrouwen)?
Ik persoonlijk vind mijn Gsus broeken (k heb der 2) erg slecht "vallen". Ze staan wel mooi enzow maar zitten egt ongelofelijk kut! De taille is erg slecht afgewerkt en als je gaat zitten zijn de druiven al helemaal zuur.
Wat is jullie mening hierover?
btw, niks mis met de kleren die ze maken hoor, mooi merk en mooie stijl maar ze kunnen geen broeken maken die fijn zitten in tegenstelling tot G-star en Nudie jeans.
quote:Er bij horen stoer doen
Op vrijdag 28 november 2003 20:41 schreef Adune_Ringeril het volgende:[..]
Waarom koop je het dan?
quote:nog nooit gewoon een half lange zwembroek gezien?? uit welke grot kom jij kruipen?
Op vrijdag 28 november 2003 20:10 schreef Dr_SnUgGles het volgende:[..]
bij zwembroeken die goddelijk zitten/passen ga ik toch echt wel m'n twijfels trekken over het model
quote:Hij bedoeld een zomerbroek die hij gebruikt al zwembroek
Op vrijdag 28 november 2003 20:50 schreef sjimz het volgende:[..]
nog nooit gewoon een half lange zwembroek gezien?? uit welke grot kom jij kruipen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |