quote:het punt is dat zo'n beetje alle andere vergelijkbare pilletjes dezelfde bijwerkingen geven en dus ook incontinentie. Zei de dokter. Dus da's jammer.
Op donderdag 27 november 2003 13:01 schreef Beowulf27 het volgende:
Waarschijnlijk een open deur, maar zijn er geen goede alternatieven voor seroxat?
quote:Dankjewel! Ik ben ook al gaan sporten. (en veel ook, heb nu spierpijn van eergister zeg hallelujah)
Op donderdag 27 november 2003 13:18 schreef groen_lynx het volgende:
Klinkt misschien stom, maar al eens aan hardlopen gedacht?
Heeft 2 voordelen, allereerst is het goed tegen obstipatie (ik ging van 1 keer in de 3 dagen naar twee keer per dag) en je voelt je er nog beter door ook. Urineverlies zal niet helemaal verdwijnen, maar daar bestaan inderdaad ook speciale trainingen voor. Vraag het bij je huisarts, hij kan je een verwijskaart geven voor een fysio. Daarnaast heeft het ook voor je depressie voordelen (ook zelf ondervonden). Er bestaan zelfs speciale loopgroepen voor mensen met depressieve klachten. De klachten kunnen zelfs zover verminderen dat medicijnen soms niet meer nodig zijn, of in ieder geval in een mindere mate. Informeer eens bij een RIAGG bij je in de buurt. Ik kan het je in ieder geval echt aanraden
Sterkte verder
En eventueel (maar dat zul je vast wel al hebben) een matrasbeschermer, zie je niks van onder een hoeslaken.
Oefeningen weet ik zo ook niet te bedenken, misschien net doen alsof je je urine op moet houden, zo worden toch ook de spieren gestimuleerd.
En anders aan je HA vragen of hij/zij geen oefeningen weet wat je kunt doen.
Het kan trouwens ook best zijn dat je een blaasontsteking " aan het kweken " bent maar dat dit NOG niet zichtbaar is in de urine.
weet je zeker dat je geen blaasprobleem hebt/ aan het ontwikkelen bent? idd iets van blaasontsteking ofzo?
ik zou toch eens overleggen met je arts want dit is wel heel vervelend, misschien weet hij/zij idd een alternatief met niet dit soort bijwerkingen?
succes.
In je openingspost zeg je dat deze bijwerkingen van seroxat nogal zeldzaam zijn. Je zou de arts kunnen vragen om het toch te proberen. Mischien dat je van een ander middel geen/minder last hebt van bijwerkingen.quote:Op donderdag 27 november 2003 13:06 schreef Yamyam het volgende:
[..]
het punt is dat zo'n beetje alle andere vergelijkbare pilletjes dezelfde bijwerkingen geven en dus ook incontinentie. Zei de dokter. Dus da's jammer.
Het lijkt me erg fijn, om als je zon probleem hebt, dat je dan iemand hebt die er zo relaxt over doet!quote:Op zondag 23 mei 2004 12:02 schreef zambon het volgende:
Hoi yamyam,
Mijn vriendin heeft er ook last van en wij bestellen gewoon van die onderleggers van tena
die zij perfect en geen rotzooi
ik hoop dat je hier wat aan hebt als je nog meer vragen hebt mail me dan maar op het forum maken ze inderdaad geintjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |