abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2003 @ 12:50:00 #1
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_14968855
Wat is dat toch met vroegere popsterren dat die altijd een comeback regelen in de spirituele zin.

bijvoorbeeld:

Sting (die nieuwe single)
Madonna (ray of light)
michael jackson (earth song e.d.)
enz

waarom altijd zo'n spiriruele comeback?

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_14968894
Sting en Madonna zijn erg spirituele mensen
pi_14968906
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:50 schreef anima het volgende:
Sting (die nieuwe single)
Sting is de laatste 15 jaar spiritueel bezig. Sinds hij paddestoelen heeft gegeten in het Amazone-gebied, zeg maar.
I intend to live forever, or die trying.
pi_14968920
Ze worden wat ouder en hebben dan ineens het licht gezien??? Van mij mag die lamp overigens weer uit.
Do I look like a man who cares what God thinks?
  donderdag 27 november 2003 @ 12:53:33 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14968942
Meestal slaat het wel aan. Vaak zijn er elementen uit oudere nummers samengevoegd zodat het vrijwel gelijk herkenbaar is en het herinneringen oproept.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_14969060
Ik denk dat het een bijna logisch gevolg is van "ik weet niet meer wat ik moet doen" is. 'Uitgerangeerde' popsterren doen rare dingen, gaan roepen dat ze niets meer hoeven te bewijzen en komen dan met dit soort dingen. Of het nou spiritueel is of iets anders op een gegeven moment klinkt het nergens meer naar (imho natuurlijk).

Het kan ook al heel snel gaan soms. Neem bijvoorbeeld The raveonettes, di ehadden een EP uit met als subtitel 'Recorded in glorious B-minor', een heel goede plaat goeie 'depri' nummers, vervolgens komt er een nieuwe CD met als subtitel 'Recorded in glorious B-major', je raadt het al, semi vrolijke nummers en nu al niet leuk meer.

Ik denk dat het bijna onmogelijk is altijd maar 'goed' te blijven (een uitzondering daargelaten natuurlijk), op een gegeven moment is het gewoon afgelopen en in een poging er nog iets van te maken gaan 'ze' maar spiritueel doen...

Aldus.
pi_14970622
Ray Of Light van Madonna was nou niet echt een slechte plaat te noemen. Zelfs haar beste als je het mij vraagt. Het spirituele eromheen is om te verkopen. Dat is iig waar het bij Madonna om draait.

Bij de anderen weet ik het niet. Madonna speelt in op trends van die tijd en 6 jaar geleden was dat spiritualiteit. Nu is ze anti-Amerika.

pi_14978489
Ik vind het sowieso vaak dubieus als popveteranen ineens zo nodig trendy gaan doen en 'met hun tijd meegaan'. David Bowie die een drum & bass-plaat maakt of Rod Stewart die een cd volkweelt met 'standards', dan bekruipt mij toch vaak ook een 'schoenmaker, blijf bij je leest'-gevoel.

Wat ook heel erg is, zijn bijvoorbeeld die laatste paar Santana-cds, waarbij de rol van Carlos beperkt is tot die van een veredelde sessiemuzikant die een paar gitaarriedels over de liedjes van alle gaststerren mag spelen. Ik vind het niks, maar het waren wel zijn meest succesvolle albums in jaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 27-11-2003 18:11]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  Redactie Games donderdag 27 november 2003 @ 18:10:56 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14978605
Ik vind Michael Jackson nou niet echt z'n beste "spirituele comeback maken"

Heel dat "spirituele" wordt nu gewoon commercieel uitgemolken, door de muziekindustrie.

No offence, ik heb z'n nummers altijd mooi gevonden tot aan het album "Dangerous" maar daarna was het hard bergaf gegaan en hij heeft voor mij nooit echt een comeback gemaakt...
Toch jammer eigenlijk

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')