quote:Omdat je dus met een fitte selectie ook minder bent dan Milan, maar dan wel van je eigen kracht uit kan gaan en een list kunt verzinnen...!
Op donderdag 27 november 2003 10:45 schreef SCH het volgende:[..]
Die ziekenboeg wordt veel te gemakkelijk als excuus gebruikt, bovendien was er ook een schorsing bij. Dat moet je gewoon altijd weten op te vangen. Bovendien bevalt me die toon over Milan niet, nu is het ineens steeds de Europese Kampioen waarvan het logisch is dat je daar niks tegen kan uitrichten. Bij de vorige wedstrijd werd daar heel anders over gesproken. Nogal opportunistisch dus.
Houd je zelf toch staande. Ga uit van je eigen kracht en verzin een list!
quote:Tja, dat geloof ik dan weer niet. Zo geweldig vind ik dat Milan niet. Maar je moet wel listig en met veel vernuft en creativiteit spelen. Lullig natuurlijk dat je een aantal bepalende spelers moet missen, aan de andere kant: zo gaat dat in de loop van het seizoen en dat moet je weten op te vangen. Het mag nooit een excuus zijn, een selectie moet er op afgestemd zijn om dat op te vangen. Ik had er meer van verwacht maar jullie zijn nogal snel tevreden blijkbaar.
Op donderdag 27 november 2003 10:45 schreef Speed1971 het volgende:Milan is zelfs een maatje te groot als Ajax over alle spelers kan beschikken.
quote:Ja tuurlijk. Niet 'maar even' maar het moet wel ja.
Op donderdag 27 november 2003 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar daar kun je niets tegen uitrichtten doordat je 7 spelers niet kunt inzetten! 7 spelers, en jij vind dat je dat maar even moet kunnen opvangen?
quote:Wij hebben geen Abramovich aan het roer
Op donderdag 27 november 2003 10:47 schreef SCH het volgende:[..]
Tja, dat geloof ik dan weer niet. Zo geweldig vind ik dat Milan niet. Maar je moet wel listig en met veel vernuft en creativiteit spelen. Lullig natuurlijk dat je een aantal bepalende spelers moet missen, aan de andere kant: zo gaat dat in de loop van het seizoen en dat moet je weten op te vangen. Het mag nooit een excuus zijn, een selectie moet er op afgestemd zijn om dat op te vangen. Ik had er meer van verwacht maar jullie zijn nogal snel tevreden blijkbaar.
quote:Die was ook al weer snel gebroken ja. Te snel.
Op donderdag 27 november 2003 10:46 schreef zjroentje het volgende:[..]
Maar als je enige fysiek sterke spits dan na een half uur niet meer kan, heb je niet veel te willen.
quote:Precies. Kijk een fan met een realiteitszin, das weer eens wat anders.
Op donderdag 27 november 2003 10:33 schreef twi het volgende:
Eerste helft hadden we de scheids min of meer mee (maar niet schokkend), de tweede helft was er op de leiding weinig aan te merken. Jammer dat 't zo moest lopen, vrij kansloos met uitzonderingen van wat afstandsschoten. Maar zolang we Feyenoord maar in gaan pakken, en daarna Brugge, dan vind ik alles oké.
quote:Ow nog een.. Maak t niet té gek jongens
Op donderdag 27 november 2003 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, ik ben echt een scheidsvloeker, maar gisteren was er weinig reden tot vloeken hoor. Het lag gisteren echt niet aan de arbitrage, het was gewoon een gebrek aan ervaring en helaas ook een beetje aan kwaliteit. Er zijn weer net ff te veel spelers stuk.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 27-11-2003 10:50]
Maar als je erover nadenkt, tast dit gelijke spel eigenlijk alleen de eer aan. Winst had mooi geweest, maar daar rekende ik niet op, en een gelijkspel had net zo waardeloos (letterlijk) geweest als dit verlies. Verlies of gelijkspel, het levert geen ander uitgangspunt op voor de volgende wedstrijd...
Dus hoe kut ik het ook vind dat Milan met zo'n bederving van het voetbalspel weet te winnen: een schijthekel had ik sowieso al aan ze, en verliezen is kut
Maar op naar de volgende wedstrijd.
Dat dit zorgwekkend is, is natuurlijk gelul van de bovenste plank. Hoe Heerenveen zich door dit zorgwekkende Ajax laat wegtikken, dát is pas zorgwekkend.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 27-11-2003 10:51]
quote:Eerlijk is eerlijk Ajax heeft geen degelijke(doeltreffende) aanval zonder Ibrahimovic en Sonck in de spits..
Op donderdag 27 november 2003 10:46 schreef zjroentje het volgende:[..]
Maar als je enige fysiek sterke spits dan na een half uur niet meer kan, heb je niet veel te willen.
quote:Jongen, lul niet zo. Als Heerenveen 7 spelers mist, dan moet Foppe in de F-jes gaan zoeken voor vervangers
Op donderdag 27 november 2003 10:48 schreef SCH het volgende:[..]
Ja tuurlijk. Niet 'maar even' maar het moet wel ja.
quote:Zlatan is het hele seizoen nog niet topfit geweest.
Op donderdag 27 november 2003 10:49 schreef SCH het volgende:[..]
Die was ook al weer snel gebroken ja. Te snel.
En dat begint hem nu op te breken.
quote:Nogmaals waar beweer ik dat?
Op donderdag 27 november 2003 10:38 schreef SCH het volgende:En hoe jij wil winnen zonder kansen te creeeren is me een raadsel.
Verder vind ik jou argument dat je als club het moet kunnen opvangen om zoveel belangrijke spelers te kunnen missen echt een flut argument. Volgens jou redenering moet je dus
2 - spelers van het kaliber Zlatan heben
2 - spelers van het kaliber VDV hebben
2 - spelers van het kaliber Grygera hebben
3 - spelers van het kaliber Peinaar/Obodai
naja enz enz
Okay laten we aannemen dat jij gelijk hebt. Dan ga je mij nu ook eens uitleggen hoe je dat als club gaat betalen?
quote:Waarom? Is jouw mening de goede dan?
Op donderdag 27 november 2003 10:49 schreef DIJK het volgende:[..]
Precies. Kijk een fan met een realiteitszin, das weer eens wat anders.
[..]Ow nog een.. Maak t niet té gek jongens
Tuurlijk kan de ziekenboeg als excuus gebruikt worden want wat wil je van een jong elftal verwachten tegen een geroutineerd Milan, ik vind dat dit jong Ajax en vooral Heitinga het goed gedaan hebben alleen had die goal niet hoeven te vallen.
Maar goed als ze van Brugge winnen en Milan wint of speelt gelijk tegen Celta zijn ze nog door de uitgangspositie is iig beter dan die van PSV. Want die zie ik niet winnen met 2-0 van Depor.
quote:Andere clubs kunnen het wel. Niet zo zielig doen. Op Europees niveau moet je gewoon een dubbele selectie hebben. En een goede medische staf. En zorgen dat je niet zo snel geschorst wordt. Dat vergeten mensen dan weer, Van der Vaart is gestraft hoor, daar pluk je nu de druifjes van.
Op donderdag 27 november 2003 10:53 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nogmaals waar beweer ik dat?
Verder vind ik jou argument dat je als club het moet kunnen opvangen om zoveel belangrijke spelers te kunnen missen echt een flut argument. Volgens jou redenering moet je dus
2 - spelers van het kaliber Zlatan heben
2 - spelers van het kaliber VDV hebben
2 - spelers van het kaliber Grygera hebben
3 - spelers van het kaliber Peinaar/Obodai
naja enz enzOkay laten we aannemen dat jij gelijk hebt. Dan ga je mij nu ook eens uitleggen hoe je dat als club gaat betalen?
quote:Niet per defenitie. In dit geval wel.
Op donderdag 27 november 2003 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Waarom? Is jouw mening de goede dan?
Maar genoeg geleuterd. Ik zie 2 nederlandse ploegen de volgende ronde van de CL bereiken. Laten we nou maar hopen dat ik in dat geval ook gelijk heb.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 27-11-2003 10:57]
quote:Dat zei ik, wij hebben geen Abramovich aan het roer.
Op donderdag 27 november 2003 10:53 schreef Speed1971 het volgende:Okay laten we aannemen dat jij gelijk hebt. Dan ga je mij nu ook eens uitleggen hoe je dat als club gaat betalen?
quote:Zeg ik dan dat Heerveen het wel voor elkaar heeft?
Op donderdag 27 november 2003 10:52 schreef twi het volgende:[..]
Jongen, lul niet zo. Als Heerenveen 7 spelers mist, dan moet Foppe in de F-jes gaan zoeken voor vervangers
quote:idd.
Op donderdag 27 november 2003 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Milan speelde gisteren geen catenaccio...
quote:Jouw meningen in discussies negeer ik dan maar of zo. Hoe kan een mening van iemand nou de juiste zijn
Op donderdag 27 november 2003 10:55 schreef DIJK het volgende:[..]
Niet per defenitie. In dit geval wel.
quote:Milan speelde verdedigend man en na mijn weten is Catanaccio = verdedigen.
Op donderdag 27 november 2003 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Milan speelde gisteren geen catenaccio...
zo heel sporadisch zag je een aanval van Milan met Sjevchenko en Inzaghi en zo heel af en toe een andere zoals Pirlo, Kaka of wee ik wie.
quote:Zeggen wij dan dat Ajax het voor Ajax begrippen dan wel voor elkaar heeft?
Op donderdag 27 november 2003 10:56 schreef SCH het volgende:[..]
Zeg ik dan dat Heerveen het wel voor elkaar heeft?
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:57 schreef Bartoli het volgende:[..]
Milan speelde verdedigend man en na mijn weten is Catanaccio = verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |