Ik weet trouwens niet of dat ding echt Gibson deluxe heet maar das het enige wat ik kon vinden.
quote:Geen van beide...
Op woensdag 26 november 2003 22:27 schreef Coppertop het volgende:
Is't een Les Paul? :
[afbeelding]Of een SG :
[afbeelding]
quote:Als ik hem al hier had staan zou ik niet op fok zitten
Op woensdag 26 november 2003 22:24 schreef Dezz het volgende:
Maak eens een foto ofzo
quote:Dan ben ik toch wel benieuwd naar een fototje... niet dat ik een expert ben hoor, een vriend is er nogal weg van dus ik weet er wel een beetje van
Op woensdag 26 november 2003 22:36 schreef MsX het volgende:[..]
Geen van beide...
Ik weet trouwens wel oppervlakkig hoe ze eruitzien hoor... Ik zei al dat ik zelf een les paul heb, maar dit model is mee compleet onbekend!
quote:Als je em zo mooi vind klinken, en hij is ook nog eens goed afgewerkt en goed onderhouden/in goede staat, dan moet je toch zelf wel kunnen bepalen of je het een goede deal vind
Op woensdag 26 november 2003 22:14 schreef MsX het volgende:
Ik heb net een gibson deluxe gekocht voor 400,= eur. ik schat dat hij zo'n 15 tot 20 jaar oud is.
Ik heb hem eigenlijk puur op zijn fantastische geluid gekocht. Ik heb al een aantal jaartjes een Gibson les paul-studio in mijn bezit waar ik altijd zeer tevreden mee ben geweest maar sinds ik 10 minuten op die deluxe heb gespeeld klinkt mijn vertrouwde gitaartje in mijn oren als een koektrommel!!
Ik ga hem morgen afrekenen dus ik kan nog van de koop afzien.
Denken jullie dat ik een goede deal heb gemaakt?
Ik weet trouwens niet of dat ding echt Gibson deluxe heet maar das het enige wat ik kon vinden.
quote:Ja, daar heb je ook wel gelijk in.
Op woensdag 26 november 2003 22:39 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Als je em zo mooi vind klinken, en hij is ook nog eens goed afgewerkt en goed onderhouden/in goede staat, dan moet je toch zelf wel kunnen bepalen of je het een goede deal vind
EDIT:
Nou log ik weer automatisch in op "DJ-delphi"
Kutcookies!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |