Ik heb daarom een een ander abo afgesloten met 500 belminuten + nieuwe GSM (Samsung E700, mooi ding trouwes) en die werkt nu eindelijk!! (kreeg namelijk iedere x een melding dat ik, als ik na me eige belde, dat ik niet bevoegd was om dat nummer of die dienst te gebruiken ) maja hij doet et dus nu....
Ik wil dus van dat eerste abo af en heb met telfort gebeld. Dat kan maar dan moest ik wel ff een briefje sturen en uitleggen waarom enzo en dan werd er een afkoopsom gemaakt.. Ik ben de beroerste niet en schrijf dat briefje wel... Maar nu kwam de vraag in mij op of er dan ook nog andere kosten bij komen?? Je krijgt iig wel de overige maanden aan abo kosten erbij (ff sommetje: 3 mnd * 7,50= ¤ 22,50) die kosten heb ik zowiezo maar nu nog x... weet iemand of je ook nog xtra kosten erbij krijgt????
quote:Mwa ik weet niet.. ik heb nu een nieuwe telefoon (¤ 115,- en eerste 2 maanden geen abo kosten)
Op woensdag 26 november 2003 22:11 schreef flat_erik het volgende:
Misschien was je goedkoper uitgeweest als je ging upgraden naar zo'n duur abo. Dan had Telfort vast wel een leuk prijs/telefoontje voor je kunnen regelen
toch maar niet gedaan
quote:hijs vandaag (als et goed is) afgelope
Op zondag 15 februari 2004 20:31 schreef PeeJie_ het volgende:
Misschien stom antwoord hoor, maar als je de rest van je abo moet betalen + nog extra, kan je hem toch gewoon af laten lopen en simkaart vernietigen ipv hem afkopen.. ben je goedkoper uit lijkt me
Verschil is alleen dat je bij T-Mobile geen brief hoeft te schrijven, gewoon ff bellen dat je wil afkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |