abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14952165
geniale smileys!!!

wat betekent de topictitel trouwens?
ik nie weet nie

pi_14952233
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:53 schreef ajuu het volgende:
geniale smileys!!!

wat betekent de topictitel trouwens?
ik nie weet nie

Het getal 666 is het getal van het Beest. . Ik wist zo gauw geen originelere titel. .
pi_14952408
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Het getal 666 is het getal van het Beest. . Ik wist zo gauw geen originelere titel. .

niet treuren, g_e
ik had ook zelf beter kunnen nadenken
iedere jean cocteau snapt zo'n titel meteen
natuurlijk
en de smileys maken zoveel goed
hoe heette die hoofdfiguur uit G_E (Dickens)nou ook alwweer?

pip?

pi_14952596
quote:
My father's family name being Pirrip, and my Christian name Philip, my infant tongue could make of both names nothing longer or more explicit than Pip. So, I called myself Pip, and came to be called Pip.
.
pi_14952704
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
[..]

.

hoe vond je het boek?
moet het maar weer eens ter hand nemen
kwam er destijds niet ver mee
(las het in het engels, goedkope penguin-uitgave)
mijn pip ogen waren weer eens groter
dan mijn oliver twist maagje...
pi_14952745
666 wordt ook een duivels topic, maarja, volgens mijn info heeft God onze Vader ons toch al verdoemd omdat we een gruwel begaan....
pi_14952759
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:10 schreef ajuu het volgende:

[..]

hoe vond je het boek?
moet het maar weer eens ter hand nemen
kwam er destijds niet ver mee
(las het in het engels, goedkope penguin-uitgave)
mijn pip ogen waren weer eens groter
dan mijn oliver twist maagje...

Ik heb het boek gelezen, ook in zo'n goedkope Penguin editie, maar heb ook een mooie BBC verfilming ervan gezien en dat helpt wel bij het lezen. .
pi_14952816
We kunnen deel 666 natuurlijk ook gewoon overslaan
pi_14952843
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:12 schreef Waxxer het volgende:
666 wordt ook een duivels topic, maarja, volgens mijn info heeft God onze Vader ons toch al verdoemd omdat we een gruwel begaan....
Je bent hoogstens verdoemd door mensen die menen namens God te mogen oordelen over andere mensen. Iets wat mij vrij stom lijkt om te doen, als je in God gelooft, maar ja. .

[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 26-11-2003 20:15]

pi_14952845
Ann Hayden Jones and her husband Pip.

.

pi_14952896
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ik heb het boek gelezen, ook in zo'n goedkope Penguin editie, maar heb ook een mooie BBC verfilming ervan gezien en dat helpt wel bij het lezen. .

de penguin heeft een hele mooie afbeelding op de omslag (een slagers/bakkersjongen te midden van een groep victorianen)...daarom kocht ik hem ook destijds...
en de jongen die pip speelde...was die goed?
pi_14953026
Pip is zo'n Southpark figuur .
quote:
Pip is an English exchange student in the school, and nobody likes him. He is always last to get everything, like the time Chef (the coach during a football game) thought Pip didn't need a helmet and Pip got a bit mauled. Quote "It's not right to make fun of foreigners. Besides, I hate the French."
pi_14953047
quote:
Beschoten vrouw was slachtoffer stalking
Door onze verslaggever

DINXPERLO - De 48 - jarige Zevenaarse die afgelopen donderdag in Dinxperlo werd neergeschoten was al eerder slachtoffer van geweld. De vrouw is inmiddels buiten levensgevaar. Vorig jaar oktober sloeg haar ex - man haar enkele keren met een plakbandautomaat op het hoofd. Het gevolg: 25 hechtingen.
De rechtbank in Arnhem veroordeelde de ex-man begin vorige maand tot een gevangenisstraf van een jaar, waarvan de helft voorwaardelijk. Behalve poging tot doodslag veroordeelde de rechtbank hem voor stalking van zijn voormalige echtgenote.
De man is tegen de uitspraak in hoger beroep gegaan. Tot die tijd is zijn hechtenis geschorst, daardoor hoeft hij zijn straf niet uit te zitten totdat het gerechtshof anders bepaalt.
De politie wil vanwege het onderzoek bevestigen noch ontkennen dat de ex-man verdacht wordt de schoten te hebben gelost. Tot op dit moment heeft het team van zestien rechercheurs nog niemand aangehouden.

Tsssss..... Naja, is het Vredige Goede Buurtje achter mijn ouders toch niet zo crimineel aan het worden *pfieuw*
  woensdag 26 november 2003 @ 20:24:34 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_14953126
Euy!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_14953204
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:16 schreef ajuu het volgende:

[..]

de penguin heeft een hele mooie afbeelding op de omslag (een slagers/bakkersjongen te midden van een groep victorianen)...daarom kocht ik hem ook destijds...

Deze?

quote:
en de jongen die pip speelde...was die goed?
Het waren twee acteurs, één voor een jonge Pip, en één voor de wat oudere Pip. En beiden speelden het goed, net als de rest van de cast trouwens.
pi_14953210
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Euy!

Hey man, geen geswing en voetjes van de vloer vanavond?
pi_14953248

heb je ook de gwyneth paltrow/ethan hawke versie gezien?

pi_14953269
Die afbeelding op de voorkant van G_E is trouwens een detail van "The General Post Office at One Minute to Six", van George Elgar Hicks. .
pi_14953353
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze?
[..]

Het waren twee acteurs, één voor een jonge Pip, en één voor de wat oudere Pip. En beiden speelden het goed, net als de rest van de cast trouwens.

yes sirree!
is dat jouw ezelsoor?

pi_14953414
Eigenlijk moet je een boek hebben over koning Midas met ezelsoren.
pi_14953498
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:28 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]

heb je ook de gwyneth paltrow/ethan hawke versie gezien?

Nee, want ik vermoed dat die verfilming het boek compleet verkracht. .
pi_14953637
Huh!?
pi_14953643
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nee, want ik vermoed dat die verfilming de bedoeling van het boek uit zijn verband haalt compleet verkracht. .

.
pi_14953668
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nee, want ik vermoed dat die verfilming het boek compleet verkracht. .

ja ik ben sowieso allergies voor gwynetjpaltrow...soort LindadeMol-versie van tilda swinton, ethan is wel geil maar of die kan acteren in een engels stuk, als hamlet was die ook al irritant...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')